Gå til innhold

Lyn-Stabæk


joogs
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 282
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


4-1 over Lyn var utrolig deilig, men spillet 11 mot 11 var det Lyn som behersket best. Defensivt er vi gode, selv om det var udyktighet fra Lyns side som gjorde at de ikke utnyttet de store sjansene de hadde i 1. omgang. Offensivt har vi mye å gå på, men det er deilig å se at Daniel fortsatt har god nese for mål og at Veigar kan drible ørten mann i en telefonkiosk og legger frispark som få andre. Når Jokke og Jesper er tilbake i en toppet midtbane på høygir kan dette bli riktig så bra, Tommy og Espen faller i mine øyne igjennom på dette nivået - noe 1. omgang viste. Uansett.... grattis til alle, vi er serieleder!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


4-1 over Lyn var utrolig deilig, men spillet 11 mot 11 var det Lyn som behersket best. Defensivt er vi gode, selv om det var udyktighet fra Lyns side som gjorde at de ikke utnyttet de store sjansene de hadde i 1. omgang. Offensivt har vi mye å gå på, men det er deilig å se at Daniel fortsatt har god nese for mål og at Veigar kan drible ørten mann i en telefonkiosk og legger frispark som få andre. Når Jokke og Jesper er tilbake i en toppet midtbane på høygir kan dette bli riktig så bra, Tommy og Espen faller i mine øyne igjennom på dette nivået - noe 1. omgang viste. Uansett.... grattis til alle, vi er serieleder!

 

Trær vekser vel ikke inn i himmelen? Men det er bra for to spisser med to hver:-) vHelt nyyyyyyyyyyyyyyyyyyydelig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Steven Lustü presterer å hevde at utvisningen hans var feil, at Daniel ikke var interessert i å score mål og at han filmet da han falt.

 

Og det er fortsatt ingen amerikanske soldater i Bagdad.

 

Gudhjelpemeg.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Steven Lustü presterer å hevde at utvisningen hans var feil, at Daniel ikke var interessert i å score mål og at han filmet da han falt.

 

Og det er fortsatt ingen amerikanske soldater i Bagdad.

 

Gudhjelpemeg.....

 

Hepp,

 

For en patetisk tulling!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stilte vi med bortebukse og hjemmetopp i dag? Er ikke bortedrakten helhvit?

Hva faen slags fokus er det!? :D

 

Men for å gi svar - Lyn har også blå shorts, så vi måtte bruke de hvite for å unngå krasj. Og siden Lyn har hvit overdel, sett forfra, måtte vi ihvertfall bruke blått.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bare tull av Lustü å si at Daniel filmet i den situasjonen, men Flitte Onstad hadde nok dessverre rett i at Tom Stenvoll filmet da han fikk straffe. Jeg har alltid sett på Tom som en over gjennomsnittlig fair spiller, men et sånt stup rokker litt på den oppfatningen. Når spillere på motstanderlaget gjør sånt, er det utrolig irriterende og provoserende. Når en av våre gjør det, er det pinlig og flaut. Håper han får en irettesettelse av JJ. Det ødelegger litt av gleden ved å vinne, for det er naturlig at spørsmål som "Hva ville skjedd dersom Tom ikke filmet så vi fikk straffe og Lyn sin andre spiller utvist?", dukker opp. Vi er serieledere! Strålende! Men det er med en aldri så liten bismak, synes jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bare tull av Lustü å si at Daniel filmet i den situasjonen, men Flitte Onstad hadde nok dessverre rett i at Tom Stenvoll filmet da han fikk straffe. Jeg har alltid sett på Tom som en over gjennomsnittlig fair spiller, men et sånt stup rokker litt på den oppfatningen. Når spillere på motstanderlaget gjør sånt, er det utrolig irriterende og provoserende. Når en av våre gjør det, er det pinlig og flaut. Håper han får en irettesettelse av JJ. Det ødelegger litt av gleden ved å vinne, for det er naturlig at spørsmål som "Hva ville skjedd dersom Tom ikke filmet så vi fikk straffe og Lyn sin andre spiller utvist?", dukker opp. Vi er serieledere! Strålende! Men det er med en aldri så liten bismak, synes jeg.

