Gå til innhold

Gammel blaa aargang!


superblaa
 Del

Anbefalte innlegg


Spilte han ikke spiss under USA turneringen da?

Tror jeg du har rett i, virket vel nærmest som om det gikk sport i å bruke han feil.

 

Uansett hvem sin skyld det var så er det synd Trondsen ikke er Stabækspiller i dag. Vi kunne fått adskillig bedre betalt om vi hadde forvaltet ressursen bedre :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da hadde det bare vært å ta til fornuft og brukt ham riktig da, eller hur?

Hva trener og spiller synes er riktig, kan være like forskjellig fra hva du og Krekar mener er rett.

 

Uansett, vi manglet spillere den sesongen i noen posisjoner, treneren tok den med det største fotballhode å flyttet han ned på back og kant! Noe som har vært gjort med hell på mange unge gutter tidligere!

 

Om vi hadde hatt økonomi til å fylle de tomme plassene hadde han helt sikkert blitt brukt på midten sentralt, eller venstre benk, da vi hadde hatt råd til å hente ferdige spillere og latt han bruke tid på å ta nivået! Ergo da hadde han inne vært der han er i dag...

Endret av blaasoldat
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tar vi denne diskusjonen to år senere? Virkelig?

tema for diskusjonen er da veldig relevant? Vi har gjort dette med flere, med hell og uhell.. Trondsen er bare han ene som faktisk forsvant.

 

Ikke ta det vondt ment, men sånn type forumpoliti synes jeg er unødvendig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Spilte han ikke spiss under USA turneringen da?

Tror jeg du har rett i, virket vel nærmest som om det gikk sport i å bruke han feil.

 

Uansett hvem sin skyld det var så er det synd Trondsen ikke er Stabækspiller i dag. Vi kunne fått adskillig bedre betalt om vi hadde forvaltet ressursen bedre :)

Kunne ikke vært mere enig. Noen ganger tar prestisjen overhånd. Og mange Alfa Hanner på samme beite blir dårlig forvaltning.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Tar vi denne diskusjonen to år senere? Virkelig?

tema for diskusjonen er da veldig relevant? Vi har gjort dette med flere, med hell og uhell.. Trondsen er bare han ene som faktisk forsvant.

 

Ikke ta det vondt ment, men sånn type forumpoliti synes jeg er unødvendig.

Beklager, det var ikke inntrykket jeg ville gi. Jeg bare føler dette har blitt ganske gjentagende, særlig siden flere debattanter har andre motiver i tilfellet Trondsen. Men det var en teit post av meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Konklusjonen forblir at både klubb og spiller kunne taklet situasjonen bedre. Synd er det uansett.

Har du informasjon som tilsier at klubben kunne håndtert dette annerledes? Hvis ikke burde du ikke slenge ut slike kommentarer.

 

Selv om jeg opplevde det som synd og tildels et sjokk da jeg leste at Trondsen var solgt, fikk jeg god orientering av sentrale folk i klubben i etterkant som satte alt i perspektiv.

 

Let bygones be bygones og la oss fokusere på de spillerne vi har i stallen p.t.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Konklusjonen forblir at både klubb og spiller kunne taklet situasjonen bedre. Synd er det uansett.

 

Nei, det er ikke konklusjonen! Klubben handlet helt riktig. Egoistiske drittunger er det bare å kaste på dør, talenter eller ei.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hehe, mem pvi kunne hatt BÅDE Trondsen og Vetlesen :)

Det kunne pvi, men da hadde jo ikke stakkars særp vært så gode. ? Vi får være glade for at de som faktisk vil spille for oss nå, er så gode som de er.

Endret av Kaizer Alphonse
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Haha,

 

Han kunne parert med at det var en tabbe å takke ja til en så skakkjørt klubb :)

 

Han er stolt.

 

Men nå det er sagt så har jeg hatt en diskusjon med broren Jeff som nok synes jeg var litt urettferdig mot Bob. Det var interressant og ga litt innsikt i hvordan han/de tenkte. Men endrer ikke de tingene jeg er/var kritisk til. Det begynte å bli litt kritikk i Le Havre på slutten også og alle kan vel være enige om at Swansea var en tabbe. Du kan ikke ansette en trener som Bob uten å gi han et overgangsvindu, det er dårlig research.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fotball er et lagspill. Individualister spiller golf, svømmer eller går på ski. Jeg tror det var så enkelt som at Bob følte han fikk mest ut av Trondsen på backen. Trondsen ønsket ikke dette. Uenighet altså, og da muligens en litt umoden måte å løse dette på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi fikk vel noen kroner for Trondsen, og etter kampen i dag å dømme hadde vel ikke Trondsen kommet inn før etter 80 minutter uansett. Dyrt stallfyll ;-)

 

VG-børsen er enig med meg. Ga Trondsen en firer, mens ingen Stabækspillere fikk noe lavere enn fem! For en gangs skyld skal jeg tro på VG! Der har vi også fire inne blant de 16 beste så langt denne sesongen. Hyggelig at flere deler vår mening!

Endret av Bjornh
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stengel scoret for Vålerenga 2 mot Moss i dag. På vei ut i kulden i Enga. Neste blaa på vei hjem? Vi har ikke mye overgangsbudsjett, men kunne kanskje tilbudt Enga 50% av evt videresalg?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Gammel blaa aargang!
×
×
  • Opprett ny...