Gå til innhold

Hall of Fame


elaang
 Del

Anbefalte innlegg


Kan vi velge inn fremtidige Stabækspillere?

 

Trenger det å være Stabækspillere?  Tenk om det er noen annen vi liker?  Burde f.eks ikke Ole Gunnar Solskjær vært i Hall of Fame?

Han oppfyller hvertfall kravet om å ha lagt opp. Men hvem er egentlig i Hall of fame nå? Om Alan er der, og ikke Jokke Grimstad, så skjønner jeg ikke mye av dette her egentlig.

Endret av Randers
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan vi velge inn fremtidige Stabækspillere?

 

Selvsagt, kriteriene som er satt opp trenger man ikke bry seg om lenger.

 

 

Jeg opplever at de har fulgt kriteriene til punkt og prikke.

 

- Det er mer enn tre år side forrige utnevnelse

- Alan har gjort "en helt ekstraordinær innsats for klubben; en innsats som vil bli husket i årtier etter at selve karrieren er avsluttet"

- Å spille i Tyrkia vil av mange oppfattes som at "den aktive karrieren er over"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


- Å spille i Tyrkia vil av mange oppfattes som at "den aktive karrieren er over"

 

Foreløpig er det bare du som oppfatter det slik.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest daglish7

Og inn med Peter Sand!

 

Jeg vil nominere Tinos Lappas og Dennis Iliohan. Få inn Paul Davis også.

 

Hva med Andreas Strand?

 

Hva med Fjørtoft?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


- Å spille i Tyrkia vil av mange oppfattes som at "den aktive karrieren er over"

 

Foreløpig er det bare du som oppfatter det slik.

 

 

Det var en spøk

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Som Ingebrigt sa i intervjuet på livesendingen, så mente han at det var så mange kriterier og at de var så strenge at man måtte kunne tilpasse dem av og til. Skjønner virkelig ikke hvorfor så mange blir så forbanna over at Alan velges inn.

Jeg personlig har ingen problemer med at Alan velges inn. Han har gitt oss mange uforglemmelige opplevelser på fotballbanen som vi aldri har sett maken til i tippeligaen før, bare det er grunn nok for meg.

Hvis det er så stor missnøye med at Alan velges inn, hvorfor kan ikke SS bare lage sin egen hall of fame?

Synes folk drar den litt langt nå, med å dra denne diskusjonen inn i alle mulige tråder.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest daglish7

Som Ingebrigt sa i intervjuet på livesendingen, så mente han at det var så mange kriterier og at de var så strenge at man måtte kunne tilpasse dem av og til. Skjønner virkelig ikke hvorfor så mange blir så forbanna over at Alan velges inn.

Jeg personlig har ingen problemer med at Alan velges inn. Han har gitt oss mange uforglemmelige opplevelser på fotballbanen som vi aldri har sett maken til i tippeligaen før, bare det er grunn nok for meg.

Hvis det er så stor missnøye med at Alan velges inn, hvorfor kan ikke SS bare lage sin egen hall of fame?

Synes folk drar den litt langt nå, med å dra denne diskusjonen inn i alle mulige tråder.

 

Tror de fleste vet og tror at det finnes hvertfall 5 spillere forann i køen, men så klart vi burde slutte å sutre å lage vår egen Fame... Men det er jo ikke like gøy

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alan kunne jo like gjerne vært i Hall Of Shame for noen måneder siden.. Fodstad, Flem og Lars Joakim har vel aldri engang vært i nærheten av det! Synes Hall Of Shame mister troverdighet.

 

 

Tom Fodstad var faktisk i Hall of Shame en periode.

 

Se han reaksjon på det her

My bad! Det intervjuet har jeg jo til og med sett før :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg føler meg tråkket på....

 

I mitt daglige virke forvalter jeg lover og regler. Og tro meg, det hender ofte at man har lyst til å bøye og bende litt for å gjøre livet lettere, og ikke minst glede folk. Men det har jeg ikke lov til, lover og regler er fastsatte og skal følges.

