Gå til innhold

Gammel blaa aargang!


superblaa
 Del

Anbefalte innlegg


 

Bob Bradley er på fly fra London til Oslo nå, garantert i samtaler med NFF om landslagsjobben

Kilde?

 

Snapchat;

 

15878654_1316414421749369_1328913145_n.j

Endret av Peter
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Dere ved at Bradley har en egen tråd ☺?

 

Hva mener du denne tråden er til?

 

Kortnytt om tidligere spillere, trenere, ledere, støtteaparat medlemmer og andre ansatte, samt folk som har bemerket seg på tribunen. Så mye det er om Frank Robert for tiden, så kan man vel bruke hans egen tråd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Dere ved at Bradley har en egen tråd ☺?

 

Hva mener du denne tråden er til?

 

Kortnytt om tidligere spillere, trenere, ledere, støtteaparat medlemmer og andre ansatte, samt folk som har bemerket seg på tribunen. Så mye det er om Frank Robert for tiden, så kan man vel bruke hans egen tråd.

 

Hvorfor skal folk alltid klage på at man skriver i en og annen tråd? Nå var jo diskusjonen allerede her, og da skal vi plutselig begynne å skrive i Bob sin egen tråd? Nå skjer det uansett veldig lite på forumet, så det skader ikke at nyheten om at Bob er i Oslo havnet her

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hadde vært arti å sett Spurs - Chelsea med Bob i kveld. Sikkert noen i Stabæk som gjør det. Hvem vet kanskje snakker de om noe mer; Jeg har mange venner i Norge, og prøver å finne ut hva som skjer videre. Når en jobb er ferdig må du tenke på mulighetene videre, melder Bradley. https://www.nrk.no/sport/bob-bradley-bekrefter-nff-mote-1.13305918

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Dere ved at Bradley har en egen tråd ☺?

 

Hva mener du denne tråden er til?

 

Kortnytt om tidligere spillere, trenere, ledere, støtteaparat medlemmer og andre ansatte, samt folk som har bemerket seg på tribunen. Så mye det er om Frank Robert for tiden, så kan man vel bruke hans egen tråd.

 

Hvorfor skal folk alltid klage på at man skriver i en og annen tråd? Nå var jo diskusjonen allerede her, og da skal vi plutselig begynne å skrive i Bob sin egen tråd? Nå skjer det uansett veldig lite på forumet, så det skader ikke at nyheten om at Bob er i Oslo havnet her

 

 

Nå var ikke dette en klage Peter :)

Endret av SAU
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hadde vært arti å sett Spurs - Chelsea med Bob i kveld. Sikkert noen i Stabæk som gjør det. Hvem vet kanskje snakker de om noe mer; Jeg har mange venner i Norge, og prøver å finne ut hva som skjer videre. Når en jobb er ferdig må du tenke på mulighetene videre, melder Bradley. https://www.nrk.no/sport/bob-bradley-bekrefter-nff-mote-1.13305918

Ferievikaren som fikk fast arbeid i nrk det der
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Hadde vært arti å sett Spurs - Chelsea med Bob i kveld. Sikkert noen i Stabæk som gjør det. Hvem vet kanskje snakker de om noe mer; Jeg har mange venner i Norge, og prøver å finne ut hva som skjer videre. Når en jobb er ferdig må du tenke på mulighetene videre, melder Bradley. https://www.nrk.no/sport/bob-bradley-bekrefter-nff-mote-1.13305918

Ferievikaren som fikk fast arbeid i nrk det der
Tenker du på siv. ing. Løken som ble journalist.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

 

 

 

 

 

Dere ved at Bradley har en egen tråd ☺?

Hva mener du denne tråden er til?

Kortnytt om tidligere spillere, trenere, ledere, støtteaparat medlemmer og andre ansatte, samt folk som har bemerket seg på tribunen. Så mye det er om Frank Robert for tiden, så kan man vel bruke hans egen tråd.

Hvorfor skal folk alltid klage på at man skriver i en og annen tråd? Nå var jo diskusjonen allerede her, og da skal vi plutselig begynne å skrive i Bob sin egen tråd? Nå skjer det uansett veldig lite på forumet, så det skader ikke at nyheten om at Bob er i Oslo havnet her

Nå var ikke dette en klage Peter :)

Oooooooogså legger vi den død :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis han aksepterer, tror jeg vi kan få litt forbedring i resultatene, men enda viktigere er det at vi får en landslagssjef som viser tydelig hvor han vil hen, og har en plan. Etter tre år med definisjonen av tåkefyrste, tror jeg faktisk ikke det skal mer til før folk begynner å trekke tilbake til Ullevaal...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis han aksepterer, tror jeg vi kan få litt forbedring i resultatene, men enda viktigere er det at vi får en landslagssjef som viser tydelig hvor han vil hen, og har en plan. Etter tre år med definisjonen av tåkefyrste, tror jeg faktisk ikke det skal mer til før folk begynner å trekke tilbake til Ullevaal...

Jeg tror på STOR forbedring av resultatene og interessen - på litt sikt selvsagt.

 

"We're gonna raise the bar!"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/former-swansea-boss-bob-bradley-9575851første kommentar i kommentarfeltet fra zanzzibar; Having gained promotion from the Norwegian second tier with Stabæk and qualifying them for the Europa Cup, Bradley was and is well thought of in Norway.

It should be pointed out Stabæk were dumped out of the Europa Cup by the mighty Conah's Quay Nomads. Maybe he is better suited to lower leagues and national teams but he had no ideas about pick a PL team let alone managing. Good luck but good riddance.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Evt at Ståle sa nei kjapt, og at Bob var andrevalget. Det ville ikke forundre meg, de har siklet på Solbakken en stund nå...

Endret av boie
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har sett et eller annet sted at København FC mener at det skal koste NFF rundt DKK 10m å kjøpe Solbakken som har 1,5 år igjen. Synes det er vilt hvis NFF blar opp så mye - når BB sannsynligvis ikke skal ha noe sign-on fee.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har sett et eller annet sted at København FC mener at det skal koste NFF rundt DKK 10m å kjøpe Solbakken som har 1,5 år igjen. Synes det er vilt hvis NFF blar opp så mye - når BB sannsynligvis ikke skal ha noe sign-on fee.

Sier du at du synes det er usannsynlig at NFF gjør noe vilt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Har sett et eller annet sted at København FC mener at det skal koste NFF rundt DKK 10m å kjøpe Solbakken som har 1,5 år igjen. Synes det er vilt hvis NFF blar opp så mye - når BB sannsynligvis ikke skal ha noe sign-on fee.

Sier du at du synes det er usannsynlig at NFF gjør noe vilt?

 

Hehe - du har helt rett, er kanskje litt optimistisk å vente klare tanker fra korridorene på Ullevål Stadion !

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Gammel blaa aargang!
×
×
  • Opprett ny...