Gå til innhold

Brann - Stabæk


hdaniels
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 215
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Og nå, ikke ta opp FFK kampen også, da klikker jeg! Stol på at vi har kontoll og at dere får den info dere trenger.

unektelig fristende..

Endret av Flexi Knut
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg ankommer Bergen fredag morgen og regner med at jeg kan på stadion og kjøpe billett til bortesupporterfeltet da?

 

Iggy Pop på fredag kveld! :D

 

What!

 

Du har tatt min plan, jeg kommer også til Bergenshallen på fredag for å se Iggy elske livet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men må vi ha billett før vi kommer til stadion i Bergen??

 

 

Er det forresten noen av de på min alder (17) som skal være med?

Blir så kjedelig for meg som ikke skal på noen pub eller noe. Må sitte utenfor stadion i omtrent 3 timer før kampstart.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men må vi ha billett før vi kommer til stadion i Bergen??

 

 

Er det forresten noen av de på min alder (17) som skal være med?

Blir så kjedelig for meg som ikke skal på noen pub eller noe. Må sitte utenfor stadion i omtrent 3 timer før kampstart.

 

Er vel fullt mulig å komme inn på puben og drikke brus istedenfor dersom man skulle ønske det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er ikke det, jeg kommer nok inn.. Men vil IKKE inn..

Derfor vurderer jeg å få kjærsten til å kjøre, så slipper jeg å sitte å vente i 3 timer..

 

 

Glemte 1 ting.. Noen som vet hvilken rute som kjøres ?

over Geilo som vi kjørte da vi kjørte ut i fjor eller?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


sikkert et ganske dumt spørsmål, men hvordan kommer jeg fra sentrum til brann stadion?

taxi? buss? blir det satt opp en ekstra "fotball buss" som i tromsø? og hvor lang tid tar det? (er vel lurt å dra tidlig nok hvis alle skal kjøpe billettene sine på stadion...)

 

tonje: angående antallet stabæk supportere som skal til bergen: hva med å legge ut en liste både her på nettet og i stabæk butikken, og alle som virkelig drar (privat eller organisert), skriver seg inn på disse listene slik at man får et overblikk over hvor mange vi er.

det er også mulig å gå.. vi gjorde det i fjor da vi så brann-odd.. det var ikke så langt, 10 min å gå, alltid noen rødkledde å følge etter..

 

Det er ikke det, jeg kommer nok inn.. Men vil IKKE inn..

Derfor vurderer jeg å få kjærsten til å kjøre, så slipper jeg å sitte å vente i 3 timer..

 

 

Glemte 1 ting.. Noen som vet hvilken rute som kjøres ?

over Geilo som vi kjørte da vi kjørte ut i fjor eller?

marie er 17 og hun skal være med=P så dere kan sitte utenfor i 3 timer i sammen..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


sikkert et ganske dumt spørsmål, men hvordan kommer jeg fra sentrum til brann stadion?

taxi? buss? blir det satt opp en ekstra "fotball buss" som i tromsø? og hvor lang tid tar det? (er vel lurt å dra tidlig nok hvis alle skal kjøpe billettene sine på stadion...)

 

tonje: angående antallet stabæk supportere som skal til bergen: hva med å legge ut en liste både her på nettet og i stabæk butikken, og alle som virkelig drar (privat eller organisert), skriver seg inn på disse listene slik at man får et overblikk over hvor mange vi er.

det er også mulig å gå.. vi gjorde det i fjor da vi så brann-odd.. det var ikke så langt, 10 min å gå, alltid noen rødkledde å følge etter..

 

Det er ikke det, jeg kommer nok inn.. Men vil IKKE inn..

Derfor vurderer jeg å få kjærsten til å kjøre, så slipper jeg å sitte å vente i 3 timer..

 

 

Glemte 1 ting.. Noen som vet hvilken rute som kjøres ?

over Geilo som vi kjørte da vi kjørte ut i fjor eller?

marie er 17 og hun skal være med=P så dere kan sitte utenfor i 3 timer i sammen..

 

Hehe Andrea, Marie spiller på laget mitt da!! Tror ikke hu gidder sitte uttafor så lenge.. Men jeg er ikke intressert i noen pub, jeg er der for fotball!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men må vi ha billett før vi kommer til stadion i Bergen??

 

 

Er det forresten noen av de på min alder (17) som skal være med?

Blir så kjedelig for meg som ikke skal på noen pub eller noe. Må sitte utenfor stadion i omtrent 3 timer før kampstart.

 

 

kan hende jeg skal være med, og vet ihvertfall at 2 andre som er 17 skal. ellers er fake legg et alternativ.

Endret av Andersblaa<3
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bergen er en by som byr på mye bra også for dere under 18. FLøien, Ulriken, Akvariet mm. Gi meg et hin tom hva dere vil gjøre så finner vi ut av det for dere. Bergen har også et flott badeland Vannkanten. Mulig dere rekker det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mulig vi velger å få billettertilsendt slik at vi kan selge billetter på kampen mot RBK, eller at vi som kommer med bussen stopper på stadion når vi ankommer Bergen og kjøper billetter da! Da vil de andre som kommer utenom vår buss komme mer spredt og det vil være enklere for Brann og takle.

ok, jeg håper at det blir som du sier...

når vet du hvor vi skal stå? hadde vært bra å vite det før man drar slik at de som reiser privat vet hvilken inngang/billetbod det er.

