Jump to content

Gammel blaa aargang!

superblaa
 Share

Recommended Posts

Ekblom for Kåffa mot Bærum i cupen, har allerede satt inn en

Ja ja Bærum ... da var det cupeventyret over .... Sortebill har også putta for Kåffa ... Digger at gamle gode Stabækgutter skyter Bærum ut av cupen

Må jo bare nevne at i dagens landslagstropp er både Trondsen og Meling tatt ut (pluss Dæhli). Som er tidligere Stabæk produkter (kan vel kalle Birger også ett Stabæk produkt)

Mektig imponert over arbeidet som legges ned. Pluss så klart OHI...

Det at Birger ikke er tatt ut før nå blir for dumt. Var vesentlig bedre hos oss enn han har vært i Trondheim. Rosenborg-effekten.

Kan vel hende han hadde vært tatt ut mens han var hos oss, hvis Lagerbäck var trener. Han har tross alt tatt ut Ohi, det kan jeg ikke se for meg Høgmo hadde gjort.

Alle tre mål av gamle Stabækspillere. Kan ikke være tilfeldig ;) Synd Brustad ikke kom tilbake til oss; han hadde gitt oss en dimensjon ekstra, uten å nødvedndigvis være bedre enn de vi har.

Alle tre mål av gamle Stabækspillere. Kan ikke være tilfeldig ;) Synd Brustad ikke kom tilbake til oss; han hadde gitt oss en dimensjon ekstra, uten å nødvedndigvis være bedre enn de vi har.

Det lille jeg så av Sortebill gjorde at jeg godt kunne tenke meg han også tilbake ... sånn som vi kjører kampene nå om dagen uten å skape de store sjansene så trenger vi en boksåpner

Det lille jeg så av Sortebill gjorde at jeg godt kunne tenke meg han også tilbake ... sånn som vi kjører kampene nå om dagen uten å skape de store sjansene så trenger vi en boksåpner

Jeg er en av "Sortebill-nostalgikerne", og synes det var trist at han ikke fikk mer spilletid i 2014. Samtidig kan det virke som han er på et nivå som passer han nå. Jeg er redd for at EL er ett hakk for langt opp. Men fantastisk type!

Hm.... er Bob her for å se Lillestrøm tro, kan vel ikke være mange dagene til Erlandsen fyker...??

Tror heller på Strømsgodset - de har penger og i Drammen er de veldig misfornøyde med Skullerud !

Har noengang Skullerud levert? (annet enn å skumme fløten etter andre)

Hm.... er Bob her for å se Lillestrøm tro, kan vel ikke være mange dagene til Erlandsen fyker...??

Tror heller på Strømsgodset - de har penger og i Drammen er de veldig misfornøyde med Skullerud !

Har noengang Skullerud levert? (annet enn å skumme fløten etter andre)

Jeg synes rekka hans med 8 strake tap i Enga i 2009 var veldig godt levert.

Lurer på om de har diskutert en mulig retur. Uansett veldig hyggelig at gamle helter kommer på besøk.

Den danske serien er over tror jeg og det er vel derfor han er på besøk

Eirik Haugstad putta for Jerv i 2-0-seieren mot Elverum.
Thor Lange gjorde det samme for Strømmen i 4-1-seieren mot Fredrikstad.
Simen Lillevik fikk stå de siste 20 for Kongsvinger etter at førstekeeper ble utvist i 3-0-seieren mot Ull/Kisa.

Lurer på om de har diskutert en mulig retur. Uansett veldig hyggelig at gamle helter kommer på besøk.

Hadde en liten samtale med Asante for en mnd tid siden, han savnet Stabæk og ønsket seg tilbake! Men virket ikke som han selv trodde det skulle skje i nær framtid.

Hadde en liten samtale med Asante for en mnd tid siden, han savnet Stabæk og ønsket seg tilbake! Men virket ikke som han selv trodde det skulle skje i nær framtid.
Du får høre med ham nå, da.