Gå til innhold

Stabæk- Rævbk


stabækdelux
 Del

Anbefalte innlegg


Stabæk rocker! Fy satan, for et lag vi har!

 

stabækLars; skulle jeg ta med en cd opp til Iggy?
Ja, det hadde vært en stor ære. Desverre er jeg tom for CDer, men jeg tror det er noen CDer igjen i Stabækbutikken. Skal sjekke det ut.

 

Uansett, takk for kampen Stabæk. Rosenborgspillerne er noen triste primadonnaer hele gjengen! Synd vi ikke vant.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 145
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Ja visst! Gutta spilte veldig bra i dag. Men nå var det jo mot RBK da, så det blir spennende å se når vi skal møte de antatt gode lagene. Synes Til og med Dommer Olsen gjorde en svært bra match. Så kampen på opptak her nå, og jeg kan ikke sette fingeren på noen dirkete dårlige avgjørelser. Bra at Stabæk klarte seg uten kort. Kjempe-kamp av Jon og backene. Tommy styrer midten og Holmvik, Veigar og Nanne stresser RBK backene max. Synd Lars Hitchfeldt hadde en så bra dag i buret.

 

Det slo meg hvor lik denne kampen var den forrige matchen vi hadde mot RBK på Nadderud. Også den gang 1-1. Også dengang var Stabæk best, og fortjente utligningen. RBK trives ikke i Bærum!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


B)-->

QUOTE(d*u*b @ 4. May 2006, 23:07) 73455[/snapback]

Ja visst! Gutta spilte veldig bra i dag. Men nå var det jo mot RBK da, så det blir spennende å se når vi skal møte de antatt gode lagene. Synes Til og med Dommer Olsen gjorde en svært bra match. Så kampen på opptak her nå, og jeg kan ikke sette fingeren på noen dirkete dårlige avgjørelser. Bra at Stabæk klarte seg uten kort. Kjempe-kamp av Jon og backene. Tommy styrer midten og Holmvik, Veigar og Nanne stresser RBK backene max. Synd Lars Hitchfeldt hadde en så bra dag i buret.

 

Det slo meg hvor lik denne kampen var den forrige matchen vi hadde mot RBK på Nadderud. Også den gang 1-1. Også dengang var Stabæk best, og fortjente utligningen. RBK trives ikke i Bærum!

 

Med den gjengen der må det bare bli mindreverdighetskomplekser :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Utrolig bra kamp, viser hvor bra vi er på vårt beste og når tenningen er på fullt. Må si at jeg liker utrolig godt den nye venstresiden vår med Markus og Bjørnar, den er både solid defensivt og offensivt. I motetning til når Alanzinho spiller der da den kan bli veldig utsatt defensivt. Veigar og Daniel holder et meget bra nivå på samarbeidet sitt nå, med litt bedre innlegg fra kant (syns innleggene kommer for tidlig, må ned til dølinja ellers blir det mat for stopperne) nærmer det seg perfekt. Spiller vi som dette i Bergen har vi sjans på poeng, bare håper ikke kampen kommer for tett etter en utladning som dette, og selvfølgelig litt synd vi ikke får de 3 poengene vi fortjener.

 

Forresten, ingen som høydepunktene på video som kan lastes ned?

Endret av Alexinho
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Oppløftende kamp, må jeg si. Med unntak av resultatet. Vel, det var for så vidt ikke noe dårligere enn jeg hadde forventet, men ut i fra hva som faktisk skjedde i kampen var det en liten skuffelse. Litt merkelig at vi står med tre uavgjorte på tre hjemmekamper som vi burde, eller i det minste kunne, ha vunnet. Men så har vel kanskje marginene bikket litt motsatt vei på bortebane, så vi skal vel ikke klage heller. Det er i hvert fall positivt at vi igjen evner å komme tilbake etter å ha ligget under.

