Jump to content

Gammel blaa aargang!

superblaa
 Share

Recommended Posts

2 timer siden skrev Nr14:

Her bør vi takke nei. Vi bygger IKKE fremtidens lag med disse spillerne. 

Helt enig! Glem de "gamle heltene" og satse ungt, nytt og motivert- kombinert med sånn passe mengde rutine/ de som går foran med hud og hår.

Godt nyttår!

Delvis uenig. 
det å hente «mange» gamle helter er ikke nødvendigvis lurt. 
men et par. Kanskje bare en (1). 
er muligens den der "skaffe profiler" delen vi kanskje savner. 
Diskerud er en risk jeg hvertfall hadde risikert. Men sannsynlig? Njææ. 

Man trenger ikke ha en egen regel for gamle helter. Er de gode nok, motiverte, og rimelige i lønnskravene, så er det da helt greit. Men å hente tilbake tidligere spillere bare for å få tilbake en svunnen tid, det er bare idiotisk.

Hadde vært bra med 1 eller 2 «gamle helter» så lenge man ikke tror det er messias som kommer tilbake. 

De må i så fall være motiverte og jobbe like hardt som andre.

Var en suksess og et bevisst valg da man hentet Jesper Jansson før ‘05

Og da var han ikke så voldsomt god selv - men han løftet spillerne rundt seg og slike spillere er det alltid plass til. Men on Mix er en slik spiller er jeg heller tvilende til.

For min del vil jeg alltid være skeptisk til spillere som kommer tilbake fra opphold i klubber på høyt nivå og skal spille en sesong eller to for knapper og glansbilder for et dårlig lag uten fasiliteter og 1000+ tilskuere. 

Da skal motivasjonen være nøye vurdert..

Sånn sett se er det kanskje mer motivere å spille Stb opp til eliteserien igjen enn å ligge å vake midt på tabellen. Med forbehold at lønn ikke er hovedmotivatør. 

1 time siden skrev Morriz:

Sånn sett se er det kanskje mer motivere å spille Stb opp til eliteserien igjen enn å ligge å vake midt på tabellen. Med forbehold at lønn ikke er hovedmotivatør. 

Ja det kan være, men da skal kjærligheten til klubben være sterk!

Kommer ikke på veldig mange eksempler på suksessfulle returer til Stabæk..! 

Morten Skjønsberg selvsagt (eksempel på ekte kjærlighet!!), Boli.. 

Noen som kommer på andre? Lumanza og Skytte?? 🤪

9 timer siden skrev bluemaster:

Ja det kan være, men da skal kjærligheten til klubben være sterk!

Kommer ikke på veldig mange eksempler på suksessfulle returer til Stabæk..! 

Morten Skjønsberg selvsagt (eksempel på ekte kjærlighet!!), Boli.. 

Noen som kommer på andre? Lumanza og Skytte?? 🤪

Veigar (sportslig, frem til man ble litt for kreative på brakka)

6 timer siden skrev Peter:

I går natt drømte jeg at Daniel Nannskog var ansatt i klubben. Aner ikke hva slags stilling, men håper det kan bli en realitet. 

Tror vi skal styre unna han nå...

7 timer siden skrev Peter:

I går natt drømte jeg at Daniel Nannskog var ansatt i klubben. Aner ikke hva slags stilling, men håper det kan bli en realitet. 

I Stabæk-øyemed får vi huske han for den spilleren og Stabæk-profilen han var en gang, men han kan nok aldri jobbe i en synlig rolle i Norge igjen. 

2 minutter siden skrev bluemaster:

Ikke hvis du vet hvorfor han ikke kan det. 

Kanskje han kan det for alle som ikke vet at han ikke kan det.

Strengt talt opp til arbeidsgiver det og hva de evnt vil ofre av omdømme opp mot resultater. Er ikke akkurat etterlyst av Interpol eller Morten Stene her

Folk fortjener en ny sjanse og ikke evig fordømmelse, men jeg mener i praksis: jeg tror verken Stabæk eller Nannskog ønsker eller har godt av den støyen som det vil medføre. 

1 time siden skrev M-A-N:

Folk fortjener en ny sjanse og ikke evig fordømmelse, men jeg mener i praksis: jeg tror verken Stabæk eller Nannskog ønsker eller har godt av den støyen som det vil medføre. 

Nå er vel strengt tatt diskusjon om DN en aldri så liten avsporing- De fleste forstår at han ikke kommer tilbake til Stabæk. 
Når det er sagt, så var han en fantastisk type/spiller mens han var i Stabæk- Den æren skal han ha uavhengig av hva han gjorde etterpå..

11 minutter siden skrev blaasoldat:

Hva har egentlig D.N. gjort? Virkelig på samme nivå som F.O!?

Tror kanskje det ikke jeg vil det, men Google i noen minutter så forstår du sikkert etterhvert hvorfor han sluttet i TV2 og flyttet hjem til Sverige. 

8 timer siden skrev ingo:

Syns vi bør holde oss for gode til å servere kjipe spekulasjoner og halvkvede viser om gamle helter, enten de scoret mål for Stabæk eller reddet dem. Sakene er tjue år gamle. Vi får huske disse gutta for prestasjonene med gull i NM og gull i Tippeligaen. Det holder lenge. Et forum for oss som elsker Stabæk bør absolutt ikke bli til et lummert sted for å spre mistanker mot navngitte Stabækprofiler.

Tja, synes ikke vi skal legge lokk på ting heller bare fordi det er Stabæk-helter. Når det er sagt er det første jeg tenker på når jeg tenker på de nevnte glede og eufori over deres prestasjoner for klubben.