Gå til innhold

Stabæk-Sandefjord


sveinjhag
 Del

Anbefalte innlegg


Stabæks lag mot Sandefjord:

--------------------------------------Jon-–------------------------------------------

-----------------------Morten---Mike---IA---Markus-------------------------------

---------------Tom -----------Jocke-------Steners------------Alan-------------

-------------------Daniel------Veigar-------------------------------------------

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 287
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Har en kompis som er keen på å være med og stå på ståplass på søndag, er det bare for han å kjøpe bill. ved inngangen? Regner med det, men han ba meg spørre pga stor pågang.

Ståplassene er bare for medlemmer av Stabæk Support. Er han det viser han medlemskortet sitt i porten og får betale direkte i telleappparatet og billettprisen er redusert fra 150 til 120.

Han er ikke medlem, og jeg tviler på at han melder seg inn uten videre, siden han nesten aldri er på kamp. Det gjør det litt vanskelig å få med nye folk, hvis de må melde seg inn på første kamp.

Er det altså ikke mulige å få med folk på ståfeltet som ikke er medlemmer av $$? Her har man jo en gylden mulighet for å værve nye medlemmer!

Enig!
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ola er vel ikke engang tatt opp i A-lagsstallen enda?

Stemmer det, men han trente noen ganger med A-laget denne uken. Alle skadene og den tynne troppen gjør at han kanskje er aktuell for en plass i troppen mot Sandefjord.

 

Ola spilte kamp for juniorlaget borte mot Moss i dag og er nok ikke aktuell for stallen i morgen. Ola putta et mål i kampen stabæk vant 2-1.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ola er vel ikke engang tatt opp i A-lagsstallen enda?

Stemmer det, men han trente noen ganger med A-laget denne uken. Alle skadene og den tynne troppen gjør at han kanskje er aktuell for en plass i troppen mot Sandefjord.

 

Ola spilte kamp for juniorlaget borte mot Moss i dag og er nok ikke aktuell for stallen i morgen. Ola putta et mål i kampen stabæk vant 2-1.

Kjell Sverre kunne fortelle oss at Ola Kamara vil rykke opp i a-stallen i løpet av kort tid når diverse formaliteter er ordna.

 

Det hadde kanskje vært lurere å trene enn å spionere på oss på Forumet vårt... (Det er selvfølgelig litt dumt at de gjør det, for nå har de fått vite om alle de interne problemene de kjemper med innad i klubben...)

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen her som har seongkort for nettsendingene til TV2? Befinner meg utenbys i helgen (fy skam meg). Mot lån av et brukernavn skal jeg ta opp kampen og sørge for at du får den tilsendt!

 

kan du ikke bare kjøpe sånn rundebilett som koster 100 kr? det har hvertfall jeg tenkt til å gjøre på kampen borte mot tromsø

Endret av Andreas
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen her som har seongkort for nettsendingene til TV2? Befinner meg utenbys i helgen (fy skam meg). Mot lån av et brukernavn skal jeg ta opp kampen og sørge for at du får den tilsendt!

 

kan du ikke bare kjøpe sånn rundebilett som koster 100 kr? d har hvertfall jeg tenkt til å gjøre på kampen borte mot tromsø

d tror jeg også jeg skal gjøre - klarte ikke å ordne meg flybillett til Tromsø. Eller kanskje den blir vist på storskjerm på Blaa?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen her som har seongkort for nettsendingene til TV2? Befinner meg utenbys i helgen (fy skam meg). Mot lån av et brukernavn skal jeg ta opp kampen og sørge for at du får den tilsendt!

 

kan du ikke bare kjøpe sånn rundebilett som koster 100 kr? d har hvertfall jeg tenkt til å gjøre på kampen borte mot tromsø

d tror jeg også jeg skal gjøre - klarte ikke å ordne meg flybillett til Tromsø. Eller kanskje den blir vist på storskjerm på Blaa?

 

det hadde vært dritkult vis de gjorde det!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mye optimisme i Sandefjord før kampen i morgen. Jeg var innom Corner (SF-puben) og der var det et jevnt sig av folk som skulle ha billett eller supporter-effekter.

 

Ønsker dere i Stabæk lykke til i TL06, så lenge dere tar 0 poeng på de to kampene mot SF :D

 

Har vært på Nadderud to ganger (som nøytral supporter). Hvor er det egentlig bortesupporterne står hen? Husker ikke det... et par år siden jeg var der sist...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mye optimisme i Sandefjord før kampen i morgen. Jeg var innom Corner (SF-puben) og der var det et jevnt sig av folk som skulle ha billett eller supporter-effekter.