 

Nå har vi ni poeng på fem kamper og har ennå ikke tapt, men allikevel føler jeg at vi har en del å gå på og ikke har hatt full uttelling. Lurer på om jeg rett og slett har overvurdert nivåforskjellen mellom Adecco- og Tippeligaen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Utrolig deilig med en kamp hvor vi viser hva som bor i oss. Jeg synes vi ikke har vært der vi skal være i noen kamp ennå, og da var det fantastisk å spille så bra på en kveld med perfekt ramme rundt kampen. Vi burde ha vunnet både mot Sandefjord og Odd, men vi var langt unna dette nivået i noen av de kampene. Best i vest-slaget ble en rar kamp. I går var vi på et nivå vi ikke har sett siden 2003.

 

Nå har vi masse selvtillit før de ligaens to beste lag møtes til helgen. Nå skal vi fortsette trenden fra 2004 og vinne i bergen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kommentatorene på TV2 sa å se Nannskog når han satte inn rykket, var som å se Henry :P De kalte også Veigar og Nanne for et radarpar, og kanskje Norges beste spisspar sammen med Sæternæs og Winters!

I tillegg kunne ikke Semb forstå at ikke Nanne var en kandidat til VM-plass bak Henke og Zlatan.

 

Alt i alt ble vi rost opp i skyene av alt og alle på TV2 i går. Til og med Davy klarte å si positive ting, og avsluttet med "Bergen er advart".

 

Bare så synd vi ikke vant!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lurer på om jeg rett og slett har overvurdert nivåforskjellen mellom Adecco- og Tippeligaen.

Kanskje du rett og slett har undervudert STABÆK?

 

Jeg skal innrømme at jeg har undervurdert Veigar til de grader før sesongen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Usedvanlig bra kamp. Med unntak av noen små perioder der vi lar rbk få noen dødballer har vi full kontroll. Hele laget får godkjent +, Dog et lite minus til Markus som glapp markeringa på Helstad som ga 0-1.

 

Foruten Daniel og Veigar synes jeg Henning og Tommy spilte svært bra, og både Tom og Bjørnar leverte årsbeste. Stopperne var solide - Inge har ennå ikke fått gult kort? Markus var meget bra unntatt nevnte glipp, og Morten fikk en solid revansje for kampen mot Lyn. rbk komer stort sett bare til skudd fra utenfor 16m.

 

Slik Tommy og Henning spilte mot RBK er Jokke og Jeppe ikke savnet. Årsbeste av Henning, Tommy hadde igjen flere fantastiske framspill, også til 1-1-målet.

 

NANNSKOG FOR NORGE!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Usedvanlig bra kamp. Med unntak av noen små perioder der vi lar rbk få noen dødballer har vi full kontroll. Hele laget får godkjent +, Dog et lite minus til Markus som glapp markeringa på Helstad som ga 0-1.

 

Foruten Daniel og Veigar synes jeg Henning og Tommy spilte svært bra, og både Tom og Bjørnar leverte årsbeste. Stopperne var solide - Inge har ennå ikke fått gult kort? Markus var meget bra unntatt nevnte glipp, og Morten fikk en solid revansje for kampen mot Lyn. rbk komer stort sett bare til skudd fra utenfor 16m.

 

Slik Tommy og Henning spilte mot RBK er Jokke og Jeppe ikke savnet. Årsbeste av Henning, Tommy hadde igjen flere fantastiske framspill, også til 1-1-målet.

 

NANNSKOG FOR NORGE!

 

IA fikk gult i Tromsø for en ganske grei takling...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dog et lite minus til Markus som glapp markeringa på Helstad som ga 0-1.

Men den minusen blir strøket siden han samtidig klarte å heade pannebåndet av Helstad... :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nok en Meget god match av Jon..

 

Han imponerer meg stort med feltarbeidet.. Han er ikke den samme keepern som i fjor.....

Både Jon og Veigar har hevet seg til anledningen. Mens vi ifjor kunne bli veldig redde for dårlige tilbakespill til keeper så er Jon en klippe nå. Veigar imponerer først og fremst med ballforståelse, synes han nesten alltid er på rette plassen til rett tid.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nok en Meget god match av Jon..

 

Han imponerer meg stort med feltarbeidet.. Han er ikke den samme keepern som i fjor.....