I helgen var det noen i Stabæk som dreit i å følge klubbens regler og gjorde akkurat som han ville. Nå vil jeg ikke sammenligne Norges lover med reglene for Hall of Fame, men prinsippet er det samme, fastsatte regler kan ikke endres uten videre for å tilfredsstille enkelte ønsker. Det er rett og slett skremmende at noen har lekt diktator i klubben.

Spørsmålet er: Vil jeg fortsette å være egnasjert og bruke av min tid og penger på en klubb, hvor noen kan sette til side regler og gjøre akkurat som han/de vil? Er Stabæk kun noens lekegrind og vi mange tusen som elsker klubben bare en myggsverm som er plagsom for en gutteklubben som bare vil leke og ha det gøy?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan vi velge inn fremtidige Stabækspillere?

 

Trenger det å være Stabækspillere? Tenk om det er noen annen vi liker? Burde f.eks ikke Ole Gunnar Solskjær vært i Hall of Fame?

Må det være fotballspillere? Jeg sier inn med Wenche Foss! Hennes aktive karriere er over med solid margin.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Regel 9: Anse hver overgang som en investering. Om du ikke tilhører den eksklusive prosenten av fotballens øverste hierarki, er bedriften din avhengig av videresalg for egen utvikling og klubb-bygging. Kjøp ungt og ta høyde for at spilleren skal kunne selges for en feit profitt innen to år. Kjøp billig - selg dyrt. Reinvester i nye diamanter. Klubblegender kan man utvikle fra egne rekker.

 

Hentet fra Karlsens 10 regler for overgangsvett

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ingebrigt ber om å få komme med følgende oppklaringer:

 

"Etter avsluttet karriere" betyr etter avsluttet karrierer i Stabæk.

 

Hvem som skal inn i Hall of Fame avgjøres av Ingo og Peder Madsen (de to grunnleggerne av HoF) sammen med Tom Schelvan og i forståelse med dem som allerede er der.  Det er ingen enkeltperson som bestemmer.

 

Folk som skal inn i HoF skal ha gjort noe ekstraordinært for Stabæk, og det er ikke en utmerkerkelse for lang og tro tjeneste eller belønning for ikke å ha ønsket seg penger i Stabæk.  Man kan gjøre seg fortjent til HoF etter kort tid.

 

Lang og tro tjeneste belønnes med en fortjenestemedalje som deles ut på Stabæks årsfest.  Gis etter 10 sesonger.

 

Ingebrigt er med på at det selvsagt kan diskuteres om en person fortjener å komme inn i HoF, men avviser at man har avveket fra kriteriene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ingebrigt ber om å få komme med følgende oppklaringer:

 

"Etter avsluttet karriere" betyr etter avsluttet karrierer i Stabæk.

 

Hvem som skal inn i Hall of Fame avgjøres av Ingo og Peder Madsen (de to grunnleggerne av HoF) sammen med Tom Schelvan og i forståelse med dem som allerede er der.  Det er ingen enkeltperson som bestemmer.

 

Folk som skal inn i HoF skal ha gjort noe ekstraordinært for Stabæk, og det er ikke en utmerkerkelse for lang og tro tjeneste eller belønning for ikke å ha ønsket seg penger i Stabæk.  Man kan gjøre seg fortjent til HoF etter kort tid.

 

Lang og tro tjeneste belønnes med en fortjenestemedalje som deles ut på Stabæks årsfest.  Gis etter 10 sesonger.

 

Ingebrigt er med på at det selvsagt kan diskuteres om en person fortjener å komme inn i HoF, men avviser at man har avveket fra kriteriene.

Ha, ha,

 

Han om det! Makeløst!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ingebrigt ber om å få komme med følgende oppklaringer:

 

"Etter avsluttet karriere" betyr etter avsluttet karrierer i Stabæk.

 

Hvem som skal inn i Hall of Fame avgjøres av Ingo og Peder Madsen (de to grunnleggerne av HoF) sammen med Tom Schelvan og i forståelse med dem som allerede er der. Det er ingen enkeltperson som bestemmer.

 

Folk som skal inn i HoF skal ha gjort noe ekstraordinært for Stabæk, og det er ikke en utmerkerkelse for lang og tro tjeneste eller belønning for ikke å ha ønsket seg penger i Stabæk. Man kan gjøre seg fortjent til HoF etter kort tid.

