joakkkim 647 Share Posted May 26, 2006 (edited) Share Posted May 26, 2006 (edited) Skulle vell tro denne prosenten gjelder fortsatt, kjipt hvis han blir bosman til neste år riktignok.. 12,5 % av 31 norske mill blir jo hyggelige 3,8 mill. Akkurat det vi trenger for spillerkjøp i sommer:=) Det er vel etter fradrag av overgangsummen fra oss. Men merk at teksten starter med Christian Wilhelmsson är nära en övergång till Nantes. Og jeg tror ikke jeg kjenner til noen som har vært så nære så mange overganger som Chippen. Se f.eks her (13/12-05) og her (15/6-05) og her (19/12-04) og for ordens skyld her (30/5-03) Med unntak av den siste ble det ikke noe av de nevnte overgangene... haha:D helt utrolig at han ikke har blitt solgt.. det har jo vært "klart" tre(!) ganger. Alikevel synes jeg det er rart at en svensk landslagsspiller som spiller i belgisk fotball kan bli solgt for "bare" 30 mill. Ihvertfall det dobbelte reflekterer vel mer den sinnsyke pengebruken i fotballen. Nå får vi bare håpe chelsea prøver seg på han.. da blir vel prisen nærmere 200 mill. Edited May 26, 2006 by joakkkim Link to post Share on other sites More sharing options...
pauligirl 236 Share Posted May 26, 2006 Share Posted May 26, 2006 Skulle vell tro denne prosenten gjelder fortsatt, kjipt hvis han blir bosman til neste år riktignok.. 12,5 % av 31 norske mill blir jo hyggelige 3,8 mill. Akkurat det vi trenger for spillerkjøp i sommer:=) Det er vel etter fradrag av overgangsummen fra oss. Men merk at teksten starter med Christian Wilhelmsson är nära en övergång till Nantes. Og jeg tror ikke jeg kjenner til noen som har vært så nære så mange overganger som Chippen. Se f.eks her (13/12-05) og her (15/6-05) og her (19/12-04) og for ordens skyld her (30/5-03) Med unntak av den siste ble det ikke noe av de nevnte overgangene... haha:D helt utrolig at han ikke har blitt solgt.. det har jo vært "klart" tre(!) ganger. Alikevel synes jeg det er rart at en svensk landslagsspiller som spiller i belgisk fotball kan bli solgt for "bare" 30 mill. Ihvertfall det dobbelte reflekterer vel mer den sinnsyke pengebruken i fotballen. Nå får vi bare håpe chelsea prøver seg på han.. da blir vel prisen nærmere 200 mill. problemet er at belgia er et ganske lite land, og at alle store klubber vet at man får gode spillere som er fra belgia/spiller i belgia litt billigere enn i andre europeiske land. jeg forventer ikke så særlig mye når chippen blir solgt (hvis det virkelig en gang skulle skej...) btw: på en belgisk fotballside ble nevnt at både nantes og toulouse er interessert i han...men det er bare rykter tror jeg. Link to post Share on other sites More sharing options...
Plassen 0 Share Posted June 4, 2006 Share Posted June 4, 2006 Oi som jeg savner denne karen i disse dager Link to post Share on other sites More sharing options...
superblaa 1,465 Share Posted June 4, 2006 (edited) Share Posted June 4, 2006 (edited) Vi har vel alltid visst at Chippen har hatt en Extra dimmensjon i spillet sitt. Edit: Litt sent ute. Beklager dobbellinking. Edited June 4, 2006 by superblaa Link to post Share on other sites More sharing options...
pedro 107 Share Posted June 4, 2006 Share Posted June 4, 2006 Gi meg en friskmeldt Brani i form. Faen heller. Det er nesten sånn at jeg skulle ønske vi kunne lokket Ohr eller Wowoah tilbake. Vi trenger Kantspillere! Link to post Share on other sites More sharing options...
