Gå til innhold

Fredrikstad - Stabæk


Anbefalte innlegg


noen som kanskje må hvile denne kampen? to bytter som jeg tror forhåpentligvis ikke ville hatt for mye å si og da får to spillere som har jobbet og slitt mye lenge nå hvilt seg og det er: Tommy med jokke og tom med alan. Da får vi også se om Jokke og alan duger, pluss at tommy og tom får en etterlengtet hvil.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


noen som kanskje må hvile denne kampen? to bytter som jeg tror forhåpentligvis ikke ville hatt for mye å si og da får to spillere som har jobbet og slitt mye lenge nå hvilt seg og det er: Tommy med jokke og tom med alan. Da får vi også se om Jokke og alan duger, pluss at tommy og tom får en etterlengtet hvil.

 

Jokke duger? Det så vi bevis på igår, snudde kampen etter mitt syn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Om Jocke snudde kampen er jeg usikker på, men vi hevet oss etter hans innhopp, og han spillte bra. Han er velkommen inn i startellvan fra min side.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror det at Bjørnar ble flyttet ned fra midtbanen hadde vel så mye å si som at Jokke kom inn, for Bjørnar er et stykke unna formen og var ikke helt venn med ballen eller inne i kampen i går heller. Henning var langt bedre på venstrekanten enn Bjørnar, og jeg tror det at vi fikk vekk det svakeste leddet fra midtbanen løftet spillet for vår del.

 

Men for all del, Jokke gjorde et positivt innhopp og presterte en ok kamp. Jeg skjønner riktignok ikke hvorfor han absolutt skal ha ballen opp i hoftehøyde hver gang han har mottatt den og på den måten gjøre ting vanskeligere for seg selv i avleveringene ved å bruke lenger tid og ha mindre kontoll. Men ballbehandlingen blir sikkert bedre med litt kamptrening.

 

Henning - Tommy - Jokke - Alan

 

Den midtbanen har jeg tro på mot Fredrikstad. Ser det som en fordel å ha Alan foran defensivt solide Morten i stedet for Bjørnar på venstrebacken, dersom Markus må stå over.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis Markus er klar til match på tirsdag ser jeg helst at vi spiller som følger...

 

-------JON-------

Morris-IAO-Mike-Markus

Henning-Tommy-Jocke-Bjørnis

Danny-"del piero"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det kan virke som om dette er helt opp til oss selv. Spiller vi opp mot det vi har vist tidligere bør dette bli grei match.

Da er det bare opp til oss å vinne kampen på tribunen!

 

Tror vi skal vokte oss vel mot å tro at dette skal bli plankekjøring, til det er lagene i TL for jevne. At vi har vært gode, og til dels bedre enn RBK, Brann og Viking, sier lite om styrkeforholdet mellom FFK og Stabæk. FFK spilte ut Vif hjemme sist, og har derfor selvtillit på hjemmebane. At de går på en smell i Molde er muligens ikke positivt, men akkurat hvordan det slår ut får vi ikke se før kampen er i gang.

 

På en annen side så fryktet jeg etter RBK og Brann kampene at de blaa hadde nådd en slags formtopp, og at dette var kamper hvor vi virkelig hadde dagen. Vikingkampen sier meg at laget faktisk er så gode som de har vist i det siste, da vi på en dag hvor gutta virker slitne, og mange ikke har en kjempegod dag på jobben, er bedre enn Viking i 55-60 min. I de første kampene synes jeg mye av midtbanespillet manglet, men det har så til de grader bedret seg i de tre siste kampene. Gutta virker å ha selvtillit, og spiller mye godt gjennom, og ikke over, midtbanen. Tommy og Henning har vært veldig bra, og mot Viking visste Jokke igjen prov på det han kan. Frekke, smarte og hurtige pasningsvalg. Dessuten har vi jo et herlig spisspar, som virkelig har funnet tonen seg i mellom. Hvis vi får en mer eller mindre skadefri tropp til høstsesongen, samt et par påfyll, så ser jeg ingen grunn til at vi ikke skal kunne kjempe oss til en topp 6 plassering.

 

Men for all del, Jokke gjorde et positivt innhopp og presterte en ok kamp. Jeg skjønner riktignok ikke hvorfor han absolutt skal ha ballen opp i hoftehøyde hver gang han har mottatt den og på den måten gjøre ting vanskeligere for seg selv i avleveringene ved å bruke lenger tid og ha mindre kontoll. Men ballbehandlingen blir sikkert bedre med litt kamptrening.

 

Tror ikke Jokke ber om å få ballen i hoftehøyde, i såfall har han spesielle preferanser. Jokke er ikke noen slepen teknikker, så at han kan ha noen dårlig touch, er ikke helt unaturlig. Han har dog fotballhjernen på sin side.

