Gå til innhold

Gammel blaa aargang!


superblaa
 Del

Anbefalte innlegg


Så er Hans Backe arbeidsledig igjen. Fikk fire kamper i Panathinaikos før det var slutt. Så trenerskifte er ikke alltid oppskrift til umiddelbar suksess. Det er ti år siden Backe var trener i Stabæk (1996-97).

 

Jeg leter etter systematisk historisk oversikt over hvem som har vært i trenerteamet til Stabæk iallefall de siste ca 25 årene. Fra 1977 (Tom Schelvan) til 1993 (Lars Tjernås) er det en viss oversikt i historikken på stabak.no og deretter så er alle navnene i spiller/støtteapparatoversikten i statistikken på stabak.no; men den er ikke systematisk og inneholder ikke alle statistiske opplysninger - noen, som Backe og Tjernås, har bare bilder og ingen opplysninger om når de var i klubben. Enkelte, iallefall blandt assistentrenere, har bare navnet, verken bilde eller ytterligere opplysninger.

 

Kan noen hjelpe meg med å finne en slik oversikt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vet ikke om det er inntressant da han ikke spiller ball lengre, men jeg jobber i barnehage og i høst begynte de nydelige sønnene til Lars Joachim Grimstad der..

Jeg er hvertfall lykkelig over å ha en (eks) Stabæk spiller innom på jobben nesten hver dag :D

Han var jo med å vinne cupen.. Nå driver han med reklame, har skrevet de (telefoni ???) reklamene; "har du fått datavirus?"

Sorry.. klarer ikke forklare bedre hvilken jeg mener :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vet ikke om det er inntressant da han ikke spiller ball lengre, men jeg jobber i barnehage og i høst begynte de nydelige sønnene til Lars Joachim Grimstad der..

Jeg er hvertfall lykkelig over å ha en (eks) Stabæk spiller innom på jobben nesten hver dag :D

Han var jo med å vinne cupen.. Nå driver han med reklame, har skrevet de (telefoni ???) reklamene; "har du fått datavirus?"

Sorry.. klarer ikke forklare bedre hvilken jeg mener :blink:

 

Du får hilse så meget da maja, og skjønner forresten hvilken reklame du mener ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


argh!

 

husker at han snakket høyt om å skyte mål i lokeren også...men det ble jo veldig få mål der. senere sa han at han sparer målene sine til "de viktige kampene" - men selv der ble det ingen mål. så husker jeg at han sa at belgisk fotball er mye bedre enn norsk fotball ang. taktik og teknik - nå forteller han om hvor bra norsk fotball er, hvor bra tippeligaen er og hvor glad han er å spille for en så fin og stor klubb som molde.

 

jeg blir dårlig :wacko:

 

(ps: husker uefa cupen lokeren-mancity, han var ikke spesielt bra. han var mye bedre da stabæk spilte mot anderlecht)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vet ikke om han fortjener å bli plassert i gamle helter for denne episoden for et par uker siden, men Johan Golden konstaterer i alle fall at blodpupp-stuntet til Martin mot Jocke var det nest mest homoerotiske øyeblikket i fotballen.

 

Trykk på neste bilde på slideshow`en, så får vi se landslagskapteinen vår tafse på Jocke.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mens vi venter på å høre fra NFF, kan vi jo kose oss med denne. En gammel blaa helt er ut på de skrå store bredder. Var det ikke han ved siden av ham som ga han grundig blaatt øye for noen uker siden?

 

Det var nok ikke han. Petar Rnkovic heter synderen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mens vi venter på å høre fra NFF, kan vi jo kose oss med denne. En gammel blaa helt er ut på de skrå store bredder. Var det ikke han ved siden av ham som ga han grundig blaatt øye for noen uker siden?

 

Det var nok ikke han. Petar Rnkovic heter synderen

Beklager. Klarer ikke å holde styr på drammenske navn...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Gammel blaa aargang!
×
×
  • Opprett ny...