Gå til innhold

Gammel blaa aargang!


superblaa
 Del

Anbefalte innlegg


Mimring med Flem:

- Hvordan var Nadderud på den tiden?

 

- Det var bare noen betongklosser rundt banen som folk sto på. Og tilskuerne ble hilst velkommen av speakeren på stadion på fornavn, sier Flem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Synd det ikke ble noe mer ut av han! Han var jo jævlig bra i et par kamper han fikk prøve seg i for noen sesonger siden. Og han gjorde det vel ikke så verst i Follo heller?!? Hva skjedde med han? Synes forresten Mix ligner litt på Clausen i spillestilen, håper vi får mer ut av han!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har faen ikke ledd så mye på lang tid, men da jeg kom til avsnittet om hvem Richard Ackon var holdt jeg på å dette ut av sengen..

 

Den unge Ghaneser var lutter vennlighet og smil, men det bød på noen utfordringer likevel. Som da Gudbrand fant ham i uskyldig søvn på fortauet utenfor Rimi på Nedre Stabekk. Der hadde Richard funnet tiden moden for en liten lur, etter en vellykket lunsj bestående av pølebrød med sardiner.

 

Legendarisk

Endret av frilin
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har faen ikke ledd så mye på lang tid, men da jeg kom til avsnittet om hvem Richard Ackon var holdt jeg på å dette ut av sengen..

 

Den unge Ghaneser var lutter vennlighet og smil, men det bød på noen utfordringer likevel. Som da Gudbrand fant ham i uskyldig søvn på fortauet utenfor Rimi på Nedre Stabekk. Der hadde Richard funnet tiden moden for en liten lur, etter en vellykket lunsj bestående av pølebrød med sardiner.

 

Legendarisk

 

Jeg lo også av det, for jeg sov nemlig akkurat samme sted en natt jeg stakk av fra foreldrene mine for mange år siden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han er ikke proff lengre, men spiller for Cape Coast sitt lag for pensjonerte spillere. Mulig han har sluttet med det også i det siste... Han fikk ihvertfall en knekk etter han forlot stb.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Haha! Nå har Lyn virkelig pissa på seg!! HAHA!

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=539922

 

Sjekk undertittelen på denne tråden, "en tråd om gamle helter". Ergo skal ikke denne tråden besudles med slike nyheter!

 

Det betyr vel at Nannskog skriver ny kontrakt ganske snart. Han kan ikke si ifra seg muligheten til å spille MOT rotta

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Haha! Nå har Lyn virkelig pissa på seg!! HAHA!

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=539922

 

Sjekk undertittelen på denne tråden, "en tråd om gamle helter". Ergo skal ikke denne tråden besudles med slike nyheter!

Hvilke andre steder skulle jeg lagt den?? Mener vel PFO er diskutert tidligere i denne tråden og..

 

Edit: Ser du allerede hadde skrevet det inne på "Blaa". Legger meg flat.

Endret av Mikki
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Haha! Nå har Lyn virkelig pissa på seg!! HAHA!

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=539922

 

Sjekk undertittelen på denne tråden, "en tråd om gamle helter". Ergo skal ikke denne tråden besudles med slike nyheter!

 

Nå er jo hovedtittelen "Gammel Blaa aargang" og alle aarganger er nødvendigvis ikke gode, spesiellt ikke denne...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Gammel blaa aargang!
×
×
  • Opprett ny...