Hr. Smith 1,536 Share Posted June 4, 2006 Share Posted June 4, 2006 Finstad på vei vekk fra Godset? Storvokste Thomas Finstad (ex. Stabæk) er ute i kulden, og kan være på veg bort fra klubben. Link to post Share on other sites More sharing options...
sigurdlk 50 Share Posted June 5, 2006 Share Posted June 5, 2006 Han spilte hele kampen mot AaFK, dog uten å markere seg. Godset mangler vel en skikkelig måltyv, og det har dessverre Finstad vist litt for mange år at han ikke er. Link to post Share on other sites More sharing options...
atleten 1,675 Share Posted June 5, 2006 Share Posted June 5, 2006 Han spilte hele kampen mot AaFK... bla-bla Hele? Link to post Share on other sites More sharing options...
Hr. Smith 1,536 Share Posted June 5, 2006 Share Posted June 5, 2006 Han spilte hele kampen mot AaFK... bla-bla Hele? "I det 67. minuttet blir Thomas Finstad byttet ut, og inn på banen kommer Einar Kalsæg." (link) Link to post Share on other sites More sharing options...
sigurdlk 50 Share Posted June 8, 2006 Share Posted June 8, 2006 Han spilte hele kampen mot AaFK... bla-bla Hele? "I det 67. minuttet blir Thomas Finstad byttet ut, og inn på banen kommer Einar Kalsæg." (link) Ok, jeg sovna på sofaen. Adecco-ligaen, vet du..... Link to post Share on other sites More sharing options...
pauligirl 236 Share Posted June 8, 2006 Share Posted June 8, 2006 tryggvis drømmelag han nevner IAO! og 3 andre tidligere stabæk spillere: martin andresen, chippen og tobbe linderoth. Link to post Share on other sites More sharing options...
KongKjakan 4 Share Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 tryggvis drømmelaghan nevner IAO! og 3 andre tidligere stabæk spillere: martin andresen, chippen og tobbe linderoth. Spiss på islandsk heter framherjar. Altså en som herjer der fremme. Genialt... Link to post Share on other sites More sharing options...
Albert 921 Share Posted June 15, 2006 Share Posted June 15, 2006 En liten oppdatering på de gamle Blaa på Sagaøya er vel nødvendig igjen? FH leder serien klart etter seks serierunder, Tryggvi er på tredjeplassen på toppskorerlista. Som toppes av Marel. Underlig dette med islendinger - toppskorere både på Sagaøya og her til lands... Link to post Share on other sites More sharing options...
AndersBD 997 Share Posted June 15, 2006 Share Posted June 15, 2006 Inge André Olsen (Stabæk): Ósérhlífinn,sterkur og sniðugur miðvörður. Einnig frábær utan vallar!! Hehe, uten baller? Kan ikke være samme IAO. Link to post Share on other sites More sharing options...
Albert 921 Share Posted June 15, 2006 (edited) Share Posted June 15, 2006 (edited) Inge André Olsen (Stabæk): Ósérhlífinn,sterkur og sniðugur miðvörður. Einnig frábær utan vallar!! Hehe, uten baller? Kan ikke være samme IAO. Uselvisk, sterk og genial midtforsvarer. Også storartet utenfor banen. Det er nok den samme IAO. (Vallar er genitiv av Völlur som betyr voll, mark og brukes om fotballbaner.) Han sier om spissplassene på drømmelaget sitt at der vil han ha geniene og kompisene Eiður Smári og Tryggvi. Edited June 15, 2006 by Albert Link to post Share on other sites More sharing options...
fredrik staubo 2 Share Posted June 16, 2006 Share Posted June 16, 2006 Jeg tror Albert er skap-islender! Link to post Share on other sites More sharing options...
Albert 921 Share Posted June 16, 2006 Share Posted June 16, 2006 Jeg tror Albert er skap-islender! Það er fjandans lygi Link to post Share on other sites More sharing options...
Hr. Smith 1,536 Share Posted June 17, 2006 Share Posted June 17, 2006 Helt ny verden "I fjor ble Thomas Finstad (28) kjøpt inn som Strømsgodsets redningsmann, og han innfridde. Nå er spissens SIF-fremtid usikker." Link to post Share on other sites More sharing options...
elaang 1,975 Share Posted June 19, 2006 Share Posted June 19, 2006 Rote i lavere divisjoner. Link to post Share on other sites More sharing options...
