Gå til innhold

Stabæk Support i media


stabækLars
 Del

Anbefalte innlegg

  • 5 uker senere...

Budstikka-papir hadde i går et svært oppslag om Tom, bikkja og nye spillere. har den ikke foran meg nå, men den innledet med noe om at det på Stabæks Supports diskusjonsforum pågår en tilnærmet evig debatt om nye spillere og at de mest hardbarka supporterne er veldig kritiske til ledelsen.

 

Nå husker jeg ikke om ordet var hardbarka, og det er neppe antall innlegg på forumet som gjør en person til stjernesupporter. Mange av de beste og mest trofaste Stabæk-supporterne har aldri postet et innlegg i Forum.

 

Men jeg påstår at flertallet av de med et høyt antall innlegg har vist stor respekt og forståelse for ledelsens utfordringer i forhold til spillerkjøp. Selvfølgelig kommer vi med konstruktive forslag og kritikk, og vi forstår ikke alltid alt som skjer. Men de mest negative angrepene på Tom personlig og de mest kritiske utspillene mot ledelsen kommer stort sett fra brukere jeg nekter å kalle hardbarka supportere.

 

Jeg tror artikkelen i Budstikka må få en minus i boka.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nederst på side 2. Gjør vi det så dårlig for tiden at vi ikke får medias oppmerksomhet? Laget vi heier på gjør det i alle fall ikke så verst.

 

Får ta et par selv - kult når Daniel nærmest må rope under intervjuet etter kampen i går fordi supportere står og roper Daniel rop over den gamle spillertunellen. (Men neppe noen pluss i boka - det handelt jo ikke om Stabæk Support.

 

Denne artikkelen på Budstikka Nett må vel kvalifisere til pluss i boken. Selv om de ikke har klart å illustrere det med bilde fra gårsdagens kamp. Dette bildet er vel fra Molde...

 

4174_9_jpg_77857e.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hepp,

 

Noe sier meg at de som drar nedover får en varm velkomst! Dere får tyne så mange runder dere klarer ut av de lokale heltene på mets, eller hvor de nå samles før kamp :)

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

heller -

virker som om stabæk support blander seg inn i ting de har ingen anelse om - det var ihvertfall det jeg syntes da jeg leste artikkelen.

Jeg er enig - saafremt ikke Morgan A. Lyver, noe som ikke ville forbause meg nevneverdig - faktisk ikke i det hele tatt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Den er sikkert bare litt forut for sin tid..

Sikkert. Nå står det riktignok at Marel er klar for FFK...

gardar johannsson til ffk

 

Og dette har hva med $$ i media å gjøre??

 

Kanskje at Stabæk Support-nyheten om Marel til FFK viste seg å være feil, og at det var en annen islending som skulle dit? Ikke vet jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk Support i media
×
×
  • Opprett ny...