 

Hei Maren!

Jeg skal til Bergen du kan ringe meg, så kan vi avtale et møte sted.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


sikkert et ganske dumt spørsmål, men hvordan kommer jeg fra sentrum til brann stadion?

taxi? buss? blir det satt opp en ekstra "fotball buss" som i tromsø? og hvor lang tid tar det? (er vel lurt å dra tidlig nok hvis alle skal kjøpe billettene sine på stadion...)

 

tonje: angående antallet stabæk supportere som skal til bergen: hva med å legge ut en liste både her på nettet og i stabæk butikken, og alle som virkelig drar (privat eller organisert), skriver seg inn på disse listene slik at man får et overblikk over hvor mange vi er.

det er også mulig å gå.. vi gjorde det i fjor da vi så brann-odd.. det var ikke så langt, 10 min å gå, alltid noen rødkledde å følge etter..

 

Det er ikke det, jeg kommer nok inn.. Men vil IKKE inn..

Derfor vurderer jeg å få kjærsten til å kjøre, så slipper jeg å sitte å vente i 3 timer..

 

 

Glemte 1 ting.. Noen som vet hvilken rute som kjøres ?

over Geilo som vi kjørte da vi kjørte ut i fjor eller?

marie er 17 og hun skal være med=P så dere kan sitte utenfor i 3 timer i sammen..

 

Hehe Andrea, Marie spiller på laget mitt da!! Tror ikke hu gidder sitte uttafor så lenge.. Men jeg er ikke intressert i noen pub, jeg er der for fotball!

jeg veit;) men nei, jeg tror kanskje ikke hun gidder sitte utenfor så lenge nei:P jeg er og der for fotball, men man har tid til begge deler..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er ikke det, jeg kommer nok inn.. Men vil IKKE inn..

Derfor vurderer jeg å få kjærsten til å kjøre, så slipper jeg å sitte å vente i 3 timer..

 

 

Glemte 1 ting.. Noen som vet hvilken rute som kjøres ?

over Geilo som vi kjørte da vi kjørte ut i fjor eller?

 

Aner ikke hvilken vei bussen skal. Selv kjører jeg imidlertid alltid via Aurland - Hol. Det er noen bratte svinger og tuneller ned mot Aurland men ellers er det en rask og god vei uten ferge. Veldig lite tungtransport der også.

 

Bergen er en by som byr på mye bra også for dere under 18. FLøien, Ulriken, Akvariet mm. Gi meg et hin tom hva dere vil gjøre så finner vi ut av det for dere. Bergen har også et flott badeland Vannkanten. Mulig dere rekker det.

 

Vannkanten er lett å rekke. Bussen tar ca 10 min fra sentrum. (Linje 400, 414/411 , 430, 431, 439) Går fra perrong 9 og/ eller 10 fra Busstasjonen - evt utenfor hotell Norge i Olav Kyrres gate. Er det noe jeg kan er det bussruter i Bergen vest:P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg vet ikke hvor mange u18 som er med på turer, men hadde det kanskje vært en idé for supporterklubbene i Tippeligaen å bli enige om å arrangere noe for denne gruppen også?

 

Spørsmål til Cathrine og andre i alderen 15-18 her på forumet blir da; når Brann og andre bortelag kommer til Nadderud, ville dere tatt ansvar for å lage et opplegg for bortesupportere på egen alder?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det kunne jeg sikkert være med på, men det var ikke det som var saken. Jeg sa ikke noe om at BRANN supporterene skulle legge opp ett opplegg.. Det er ikke vits å lage noe styr ut av dette. Jeg kan kjøre selv isteden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det du egentlig spør om er vel om det er noen som har lyst til å møte deg og finne på noe som ikke skal på puben før kamp...

Akkruatt.. MEn så er det jo ikke veldig morsomt å se på at alle andre drikker, mens man bare sitter der..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noen som skal til Bergen som kommer dit på egenhånd som skal være med bussen hjem??

Det hadde vært greit å vite, så det er bare å ringe meg å gi beskjed.

Er det noen som skal være med bussen som enda ikke har meldt seg på?

Da er det på tide å gjøre det må gi beskjed til Marius som kjører bussen i morgen hvor mange vi blir!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noen som skal til Bergen som kommer dit på egenhånd som skal være med bussen hjem??

Det hadde vært greit å vite, så det er bare å ringe meg å gi beskjed.

Er det noen som skal være med bussen som enda ikke har meldt seg på?

Da er det på tide å gjøre det må gi beskjed til Marius som kjører bussen i morgen hvor mange vi blir!!

 

Hvor mange påmeldte er det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det blir ikke mulig å forhåndsselge her for de somler sånn i Bergen å klarer ikke å svare på noe spørsmål, de ringer heller ikke tilbake.

 

Håper de svarer på mail. Der skal få informasjon straks jeg får en avklaring.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er ikke det, jeg kommer nok inn.. Men vil IKKE inn..