Daniel ble snytt for en soleklar straffe i 2. omgang - så 'you win some and you lose some'. Ta deg en øl, så blir bismaken borte! :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sinnsykt deilig, vi leder eliteserien! Men vi blir rundspilt de første 35 minuttene, at Jo Tessem er så dårlig som han er redder oss i starten. Når det er sagt er jeg sinnsykt imponert over det vi presterer mot 10 og så 9 mann. Vi holder roen og presterer meget bra. Veigar viser at han kanskje bør fortsette med frisparkene. <elsker Stabæk-

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er fremdeles litt letter å svelge når det skjer i en kamp som ender 4+1. Det gir ikke noe sikkert svar, men kanskje en liten indikasjon på at vi ville vunnet likevel...
Bortsett fra at det var akkurat den situasjonen som så ut til å være avgjørende for hele kampen. Hadde det kommet på stillingen 1-3, hadde det vært noe annet. Endret av Perfect 7
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er fremdeles litt letter å svelge når det skjer i en kamp som ender 4+1. Det gir ikke noe sikkert svar, men kanskje en liten indikasjon på at vi ville vunnet likevel...
Bortsett fra at det var akkurat den situasjonen som så ut til å være avgjørende for hele kampen. Hadde det kommet på stillingen 1-3, hadde det vært noe annet.

 

Det er sant. Jeg innrømmer at jeg ikke har sett kampen, men på flere referat sto det at lynspillerne var tydelig slitne til pause... Det blir uansett bare spekulasjoner. Det som derimot ikke er spekulasjon er at vi leder serien. Ølet har allerede fjernet min bismak.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bare tull av Lustü å si at Daniel filmet i den situasjonen, men Flitte Onstad hadde nok dessverre rett i at Tom Stenvoll filmet da han fikk straffe. Jeg har alltid sett på Tom som en over gjennomsnittlig fair spiller, men et sånt stup rokker litt på den oppfatningen. Når spillere på motstanderlaget gjør sånt, er det utrolig irriterende og provoserende. Når en av våre gjør det, er det pinlig og flaut. Håper han får en irettesettelse av JJ. Det ødelegger litt av gleden ved å vinne, for det er naturlig at spørsmål som "Hva ville skjedd dersom Tom ikke filmet så vi fikk straffe og Lyn sin andre spiller utvist?", dukker opp. Vi er serieledere! Strålende! Men det er med en aldri så liten bismak, synes jeg.

 

Fullstendig uenig. Jeg føler overhodet ingen følelse av mangel på glede over å ha vunnet.

Bare lykke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bare tull av Lustü å si at Daniel filmet i den situasjonen, men Flitte Onstad hadde nok dessverre rett i at Tom Stenvoll filmet da han fikk straffe. Jeg har alltid sett på Tom som en over gjennomsnittlig fair spiller, men et sånt stup rokker litt på den oppfatningen. Når spillere på motstanderlaget gjør sånt, er det utrolig irriterende og provoserende. Når en av våre gjør det, er det pinlig og flaut. Håper han får en irettesettelse av JJ. Det ødelegger litt av gleden ved å vinne, for det er naturlig at spørsmål som "Hva ville skjedd dersom Tom ikke filmet så vi fikk straffe og Lyn sin andre spiller utvist?", dukker opp. Vi er serieledere! Strålende! Men det er med en aldri så liten bismak, synes jeg.

 

Fullstendig uenig. Jeg føler overhodet ingen følelse av mangel på glede over å ha vunnet.

Bare lykke.

Bismak? Overhodet ikke, men rødvinen min er litt varm...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bare tull av Lustü å si at Daniel filmet i den situasjonen, men Flitte Onstad hadde nok dessverre rett i at Tom Stenvoll filmet da han fikk straffe. Jeg har alltid sett på Tom som en over gjennomsnittlig fair spiller, men et sånt stup rokker litt på den oppfatningen. Når spillere på motstanderlaget gjør sånt, er det utrolig irriterende og provoserende. Når en av våre gjør det, er det pinlig og flaut. Håper han får en irettesettelse av JJ. Det ødelegger litt av gleden ved å vinne, for det er naturlig at spørsmål som "Hva ville skjedd dersom Tom ikke filmet så vi fikk straffe og Lyn sin andre spiller utvist?", dukker opp. Vi er serieledere! Strålende! Men det er med en aldri så liten bismak, synes jeg.

 

Hepp,

 

Etter å ha sett situasjonen på TV så er jeg ikke enig. Det er helt klart kontakt og Tom går i bakken. Billig, JA, men vi det er akkurat hva som skjedde mot oss i forrige serierunde. Synes kanskje dommeren kunne ha droppet det andre gule kortet til Onstad dog.

 

Det jeg derimot synes er pinlig er å se hvordan Lyn spillerene oppfører seg etter kampen. Ta tapet som menn for pokker! Ikke stå der og sipp som en gjeng snørrunger (woops glemte at det var Lyn vi snakket om....)

