Gå til innhold

Stabæk-Sandefjord


sveinjhag
 Del

Anbefalte innlegg


I natt hadde jeg en drøm om at Strand putta 4 på søndag. Kan ha noe med at jeg var på byn i går, men pytt pytt.

 

Synes alltid det er rart med folk som drømmer om superresultater. Men i natt drømte jeg faktisk at vi gikk opp til 9-0 i det 88. minutt. Så våknet jeg :-(

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 287
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Ha ha, ser at dere prøver å få opp stemninga før søndagens kamp. Herlig voksent å spare så store "bevismaterialer" gjennom vinteren, for så å presentere det nå rett før kampen. Bevis? En spiller som spytter vann..Wow. Forøvrig merkelig hvor lite opptatt dere er av kampen, siden dere har fått med dere alt Fredrik gjorde, samtidig som dere scora. Gleder meg uansett til søndagen. Jeg er riktignok ikke så opptatt av kampen, men gleder meg til å se hva som skjer på sidelinja, samt det vakre, hellige Stabæk-flagget vaie i vinden. Fortsatt god kamp! :P

 

Så du mener at du med hånda på hjertet kan si at du ikke hadde reagert hvis du var en av de som stod i nærheten og en spiller fra motstanderlaget hadde tråkket på og spyttet på flaggene deres? Eller flagget?

 

Ikke vet jeg.

 

Latterlige sandefjord pakk. Finn ditt eget forum.

 

Jo, det hadde jeg garantert. Holdt på å kaste en krykke i trynet på Reka under kvallikkampen for et par år siden.. Poenget mitt er at dette ikke kan betraktes som bevis på at han spytta på noen flagg. Jeg så ingen flagg på videosnutten. Og hvis han spytta på flagg, hvordan kan det bevises at handlingen var bevisst? Så snakk om straff, etc. blir ganske latterlig. Men for all del, det kan godt være at han er skyldig. Synes uansett dere lager litt vel mye oppstyr omkring saken. Dere har vel noen usmakelige "drittsekker" som alle andre lag dere også, har dere ikke?

 

Når det gjelder min deltagelse på forumet deres, holder jeg meg til saker som omhandler SF. En del påstander som det er for fristende til ikke å kommentere. Litt temperatur må vel være lov. Sett det har vært en (flere?) annen SF-supporter her, men vi er nå engang enkeltpersoner. Litt skryt (uten ironi): stabaek.no er en meget interessant side. Har lest tippetipsa med stor glede, samt denne og "De andre lagene"-tråden. Hvem som spiller på midtbanen til Stabæk, o.l. topics blander jeg meg selvsagt ikke inn i.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


To kommentarer til diskusjonen sålangt:

 

1. Det var virkelig unødvendig av Thorsen å spytte på flagget. Slikt burde en betalt fotballspiller holde seg for god til. Håper han beklager dette i seiersrus etter kampen på Søndag...

 

2. "Ryktene" om Thodesens misnøye syns jeg minner om et ufattelig kvalmt forsøk på et psykisk spill før kampen. Jeg nekter å tro at de ryktene stemmer og det virker også noe bakvendt at Thodesen skulle være misfornøyd med en sportslig utvikling han i stor grad styrer selv...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


"Ryktene" om Thodesens misnøye syns jeg minner om et ufattelig kvalmt forsøk på et psykisk spill før kampen. Jeg nekter å tro at de ryktene stemmer og det virker også noe bakvendt at Thodesen skulle være misfornøyd med en sportslig utvikling han i stor grad styrer selv...

Dersom "ryktene" skal kunne betegnes som "psykisk spill" er vel forutsetningen at nøkkelpersoner leser det og blir nervøse. Normalt ville jeg antatt at at å poste slike rykter i et forum for motspillerne ville gå totalt upåaktet hen i spiller- og trenergruppa til et lag. Men etter å sett med hvilken iver Sandefjord-supportere poster på vårt forum - og vi må anta at de fleste "spioner" fra Sandefjord verken registrer seg eller poster innlegg (er bare "gjester"), er jeg ikke så sikker.

 

Så jeg bekrefter at jeg har hørt at dersom Thodesen ikke trekker seg i løpet av kort tid vil han bli sparket på grunn av uenighet med klubbledelsen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dere har vel noen usmakelige "drittsekker" som alle andre lag dere også, har dere ikke?

Nei.

Sånne har vi aldri hatt.. Bare noen som har blitt sånn, etter at de har forlatt deres blaa skjel.. Tror man

blir et halt annet menneske med en gang!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har en kompis som er keen på å være med og stå på ståplass på søndag, er det bare for han å kjøpe bill. ved inngangen? Regner med det, men han ba meg spørre pga stor pågang.

Ståplassene er bare for medlemmer av Stabæk Support. Er han det viser han medlemskortet sitt i porten og får betale direkte i telleappparatet og billettprisen er redusert fra 150 til 120.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har en kompis som er keen på å være med og stå på ståplass på søndag, er det bare for han å kjøpe bill. ved inngangen? Regner med det, men han ba meg spørre pga stor pågang.

Ståplassene er bare for medlemmer av Stabæk Support. Er han det viser han medlemskortet sitt i porten og får betale direkte i telleappparatet og billettprisen er redusert fra 150 til 120.

