arni 5,514 Share Posted May 24, 2017 Share Posted May 24, 2017 Ekblom for Kåffa mot Bærum i cupen, har allerede satt inn en 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Offside 4,841 Share Posted May 24, 2017 Share Posted May 24, 2017 Ekblom for Kåffa mot Bærum i cupen, har allerede satt inn en Ja ja Bærum ... da var det cupeventyret over .... Sortebill har også putta for Kåffa ... Digger at gamle gode Stabækgutter skyter Bærum ut av cupen 5 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
kkh94 7,857 Share Posted May 24, 2017 Share Posted May 24, 2017 To gåller fra Sortevik nå. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Offside 4,841 Share Posted May 24, 2017 Share Posted May 24, 2017 Herjet visst ... Kampens desidert beste spiller etter rapportene på TV2sporten 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
kkh94 7,857 Share Posted May 27, 2017 Share Posted May 27, 2017 Eirik Haugstad reduserer til 2-3 for Jerv i Sørlandsderbyet. 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
blaasoldat 5,850 Share Posted May 30, 2017 Share Posted May 30, 2017 Må jo bare nevne at i dagens landslagstropp er både Trondsen og Meling tatt ut (pluss Dæhli). Som er tidligere Stabæk produkter (kan vel kalle Birger også ett Stabæk produkt)Mektig imponert over arbeidet som legges ned. Pluss så klart OHI... 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
JespV 823 Share Posted May 30, 2017 Share Posted May 30, 2017 Det at Birger ikke er tatt ut før nå blir for dumt. Var vesentlig bedre hos oss enn han har vært i Trondheim. Rosenborg-effekten. 3 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Nr14 Share Posted May 30, 2017 Share Posted May 30, 2017 Lagerback har gode refleksjoner. Oser en helt annen autoritet enn Høgmo. Føler dette kan bli spennende fremover. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
sahest 575 Share Posted May 30, 2017 Share Posted May 30, 2017 Det at Birger ikke er tatt ut før nå blir for dumt. Var vesentlig bedre hos oss enn han har vært i Trondheim. Rosenborg-effekten. Kan vel hende han hadde vært tatt ut mens han var hos oss, hvis Lagerbäck var trener. Han har tross alt tatt ut Ohi, det kan jeg ikke se for meg Høgmo hadde gjort. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Chr. 9,326 Popular Post Share Posted May 30, 2017 (edited) Popular Post Share Posted May 30, 2017 (edited) Litt morsomt å tenke på at Stabæk-utviklede Herman Stengel er Vålerengens toppscorer hittil i sesongen med sine to mål. ? http://www.altomfotball.no/element.do?cmd=tournamentStatistics&tournamentId=1&useFullUrl=false Edited May 30, 2017 by Chr. 10 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Peter 5,334 Share Posted June 1, 2017 Share Posted June 1, 2017 Cøppen: KFUM 1-0 Molde (pause), goal: Stian Sortevik 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Peter 5,334 Share Posted June 1, 2017 Share Posted June 1, 2017 1-2 etter 60, 2x Brustad 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Bjornh 1,928 Share Posted June 1, 2017 Share Posted June 1, 2017 Alle tre mål av gamle Stabækspillere. Kan ikke være tilfeldig Synd Brustad ikke kom tilbake til oss; han hadde gitt oss en dimensjon ekstra, uten å nødvedndigvis være bedre enn de vi har. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Offside 4,841 Share Posted June 1, 2017 Share Posted June 1, 2017 Alle tre mål av gamle Stabækspillere. Kan ikke være tilfeldig Synd Brustad ikke kom tilbake til oss; han hadde gitt oss en dimensjon ekstra, uten å nødvedndigvis være bedre enn de vi har. Det lille jeg så av Sortebill gjorde at jeg godt kunne tenke meg han også tilbake ... sånn som vi kjører kampene nå om dagen uten å skape de store sjansene så trenger vi en boksåpner 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
ShermanCostello 2,575 Share Posted June 2, 2017 Share Posted June 2, 2017 Alle tre mål av gamle Stabækspillere. Kan ikke være tilfeldig Synd Brustad ikke kom tilbake til oss; han hadde gitt oss en dimensjon ekstra, uten å nødvedndigvis være bedre enn de vi har. Det lille jeg så av Sortebill gjorde at jeg godt kunne tenke meg han også tilbake ... sånn som vi kjører kampene nå om dagen uten å skape de store sjansene så trenger vi en boksåpner Jeg er en av "Sortebill-nostalgikerne", og synes det var trist at han ikke fikk mer spilletid i 2014. Samtidig kan det virke som han er på et nivå som passer han nå. Jeg er redd for at EL er ett hakk for langt opp. Men fantastisk type! 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