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bare tull av Lustü å si at Daniel filmet i den situasjonen, men Flitte Onstad hadde nok dessverre rett i at Tom Stenvoll filmet da han fikk straffe. Jeg har alltid sett på Tom som en over gjennomsnittlig fair spiller, men et sånt stup rokker litt på den oppfatningen. Når spillere på motstanderlaget gjør sånt, er det utrolig irriterende og provoserende. Når en av våre gjør det, er det pinlig og flaut. Håper han får en irettesettelse av JJ. Det ødelegger litt av gleden ved å vinne, for det er naturlig at spørsmål som "Hva ville skjedd dersom Tom ikke filmet så vi fikk straffe og Lyn sin andre spiller utvist?", dukker opp. Vi er serieledere! Strålende! Men det er med en aldri så liten bismak, synes jeg.

 

Syntes ikke det var filming i ordets rette forstand. Han får en dytt, og faller lett. Hadde han stupt sånn uten at noen var borti han, hadde det sett verre ut. Tvilsomt ja, men har sett det bli dømt straffe på plenty av lignende situasjoner. Ingen bismak her i gården jaffal :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er helt klart kontakt og Tom går i bakken.
At det var kontakt var det ikke så mye tvil om, det sa jo til og med Flittie Onstad at det var. Men det er temmelig unaturlig å sprette en meter opp i lufta og falle forover når du får liten berøring i siden. Da er det i hvert fall ikke Flittie Onstads brystberøring på Toms skulder som setter den bevegelsen igang. Det virket som både JJ og Mike var av samme oppfatning, uten at de sa det helt direkte.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


UTROLIG DIGG!!! Nå har jeg brukt 50 spenn for å se kampen i opptak på web tv og jeg angrer aldeles ikke!

Ingen imponerende forestilling av stabæk, men jævli digg at de banker inn de fire måla!

YES! vi leder serien! Og der skal vi bli!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bare tull av Lustü å si at Daniel filmet i den situasjonen, men Flitte Onstad hadde nok dessverre rett i at Tom Stenvoll filmet da han fikk straffe. Jeg har alltid sett på Tom som en over gjennomsnittlig fair spiller, men et sånt stup rokker litt på den oppfatningen. Når spillere på motstanderlaget gjør sånt, er det utrolig irriterende og provoserende. Når en av våre gjør det, er det pinlig og flaut. Håper han får en irettesettelse av JJ. Det ødelegger litt av gleden ved å vinne, for det er naturlig at spørsmål som "Hva ville skjedd dersom Tom ikke filmet så vi fikk straffe og Lyn sin andre spiller utvist?", dukker opp. Vi er serieledere! Strålende! Men det er med en aldri så liten bismak, synes jeg.

 

Bismak??? :huh:

Jeg er overlykkelig! At en klumsete Lynspiller skviser den ekle brystkassa si med den ekle fæle drakta si borti Tom, kan jo ikke Tom noe for! Jeg hadde ihvertfall gjort alt for å unngå kontakt med den drakta der, og muligens hoppet enda lenger bort.

 

Tom er sjef!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bismak??? :huh:

Jeg er overlykkelig! At en klumsete Lynspiller skviser den ekle brystkassa si med den ekle fæle drakta si borti Tom, kan jo ikke Tom noe for! Jeg hadde ihvertfall gjort alt for å unngå kontakt med den drakta der, og muligens hoppet enda lenger bort.

 

Tom er sjef!

 

 

Helt enig, Tom skal bare dytte ballen i mål og så kommer dens stygge femidrakta og dytter han over ende.

KLAR STRAFFE.

Sier som Semb i den andre situasjonen med Daniel: dommer tar feil, det skal være straffe og rødt kort!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bare tull av Lustü å si at Daniel filmet i den situasjonen, men Flitte Onstad hadde nok dessverre rett i at Tom Stenvoll filmet da han fikk straffe. Jeg har alltid sett på Tom som en over gjennomsnittlig fair spiller, men et sånt stup rokker litt på den oppfatningen.

 

Etter å ha sett situasjonen på TV så er jeg ikke enig. Det er helt klart kontakt og Tom går i bakken. Billig, JA, men vi det er akkurat hva som skjedde mot oss i forrige serierunde. Synes kanskje dommeren kunne ha droppet det andre gule kortet til Onstad dog.

Enig med @ringo.

Hvorfor skal Tom stupe her? Fratas han ikke en stor målsjanse om han ikke hadde fått den dytten i ryggen?

Jeg mener iallefall at han hadde hatt en stor scoringsmulighet, og følgelig skal ha straffe når den tas fra han på den måten. Men noe gult kort var det ikke, om han ikke får den fordi han klager på straffen.

