Gå til innhold

Gammel blaa aargang!


superblaa
 Del

Anbefalte innlegg


Ikke ett øyeblikk for tidlig at Rogne får sjansen. Forren er vel en av teknisk dårligste midstoppere landslaget noen gang har hatt. Ballen skal jo kælkes ut i lyskaster høyde hver gang han får tak i den. Dette var meget godt nytt for landslaget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Møller Dæhli, Trondsen og Thorsby på banen mot England U21.

Ligger under 5-1 ved 78. min.

En midtperiode av Norge på samme lave nivå som A-laget mot Tyskland.

Endret av Chr.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Møller Dæhli, Trondsen og Thorsby på banen mot England U21.

Ligger under 5-1 ved 78. min.

En midtperiode av Norge på samme lave nivå som A-laget mot Tyskland.

6-1, 86. min. Dødball igjen.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Møller Dæhli, Trondsen og Thorsby på banen mot England U21.

Ligger under 5-1 ved 78. min.

En midtperiode av Norge på samme lave nivå som A-laget mot Tyskland.

6-1, 86. min. Dødball igjen.
Har de brukt samme dødballmentor som oss.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.budstikka.no/snaroya-sportsklubb/fotball/barneidrett/tilbyr-proffe-trenere-fra-barna-er-fem/s/5-55-366763

 

1) Har vi latt kompetansen og utdannelsen til JIH gå ut av klubben eller arbeider han fortsatt for oss?

2) håper vi har ett samarbeid allerede med Snarøya med tanke på rekruttering av fremtidige talenter, les type farmerklubb.

 

Noen som vet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


JIH jobber fortsatt for Stabæk, såvidt jeg vet. Du ser at han blir omtalt som "sportslig ansvarlig i styret", sånne verv er vanligvis frivillige.

Endret av kkh94
Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.budstikka.no/snaroya-sportsklubb/fotball/barneidrett/tilbyr-proffe-trenere-fra-barna-er-fem/s/5-55-366763

 

1) Har vi latt kompetansen og utdannelsen til JIH gå ut av klubben eller arbeider han fortsatt for oss?

2) håper vi har ett samarbeid allerede med Snarøya med tanke på rekruttering av fremtidige talenter, les type farmerklubb.

 

Noen som vet?

Høiland jobber fremdeles i klubben. Jobber med marked.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ett mål og to målgivende på fire kamper må absolutt sies å være godkjent, ja.

 

Jeg har ikke sett hvordan Nordsjælland spiller nå, men det kan jo tenkes at de rett og slett bruker ham i en rolle han er komfortabel med - kanskje noe a la hvordan Bradley brukte ham i fjor. Jeg tror i grunn det er den eneste rollen Asante er tilpass med. Det er vanskelig å påstå noe annet enn at han er en ekstremt begrenset fotballspiller, selv om han har gode ekstremferdigheter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ett mål og to målgivende på fire kamper må absolutt sies å være godkjent, ja.

 

Jeg har ikke sett hvordan Nordsjælland spiller nå, men det kan jo tenkes at de rett og slett bruker ham i en rolle han er komfortabel med - kanskje noe a la hvordan Bradley brukte ham i fjor. Jeg tror i grunn det er den eneste rollen Asante er tilpass med. Det er vanskelig å påstå noe annet enn at han er en ekstremt begrenset fotballspiller, selv om han har gode ekstremferdigheter.

Helt enig, han få brukes fremover rettet i bakrom. Alt annet er håpløst.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Åssen gjør belsvik det med fram egentlig? Kan han være en løsning for oss til sommeren kanskje.

Var det ikke sånn at de skulle satse rimelig hardt? Dette er tredje sesongen hans og de spiller fortsatt i 2. div...

De har brukt tid på å bygge et lag langsiktig, med styre/generalforsamlings velsignelse. (Noe mange etterspør her inne)

Ganske sikker på at de rykker opp i år.

 

 

Ligger under 1-3 mot Bærum nå, ser ut til å ende midt på tabellen. 16 poeng opp til Arendal, med fire kamper igjen. Belsvik ferdig etter sesongen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Gammel blaa aargang!
×
×
  • Opprett ny...