Gå til innhold

Lyn-Stabæk


joogs
 Del

Anbefalte innlegg


Jeg synes også det andre gule til Onsdag var hardt. Det må ha vært for kjeftbruk, men en god dommer skal høre lite og se mye. Det må være lov å protestere på idømmelsen av et straffespark - selv om straffesparket Tom fikk er fullstendig udiskutabelt. EOD

Men Tom ble jo angrepet i en åpenbart god scoringsposisjon. Da skal det jo til og med være rødt. Skal det ikke det a? Onsdag skulle ha endt opp med ett gult og ett rødt kort.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 282
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Først syntes jeg vel egentlig mest synd på ham, men begynner også jeg å bli ganske lei.. Han (HB) må ha det ganske vondt med sg selv.... Patetisk mann..

Jeg synes fortsatt synd på han, jeg.. Tenk å trene liin da, med spillere som Lüstu og Powell! :ph34r:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lüstü og Powell hadde vel 9 av 10 TL-klubber hatt plass til i sin startellever, kanskje vi også. Berg har sikkert peiling på et og annet han også, men han har ikke lært seg når det er lurt å holde kjeft.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lüstü og Powell hadde vel 9 av 10 TL-klubber hatt plass til i sin startellever, kanskje vi også. Berg har sikkert peiling på et og annet han også, men han har ikke lært seg når det er lurt å holde kjeft.

 

Enig. Han har et stykke igjen før han er en "Jan Jønsson". :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lüstü og Powell hadde vel 9 av 10 TL-klubber hatt plass til i sin startellever, kanskje vi også. Berg har sikkert peiling på et og annet han også, men han har ikke lært seg når det er lurt å holde kjeft.

Ja, er du gær'n! Jeg sikta mer til at de er ekle, usympatiske jævler, jeg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alle som spiller på andre lag i TL er usympatiske jævler. Kanskje unntatt Martin Andresen. Men jeg er enig i at Powell og Lüstü er spesielt usympatiske. Når det er sagt synes jeg Espen Hoff er enda mer usympatisk. Men han spilte sympatisk dårlig mot oss.

 

Men i Lyn er nok Morgan Andersen mest usympatisk.

 

For en gjeng.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


TV2 meldte i går at Powell skal spille midtstopper sammen med midtbanespiller Gislason i neste kamp... he he. Nå har er vel dette ren gjetting fra TV2 sin side siden Berg har sagt han ikke vil røpe noe, men jeg må si at jeg hadde vært nærvøs hvis vi skulle spilte med Strand og Jansson i midtforsvaret en hel kamp... he he.

 

Heia Liin

Endret av $uperTerje
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Lyn-Stabæk
×
×
  • Opprett ny...