 

Ønsker dere i Stabæk lykke til i TL06, så lenge dere tar 0 poeng på de to kampene mot SF :D

 

Har vært på Nadderud to ganger (som nøytral supporter). Hvor er det egentlig bortesupporterne står hen? Husker ikke det... et par år siden jeg var der sist...

Vet ikke hvor dere skal stå i morgen, men det er sikkert skiltet slik st dere finner frem, i tillegg til at vi hyggelige vakter som kan peke vei. Kom gjerne innom Onkel Blaa før matcen.

 

Lykke til i morgen. Måtte det beste laget vinne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kom gjerne innom Onkel Blaa før matcen.

 

Ja, kanskje det? Regner med det er på Bekkestua... Pleier det å være mye folk der?

Pleier å være en god del folk der, ja. Ikke minst før matcher. Redusert pris på øl for supportere - uansett om de bærer den vakre blå drakten eller kommer fra bortelaget.

 

Det hadde vært hyggelig å møtt deg, og orakelet og muffen og alle dere andre sandefjordpatrioter som har vært inne på Forumet vårt.

 

Om enn vi er uenige om fotball, så er det vår felles pasjon. Velkommen til onkel Blaa - på Bekkestua i morgen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Om enn vi er uenige om fotball, så er det vår felles pasjon. Velkommen til onkel Blaa - på Bekkestua i morgen.

 

Sannere ord er lenge siden ble sagt!! :D Henger meg på ønsket om velkommen til SF fans. (Måtte de dra skuffet hjem da... hehe)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På tide å nullstille tabellen, Markus? Bare 15 små timer igjen. Sier som så mange store idrettsutøvere: Det har ikke helt gått opp for meg ennå! Sesongen er i gang!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter å ha vært på Blaa på fredag er jeg vel av det inntrykket at vi også kjenner Sandefjord ganske godt. Kjell Sverres 20 min foredrag om hver enkelt Sandefjord spiller - uten notater - imponerte ihvertfall meg!

Du må ikke fortelle sånn - det er så greit at de tror at vi ikke vet noe om dem.... (Spøk).

 

Jeg er helt enig med deg; jeg føler også at jeg kjenner Sandefjord kanskje godt, og har gode ideer om hvordan vi skal utnytte deres svakheter. Takket være Kjell Sverre.

 

Fy fillern hvor mye jeg gleder meg til i kveld. Det er helt utrolig at dagen endelig er her.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fy fillern hvor mye jeg gleder meg til i kveld. Det er helt utrolig at dagen endelig er her.

Ja, det blir j.. spennende. Vi drar det nok i land hvis gutta klarer å senke skuldrene, men de har et stort press på seg i denne kampen. Blir spennende å se hvor mange som kommer, kikket på Billettservice i går og så det var mange utsolgte felt (deriblant hele øvre tribune). Blir vel noen i Svingen også, men neppe mange. Sandefjord har Å-feltet + et på hovis i tillegg, samt at noen alltid kommer inn blant våre til tilskuere.

Vi skal kjempe på tribunen i dag med sang og rop!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Heise flagget nå.

Herregud så digg å være igang.

Gjelder alle med flagg: Ikke glem å vekke balkongene e.l. til live etter vinteren!

 

I dag går vi for delt serieledelse!

Endret av sigurdlk
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Heise flagget nå.

Herregud så digg å være igang.

Gjelder alle med flagg: Ikke glem å vekke balkongene e.l. til live etter vinteren!

 

I dag går vi for delt serieledelse!

Hvor kan jeg forresten få tak i et slikt flagg? Stabækbutikken/kontoret? De er jo så fine..

 

Delt serieledelse!?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Begynner å glede meg såpass til kampstart at det er nesten så jeg gruer meg. Blir nervøs av at den ene kampen i løpet av sesongen som bør være mest "bænkers" av alle kommer allerede i serieåpningen.

 

Stabæks lag mot Sandefjord: Jon Knudsen – Morten Morisbak Skjønsberg, Mike Kjølø, Inge André Olsen, Markus Karlsson – Tom Stenvoll, Joakim Persson, Tommy Stenersen, Alanzinho – Daniel Nannskog, Veigar Pall Gunnarsson
Ser greit ut det. Ville helst hatt Alan på høyre og Bjørnar på venstre, men når dette ikke har vært forsøkt i noen av treningskampene er det ikke så mye å si på at det ikke eksperimenteres i dag.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Begynner å glede meg såpass til kampstart at det er nesten så jeg gruer meg. Blir nervøs av at den ene kampen i løpet av sesongen som bør være mest "bænkers" av alle kommer allerede i serieåpningen.

Første runde har uansett en tendens til å gå litt i alle rettninger - hadde nesten vært like greit å møte Rosenborg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk-Sandefjord
×
×
  • Opprett ny...