Gå til innhold

Veien til Ullevaal - Cupen 2006.


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Ellers kan det jo være at NFF ser Skeid som en potensiell motstander for oss, mtp Kjell Benny Roger Wold Olsen Sverre Hansen Geir.

 

Kunne nok vært det, men jeg tror nok NFF lar enga få lov til å møte et 2. div. lag. (de vil jo gjerne at et "publikumslag" som enga skal få en fair sjanse til å gå videre..)

 

Et gjensyn med Follo for Andreas Strand kunne jo også vært morsomt.

 

 

Hvordan anser du sannsynligheten for at vi møter ....... Løv-Ham i Bergen?

 

1 %

 

Ny lang bortetur - Neppe!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 223
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


La alle cuptanker og -ambisjoner ligge, sier nå jeg!!!

Enhver risiko for skader og dritt fra cupkamper, reduserer sjansene våre i TL.

Inntil vi har 2-3 "KLASSE"forsterkninger på plass : Drit i cupen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mitt tips for 3. runde blir da (Hjemme/bortebane har jeg ikke vurdert):

 

Levanger - RBK

Raufoss - LSK

Skeid - enga

Harstad - Tromsø

Mandalskam. - Brann

Ålesund - Bodø G.

Bryne - Strømsgodset

Haugesund - Viking

Løv Ham - Start

Kongsvinger - Ham Kam

Hønefoss - Sandefjord

Manglerud S. - Lyn

Moss - Fredrikstad

Pors - Odd

Sogndal - Molde

Follo - Stabæk

 

Follo - Molde

 

FC Lyn Oslo - Pors Grenland

 

Stabæk - Sogndal

 

HamKam - Moss

 

Hønefoss - Vålerenga

 

Kongsvinger - Fredrikstad

 

Rosenborg - Raufoss

 

Brann - Levanger

 

Sandefjord - Skeid

 

Mandalskam. - Odd Grenland

 

Bryne - Strømsgodset

 

Viking - Manglerud Star

 

FK Haugesund - IK Start

 

LøvHam - Aalesund

 

Bodø/Glimt - Tromsø

 

Harstad - Lillestrøm

 

 

 

God uttelling her. Riktig på Bryne-Godset. Men til ditt forsvar skal det sies at NFF ikke gjorde det lett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


God uttelling her. Riktig på Bryne-Godset. Men til ditt forsvar skal det sies at NFF ikke gjorde det lett.

 

Jeg har lagt merke til det. Går jo ikke ann å forutse noen ting lenger, jo. Spør du meg, så er det noe av det mest latterlige oppsettet jeg har sett. Hvor ble det av lokaloppgjørene? Det eneste er B/G-Tromsø, mens LSK må reise helt til Harstad. Tipper det er noen i Harstad som er litt skuffet over å ikke møte Tromsø eller B/G. Mens B/G ikke føler seg "seedet" som et av de 4 beste lagene i Adecco.

 

Registrerte at Korsvoll var litt "irritert" over å ikke møte et lag fra Oslo i forrige runde, for å trekke litt flere tilskuere. Tror det også er noen av disse kampene som ikke akkurat blir noen publikumshøydare. Tror f.eks ikke at det blir flust med bortesupportere på Follo - Molde.

 

For vår del bør vel Sogndal være en motstander vi har godt tak på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


God uttelling her. Riktig på Bryne-Godset. Men til ditt forsvar skal det sies at NFF ikke gjorde det lett.

 

Jeg har lagt merke til det. Går jo ikke ann å forutse noen ting lenger, jo. Spør du meg, så er det noe av det mest latterlige oppsettet jeg har sett. Hvor ble det av lokaloppgjørene? Det eneste er B/G-Tromsø, mens LSK må reise helt til Harstad.

 

 

Hehe, litt av eit lokaloppgjer, det er som å kalla Stabæk - Rosenborg eit lokaloppgjer;) Må nok innrømma at eg trur Stabæk er dei som får spela 4. runde... Men det blir moro med den tidlegare omtala opninga av ny stadion, direktesendt på TV2 for interesserte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men det blir moro med den tidlegare omtala opninga av ny stadion, direktesendt på TV2 for interesserte.

 

Spesiellt interesserte mener du vel?

 

Kan jo vera morosamt å sjå på nokon som faktisk klarar å få til stadionutbygging som tilfredsstiller krava!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ifølge Sogndal Fotball kan kampen bli utsatt til uken etter grunnet åpning av nytt anlegg i Sogndal den 7.juli (Sogndal - Bryne). Søknad er visstnok allerede sendt til NFF.

 

Noen som vet noe mer om dette???? Blir kampen flytta, må jeg gjøre om på ferien min....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ifølge Sogndal Fotball kan kampen bli utsatt til uken etter grunnet åpning av nytt anlegg i Sogndal den 7.juli (Sogndal - Bryne). Søknad er visstnok allerede sendt til NFF.