Både Jon og Veigar har hevet seg til anledningen. Mens vi ifjor kunne bli veldig redde for dårlige tilbakespill til keeper så er Jon en klippe nå. Veigar imponerer først og fremst med ballforståelse, synes han nesten alltid er på rette plassen til rett tid.

Også blir han ikke sliten lenger.. holdt jo stort sett 70 min i fjor.. Ser ut som han kan fullføre tour de france nå..

:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lurer på om jeg rett og slett har overvurdert nivåforskjellen mellom Adecco- og Tippeligaen.

Kanskje du rett og slett har undervudert STABÆK?

Kanskje det óg. Har tippet på niendeplass.

 

Dog et lite minus til Markus som glapp markeringa på Helstad som ga 0-1.
Det var vel Mike som var innblandet i den situasjonen?
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes alle gutta har klart overgangen til TL veldig bra, kanskje med unntak av våre to nyinnkjøpte og Alan. Det var i og for seg forventet at gutta var klare for dette nivået, men jeg er litt overrasket over den enorme fremgangen til Veigar. Synes også Tommy har hevet seg noen hakk når anledningen nå har bydd seg. Andreas har ikke fått allverdens spilletid ennå, men han trenger mer tid. Det sier han selv også. Espen har fått så mye tid som han har gjort pga. skadesituasjonen, og det blir derfor feil å kritisere for mye. Han har jo ikke fått tid til å spille seg varm ennå.

 

Årets spillere for Stabæk sålangt:

 

1. IAO

2. Jon

3. Veigar

 

Det sier litt, når jeg ikke engang rangerer Nanne blandt de tre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En herlig kamp i går! Gledelig at vi fikk vist våre kvaliteter til hele fotball Norge. Jeg kunne har skrevet langt og lenge om kampen men vil trekke frem kantspillet. I de to siste kampene har kantspillet blitt bedre og bedre. Vi har dermed fått et større register å spille på, blitt farligere og fått uttelling gjennom flere mål. Synd vi ikke fikk tre poeng men som sier som BDTV; vi vant i hvertfall flere hjerter!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Utrolig bra kamp, viser hvor bra vi er på vårt beste og når tenningen er på fullt. Må si at jeg liker utrolig godt den nye venstresiden vår med Markus og Bjørnar, den er både solid defensivt og offensivt. I motetning til når Alanzinho spiller der da den kan bli veldig utsatt defensivt. Veigar og Daniel holder et meget bra nivå på samarbeidet sitt nå, med litt bedre innlegg fra kant (syns innleggene kommer for tidlig, må ned til dølinja ellers blir det mat for stopperne) nærmer det seg perfekt. Spiller vi som dette i Bergen har vi sjans på poeng, bare håper ikke kampen kommer for tett etter en utladning som dette, og selvfølgelig litt synd vi ikke får de 3 poengene vi fortjener.

 

Forresten, ingen som høydepunktene på video som kan lastes ned?

 

 

Det ligger en del ute på FXTV. Trykk på Stabækkampen og se etter linker med play-knapp i liveoppdateringen. Det er blant annet et par sjangser av Nannskog og Veigar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det ligger en del ute på FXTV. Trykk på Stabækkampen og se etter linker med play-knapp i liveoppdateringen. Det er blant annet et par sjangser av Nannskog og Veigar.

Det ligger bl.a. et 5 minutter langt sammendrag der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det var celebert besøk på Nadderud sist søndag:

 

Are there any Norwegian players which you see as actual players in Milan’s future?

We are often visiting Norway. Much because of our good relationship with our friend Per Bredesen. We went to see the game between Stabæk and RBK yesterday, and we know that RBK has a high level of football. The proof of this is their participation in the Champions League, even though they are in a “down-period” at the moment. I would like to add that Norwegian players hold a high level, they are often very strong physically. Their technique is not like the rest of Europe, but technique can be taught.

 

(Kilde: AC Milan.no)

 

Cesare: Hold dere unna Nannskog!!

Endret av superblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk- Rævbk
×
×
  • Opprett ny...