Gå til innhold

Gammel blaa aargang!


superblaa
 Del

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

VG har i dag en artikkel med tittelen "Eliteserie-stjernene benkes i utlandet" hvor de skriver at Alan og Veigar sliter med lite spilletid, ingen mål og dårlige resultater i sine nye klubber. Veigar sier at han savner Stabæk og at han ikke snakker med sin nye trener: Treneren snakker kun fransk og spansk, og de språkene kan ikke Veigar. Veigar har ihvertfall ikke mistet selvtilliten: "Jeg håper treneren snart skjøner at han har en spiller på benken som kan fikse hele greia".

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Polly vant den blaa duellen i Tyrkia!

0-1 mot Trabzonspor og målet ble scoret 4. min etter han kom inn.

 

Ellers så står Alan med 5 kamper som innbytter og en fra start hvor han ble byttet ut i det 70,

Polly står med 6 fra start og denne som innbytter. Alan har putta nada, heller ingen assist som jeg klarer å finne, mens Polly har putta 2.

 

Er det en annen gammel kjenning som er tilbake etter en sesong eller 2?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så på tv2sporten nettopp. Bjørnar Holmvik.. Hvordan kan man være så pinglete?

Tenk å kritisere klubben for å ikke ha tilbudt han ny kontrakt før han presterte.

 

- "Jeg har så lyst til å vise Stabæk at de mangler en god venstreback imorgen"

Endret av MagnusB
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Holmvik virker ikke som den skarpeste kniven i skuffen når han uttaler seg i mediene. Samtidig er mye ved hans vesen som det er lett å ikke like. Når det gjelder uttalelsene hans, så skjønner jeg ikke helt hvordan nettopp han skal vise at vi mangler en god venstreback. Den mest aktuelle til å gjøre det er vel Branns høyreving!? Satser på at Keller/Høiland og Daigo viser Holmvik at han kanskje ikke er så god som han tror.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Gammel blaa aargang!
×
×
  • Opprett ny...