blaasoldat 5,850 Share Posted June 2, 2017 Share Posted June 2, 2017 Asante tilbake på besøk, og ikke minst Bob? Vi er en klubb som setter spor i folk! Uten tvil. 5 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
elvis 1,702 Share Posted June 2, 2017 (edited) Share Posted June 2, 2017 (edited) Hm.... er Bob her for å se Lillestrøm tro, kan vel ikke være mange dagene til Erlandsen fyker...?? Edited June 2, 2017 by elvis 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Vivian 560 Share Posted June 2, 2017 Share Posted June 2, 2017 Tror ikke Lillestrøm har råd til å sparke Erlandsen - mens jeg tenker på Lillestrøm - hva skjedde til slutt med Johan Andersson, la han opp eller spiller han fortsatt fotball ? 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
JeanClaude 1,175 Share Posted June 2, 2017 Share Posted June 2, 2017 Hm.... er Bob her for å se Lillestrøm tro, kan vel ikke være mange dagene til Erlandsen fyker...?? Tror heller på Strømsgodset - de har penger og i Drammen er de veldig misfornøyde med Skullerud ! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
blaasoldat 5,850 Share Posted June 2, 2017 Share Posted June 2, 2017 Hm.... er Bob her for å se Lillestrøm tro, kan vel ikke være mange dagene til Erlandsen fyker...?? Tror heller på Strømsgodset - de har penger og i Drammen er de veldig misfornøyde med Skullerud ! Har noengang Skullerud levert? (annet enn å skumme fløten etter andre) 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
kkh94 7,857 Share Posted June 2, 2017 Share Posted June 2, 2017 Hm.... er Bob her for å se Lillestrøm tro, kan vel ikke være mange dagene til Erlandsen fyker...?? Tror heller på Strømsgodset - de har penger og i Drammen er de veldig misfornøyde med Skullerud ! Har noengang Skullerud levert? (annet enn å skumme fløten etter andre) Jeg synes rekka hans med 8 strake tap i Enga i 2009 var veldig godt levert. 7 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
JespV 823 Share Posted June 3, 2017 Share Posted June 3, 2017 Gutta på kamp 8 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Nr14 Share Posted June 3, 2017 Share Posted June 3, 2017 Gutta på kamp Hvem er han BB sitter sammen med? 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Jan Fredrik 3,104 Share Posted June 3, 2017 Share Posted June 3, 2017 Gutta på kamp Hvem er han BB sitter sammen med?Ernest Asante.... 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Andreas 2,578 Share Posted June 3, 2017 Share Posted June 3, 2017 Lurer på om de har diskutert en mulig retur. Uansett veldig hyggelig at gamle helter kommer på besøk. 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Peter 5,334 Share Posted June 3, 2017 Share Posted June 3, 2017 Lurer på om de har diskutert en mulig retur. Uansett veldig hyggelig at gamle helter kommer på besøk. Den danske serien er over tror jeg og det er vel derfor han er på besøk 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
kkh94 7,857 Share Posted June 4, 2017 Share Posted June 4, 2017 Eirik Haugstad putta for Jerv i 2-0-seieren mot Elverum.Thor Lange gjorde det samme for Strømmen i 4-1-seieren mot Fredrikstad.Simen Lillevik fikk stå de siste 20 for Kongsvinger etter at førstekeeper ble utvist i 3-0-seieren mot Ull/Kisa. 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
blaasoldat 5,850 Share Posted June 4, 2017 Share Posted June 4, 2017 Lurer på om de har diskutert en mulig retur. Uansett veldig hyggelig at gamle helter kommer på besøk. Hadde en liten samtale med Asante for en mnd tid siden, han savnet Stabæk og ønsket seg tilbake! Men virket ikke som han selv trodde det skulle skje i nær framtid. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Chr. 9,326 Share Posted June 4, 2017 Share Posted June 4, 2017 Lurer på om de har diskutert en mulig retur. Uansett veldig hyggelig at gamle helter kommer på besøk.Hadde en liten samtale med Asante for en mnd tid siden, han savnet Stabæk og ønsket seg tilbake! Men virket ikke som han selv trodde det skulle skje i nær framtid.Du får høre med ham nå, da. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Andreas 2,578 Share Posted June 5, 2017 Share Posted June 5, 2017 Jeg tenkte vel så mye på Bradley også. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts