Jump to content

Gammel blaa aargang!

superblaa
 Share

Recommended Posts

23 minutter siden skrev arni:

Kneskade eller «kneskade» - som du skriver. Litt av en påstand mot klubb og spiller..

Om du hadde vært på treninger, ville du sett problemer med å stille 2 ellevere som holder tom Obos nivå

Påstanden er ikke mot klubb, og langt i fra QAnon! Å bruke Nav på en i gråsone måte, er helt vanlig praksis i norsk fotball, dessverre! Og en kneskade er en av flere skader det er vanskelig å motbevise at ikke eksisterer!

Skytte er en omdiskutert spiller, som ikke har rykte på seg for å gi energi over alt hvor han er, derfor han måtte dra fra Glimt!

Men du vet nok mer om dette enn meg, som ikke er på treningene, men jobber en del med det i steden.

7 minutter siden skrev blaasoldat:

Påstanden er ikke mot klubb, og langt i fra QAnon! Å bruke Nav på en i gråsone måte, er helt vanlig praksis i norsk fotball, dessverre! Og en kneskade er en av flere skader det er vanskelig å motbevise at ikke eksisterer!

Skytte er en omdiskutert spiller, som ikke har rykte på seg for å gi energi over alt hvor han er, derfor han måtte dra fra Glimt!

Men du vet nok mer om dette enn meg, som ikke er på treningene, men jobber en del med det i steden.

Så Skytte svindler NAV på egenhånd mener du, uten klubbens viten?😀

1 time siden skrev odd:

Jeg er redd Solbakken blir en ny Vetlesen-historie. Men det toget har gått. Tross alt ditcha han jo sin egen klubb for å spille Eliteserie med oss, så at han også stakk videre var ikke annet enn ventet.

Vetlesen var i det minste en brukbar spiller for oss, noe Solbakken aldri var. Han var OBOS-nivå han. Overrasket om han får mye spilletid i Viking. 

8 minutter siden skrev arni:

Så Skytte svindler NAV på egenhånd mener du, uten klubbens viten?😀

Du lager deg fint egne slutninger synes jeg! Men er jo jeg som er QAnon, for du er jo på treningene.

Det finnes flere eksempler på «skadede» spillere! Om spilleren også er uønsket, så er det vinn/vinn for klubb som kan sykemelde spilleren og slippe å betale lønn i denne perioden!

Om klubben dog ønsker spilleren på banen, så er det klubben som er taperen! Spilleren får fortsatt full lønn.

30 minutter siden skrev blaasoldat:

Du lager deg fint egne slutninger synes jeg!

Du har vært her lenge nok til at jeg ikke tror du blir særlig overrasket.

1 time siden skrev arni:

Kneskade eller «kneskade» - som du skriver. Litt av en påstand mot klubb og spiller..

Om du hadde vært på treninger, ville du sett problemer med å stille 2 ellevere som holder tom Obos nivå

Ser ikke helt problemet, klubben har vel en plastkjegle som kan plasseres der Skytte ville stått?

10 timer siden skrev mbh:

- I Stabæk var det litt mye rundt klubben og diverse, og her er ting på stell og en klubb som virkelig har fått det til de siste årene, sier Solbakken etter overgangen til Viking Fotball.

https://www.eurosport.no/fotball/eliteserien/2020/to-oppturer-pa-fa-dager-den-forskjellen-merker-man-veldig-fort_sto8846661/story.shtml?fbclid=IwAR0eZPN8qHtQE1F1amQIqYhV8J2a6n8JhYcYL1ksykcyHvG1VqWhJxcULLs

Treneren til Viking er også en av de yngste i ES. Var på samme kurs som Kjønø sist høst😊

6 timer siden skrev blaasoldat:

Kneskade eller «kneskade»? 
Er vel en fin måte for klubben å holde han borte, samt å la nav tar regningen.

Er du god nok er du gammel nok.

1 time siden skrev rykkinn:

Ganske fett at Stabæk har klart å utvikle en midtstopper som nå har blitt fast i midtforsvaret på landslaget! Hanche gjør det ganske bra i Belgia, kan fort bli klubbytte på vår tidligere kaptein til sommeren! Gøy!

Assist idag til og med. Veldig gøy. Alltid en av oss selv om han briljerer i Europa 

Da blir det spennende å se om ikke Kirkevold tar en Botheim etter å ha forlatt Stabæk. Tipper han fort runder tosifret i årets eliteserie for HamKam