Jump to content

Recommended Posts

23 minutter siden skrev StabækJR:

Hanche og Skjelvik er bekreftet klare. Granli, Askildsen er kontaktet. Tidligere juniorer Thorstvedt og Møller Dæhli er også meldt klare. 
Thorsby kan muligens være med da han har hatt corona. Rogne er nok også på listen til ‘nødlandslaget’

Gøy med mange tidligere blaa!

Thorsby har hatt det, men det er for lenge siden, derfor kan han ikke være med. 

• Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Skulle blitt 39 år i går, mandag. 

Birger på Instagram: I tillegg vil jeg rette en takk til Stabæk. Hadde det ikke vært for at de ga meg muligheten i 2014, ville jeg aldri vært i denne posisjonen i dag. Dere vil ha en spesiell pla

Leser på Twitter at Anders Trondsen drilles som venstreback på dagens RBK-trening. Må være stas for gutten!

Posted Images

4 timer siden skrev flamingo:

Oioi! Blir kjempespennende å se Hanche-Olsen fra start dersom startoppstillingen som NTB og Dagbladet har publisert er riktig. :)  https://www.dagbladet.no/studio/sportsstudio/307?post=48936

Gleder meg til å se Hanche-Olsen fra start, blir bra.

Forøvrig så starter Skjelvik også!

Askildsen ble ropt på fra sidelinja i ett sett etter han kom inn. 

Hancke var stor i dag! Kriga noe voldsomt med Arnautovic, og han gikk seirende ut av den duellen. 

Granli helt på det jevne, får utrolig nok gult kort for drøying(?!). 

Thorsvedt ikke så synlig da han kom inn. 

Møller Dæhli jobbet som bare faen! Veldig god med ballen, og vant også mye baller 

Skjelvik kommer til en god sjanse, men er ustabil gjennom kampen med flere tekniske feil. 

8 timer siden skrev manglerudgutt2507:

Askildsen ble ropt på fra sidelinja i ett sett etter han kom inn. 

Hancke var stor i dag! Kriga noe voldsomt med Arnautovic, og han gikk seirende ut av den duellen. 

Granli helt på det jevne, får utrolig nok gult kort for drøying(?!). 

Thorsvedt ikke så synlig da han kom inn. 

Møller Dæhli jobbet som bare faen! Veldig god med ballen, og vant også mye baller 

Skjelvik kommer til en god sjanse, men er ustabil gjennom kampen med flere tekniske feil. 

Ang innbytterne: «Vi fikk «preppet» de 11 første litt bedre enn de som kom inn. Det var ikke så mange scenarioer vi rakk, så vi kom ikke så dypt inn på innbytterne, sier vikartreneren»

Kilde:https://www.nettavisen.no/sport/drillo-bet-seg-merke-i-detalj-da-norge-sjokkerte---det-hadde-jeg-ikke-trodd/3424048871.html

9 timer siden skrev arni:

Gull gratulasjon til Kasper Junker, eliteseriens beste og mest effektive spiss i 2020. Hadde Junkers ønske om å bli på Nadderud blitt finansiert, hadde Stabæk kjempet om medaljer..

Det tror jeg dessverre ikke, vi har hatt et for dårlig banespill, ei heller skapt mange sjanser

Junker hadde 6 mål og 1 assist for oss i fjor, på 12 kamper. Kan vel trygt si det er godt over snittet i forhold til hva vi har i år. Han var riktignok nok avhengig av ballene for å gjøre det, så å si at han var et helt angrep alene er å ta hardt i - det var Dio eller Boli som var det!

20 minutter siden skrev Bjornh:

Junker hadde 6 mål og 1 assist for oss i fjor, på 12 kamper. Kan vel trygt si det er godt over snittet i forhold til hva vi har i år. Han var riktignok nok avhengig av ballene for å gjøre det, så å si at han var et helt angrep alene er å ta hardt i - det var Dio eller Boli som var det!

Kasper skapte masse på egenhånd.