Gå til innhold

Stabæk-Sandefjord


sveinjhag
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 287
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Kjell Sverre kunne fortelle oss at Ola Kamara vil rykke opp i a-stallen i løpet av kort tid når diverse formaliteter er ordna.

Er det Kamara som har blitt bedre eller A-stallen som har blitt dårligere?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kjell Sverre kunne fortelle oss at Ola Kamara vil rykke opp i a-stallen i løpet av kort tid når diverse formaliteter er ordna.

Er det Kamara som har blitt bedre eller A-stallen som har blitt dårligere?

 

ifølge tv.budstikka er det han som har blitt bedre :D men det var det vel ingen tvil om noen gang var det vel? han er tross alt et av norges største talenter :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kjell Sverre kunne fortelle oss at Ola Kamara vil rykke opp i a-stallen i løpet av kort tid når diverse formaliteter er ordna.

Er det Kamara som har blitt bedre eller A-stallen som har blitt dårligere?

Feil spørsmål. Med mange svar :)

 

Kjell Sverre representerer en type som tenker fremover, som ønsker å finne og å utvikle nye spillere. Han har selv oppdaget flere av stortalentene i Skeid, noen av dem "helt tilfeldig" på løkka i Groruddalen. Han lover at han i framtiden kommer til å legge flere av sin helgeturer til Asker og Bærum, og stoppe steder som ungdom tilfeldigvis spiller.

 

Han forklarte oss at et stortalent av en fjortenåring ikke utvikles ved å spille med sin egen aldersgruppe, han må f.eks spille med sekstenåringer. Talentfulle juniorspillere må iblant få anledning til å spille sammen med 2. laget og 1. laget for å kunne utvikle sitt potensiale. Så også Ola.

 

I tillegg representerer Ola en type spiller vi ikke har i a-lagsstallen i dag. Blant annet "plager" han forsvarsspillerne mer enn det "snille" typer som Daniel og Veigar gjør, og han har veldig trøkk mot mål.

 

Ola er et våre største talent, og han må få mulighten til fortsatt å utvikle seg.

 

Svaret på ditt spørsmål blir vel da - Kamara blir bedre hele tiden. A-stallen har ikke blitt dårligere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Heise flagget nå.

Herregud så digg å være igang.

Gjelder alle med flagg: Ikke glem å vekke balkongene e.l. til live etter vinteren!

 

I dag går vi for delt serieledelse!

Hvor kan jeg forresten få tak i et slikt flagg? Stabækbutikken/kontoret? De er jo så fine..

 

Delt serieledelse!?

Hehe, jeg glemte å gardere for uavgjort i alle de andre kampene på kupongen.

 

Husker i farten ikke om de hadde flagg i Stabækbutikken, men det kan sikkert du opplyse om Markus?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Heise flagget nå.

Herregud så digg å være igang.

Gjelder alle med flagg: Ikke glem å vekke balkongene e.l. til live etter vinteren!

 

I dag går vi for delt serieledelse!

Hvor kan jeg forresten få tak i et slikt flagg? Stabækbutikken/kontoret? De er jo så fine..

 

Delt serieledelse!?

Hehe, jeg glemte å gardere for uavgjort i alle de andre kampene på kupongen.

 

Husker i farten ikke om de hadde flagg i Stabækbutikken, men det kan sikkert du opplyse om Markus?

Altanflaggene med blå kamuflasjemønster ble utsolgt sist lørdag. Plutselig bestemte Ingo seg for at de skulle selges ut - og noen minutter senere ble de som hang ut fra teltet på Bekkestua montert ned og solgt. Når det er sagt observerte jeg tre flagg i et hjørne av lageret i butikken nå på fredag. Men det er jo ikke sikkert Markus vil selge dem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dæven nå er det ikke lenge igjen! Etterlengtet og tidlig seriestart!

Satser på 3-1, og er litt glad jeg ikke skal på jobben i sandefjord i morra.

Der blir det sikkert dyster stemning :D

 

Det kribler i bein og armer... det er bare noen småtimer igjen, skal bli så deilig å dra på fotballkamp igjen.

Men nå må skal drakta tas ned fra veggen og på kroppen.. sees på nadderud folkens :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mye som ikke stemte i dag, men noe positivt var det da også:

 

+Nystuen og Strand gjorde gode innhopp

+Sandefjord skapte ikke en eneste sjanse (sier kanskje mest om sandefjord..)

+hmmm.. vi tok et poeng tross alt.

 

 

-Vi sliter uten Jeppe. Alt for dårlig duellspill på midtbanen.

-Daniel brenner sjanser

-To poeng tapt..

-Mange spillere var langt under pari

 

Men men, greit å ha unnagjort seriestarten. Vi kommer sterkt tilbake mot Tromsø på mandag, det er jeg helt sikker på!

Endret av Dennis Iliohans leggskinn
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Faen..

 

Bra jobb av Espen, forsvaret er bunnsolid og Strand kan bli farlig framover etterhvert. Faen så kjedelig Sandefjord spilte; brukte lang tid ved hver avblåsning og la seg ned konstant. Dommern var også ganske ræva og stykket opp spillet unødvendig mye.

 

Vi tar Tromsø på mandag! Forza Stabæk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


faen ass for en jævla møkka kamp og et jævla møkkalag av et sandefjord... jeg synes daniel spilte alt for dårlig i dag :angry: vant ingen hodedueller( funker ikke som oppspillspunkt) og brente alene med keeper, en gang sov han når han kunne ha beina som ville faen og tuppa ballen i mål men stod heller og så på og se ballen sprette utafor og den tredje gangen druste han vel ballen over mål i duell med keeper... ikke bra nok :(

Alan var også direkte dårlig i dag... han spilte vel bare bra de første 15 av førsteomgang og resten var rett og slett ræva...

men den jævla dommern blåste for hver lille ting og ødela spillet helt mens sandefjord drøya tre minutter hver jævla gang de fikk frispark pluss at hver gang stabæk var i angrep druste de ballen ut på sidelinja... FOR ET MØKKALAG!!! skullle ikke vært lagt til tre minutter men TI!

unnskylder det stygge språket mitt men er litt irritert nå så det var litt deilig å få det ut :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skuffende kamp av Stabæk, enig i at Alan var direkte dårlig idag mens forsvaret fungerer. Positivt at vi ikke gir SF noen sjanser iløpet av hele kampen men vi skuffer offensivt. Synes Stenvoll gjør en bra kamp sammen med Tommy, bra innhopp av Espen og Strand viser hvor viktig han kan bli som et alternativ når vi trenger alternativer på topp!! Fikk noen forresten med seg hvor mange tilskuere det var på Nadderud idag??

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skuffende kamp av Stabæk, enig i at Alan var direkte dårlig idag mens forsvaret fungerer. Positivt at vi ikke gir SF noen sjanser iløpet av hele kampen men vi skuffer offensivt. Synes Stenvoll gjør en bra kamp sammen med Tommy, bra innhopp av Espen og Strand viser hvor viktig han kan bli som et alternativ når vi trenger alternativer på topp!! Fikk noen forresten med seg hvor mange tilskuere det var på Nadderud idag??

 

4500 tror jeg

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noe jeg forbanna meg over flere ganger i dag, som jeg også har mislikt tidligere i vinter, er at når vi vinner ballen er vi utrolig dårlig til å flytte folk frem på banen. Det tar alt for lang tid.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk-Sandefjord
×
×
  • Opprett ny...