Derfor vurderer jeg å få kjærsten til å kjøre, så slipper jeg å sitte å vente i 3 timer..

 

 

Glemte 1 ting.. Noen som vet hvilken rute som kjøres ?

over Geilo som vi kjørte da vi kjørte ut i fjor eller?

 

Aner ikke hvilken vei bussen skal. Selv kjører jeg imidlertid alltid via Aurland - Hol. Det er noen bratte svinger og tuneller ned mot Aurland men ellers er det en rask og god vei uten ferge. Veldig lite tungtransport der også.

 

Bergen er en by som byr på mye bra også for dere under 18. FLøien, Ulriken, Akvariet mm. Gi meg et hin tom hva dere vil gjøre så finner vi ut av det for dere. Bergen har også et flott badeland Vannkanten. Mulig dere rekker det.

 

Vannkanten er lett å rekke. Bussen tar ca 10 min fra sentrum. (Linje 400, 414/411 , 430, 431, 439) Går fra perrong 9 og/ eller 10 fra Busstasjonen - evt utenfor hotell Norge i Olav Kyrres gate. Er det noe jeg kan er det bussruter i Bergen vest:P

 

Tar ikke den ruta litt lengre tid enn over Fagernes? Ser sånn ut i følge kart på www.telefonkatalogen.no

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det har blitt mye administrativt på tråden her, trodde det var en kamptråd.

 

Tror egentlig ikke det er så ille at vi ikke er serieledere når vi skal til Bergen, men at Brann er det. De har, som Davy har sagt i media, et stort problem med å levere varene når de er favoritter. Slik jeg ser det har de mye mer å tape enn oss på søndag, hvilket burde slå positivt ut for oss.

 

Serieledelse er innenfor rekkevidde, vi trenger "bare" en seier, samtidig som Start begynner å vise form borte mot Kanarifuglene. (Hmm, det blir vel en relativ høy odds på dette, men ikke helt umulig)

 

Håper det blir spilt litt mer kynisk på søndag, og at det ikke pøses opp folk i sluttminuttene som i dag mot RBK. Uavgjort på bortebane er tross alt et godt resultat.

 

Jeg har troen på gutta søndag. For første gang på 6 år skal jeg ikke se kampen på Stadion, jeg føler på sett og vis at min tilstedeværelse har bragt ulykke over laget. Videre har vi en flott bortestatistikk i år som jeg satser på holde seg også etter søndag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det har blitt mye administrativt på tråden her, trodde det var en kamptråd.

 

Tror egentlig ikke det er så ille at vi ikke er serieledere når vi skal til Bergen, men at Brann er det. De har, som Davy har sagt i media, et stort problem med å levere varene når de er favoritter. Slik jeg ser det har de mye mer å tape enn oss på søndag, hvilket burde slå positivt ut for oss.

 

Serieledelse er innenfor rekkevidde, vi trenger "bare" en seier, samtidig som Start begynner å vise form borte mot Kanarifuglene. (Hmm, det blir vel en relativ høy odds på dette, men ikke helt umulig)

 

Håper det blir spilt litt mer kynisk på søndag, og at det ikke pøses opp folk i sluttminuttene som i dag mot RBK. Uavgjort på bortebane er tross alt et godt resultat.

 

Jeg har troen på gutta søndag. For første gang på 6 år skal jeg ikke se kampen på Stadion, jeg føler på sett og vis at min tilstedeværelse har bragt ulykke over laget. Videre har vi en flott bortestatistikk i år som jeg satser på holde seg også etter søndag.

 

Men hvilke endringer skulle vi ønske oss? Etter gårsdagen blir ihvertfall jeg litt blendet av det gode spillet. Skulle gjerne sett Andreas Strand på banen, har stor tro på ham.

(er det mulig å sette på ham i tillegg til laget som spilte igår?)

 

Da blir det vel fortsatt:

Knudsen

Skjønsberg - Kjølø - IAO - Karlsson

Stenvoll - Stenersen - Hauger - Holmvik

Pall - Nanne

 

Kanskje Strand inn for Holmvik i andre omgang når vi leder med to mål?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men hvilke endringer skulle vi ønske oss? Etter gårsdagen blir ihvertfall jeg litt blendet av det gode spillet. Skulle gjerne sett Andreas Strand på banen, har stor tro på ham.

 

Nanne sier han er sliten. Skal man tørre å sette han ut i en omgang til fordel for Strand? Strand kan mørne stopperparet til Brann i en omgang, så tenker jeg at Nanne får vist seg bra frem i andre...

Mulig Nystuen skulle bytte med Tom eller Henning? Litt redd for stor slitasje på spillerene nå i mai, og tror at det kan være fornuftig å bytte litt rundt. Nå blir vel kanskje Jokke og Jeppe klar i løpet av en kampe eller to(?), så utskiftninger bør vel evt være på kant eller topp. Ønsker vel egentlig ingen store utskiftninger i forsvar, men kanskje et bytte i løpet av hver kamp for å ikke kjøre hele første 11eren i kjelleren hver kamp?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Brann - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...