 

Noen som vet noe mer om dette???? Blir kampen flytta, må jeg gjøre om på ferien min....

Eh... var det ikke på Nadderud kampen skulle spilles??

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ifølge Sogndal Fotball kan kampen bli utsatt til uken etter grunnet åpning av nytt anlegg i Sogndal den 7.juli (Sogndal - Bryne). Søknad er visstnok allerede sendt til NFF.

 

Noen som vet noe mer om dette???? Blir kampen flytta, må jeg gjøre om på ferien min....

Eh... var det ikke på Nadderud kampen skulle spilles??

 

 

De er vel ikke så hypp på bare en dag mellom de kampene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ifølge Sogndal Fotball kan kampen bli utsatt til uken etter grunnet åpning av nytt anlegg i Sogndal den 7.juli (Sogndal - Bryne). Søknad er visstnok allerede sendt til NFF.

 

Noen som vet noe mer om dette???? Blir kampen flytta, må jeg gjøre om på ferien min....

Eh... var det ikke på Nadderud kampen skulle spilles??

 

 

De er vel ikke så hypp på bare en dag mellom de kampene.

 

Da er visst kampen flyttet til onsdag 12. juli. Pokker heller, da har jeg dratt på ferie, og jeg får ikke gjort om ferien min :angry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Helvete at den kampen ble flyttet!!!! drar på ferie 8 juli og får ikke flyttet på det.

Jeg klager ikke. Flyttinga medfører at jeg får se den. (Burde kanskje posta dette i hurra-tråden).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blir jo evt. veldig tett mellom cupkampene siden 4. runde spilles uken etter (vil nesten tro at den er trukket før vår 3. rundekamp spilles, og får håpe spillerne ikke har tankene på den kampen. Da kan det fort være en fare for at den ikke blir).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blir jo evt. veldig tett mellom cupkampene siden 4. runde spilles uken etter (vil nesten tro at den er trukket før vår 3. rundekamp spilles, og får håpe spillerne ikke har tankene på den kampen. Da kan det fort være en fare for at den ikke blir).

 

Leste et eller annet sted at 4. runde skulle trekkes den 7. juli. Kanskje det skjer i pausen mellom Sogndal-Bryne, som spilles den dagen på TV2? Da får vi en mulighet til å studere Sogndals "styrker" og svakheter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Skummelt det her. Nå sitter man og ser på ønskemotstander i 4. runde lenge før vår 3. rundekamp er spilt. Follo er vel ikke så ille, men orker egentlig ikke en ny kamp mot Mandalskameratene selv om det skal være det enkleste.

 

Mulig vi skal ta kampen mot Sogndal først?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skummelt det her. Nå sitter man og ser på ønskemotstander i 4. runde lenge før vår 3. rundekamp er spilt. Follo er vel ikke så ille, men orker egentlig ikke en ny kamp mot Mandalskameratene selv om det skal være det enkleste.

 

Mulig vi skal ta kampen mot Sogndal først?

 

 

Tror ikke det er så dumt.

 

Ifølge Sogndal Fotball kan kampen bli utsatt til uken etter grunnet åpning av nytt anlegg i Sogndal den 7.juli (Sogndal - Bryne). Søknad er visstnok allerede sendt til NFF.

 

Noen som vet noe mer om dette???? Blir kampen flytta, må jeg gjøre om på ferien min....

HAr ikke dette vært klart lenge????

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå er jammen Tromsø ute også. Bodøglimt hadde ikke vært så ille.....

Vi har vel nesten bedre statistikk mot RBK enn B/G? RBK er jo også ute av form, ble jo nesten slått ut av 2. div-laget Raufoss (som riktignok mener at de kan kjempe jevnt med hvem det måtte være her hjemme)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ifølge Sogndal Fotball kan kampen bli utsatt til uken etter grunnet åpning av nytt anlegg i Sogndal den 7.juli (Sogndal - Bryne). Søknad er visstnok allerede sendt til NFF.

 

Noen som vet noe mer om dette???? Blir kampen flytta, må jeg gjøre om på ferien min....

HAr ikke dette vært klart lenge????

 

Jo, det har det, men nå er det en stund siden jeg stilte spørsmålet også...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Virker som alle tippeligalagene unntatt LSK slet seg gjennom kampene sine.

Tromsø, Molde og Odd ute.

Vi må for all del ikke undervurdere Sogndal. Herregud. Tenk å ryke ut mot en utvanna gjeng saftbønder...

Nervøs foran denne kampen. Håper vi får et tidlig mål slik at Sogndal må frem og score. Da får vi rommet vi trenger for å leke oss i.

 

Forza Stabæk! Vi skal til Ullevål i år :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Veien til Ullevaal - Cupen 2006.
×
×
  • Opprett ny...