Gå til innhold

Stabæk - KIL


@ringo
 Del

Anbefalte innlegg


Hepp,

 

La oss glemme den depresive spillerjakten for en stakket stund og se frem mot ettermiddagens kamp, hvem starter?

 

@ringo

 

Jens

 

Morten Håkon Markus Bjørnar

 

Espen Joakim Tommy Christian

 

Andreas Karim (Ola)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

La oss glemme den depresive spillerjakten for en stakket stund og se frem mot ettermiddagens kamp, hvem starter?

 

@ringo

Det første som man hadde ønsket å fått litt klarhet i er om dette dreier seg om første eller andrelaget - eller en forsterket førstelagsreservebenk...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jens

 

Håkon - ? - ? - Bjørnar

 

Branimir - Espen - Tommy - Chrisu

 

Andreas - Trond

 

 

(Schelvis uttaler at de som ikke startet mot Malmø, starter nå, så derfor har jeg byttet ut hele laget. Har dessverre litt liten info om hvem som kan spille midtstopper da)

Endret av Freak Magnet
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jens

 

Håkon - ? - ? - Bjørnar

 

Branimir - Espen - Tommy - Chrisu

 

Andreas - Trond

 

 

(Schelvis uttaler at de som ikke startet mot Malmø, starter nå, så derfor har jeg byttet ut hele laget. Har dessverre litt liten info om hvem som kan spille midtstopper da)

 

Markus og Jeppe? De er jo aktuelle kandidater på de plassene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jens

 

Håkon - ? - ? - Bjørnar

 

Branimir - Espen - Tommy - Chrisu

 

Andreas - Trond

 

 

(Schelvis uttaler at de som ikke startet mot Malmø, starter nå, så derfor har jeg byttet ut hele laget. Har dessverre litt liten info om hvem som kan spille midtstopper da)

 

Markus og Jeppe? De er jo aktuelle kandidater på de plassene.

 

Er Brani og Chrisu tilbake fra skader da?

Jeg har en snikende følelse av at Chrisu ikke får spille okke som!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har en snikende følelse av at Chrisu ikke får spille okke som!

 

@ringo

 

Joda, men på backplass.

 

Laget:

Jens W. Sørensen

Tom Stenvoll, Ulrich Arneberg, Håkon Skogseid, Christian Sund

Branimir Poljac, Tommy Stenersen, Espen Nystuen, Karim Aouida

Andreas Strand, Trond Haugstad

Endret av elaang
Lenke til innlegg
Del på andre sider


[

Er Brani og Chrisu tilbake fra skader da?

Jeg har en snikende følelse av at Chrisu ikke får spille okke som!

 

@ringo

De er skadefrie men Karim velges kanskje foran Chrisu. Synd i så fall for Chrisu har vist mye bra på trening!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


deilig å se at branimir er tilbake! håper han spiller bra

 

Jepp, det blir spennende å se. Vi bør vel spille jevnt med KIL i denne kampen. Riktignok er det bare andrelaget, men vi har kjøpt beste spilleren deres og KIL er ikke akkurat tippet som vinner av åretes 1.divisjon. Jeg et mest spent på forsvaret, tror midtbane og angrep skal kunne gjøre en brukbar jobb.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


deilig å se at branimir er tilbake! håper han spiller bra

 

Jepp, det blir spennende å se. Vi bør vel spille jevnt med KIL i denne kampen. Riktignok er det bare andrelaget, men vi har kjøpt beste spilleren deres og KIL er ikke akkurat tippet som vinner av åretes 1.divisjon. Jeg et mest spent på forsvaret, tror midtbane og angrep skal kunne gjøre en brukbar jobb.

 

 

Dette ser spennende ut. Drilling av Sund på backplass. Da håper jeg på en offensiv back :):):):):)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke så mye mer i Glomdalen heller.

 

Vi har ballen mest og har dommeren med oss.

 

Mette Sjølie har våknet, såvidt det er....

 

30. min.: Det har ikke skjedd så mye på Nadderuds kunstgress. Det har vært mye kriging på midtbanen og upresist spill fra begge lag. Stabæks spiss Andreas Strand har hatt ballen i mål, men ble avblåst for offside. Foruten den situasjonen har ingen av lagene klart å skape noe særlig foran mål.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kil 2, Stabæk 0

 

Kanskje vi skulle sett på Ragnar Koffeld fra KIL i tillegg til Nystuen? Han har i hvert fall putta begge målene mot oss, men det er (heldigvis) langt opp til 1-ste laget vårt når det gjelder kvaliteten på spillerene. Ting tyder dog på at vi har problemer i forsvaret hvis det blir mye skader eller gule kort, og IA er i hvert fall en ivrig kort-samler.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi spiller nå med den erfarne backrekka:

 

Lars Sundbu - Håkon Skogseid - Ulrik Arneberg - Christian Sund

 

Slipper vi ikke inn flere mål nå, vil jeg si 2. laget er klar for spill i 2. divisjon.

 

..... og Andreas putter. BRA!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Faen for en dritt uke...

 

Ingen nye spillere og nå går vi på tryne mot KIL! JA, jeg vet at det er et rent b-lag, men det er det ingen som kommer til å bry seg om i ettertid!

 

MAKAN!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Faen for en dritt uke...

 

Ingen nye spillere og nå går vi på tryne mot KIL! JA, jeg vet at det er et rent b-lag, men det er det ingen som kommer til å bry seg om i ettertid!

 

MAKAN!

 

@ringo

 

 

I ettertid er det vel heller ingen som kommer til å bry seg om resultatet i denne kampen, så da er vel det ett fett.

 

Det er vel ikke så fryktelig mye å si på at 2. laget vårt ikke slår et Adeccoligalag. Mange av tippeligalagene har jo problemer med å holde 2. laget i 2. divisjon, noen har vel også rykket ned. Vi har vel også med nød og neppe reddet plassen i 2. div i sesonger hvor A-laget har gjort det bra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


strand har bare vært her i noen uker allerede og allerede netta mer enn veigar i 2006... d lukter TL spill lang vei

og Trond hadde skudd i tverrliggeren, og Ola er vår coming star, så vi begynner å bli godt rusta i angrep. Hadde det bare vært like god backup på de 9 plassene bak :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - KIL
×
×
  • Opprett ny...