 

Og Veigar? Fy faen - herrlig!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Vi får holde oss litt på bakken. Det er fremdeles mye å rette på. Vi var ganske svette i begynnelsen av kampen. Da holdt Lyn tidvis huskestue med oss. Men de har ikke avsluttere og da blir det vanskelig for dem. Jeg mener at vi holder for lenge på ballen og at det er for lite bevegelse rundt ballfører. Her har vi mye å hente. Men defensivt er vi bergsolide!

 

Vi slår Lyn fordi vi er mer disiplinerte enn dem. Vi mister ikke konsentrasjone selv om de presser oss. Vi pådrar oss ikke tåpelige og unødvendige kort og baklengsmål med å agere urutinert i boksen. Alt i alt en veldig fortjent seier til oss Blaa. Men ingen grunn til å ta av.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bare tull av Lustü å si at Daniel filmet i den situasjonen, men Flitte Onstad hadde nok dessverre rett i at Tom Stenvoll filmet da han fikk straffe. Jeg har alltid sett på Tom som en over gjennomsnittlig fair spiller, men et sånt stup rokker litt på den oppfatningen. Når spillere på motstanderlaget gjør sånt, er det utrolig irriterende og provoserende. Når en av våre gjør det, er det pinlig og flaut. Håper han får en irettesettelse av JJ. Det ødelegger litt av gleden ved å vinne, for det er naturlig at spørsmål som "Hva ville skjedd dersom Tom ikke filmet så vi fikk straffe og Lyn sin andre spiller utvist?", dukker opp. Vi er serieledere! Strålende! Men det er med en aldri så liten bismak, synes jeg.

 

Hepp,

 

Etter å ha sett situasjonen på TV så er jeg ikke enig. Det er helt klart kontakt og Tom går i bakken. Billig, JA, men vi det er akkurat hva som skjedde mot oss i forrige serierunde. Synes kanskje dommeren kunne ha droppet det andre gule kortet til Onstad dog.

 

Det jeg derimot synes er pinlig er å se hvordan Lyn spillerene oppfører seg etter kampen. Ta tapet som menn for pokker! Ikke stå der og sipp som en gjeng snørrunger (woops glemte at det var Lyn vi snakket om....)

 

@ringo

 

Og han som griner høyest er Henning "mer hår enn hjerne" Berg!! DUST!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Vi får holde oss litt på bakken. Det er fremdeles mye å rette på. Vi var ganske svette i begynnelsen av kampen. Da holdt Lyn tidvis huskestue med oss. Men de har ikke avsluttere og da blir det vanskelig for dem. Jeg mener at vi holder for lenge på ballen og at det er for lite bevegelse rundt ballfører. Her har vi mye å hente. Men defensivt er vi bergsolide!

 

Vi slår Lyn fordi vi er mer disiplinerte enn dem. Vi mister ikke konsentrasjone selv om de presser oss. Vi pådrar oss ikke tåpelige og unødvendige kort og baklengsmål med å agere urutinert i boksen. Alt i alt en veldig fortjent seier til oss Blaa. Men ingen grunn til å ta av.

 

@ringo

Vi kan vel ta av litt i kveld??

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi får holde oss litt på bakken. Det er fremdeles mye å rette på. Vi var ganske svette i begynnelsen av kampen. Da holdt Lyn tidvis huskestue med oss.

For all del. Jeg synes særlig andre halvdel av førsteomgang var lite imponerende.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Første situasjon: Klart rødt kort, burde vært straffe og.

 

Andre situasjon: Klar straffe, selv om Tom nok hjalp til noe med å "tydeliggjøre" nærkontakten *s*

(At han er så høyt oppe skyldes vel egentlig at han hoppet opp før han fikk motstander i ryggen, noe som gjør at kontakten også fikk sterkere effekt enn om han hadde hatt bena plantet i gresset.

 

Tredje situasjon: Kunne godt vært straffe det og - mulig dommeren lot være å dømme der for å kompensere for den lille tvilen han ev. måtte hatt etter situasjon nr. 2

 

Uansett, en herlig dag - svært så grå fra naturens side - men du verden så blaa gutta våre gjorde den.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fy Faen!

Dette var helt konge. Veigar er faktisk en Gud og Daniel og alle andre gjør en kanon kamp. Synes spesielt Tommy og Bjørnar imponerer stort idagl. Forsvaret var bunnsollid. Med unntak av Selvmmålet.

 

Dette var helt sykt, gleder meg bare til fotballsendingen på tv2. på gjensyn :D:D:D:D

Støttes, men også Veigar og IA (som alltid) er sterkt medvirkene til seieren. Synes ellers gutta er merkelig tamme når vi går ut etter pause, vi burde kjørt over Lyn med en mann mer, og et bytte mer i bakhånd. Resultatet smaker det selvfølgelig fugl av :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Lyn-Stabæk
×
×
  • Opprett ny...