Gå til innhold

Veien til Ullevaal - Cupen 2006.


Slum
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 223
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Jeg hater hjemmekamper i cupen.

 

Tar jeg ikke helt feil har vi de siste 12 årene kun røket ut 2 ganger på bortebane i cupen. Begge gangene mot Tromsø. Husker den ene i '99. Den andre var vel noen år seinere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Marco Reda:

 

– Me har ein god sjanse mot Stabæk. Men det blir ei tøff utfordring. Særleg forsvaret vårt får ein test mot deira offensive styrke. Men me må berre reisa ned og sjå kva me kan få til. Personleg trur eg me kan overraska dei. Skilnaden mellom topplaga i 1. divisjon og eliteserien er ikkje så stor. Bodø/Glimt slo for eksempel ut Tromsø. Dei fem beste laga i Adeccoligaen kan slå alle laga i Tippeligaen. Det me har prestert dei siste kampane visar at me har ein god sjanse, meinar Reda som har tenkt lenger enn ein mogleg 4. rundekamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mimrebildet:

 

Håvard Flo etter en vanlig dag på jobb:

havard-elbow-flo.jpg

Bildet er tatt etter Stabæk - Sogndal i 2005, eller 2004, eller 2003, eller 2002, eller 2001, eller 2000. Jeg husker ikke helt. Antakeligvis så er bildet sammensmeltet av alle årene Håvard Flo har besøkt oss.

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg hater hjemmekamper i cupen.

 

Tar jeg ikke helt feil har vi de siste 12 årene kun røket ut 2 ganger på bortebane i cupen. Begge gangene mot Tromsø. Husker den ene i '99. Den andre var vel noen år seinere.

Korttidsminne?

Vi røk på Åråsen ifjor...;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg hater hjemmekamper i cupen.

 

Tar jeg ikke helt feil har vi de siste 12 årene kun røket ut 2 ganger på bortebane i cupen. Begge gangene mot Tromsø. Husker den ene i '99. Den andre var vel noen år seinere.

Korttidsminne?

Vi røk på Åråsen ifjor...;)

Greit å sette grensen ved 12 år. For nøyaktig 12 år, 1 måned, 3 dager og 18 timer siden åkte vi ut i tredje runde mot Jevnaker. På Jevnaker. I 1993 røk vi også på bortebane (7-0 mot Kongsvinger). Men Slum har rett - vi har oftere røket ut hjemme enn borte på nitti og 2000-tallet.

 

Men historisk statisitikk kan leses på mange måter: Siden nettopp 1994 har vi nådd 3. runde hvert år. Kun to ganger har vi ikke klart oss videre til 4. runde. Mot Jevnaker i 1994 og vårt solide stjerne-Træff i 2000. Slått ut en gang hjemme. Og en gang borte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tre av dagens spiller var med den gangen også; IA, Tommy og Jesper pluss Petter og Andre som nå er i støtteapparatet.

 

I den kampen satte forøvrig Erik Bakke 5-1 målet, et minutt etter at Jostein Flo hadde laget Sogndals eneste skoring. Må vel være det eneste målet han har for Stabæk...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tre av dagens spiller var med den gangen også; IA, Tommy og Jesper pluss Petter og Andre som nå er i støtteapparatet.

 

I den kampen satte forøvrig Erik Bakke 5-1 målet, et minutt etter at Jostein Flo hadde laget Sogndals eneste skoring. Må vel være det eneste målet han har for Stabæk...

 

Det er nok Eirik Bakkes hittil eneste mål for Stabæk. Synes imidlertid det er mer oppsiktsvekkende at Jostein Flo scoret for Sogndal, uten engang å ha vært på banen! Det er vel bortimot rekord, skulle en tro.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tre av dagens spiller var med den gangen også; IA, Tommy og Jesper pluss Petter og Andre som nå er i støtteapparatet.

 

I den kampen satte forøvrig Erik Bakke 5-1 målet, et minutt etter at Jostein Flo hadde laget Sogndals eneste skoring. Må vel være det eneste målet han har for Stabæk...

 

Det er nok Eirik Bakkes hittil eneste mål for Stabæk. Synes imidlertid det er mer oppsiktsvekkende at Jostein Flo scoret for Sogndal, uten engang å ha vært på banen! Det er vel bortimot rekord, skulle en tro.

Jostein - Jarle - Tore Andre - Håvard; De ser ut som familien Langbein hele gjengen, hvordan skal man klare å holde styr på dem (men jeg innrømmer at varselklokkene begynte å ringe uten at jeg tok dem helt på alvor; Jostein Flo var vel forlengst ferdig med Sogndal i 1998).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Veien til Ullevaal - Cupen 2006.
×
×
  • Opprett ny...