Gå til innhold

Lidt spørgsmål omkring jeres tidligere modstander i UEFA Cup


Gjest
 Del

Anbefalte innlegg


Hej Drenge!

 

Ja, så er turen kommet til at vi (FC Midtjylland - det eneste tilbageværende danske hold i UEFA Cuppen) skal møde belgiske Anderlecht. Dertil har jeg lige et par spørgsmål til jer drenge...

 

Hvor mange tilskuere var der til de to kampe

Anderlecht - Stabæk

Stabæk - Anderlecht

 

Hvor mange supportere var I i Belgien, og skulle I også have politi-eskorte til stadion, og derudover aflevere jeres navne før I tog hjemmefra... Håber I kan hjælpe mig med lidt viden og facts.. derudover ville jeg meget gerne have nogle links til historier fra jeres tur derned, vi tager afsted imorgen.

 

Håber i øvrigt det går godt med vores gamle målmand (Jon Knudsen) og vores tidligere midtbane-general (Peter Sand)

 

Held og Lykke i Tippeligaen :)

 

Mvh.

 

KHL

BW #456

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hej Drenge!

 

Hvor mange tilskuere var der til de to kampe

1) Anderlecht - Stabæk

2) Stabæk - Anderlecht

 

3) Hvor mange supportere var I i Belgien, og  

4) skulle I også have politi-eskorte til stadion, og  

5) derudover aflevere jeres navne før I tog hjemmefra...  

BW #456

 

1) ca. 25.000

2) ca. 6.000 (En middelmådighet som Anderlecht trekker ikke særlig folk i Norge)

3) ca. 50

4) Ja.

5) Nei, men vi måtte vise pass for å få kjøpt billetter på stadion

 

Mye slum blant Anderlecht-supporterne som gjerne vil slåss etter kampen, hold sammen og vær i sentrum av Brüssel/Bruxelles (Gran Plas).

 

Lykke til.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I Brussel finnes det folk som vil "lave ballade" som det heter i Danmark. Som Alzheimer skriver skulle alt gå bra om dere holder sammen, går på de rette stedene, og er ydmyke i forhold til at dere er på bortebane og ikke kan gjøre som dere vil.

 

Ellers kan det nevnes at dere ikke får med flaggstenger og slikt inn på tribunen. Og at Belgia har mye bra øl, men kjøp flere i slengen for plastkrusene var små.

 

God tur.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hej Henrik!

 

Når du skriver Slikt, hva mener du med det.. Jeg ved at support-kubben har nogle store flag og bannere med, blandt andet to kæmpe trøjer, disse er lavet i brandsikkert materiale... Kommer det ikke med ind på stadion?

 

Mvh.

 

KHL

BW #456

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dere får nok med flaggene og bannerne inn. Problemet er at det ikke er så mye plass til å henge opp slikt på borteseksjonen. Men å få det med inn på stadion skulle gå...

 

Henrik

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og at Belgia har mye bra øl, men kjøp flere i slengen for plastkrusene var små.

hihi, yes, right ;-)

 

and maybe another important thing: if you come with your own car, you shouldn`t park directly at the stadium. after the match it could be some problems to come to your car if it`s in the anderlecht mob. (we had that problem and had to wait 30 min before we could find our way back to the car)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

Lidt spørgsmål omkring jeres tidligere modstander i UEFA Cup
×
×
  • Opprett ny...