Han er ikke medlem, og jeg tviler på at han melder seg inn uten videre, siden han nesten aldri er på kamp. Det gjør det litt vanskelig å få med nye folk, hvis de må melde seg inn på første kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ikke uventet tipper aftenposten oss H i morgen... står at vi har brukbare treningsresultater i vinter og at sandefjord ikke har styrket stallen nevneverdig fra ifjor... jeg har tro på at dette går veien :) målfest i morra! klarer ikke vente lenger!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var på treningen en tur i dag og start-11 kommer til å se sånn ut etter det jeg skjønner:

 

Jon

 

Morten - IA - Mike - Markus

 

Tom - Joakim - Tommy - Alan

 

Daniel - Veigar

 

I tillegg kan jeg rapportere om en ny cornervariant ( i alle fall ny for meg) og Branimir trente med "reservene". Fikk det desverre ikke med meg Branimir før treningen var slutt da jeg kun så på A-laget så jeg vet lite om hvor frisk han virket.

Endret av Øyvind
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var på treningen en tur i dag og start-11 kommer til å se sånn ut etter det jeg skjønner:

 

Jon

 

Morten - IA - Mike - Markus

 

Tom - Joakim - Tommy - Alan

 

Daniel - Veigar

 

I tillegg kan jeg rapportere om en ny cornervariant ( i alle fall ny for meg) og Branimir trente med "reservene". Fikk det desverre ikke med meg Branimir før treningen var slutt da jeg kun så på A-laget så jeg vet lite om hvor frisk han virket.

Fikk Henning trene med ball eller bare jogget han? Var Ola Kamara med på treningen?

Endret av Color Blue
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var på treningen en tur i dag og start-11 kommer til å se sånn ut etter det jeg skjønner:

 

Jon

 

Morten - IA - Mike - Markus

 

Tom - Joakim - Tommy - Alan

 

Daniel - Veigar

 

I tillegg kan jeg rapportere om en ny cornervariant ( i alle fall ny for meg) og Branimir trente med "reservene". Fikk det desverre ikke med meg Branimir før treningen var slutt da jeg kun så på A-laget så jeg vet lite om hvor frisk han virket.

Fikk Henning trene med ball eller bare jogget han? Var Ola Kamara med på treningen?

 

 

Så verken Ola eller Henning, men de kan gjerne ha vært der for jeg oppdaget ikke Brani før en del hadde gått i garderoben. Hadde fullt fokus på formasjonstreningen til start-11.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så verken Ola eller Henning, men de kan gjerne ha vært der for jeg oppdaget ikke Brani før en del hadde gått i garderoben. Hadde fullt fokus på formasjonstreningen til start-11.

Ola er vel ikke engang tatt opp i A-lagsstallen enda?

 

Tror vi vinner 2-0 eller 3-1 og jeg driter i hvem som scorer! (men det hadde vært deilig å få Daniel i gang med et par fulltreffere..!)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så verken Ola eller Henning, men de kan gjerne ha vært der for jeg oppdaget ikke Brani før en del hadde gått i garderoben. Hadde fullt fokus på formasjonstreningen til start-11.

Ola er vel ikke engang tatt opp i A-lagsstallen enda?

 

Tror vi vinner 2-0 eller 3-1 og jeg driter i hvem som scorer! (men det hadde vært deilig å få Daniel i gang med et par fulltreffere..!)

 

enig at d er viktig å få daniel igang... etter min mening hadde d vært morsomt vis daniel,alan eller strand skulle scoret... d hadde nok kapret et par overskrifter tror jeg nok! "måltyven har startet jakten!" " samba på nadderud" " maleren satt farge på nadderud"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ola er vel ikke engang tatt opp i A-lagsstallen enda?

Stemmer det, men han trente noen ganger med A-laget denne uken. Alle skadene og den tynne troppen gjør at han kanskje er aktuell for en plass i troppen mot Sandefjord.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ola er vel ikke engang tatt opp i A-lagsstallen enda?

Stemmer det, men han trente noen ganger med A-laget denne uken. Alle skadene og den tynne troppen gjør at han kanskje er aktuell for en plass i troppen mot Sandefjord.

Det er en av ung-gutta som ikke har proff-kontrakt (og med det ikke mulighet til å spill A-kamper). Er ikke helt sikker på hvem, men det kan ha vært Ola. Noen andre som var på medlemsmøtet i går og husker hvem det var?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen her som har seongkort for nettsendingene til TV2? Befinner meg utenbys i helgen (fy skam meg). Mot lån av et brukernavn skal jeg ta opp kampen og sørge for at du får den tilsendt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har en kompis som er keen på å være med og stå på ståplass på søndag, er det bare for han å kjøpe bill. ved inngangen? Regner med det, men han ba meg spørre pga stor pågang.

Ståplassene er bare for medlemmer av Stabæk Support. Er han det viser han medlemskortet sitt i porten og får betale direkte i telleappparatet og billettprisen er redusert fra 150 til 120.

Han er ikke medlem, og jeg tviler på at han melder seg inn uten videre, siden han nesten aldri er på kamp. Det gjør det litt vanskelig å få med nye folk, hvis de må melde seg inn på første kamp.

Er det altså ikke mulige å få med folk på ståfeltet som ikke er medlemmer av $$? Her har man jo en gylden mulighet for å værve nye medlemmer!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk-Sandefjord
×
×
  • Opprett ny...