 

Lang og tro tjeneste belønnes med en fortjenestemedalje som deles ut på Stabæks årsfest. Gis etter 10 sesonger.

 

Ingebrigt er med på at det selvsagt kan diskuteres om en person fortjener å komme inn i HoF, men avviser at man har avveket fra kriteriene.

 

Finnes det en oversikt over hvem som har fått disse fortjenestemedaljene oppigjennom?

Endret av Blaatona
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ingebrigt ber om å få komme med følgende oppklaringer:

 

"Etter avsluttet karriere" betyr etter avsluttet karrierer i Stabæk.

 

Hvem som skal inn i Hall of Fame avgjøres av Ingo og Peder Madsen (de to grunnleggerne av HoF) sammen med Tom Schelvan og i forståelse med dem som allerede er der.  Det er ingen enkeltperson som bestemmer.

 

Folk som skal inn i HoF skal ha gjort noe ekstraordinært for Stabæk, og det er ikke en utmerkerkelse for lang og tro tjeneste eller belønning for ikke å ha ønsket seg penger i Stabæk.  Man kan gjøre seg fortjent til HoF etter kort tid.

 

Lang og tro tjeneste belønnes med en fortjenestemedalje som deles ut på Stabæks årsfest.  Gis etter 10 sesonger.

 

Ingebrigt er med på at det selvsagt kan diskuteres om en person fortjener å komme inn i HoF, men avviser at man har avveket fra kriteriene.

 

Hva med å svelge noen sånne?

 

img_45376d5481c63.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ingebrigt ber om å få komme med følgende oppklaringer:

 

"Etter avsluttet karriere" betyr etter avsluttet karrierer i Stabæk.

 

Hvem som skal inn i Hall of Fame avgjøres av Ingo og Peder Madsen (de to grunnleggerne av HoF) sammen med Tom Schelvan og i forståelse med dem som allerede er der.  Det er ingen enkeltperson som bestemmer.

 

Folk som skal inn i HoF skal ha gjort noe ekstraordinært for Stabæk, og det er ikke en utmerkerkelse for lang og tro tjeneste eller belønning for ikke å ha ønsket seg penger i Stabæk.  Man kan gjøre seg fortjent til HoF etter kort tid.

 

Lang og tro tjeneste belønnes med en fortjenestemedalje som deles ut på Stabæks årsfest.  Gis etter 10 sesonger.

 

Ingebrigt er med på at det selvsagt kan diskuteres om en person fortjener å komme inn i HoF, men avviser at man har avveket fra kriteriene.

 

 

hadde vært bedre om han bare holdt seg unna å forklare, uansett, så er det fortsatt latterlig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


"....BS..."

 

Ninja-Alan, er det deg?

 

Er egentlig veldig lite begeistret for poster av et så overfladisk kaliber som dette, men; HAHAAH!

 

edit: med det mente jeg haha-poster o.l btw

Endret av Shottegutta
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ingebrigt ber om å få komme med følgende oppklaringer:

 

"Etter avsluttet karriere" betyr etter avsluttet karrierer i Stabæk.

 

Hvem som skal inn i Hall of Fame avgjøres av Ingo og Peder Madsen (de to grunnleggerne av HoF) sammen med Tom Schelvan og i forståelse med dem som allerede er der. Det er ingen enkeltperson som bestemmer.

 

Folk som skal inn i HoF skal ha gjort noe ekstraordinært for Stabæk, og det er ikke en utmerkerkelse for lang og tro tjeneste eller belønning for ikke å ha ønsket seg penger i Stabæk. Man kan gjøre seg fortjent til HoF etter kort tid.

 

Lang og tro tjeneste belønnes med en fortjenestemedalje som deles ut på Stabæks årsfest. Gis etter 10 sesonger.

 

Ingebrigt er med på at det selvsagt kan diskuteres om en person fortjener å komme inn i HoF, men avviser at man har avveket fra kriteriene.

 

Jeg vil medbakgrunn i dette bringe frem fra glemselen et gammelt slagord:

 

"Ingebrigt for president!"

