Jump to content

Gammel blaa aargang!

superblaa
 Share

Recommended Posts

Trenger ikke å holde med RBK, men det går ann å anerkjenne at de gjorde en god prestasjon mot Ajax likevel og glede seg over at et par tidligere blaa spillere gjorde en solid figur.

Jeg synes faktisk det er vrient. Her er det nok mange her inne som ikke er enige med meg, men idet remaposen kommer på (eller nå er det kanskje coop?), så mister jeg enhver lyst til å heie på dem, selv om det er spillere jeg under andre omstendigheter har syntes godt om, f.eks. Meling. Jeg håper han snarest går vederlagsfritt til en europeisk storklubb og får masse spilletid.

Edited by geirti

Trenger ikke å holde med RBK, men det går ann å anerkjenne at de gjorde en god prestasjon mot Ajax likevel og glede seg over at et par tidligere blaa spillere gjorde en solid figur.

Jeg synes faktisk det er vrient. Her er det nok mange her inne som ikke er enige med meg, men idet remaposen kommer på (eller nå er det kanskje coop?), så mister jeg enhver lyst til å heie på dem, selv om det er spillere jeg under andre omstendigheter har syntes godt om, f.eks. Meling. Jeg håper han snarest går vederlagsfritt til en europeisk storklubb og får masse spilletid.

Vi satser vel på at utlendingene må betale for vi får vel kroner for videresalg. Vi tar vel imot de pengene?

Nei, det var egentlig ikke ment sånn fra min side heller. Kom på hvilken tråd det var akkurat når jeg hadde trykket på send. Det samme tenkte jeg, noen må da ha servert en økonomisk pakke som har vært bedre enn det en tyrkisk amatørklubb kan tilby.

Men nå har jo landet vært hjemmet hans i noen år da, så lenge tilbudet er "godt nok" kan det tenkes det fristet med noe kjent i et godt og varmt klima.

Edited by BelgiskBlaa

Thorsby sto for begge Heerenveens mål i en meget sterk borteseier mot ADO Den Haag!

Thorsby er toppskårer i Nederland per dags dato

Og alle norske sportsjournalister bare

jammen Ødegaard bla bla

Thorsby sto for begge Heerenveens mål i en meget sterk borteseier mot ADO Den Haag!

Thorsby er toppskårer i Nederland per dags dato

Og alle norske sportsjournalister bare

jammen Ødegaard bla bla

Han hadde tredje siste pasning på et av målene. Han må jo være god.