Gå til innhold

Gammel blaa aargang!


superblaa
 Del

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

 

Egentlig ikke noe overraskende klubbvalg. Denne nyetablerte New York- klubben vi fikk æren av å låne AJ fra, har jo kommet i fokus grunnet det med Frank Lampard og låneavtalen hans med City...Skal bli gøy og se hvordan Pål Diskerud tar seg ut ved forhandlinger med denne klubben.

 

Forøvirg, Bjørnar Holmvik har gått til Bryne. Gjenforenes med Gaute Larsen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Anthony Annan er klar for 1860 Munchen. Får håpe at dette Tyskland- oppholdet går bedre enn forrige gang.

 

Ellers så jeg at Jonathan Rasheed sto for Follo i da de møte Sarpsborg idag. Regner med at han er på prøvespill.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

 

Ikke at jeg har fulgt særlig godt med på karrieren hans etter han forlot Europa, heller ikke når han dro hjem til Mjallby men likevel en svært trist nyhet. For min del var Chippen min første favorittspiller på Stabæk. Raidet mot Moss borte og VIF hjemme i 2003 som var hans siste kamp hvor han skaffet oss straffe på overtid er de to minnene som skiller seg mest ut.

 

Må likevel ta med hans første seriemål som var borte mot Haugesund.

(Sjekk angrepsspillet på det 4-0 målet til Michelsen. For et angrepsspill!)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da er det vel ikke annet å gjøre enn å gratulere vår tidligere spiller og trener Geir Bakke med en skikkelig knallsignering..

 

Blir i det minste spennende å se hvordan han gjør det som hovedtrener!

Endret av GeirSJ
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Artig å se tre gamle kjenninger i en og samme MLS kamp. Mix og A. Jacobson for NY City og Daigo for New England R. Hva kvalitet angår hadde de alle tre gått rett inn i dagens start-11'er.
(Husker forøvering og NY City-kaptein David Villa fra en trist kveld i Telenor Arena. Men da oppførte han seg dårlig såvidt jeg husker...)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Daigo er god litt dypere i banen.

 

Det er også posisjonen jeg sitter med inntrykk av er hans mest naturlige. Tror vi på sikt hadde fått mer ut av han om hadde spilt både dypere og mer sentralt i banen enn det han gjorde den sesongen han var hos oss. På en annen side så leverte han bra da han var hos oss. Spesielt med tanke på målpoeng. Spillemessig var det noe varierende.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han var totalt upålitelig i 2010. Hans problemer startet definitivt ikke med kampfiksingsryktene i juli 2012. Men Onstad er utrolig flink til å sno seg ved å snakke for seg. En sleip orm.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Gammel blaa aargang!
×
×
  • Opprett ny...