Den gang ment som en heder, nå ment som et bevis på at han er i stand til å påstå ting i offentlighet som selv den jevne politiker ikke ville hatt mage til å bære frem. Ettersom denne kremdotten utgjør minst 33% av utnevnelseskomiteen (og - kjenner jeg han rett - i praksis langt mer), er det nå et skrikende behov for en Hall of Fame som faktisk medfører heder og ære.

 

 

 

Forslag:

Hva om stabæk supports hall of fame ble administrert av det til enhver tid sittende styre i $$ (heretter benevnt styret), etter den riktige fortolkningen av HoFs opprinnelige regler, og med vedtak om opptak i hall of fame som kun kan vedtas ved de ordinære årsmøtene?

 

Styret vil da kunne bestemme hvem som skal fremlegges som kandidater (forhåpentligvis etter å ha sondert terrenget godt), men eventuelle håpløse vil falle på årsmøtet - man kan til og med tenke seg "kampvoteringer" dersom styret mot formodning skulle se flere gode kandidater.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det blir for dumt at styret skal fremme kandidater til HoF og så skal Årsmøtet stemme over om vedkommede er verdig eller ikke. og så skal vi få den debatten på årsmøtet. Dersom den personen som skal utnevnes da blir invitert til møtet, for å mota et diplom, som bevis på denne utnevnelsen, og så må vedkommende overvære en diskusjon på om han er verdig eller ikke, på toppen av det hele så kan det bli stemt ned.

Selv synes jeg at vi skal fortsette med den felles HoF som stabæk har, så skal vi leve med denne "Feilutnevnelsen", men så skal vi kreve at Stabæks til enhver tid største supporterklubb er representert i komiteen. Det virker jo som om Îngo ikke altid har helt bakkekontakten. Forøvrig føler jeg at lista skal legges litt lavere for å komme med. Vi har vert 15 år i toppen av norsk fotball og da burde vi ha utnevnt ca 7-8 personer. Det koster så lite for oss, men gjør sikkert mye for den personene, med et Stoort Blått hjerte, som blir utnevnt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ingebrigt ber om å få komme med følgende oppklaringer:

 

"Etter avsluttet karriere" betyr etter avsluttet karrierer i Stabæk.

 

Hvem som skal inn i Hall of Fame avgjøres av Ingo og Peder Madsen (de to grunnleggerne av HoF) sammen med Tom Schelvan og i forståelse med dem som allerede er der. Det er ingen enkeltperson som bestemmer.

 

Folk som skal inn i HoF skal ha gjort noe ekstraordinært for Stabæk, og det er ikke en utmerkerkelse for lang og tro tjeneste eller belønning for ikke å ha ønsket seg penger i Stabæk. Man kan gjøre seg fortjent til HoF etter kort tid.

 

Lang og tro tjeneste belønnes med en fortjenestemedalje som deles ut på Stabæks årsfest. Gis etter 10 sesonger.

 

Ingebrigt er med på at det selvsagt kan diskuteres om en person fortjener å komme inn i HoF, men avviser at man har avveket fra kriteriene.

 

Jeg vil medbakgrunn i dette bringe frem fra glemselen et gammelt slagord:

 

"Ingebrigt for president!"

Den gang ment som en heder, nå ment som et bevis på at han er i stand til å påstå ting i offentlighet som selv den jevne politiker ikke ville hatt mage til å bære frem. Ettersom denne kremdotten utgjør minst 33% av utnevnelseskomiteen (og - kjenner jeg han rett - i praksis langt mer), er det nå et skrikende behov for en Hall of Fame som faktisk medfører heder og ære.

 

 

 

Forslag:

Hva om stabæk supports hall of fame ble administrert av det til enhver tid sittende styre i $$ (heretter benevnt styret), etter den riktige fortolkningen av HoFs opprinnelige regler, og med vedtak om opptak i hall of fame som kun kan vedtas ved de ordinære årsmøtene?

 

Styret vil da kunne bestemme hvem som skal fremlegges som kandidater (forhåpentligvis etter å ha sondert terrenget godt), men eventuelle håpløse vil falle på årsmøtet - man kan til og med tenke seg "kampvoteringer" dersom styret mot formodning skulle se flere gode kandidater.

Dette er et forslag jeg absolutt støtter! Styret burde dog ha anledning til å oppnevne en HoF-komite hvis de mener dette er hensiktsmessig. Det finnes en del ringrever i SS-miljøet som har et særdeles godt kunnskapsnivå om Stabæk samt en del år på baken som burde egne seg for en slik komite.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jøss, tre kompiser som avgjør hvem som kommer inn i klubbens Hall of Fame. Hadde forventet en større og mer uavhengig jury.

 

Husk på at de tidligere medlemmene får lov å uttale seg i saken. Jeg ser for meg noe lignende dette:

 

Ingo: "Flem, det er selvfølgelig greit for deg at Alan tas opp i Hall of Fame, ikke sant?"

 

Flem: "Jeg føler ikke at jeg har noe med det å gjøre"

 

Ingo: "Flott, da var det avgjort! La oss bestille fly og hotell til Alan så fort som mulig"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forøvrig føler jeg at lista skal legges litt lavere for å komme med. Vi har vert 15 år i toppen av norsk fotball og da burde vi ha utnevnt ca 7-8 personer. Det koster så lite for oss, men gjør sikkert mye for den personene, med et Stoort Blått hjerte, som blir utnevnt.

 

Sterkt uenig! Vi hadde alle tiltro til den tidligere HoF slik den var, og alle var vel mer eller mindre komfortable med dens virke frem til noen fant det for godt å pisse på hele greia. Vårt motiv er vel bare å "annulere" dette overtråkket, ved å fjerne feilen, og fortsette videre som tidligere. Dessuten, desto flere som utnevnes, desto lavere status. Dette er ikke en "månedens ansatt" pris, men en særdeles høythengende utnevnevnelse for all ettertid.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har slett ikke glemt dette gamle slagordet.

Skal jeg være ærlig har det dukket opp oftere og oftere den siste tiden.

 

INGO FOR PRESIDENT - (helst i en liten bananrepublikk lengst mulig unna!!!)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette er fra Ingebrigt på datteren Theas brukerprofil eller hva det heter:

 

Det er trist å lese denne tråden slik den har utviklet seg etter at Alanzinho ble valgt inn i Hall of Fame. Den er full av nedsettende personkarakteristikker, men nesten blottet for konkret argumentasjon om hvorfor valget av Alan er helt feil. Jeg tillater meg derfor igjen å redegjøre for prosessen og kritieriene:

 

1. For å bli valgt inn, må en spiller være ferdsig med sin aktive karriere i STABÆK. Dette står ikke formulert så presist i vedtektene, men jeg har vært med på å lage dem og sittet i ethvert møte om HoF, og vet at der slik. Det gjør selvsagt også Peder M;adsen, som i sin tid var hovedarkitekt bak opprettelsen. Han er en fargerik person, men er det èn ting som er sikkert, så er det at han har det formelle i orden. Han har forøvrig stoppet flere forslag til medlemmer av HoF, fordi han er livredd for å vanne ut prestisjen.

2. Du må ha prestert noe EKSTRAORDINÆRT som vil bli husket lenge for å velges inn. Det er altså ikke snakk om en ærebevisning for lang og tro tjeneste. Tom Fodstad spilte bare tre sesonger for Stabæk (mindre enn Alan), men ble likefullt valgt inn - vel fortjent - fordi han på de tre sesongene scoret over 60 seriemål og skjøt oss fra 2. divisjon til Tippeligaen. Spillere som Christian Holter, Mike Kjøle, Tom Stenvoll og Tommy Stenersen har gjort en fantastisk jobb for Stabæk, med lojalitet og klubbfølelse gjennom mange år. For dette er de belønnet med Stabæks Fotjenestemedalje i Gull, som tilfaller nettopp dem som bør æres, men ikke med en plass i Hall of Fame. Alanzinhio presterte EKSTRAORDINÆRT for Stabæk. Han var en nøkkel til sølv og gull i Tippeligaen. Han ble Årets Spiller på alle spillerbørser i 2008 og fikk Kniksen-prisen. Han var trolig den morsomste, mest spektakulære spiller i norsk toppserie siden Kniksen i 1963. Han fylte tribunene og vant TV-seernes hjerter. Med all respekt for Holter, Kjølø, Stenvoll og Stenersen - ingen av dem var noensinne i nærheten av gjøre noe som ligner. Alan forlot klubben for over 40 millioner kroner. Uten de pengene, hadde det sett svært lite lystelig ut for klubben i dag. Men HoF er altså IKKE en utmerkelse til spillere som aldri forlater oss eller til spillere som legger igjen store penger - den er til spillere hvis prestasjoner vil bli husket LENGE etter at karrieren hos oss er slutt. Hvis ikke Alanzinho stemmer med disse kriteriene, vet jeg ikke hvem som gjør det.

3. Med all respekt for Gerti. HUB, Anders C, Ringo hvem det nå er som skjuler seg bak nickene - utrolig mye av det som skrives her, er basert på heftige meninger uten grunnleggende kunnskap. Vi hadde jo gitt bort arvesølvet (Telenor Arena) ikke sant? Bort sett fra at vi altså ikke hadde det. Vi hadde ikke sikret oss Alan-pengene, ikke sant? Bortsett fra at vi hadde det. Det gikk ikke an å synge bak mål hvis ikke setene var borte, ikke sant? Bortsett fra at det gikk an. Vurderingen av Alanzinho som medlem av Hall of Fame er ikke gjort av kremdotter, lovovertredere eller folk som burde søkt råd hos Stabæk Support. Den er gjort av Tom Schelvan som har fulgt klubben i tykt og tynt siden 1960. Av Peder Madsen som har fulgt den siden 1966. Av meg selv som har fulgt den siden 1970. Av Lars Joachim Grimstad, Tom Fodstad og Andre Flem, som har brukbare kunnskaper både om fotball, Stabæk og spilleres betydning. Jeg tilltater meg å tro at den gruppen er kvalifisert til å velge folk inn i Hall of Fame, minst på høyde med de fleste av dem som primært bidrar med fyllerør og ralling, og som har fulgt klubben i ti år, fem år eller to år.

 

Stabaek Support Forum er mitt favoritt nettsted. Jeg leser alle innlegg og er innom flere ganger daglig. Det er mye klokskap og gode korrektiver å finne, som er verdifulle for oss som skal styre klubben. Men det er mange unfinheter og mangelfulle kunnskaper også, blåst ut i en blanding av stormannsgalskap, adrenalin og selvgodhet. Jeg har opplevd det noen ganger på kroppen selv, og kjenner at det er smertefullt (fordi vi har kjærligheten til Stabæk felles) - selv om jeg ikke har begynt å grine på flere måneder. Jeg tror man gjør klokt i av og til å veie sine ord litt før man raper dem ut med en vammel stank i etterkant. Forum leses av mange, også av oss som jobber ubetalt og døgnet rundt for Stabæk, noen på femtiende, førtiende eller tyvende året. Vær gjerne uenige. Argumentèr gjerne for at Alanzinho ikke har tilført noe mer ekstraordinært enn Tommy Stenersen. Jeg elsker dem begge. Men snakk om folk som du skulle snakket til dem. Det er ofte et godt korrektiv når hjernen er koblet ut og skjellsordene hagler.

 

Heia de Blå. Vi spiller 1-1 i Tirana i kveld og vinner 4-0 hjemme - foran en stående, syngende supportklubb som bruker energien på det som er viktig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tilltater meg å tro at den gruppen er kvalifisert til å velge folk inn i Hall of Fame, minst på høyde med de fleste av dem som primært bidrar med fyllerør og ralling, og som har fulgt klubben i ti år, fem år eller to år.

 

Da foreslår jeg at vi som visstnok bare bidrar med fyllerør og ralling( :blink:) lager vår egen hall of fame.

 

Edit: God bedring!

Endret av Anders C
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tilltater meg å tro at den gruppen er kvalifisert til å velge folk inn i Hall of Fame, minst på høyde med de fleste av dem som primært bidrar med fyllerør og ralling, og som har fulgt klubben i ti år, fem år eller to år.

 

Da foreslår jeg at vi som visstnok bare bidrar med fyllerør og ralling( :blink:) lager vår egen hall of fame.

 

Edit: God bedring!

Hall Of Fyllerør and Ralling!

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Hall of Fame
×
×
  • Opprett ny...