Gå til innhold

Gammel blaa aargang!


superblaa
 Del

Anbefalte innlegg


Slik jeg har forstått det betales sign on-fee normalt ut i tre omganger. 1/3 ved signering, 1/3 ved halvspilt kontrakt og 1/3 ved fullført kontrakt. Sånn sett har vi antakelig spart minst 2/3 av sign on-feen i alle fall.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ALANZINHO scoret seiersmålet i går.

 

http://eurorivals.ne...o_20110221.html

 

Ca 8 min ut i videon

 

 

Klassisk eksempel på en spiller som ikke får til en dritt i klubben sin. Regner med at han tar et steg opp (til RBK) i sommerpausen. Gratis overgang. Dream on, JJJ!

 

Advarsel: denne meldingen kan inneholde noe sarkasme.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Vår gamle helt Pétur har kommet tilbake fra ni månders skade! Han har nå spilt to kamper, og nesten like eminent som vanlig..

 

Hva skjer med Nicklas Svensson?

Og hvor er Philip Borgen?

 

 

Philip Borgen var norsk læreren min for 2 år siden i 9. klasse. Litt av en kjekkas

 

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vår gamle helt Pétur har kommet tilbake fra ni månders skade! Han har nå spilt to kamper, og nesten like eminent som vanlig..

 

Hva skjer med Nicklas Svensson?

Og hvor er Philip Borgen?

 

 

Philip Borgen var norsk læreren min for 2 år siden i 9. klasse. Litt av en kjekkas

 

 

 

Mer kjekkas enn norsklærer?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vår gamle helt Pétur har kommet tilbake fra ni månders skade! Han har nå spilt to kamper, og nesten like eminent som vanlig..

 

Hva skjer med Nicklas Svensson?

Og hvor er Philip Borgen?

 

 

Philip Borgen var norsk læreren min for 2 år siden i 9. klasse. Litt av en kjekkas

 

 

 

 

Han hadde heldigvis større suksess på banen..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Så jeg virkelig Thomas Finstad spille midtstopper for Bærum mot Sarpsborg nå på NRK?

 

Har dette blitt hans faste posisjon?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Matchvinneren til Kjelsås, Jimi Akinyemi, har vel en fortid i klubben vår. Om enn den ikke er skrevet med gullskrift, men allikevel. Spilte vel noe på 2.laget tror jeg.

 

Karim Aoudia ser også ut til å være i stallen til Kjelsås.

Endret av elaang
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Matchvinneren til Kjelsås, Jimi Akinyemi, har vel en fortid i klubben vår. Om enn den ikke er skrevet med gullskrift, men allikevel. Spilte vel noe på 2.laget tror jeg.

 

Karim Aoudia ser også ut til å være i stallen til Kjelsås.

 

Syns jeg dro kjensel på treneren også, Jan Aksel Opsahl Odden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Petter Amland flyttet i sin tid til Bergen for å studere på NHH. Jeg tror han er tilbake i Oslo-området nå, men om han fortsatt spiller ball aner jeg ikke. At han var et kjempetalent er det ingen tvil om!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Petter Amland flyttet i sin tid til Bergen for å studere på NHH. Jeg tror han er tilbake i Oslo-området nå, men om han fortsatt spiller ball aner jeg ikke. At han var et kjempetalent er det ingen tvil om!

 

Raskt google-søk

Endret av joogs
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Somen Tchoyi scoret hattrick for West Bromwich i dag :)

...og Stian Ohr ble nettopp byttet inn for Mjøndalen mot Asker. To karrierer som har gått hver sin vei hva kvalitet angår.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Somen Tchoyi scoret hattrick for West Bromwich i dag :)

 

Dette er jo første hattrick i EPL av en tidligere Stabækspiller, men er det noen andre som har scoret i EPL etter de har spilt i Stabæk? Martin Andresen scoret vel ikke, men kanskje Tobbe? Noen jeg glemmer?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Gammel blaa aargang!
×
×
  • Opprett ny...