Randers 40 Share Posted June 19, 2006 Share Posted June 19, 2006 En liten oppdatering på de gamle Blaa på Sagaøya er vel nødvendig igjen? FH leder serien klart etter seks serierunder, Tryggvi er på tredjeplassen på toppskorerlista. Som toppes av Marel. Underlig dette med islendinger - toppskorere både på Sagaøya og her til lands... Er det UNDERLIG at islendinger topper på Island... har hørt at det er Ukrainer som er toppscorer i UKRAINA. Det er UNGERLIG det...... Link to post Share on other sites More sharing options...
STBK 0 Share Posted June 19, 2006 Share Posted June 19, 2006 En liten oppdatering på de gamle Blaa på Sagaøya er vel nødvendig igjen? FH leder serien klart etter seks serierunder, Tryggvi er på tredjeplassen på toppskorerlista. Som toppes av Marel. Underlig dette med islendinger - toppskorere både på Sagaøya og her til lands... Er det UNDERLIG at islendinger topper på Island... har hørt at det er Ukrainer som er toppscorer i UKRAINA. Det er UNGERLIG det...... Tror nesten at du hoppet over det siste som ble sagt da.. Men det er egentlig ikke så rart, med tanke på at mange av de beste norske spillerne spiller i utlandet, i tillegg til at norske klubblag har mange utenlandske spillere. Det hadde jo vært likegyldig hvis en ukrainer hadde vært både toppskorer i tippeliaen og i den ukrainske ligaen.. Link to post Share on other sites More sharing options...
Color Blue 369 Share Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 Markegård sliter i HBK Link to post Share on other sites More sharing options...
Mortimer 4,395 Share Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 Tipper han er klassespissen vi ender opp med å hente(tilbake) Link to post Share on other sites More sharing options...
Randers 40 Share Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 Tipper han er klassespissen vi ender opp med å hente(tilbake) Har ikke petter betalt lisens a..? Link to post Share on other sites More sharing options...
sveinjhag 47 Share Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 Markegård sliter i HBK Fortsatt litt lat? Sikkert mulig å jobbe litt hardere for lønna Eirik Link to post Share on other sites More sharing options...
@ringo 21,805 Share Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 Tipper han er klassespissen vi ender opp med å hente(tilbake) Hepp, Så desp håper jeg vi aldri blir! @ringo Link to post Share on other sites More sharing options...
msp 810 Share Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 Tipper han er klassespissen vi ender opp med å hente(tilbake) Overraskermeg ikke hvis det skjer.. Link to post Share on other sites More sharing options...
pedro 107 Share Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 Fy f... bare tanken gjør meg rasende... Eirik må jobbe. Han må ville for P. Er ikke overrasket over at han sliter benken i HBK, det ligger ingen automatikk i at man spaserer rett inn i en første 11er i divisjonen under. Det kjempes i Adecco. Det er ikke Eirik kjent for å gjøre? Sånn sett passer han ironisk nok bedre i Tippeligaen der det er fler 'fintspillende' lag... Link to post Share on other sites More sharing options...
Alltid_Uansett 0 Share Posted June 21, 2006 Share Posted June 21, 2006 Fy f... bare tanken gjør meg rasende...Eirik må jobbe. Han må ville for P. Er ikke overrasket over at han sliter benken i HBK, det ligger ingen automatikk i at man spaserer rett inn i en første 11er i divisjonen under. Det kjempes i Adecco. Det er ikke Eirik kjent for å gjøre? Sånn sett passer han ironisk nok bedre i Tippeligaen der det er fler 'fintspillende' lag... Støttes. HBK spiller møkkafotball med lange baller og fysisk fotball. Dette passer vel ikke Markegård helt og holdent ? Markegård er en spillende type som passer bedre i Stabæk enn HBK. Link to post Share on other sites More sharing options...
Giz 2 Share Posted June 29, 2006 Share Posted June 29, 2006 Er ikke dette Stabæks gamle stjerne Phillip Borgen da? http://semtex.sytes.net/obhosle/gallery/1999/bb3 Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts