Gå til innhold

Gammel blaa aargang!


superblaa
 Del

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

 

Bare å håpe Helland og ikke Keita blir 10 000 kr fattigere!

 

Rosenborg kommer garantert til å score flere mål enn Vålerenga. Keita tjente jo sikkert drit mye her i STB så 10 000 kroner er nok null stress + at det er til en god sak :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Bare å håpe Helland og ikke Keita blir 10 000 kr fattigere!

Rosenborg kommer garantert til å score flere mål enn Vålerenga. Keita tjente jo sikkert drit mye her i STB så 10 000 kroner er nok null stress + at det er til en god sak :)

Siden han er eid av Lech Poznan og utbetalingen blir evt i slutten av sesongen! Så tror jeg ikke pengene fra tidene hos oss spiller en rolle du.

 

Men jeg håper fortsatt VIF skårer mer enn RBK! Fordi jeg ønsker bartene alt mulig vondt. (Annet enn når de evt representerer Norge i Europa)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Bare å håpe Helland og ikke Keita blir 10 000 kr fattigere!

Hvor i artikkelen står det noe om dette?

 

Keita er forresten så høy på seg sjøl at jeg blir helt flau og dårlig jeg.

http://www.vgtv.no/#!/video/139249/helland-utfordrer-keita-taperen-maa-betale-10-000

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Bare å håpe Helland og ikke Keita blir 10 000 kr fattigere!

 

Hvor i artikkelen står det noe om dette?

 

Keita er forresten så høy på seg sjøl at jeg blir helt flau og dårlig jeg.

 

Flau og dårlig?? Bra med litt temperatur foran seriestart, gutten har hvertfall trua på seg sjæl :-))

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg fant 5, men det var bare 3 av dem som sa noe.

 

Det slår meg samtidig hvor utrolig uflaks Lennartsson hadde med timingen da han kom til oss. snakker om bortkastet trenerressurs. Tror han kunne blitt "en bra tillväxt" som man sier, men istedet fikk hans stå hjelpeløst å bevitne at klubben ramlet fra hverandre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg fant 5, men det var bare 3 av dem som sa noe.

 

Det slår meg samtidig hvor utrolig uflaks Lennartsson hadde med timingen da han kom til oss. snakker om bortkastet trenerressurs. Tror han kunne blitt "en bra tillväxt" som man sier, men istedet fikk hans stå hjelpeløst å bevitne at klubben ramlet fra hverandre.

Jeg regnet ikke med trener og Risp. Men du har selvsagt rett. Det var fem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal vi si at både de som synes det bra han stakk, og de som synes det var synd han stakk virker å ha et poeng? Han har jo ikke akkurat falt gjennom spillemessig, mener jeg...

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal vi si at både de som synes det bra han stakk, og de som synes det var synd han stakk virker å ha et poeng? Han har jo ikke akkurat falt gjennom spillemessig, mener jeg...

 

Diskusjonen var ikke om det sportslige nivået. At han var (og er) et stort talent var alle enige om. Spørsmålet var om spillerne skal kunne diktere hvor de skal spille på banen. Jeg mener fremdeles at svaret på det skal være nei.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det skal de normalt ikke, men når treneren så åpenbart er på alvorlig bærtur i forhold til å få det beste ut av en spiller, og bruker ham feil er ikke svaret svart hvitt lenger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


De siste kampene rett før han stakk (på USA-turneen) var det vel en viss rogalending som hadde overtatt backen, og Trondsen var flyttet frem til ... kantrollen. Og om en trener tenker likt som selveste Geir Bakke er han vel et geni?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Gammel blaa aargang!
×
×
  • Opprett ny...