Jump to content

Stabæk Support i media

Recommended Posts

• Replies 924
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, Posse var briljant i debatten i kveld. Saklig, kunnskapsrik, akkurat passe pågående, og Fisketjønn fra NFF satt igjen som en dust, ja verre enn det, sannsynligvis som en løgner. Hvis NFF får medho

https://www.eurosport.no/fotball/eliteserien/2020/denne-bannergesten-rorte-klubbyndlingene-til-stabaek_sto7934803/story.shtml   Natten etter at overgangsvinduet stengte, så var Stabæk Suppor

Posted Images

36 minutter siden skrev Jon:

Lurer på om NFF ga seg selv lov til å bruke tidenes største pyro under Rammsteinkonserten på Ullevål. Så vidt meg bekjent brant den gjennom store deler av gressmatten på Ullevål og gresset måtte skiftes😂.

Er det til sånne formål dsb har tenkt at pyro skal benyttes?

Det var vel ikke NFF som var arrangør? Det var heller ikke «publikum» som brukte pyro? 

17 minutter siden skrev boie:

Det var vel ikke NFF som var arrangør? Det var heller ikke «publikum» som brukte pyro? 

Jeg er klar over det og var kun ment som en liten kuriositet i debatten om hva som er bruksområder for bluss/pyro. Vi ønsker også at det er sertifiserte folk som bruker pyro på tribunen og de kan derfor ikke regnes som «tradisjonelt publikum». 

De fleste lederne i Eliteserien ønsker mer pyro på tribunen og vil jobbe sammen med NSA om dette. Det skal selvfølgelig skje i kontrollerte former. 

23 minutter siden skrev Jon:

De fleste lederne i Eliteserien ønsker mer pyro på tribunen og vil jobbe sammen med NSA om dette. Det skal selvfølgelig skje i kontrollerte former. 

Får vi se en artikkel fra stabak.no, om at dere også er Pro pyro snart? Registrerer at Start, Godset og Enga allerede er der. Pleeeease, Jon? 

• 2 months later...
  • 7 months later...
  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

Judasen var aldri min helt. Tror ikke man finner så mange Stabæksupportere som idag vil kalle han det. Det vil alltid være noen spillere som fullstendig ødelegger sitt ettermæle. Han må kunne sies å være en av de! 

https://www.nrk.no/mr/xl/kvifor-har-nokre-byar-topplag-i-fotball-1.15232981

Denne artikkelen handler ikke så veldig mye om oss, men vi får en klar melding litt nedi:

– Og sjå på Stabæk. Dei manglar både historie, kultur og engasjement, men har satsa hardt på speidarapparatet og utvikling. Det dei har gjort er sjukt imponerande.

Jeg lurer bare på, er vi enige i denne påstanden? Hvor lenge må i holde på før vi kan si vi har "historie"? 25 år til i toppen?

6 minutter siden skrev geirti:

Denne artikkelen handler ikke så veldig mye om oss, men vi får en klar melding litt nedi:

– Og sjå på Stabæk. Dei manglar både historie, kultur og engasjement, men har satsa hardt på speidarapparatet og utvikling. Det dei har gjort er sjukt imponerande.

Jeg lurer bare på, er vi enige i denne påstanden? Hvor lenge må i holde på før vi kan si vi har "historie"? 25 år til i toppen?

Stemmer nok det. Den moderne klubben er jo bygget på grå typer kjent for sitt manglende engasjement... Bare se på Ingo, mangler totalt passion 😂

1 time siden skrev geirti:

Om 50 år kommer vi fortsatt til å være klubben uten historie og kultur. Mens LSK som på det tidspunktet har vært 20 år i 2. divisjon, og så rykket opp igjen pga. lokale pengesterke investerer i dem, kommer til å ha masse. Bare vent.