Gå til innhold

Gammel blaa aargang!


superblaa
 Del

Anbefalte innlegg


sorry for at jeg maser :unsure: men vet noen hvordan det har gått med finstad i år i godset?

 

 

Thomas har vært mye skadet i år. I tillegg passer han vel bare som midtspiss i 4-3-3 og Kovacs abonnerer jo på den plassen. Han er nok på vei ut.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


sorry for at jeg maser :unsure: men vet noen hvordan det har gått med finstad i år i godset?

 

 

Thomas har vært mye skadet i år. I tillegg passer han vel bare som midtspiss i 4-3-3 og Kovacs abonnerer jo på den plassen. Han er nok på vei ut.

 

finstand er ti tusen ganger bedre enn kovacs hvis han får tillit. litt lei meg for at han ble solgt. kunne jo vært 3. spissen vår. orntlig blaa gutt :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvem tenker vel på Thomas i en sådan stund...hehe... Neida, Finsi gjorde mye bra for oss, men når sant skal sies har han ikke mye å tilføye laget vårt slik det står i dag. Finstads toppscorer-status anno 2004 er ikke verdt å nevne engang, men jeg hører Enga trenger en goalgetter... :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


finstad i enga?! nei!! er jo en liten stabæk-helt. nei i enga..stakkars gutt. men er vel mer sånn at når man tenker finstad tenker man cupfinale 98', holder nok ikke stabæk standard anno 2007 men men..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva er galt med det der? Må være helt greit at han sier at ingen spillere kan flyte på tidligere prestasjoner i andre klubber, at det som teller er hvordan de presterer og opptrer i Stabæk, og det skulle også bare mangle.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


men er vel mer sånn at når man tenker finstad tenker man cupfinale 98'

Husker ennå intervjuet etterpå da han uttalte noe sånt som at Jamtfall er jo kjent for å være litt glipphendt, så jeg passet på å være på plass på returene :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


er jo bra at selv han som gammel helt sier at der er "tøft å komme in i laget". jeg oppfatter det ikke som negativ. heller som en hint til alle spillere som fortsatt synes stabæk er en middelmådig klubb som gir faste plasser til hvem som helst og betaler høy lønn for lite arbeid. (og så synes jeg at mesteparten av svenskene er pussies - snakker høyt men tåler lite...men det er min personlig oppfattning etter og sikkert ikke helt nøytral ;) )

Lenke til innlegg
Del på andre sider


er jo bra at selv han som gammel helt sier at der er "tøft å komme in i laget". jeg oppfatter det ikke som negativ. heller som en hint til alle spillere som fortsatt synes stabæk er en middelmådig klubb som gir faste plasser til hvem som helst og betaler høy lønn for lite arbeid. (og så synes jeg at mesteparten av svenskene er pussies - snakker høyt men tåler lite...men det er min personlig oppfattning etter og sikkert ikke helt nøytral ;) )

 

Jeg oppfattet det som at Jeppe mener det er tøft å finne seg til rette i spillergruppen i Stabæk, mulig jeg tar feil..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Chippen Bolton aktuell.

Noen som vet om vi har rett på deler av en eventuellt overgangssum?

Godt spørsmål, men prosentene må vel i såtilfelle begynne å bli ganske så små? Fyren begynner å få lang CV. Og så har det vist seg å være langt mellom cash i lomma og rykter om ny klubb for Chippen.... :)

Roma var bare utlån, men det er som du antagelig lite igjen i potten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Forklarte en Enga-venn av meg at det egentlig bare var en lettelse for oss da Muri gikk, og han lurte på hvorfor. Nå, etter noen måneder skjønner han meg så meget bedre. Og nå er det altså en annen dumpekandidat som låner denne falitten.... uff da Odd... Ved å bytte ut Nilsson med Muri har dere egntlig bare fjernet det øverste trinnet på stigen deres, og erstattet det med et nytt trinn nederst. Hvor sannsynlig er det at VIF ville låne bort en god spiller til en rival nå? Slik jeg ser det er det fordi de har fått inn Thommassen, og muligens får Panzer. Da har de plutselig 5 midstoppere (Wæhler, Johnsen, Panzer, Muri og den nye dansken). Muri er altså ranket nederst av disse, og skal liksom erstatte Odds beste spiller de siste årene??? Dette virker veldig rart. For Enga blir jo dette dobbel gevinst, da de kan sørge for at en av deres motstadere i nedrykksstriden blir svekket, samtidig som de får betalt for det... Det får'n si.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En gammel "helt" har debutert for sin nye klubb:  Randers snød Furuseth Olsen og co.

 

Slik avsluttes reportasjonen:

Kort før slutfløjt fik værternes Thomas Dalgaard vækket medspillere, modspillere og tilskuere. Med to scoringer på to minutter, gav han Randers’ nye træner, Colin Todd, en god start på jobbet og Furuseth Olsen et nederlag i sin første SAS Liga kamp.
 
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Gammel blaa aargang!
×
×
  • Opprett ny...