Gå til innhold

Gammel blaa aargang!


superblaa
 Del

Anbefalte innlegg


Jørgen Lennartsson har fått sparken i Elfsborg. Han er vel litt dyr for oss, men hadde vært fantastisk å få ham tilbake!

 

I følge http://fotbollsreportern.cafe.se/ut-genom-dorren-med-ett-sm-guld-i-bakfickan/ har JL blitt offer for en maktkamp i Elfsborg.

 

"Interessant" sett med Stabæk-øyne er at Henning Hauger i samme innlegg er stemplet som en flopp, uten av jeg kan si at jeg har fulgt med på Allsvenskan særlig nøye og vet noe om dette selv.

Endret av Mats
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Til tross for 10-0 seier over Bærum 2 ble det ikke opprykk for Lennart Steffensen og Jevnaker i år. Holmen går opp til 2.div. Men Lennart har bidratt med 21 mål og vanvittige 38 assists!!! Og det er før serieavslutningen i Lommedalen til helga. Et par spillere Stabæk bør kikke på er ungutta Kristian Vassjø (teknisk og rask venstre kant) og Trym Lillejordet Vatne (spiss med to gode føtter).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Jørgen Lennartsson har fått sparken i Elfsborg. Han er vel litt dyr for oss, men hadde vært fantastisk å få ham tilbake!

 

I følge http://fotbollsreportern.cafe.se/ut-genom-dorren-med-ett-sm-guld-i-bakfickan/ har JL blitt offer for en maktkamp i Elfsborg.

 

"Interessant" sett med Stabæk-øyne er at Henning Hauger i samme innlegg er stemplet som en flopp, uten av jeg kan si at jeg har fulgt med på Allsvenskan særlig nøye og vet noe om dette selv.

 

 

Han har sittet en god del på benken for Elfsborg, og det blir neppe noe mindre av at det nå er blitt trenerskifte. Kanskje komme med en pen forespørsel om å låne ham ut 2014?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hedenstad endelig spilleklar

 

Hedenstad endelig spilleklar

Vegar Eggen Hedenstad kan spille europacup torsdag etter tre måneders skadeavbrekk.
Tyskerne møter portugisiske Estoril på hjemmebane. Hedenstad klør i beina etter en sesongstart der han og laget er kommet skjevt ut. Stadig jakter Freiburg sin første seier i serie og europacup.
- Jeg er i full trening og egentlig helt skadefri. Jeg spilte 90 minutter med 2.-laget fredag (1-0 over Homburg). Det kjentes bra, sier Hedenstad til NTB.
Han har slitt med en belastningsskade på grunn av en skjevhet i ryggen og bekkenet. To besøk hos en spesialist i München har fikset problemene.
- Europaligakampen kommer kanskje litt tidlig, men det hadde vært kult om jeg fikk være med i troppen, legger han til.
Tålmodig
Europaligaen er som en ren bonus for laget som overrasket med 5.-plass i 1. Bundesliga forrige sesong. Med tre turneringer (serie, cup, E-cup) kommer kampene på rekke og rad.
- Det kommer mange muligheter til å vise seg fram. Jeg skal gjøre det jeg kan for å bli med, men jeg blir ikke veldig skuffet om jeg ikke spiller denne uken. Det er såpass lenge siden jeg har spilt, så jeg må være tålmodig, sier Hedenstad.
Neste ut i serien er Hamburg (h) kommende helg. Hittil har ni Bundesliga-kamper har gitt fem uavgjort og fire tap for nordmannens lag.
Trenger seier
Selv om det tøffe kampprogrammet har vært utfordrende så langt, er Freiburg-backen optimist foran resten av høstsesongen.
- Stemningen i troppen er faktisk ganske god. Det er kult å se at gutta ikke graver seg ned, men har troen.
- Vi har tatt noen poeng og spilt ganske bra, men kanskje fått litt dårlig uttelling. Nå er flere på vei tilbake fra skader, og vi begynner å finne ut av samhandlingen i laget. Jeg tror vi kan bite fra oss etter hvert, sier 22-åringen.
- Hvor viktig blir det å få en seier så raskt som mulig?
- Det blir viktig. Kanskje særlig at vi får en seier i Bundesliga. Da vil ting løsne, og vi kan slappe mer av. Det ville vært kjærkomment.

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei alle sammen!

 

Vår tidligere superhelt, Tom Stenvoll, trenger deres hjelp.

 

Han har flyttet hjem til Andenes, og har der engasjert seg i det lokale idrettslaget Andenes IL.

 

Dette er en liten forening som har stort behov for tilskudd.

 

I den forbindelse har Tom ytret ønske om vår hjelp. Ved å stemme på Andenes IL som "klubben i mitt hjerte", kan vi bidra til at de vinner et tilskudd på kr 50.000,-.

 

For dem betyr det at de kan kjøpe inn drakter til et av de yngre lagene, eller noe annet som bidrar positivt i idrettslaget.

 

Så tenker dere kanskje; jeg skal jo stemme på Stabæk?

 

Problemet er bare at Vålerenga er såpass overlegne i den klassen Stabæk ligger, at vi aldri vil kunne slå dem uansett. Da er det jo flott om man kan gi en hjelpende hånd til en tidligere blaa helt i stedet?

 

Alle stemmer hjelper, og det ryktes at den arge konkurrenten Høken mobiliserer kraftig.

 

Gå inn på denne linken og hjelp Tom: http://www.dagbladet.no/2013/11/11/sport/klubben_i_mitt_hjerte/valerenga_and_brann/valerenga/30258276/

 

P.S. Man kan stemme hver dag fra telefon og PC

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Gammel blaa aargang!
×
×
  • Opprett ny...