 

Forza Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nei, det var jo det med mottaket jeg refererte til. Det virker som han bortimot hver gang han mottar en pasning "demper" den sånn at den spretter opp i hoftehøyde og gjennom det bruker lengre tid og får større problemer med å spille kontrollert videre. Mye av det samme var grunnen til at jeg ikke ble så veldig overbevist over kvalitetene hans i fjor og tror at han kanskje blir en smule overvurdert av en del av oss, han bruker for lang tid på å få kontroll over ballen og er kanskje litt for dårlig teknisk til å kunne være Tippeligaens beste midtbanespiller som en del tror/håper/forventer at han kan bli.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis du så nøye etter mot Viking, så gjør Jokke mange ganger smarte og hurtige pasningsvalg som få andre på laget gjør etter han. Det vil vel si at selv om han ikke har har teknikken til Alan eller Veigar, så har han veldig god spilleforståelse. Det er i mine øyne hans viktigste kvalitet. Legg forresten merke til hvor flink han er til å plassere seg når han jobber defensivt, i forhold til å bryte ballbanen til motstanders pasninger. Ekselent.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Før sesongen ville poeng borte mot FFK vært mer enn greit, men nå føles det som om dette er en kamp vi bør vinne. Jeg mener at vi har mer å tape nå enn for en drøy måned siden, før seriestart. Og derfor gruer jeg meg mer til 16. enn jeg ellers ville ha gjort.. Men hva er det vi forsvarer mer enn før? Er det 4. plassen som er så gjev? Nei det som jeg er redd for er flyten. Jeg er livredd for dårlig selvtillit i spillergruppen. Klarer vi å holde på mesteparten av troen gutta viser i disse dager, er jeg overbevist om at vi er trygt palssert på den øverste delen av tabellen når serien avsluttes til høsten. I så måte er alle kamper skjebnesvangre. Nervene melder seg tidligere og tidligere, spenningen øker, det er dette gutta kjempet for å få oppleve i fjor. Vi opplever tippeligaen dere.. dette er moro!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tror egentlig ikke Janne kommer til å skifte noe særlig på laget. Jeg regner med at Markus er ute og derfor blir laget mot FFK slik:

 

-----------------Jon-------------------

----Morten--Mike--I.A--Bjørnar-----

--Tom-Jokke--Tommy--Henning---

----------Daniel--Veigar-------------

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tror egentlig ikke Janne kommer til å skifte noe særlig på laget. Jeg regner med at Markus er ute og derfor blir laget mot FFK slik:

 

-----------------Jon-------------------

----Morten--Mike--I.A--Bjørnar-----

--Tom-Jokke--Tommy--Henning---

----------Daniel--Veigar-------------

 

Enig!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For dere som ankommer Fredrikstad tidlig i morgen, eller idag for den saks skyld er velkommen til mitt slott 1 kilometer unna Fredrikstad Stadion.

Hvordan er det å finne fram til Stadion? Jeg kommer rett fra et møte i Gøteborg, antageligvis litt sent og stresset. Regner med at jeg skal ta av fra E18 der det står skiltet Skjeberg/Fredrikstad, men er ikke kjent innover der. Er det lett å finne fram?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For dere som ankommer Fredrikstad tidlig i morgen, eller idag for den saks skyld er velkommen til mitt slott 1 kilometer unna Fredrikstad Stadion.

Hvordan er det å finne fram til Stadion? Jeg kommer rett fra et møte i Gøteborg, antageligvis litt sent og stresset. Regner med at jeg skal ta av fra E18 der det står skiltet Skjeberg/Fredrikstad, men er ikke kjent innover der. Er det lett å finne fram?

 

 

Du kan godt ta av der. Over store brua når du kommer til Fredrikstad. Spør når du kommer litt nærmere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=875[/url]

 

 

Detter er jo rett og slett trist. FFK fansen mener Stabæk bare har anonyme, dårlige utlendinger utenom spissene våre. jeg tror nok ikke akkuratt at de har sett hver kamp i år, for å si det sånn!!!

FFk har jo vært helt strålende i sesongen hittil, særlig den siste kampen mot Molde, luktet det medalje av. Man kan se på lang vei at FFK fansen pisser i buksene bare de hører Stabæk og istedet for å snakke om fotballaget Stabæk, drar de heller inn masse om hvor rike vi er i Bærum og de greiene der. Tragisk av FFK fansen, trodde de hadde litt mer vett i huet!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=875[/url]

 

 

Detter er jo rett og slett trist. FFK fansen mener Stabæk bare har anonyme, dårlige utlendinger utenom spissene våre. jeg tror nok ikke akkuratt at de har sett hver kamp i år, for å si det sånn!!!

FFk har jo vært helt strålende i sesongen hittil, særlig den siste kampen mot Molde, luktet det medalje av. Man kan se på lang vei at FFK fansen pisser i buksene bare de hører Stabæk og istedet for å snakke om fotballaget Stabæk, drar de heller inn masse om hvor rike vi er i Bærum og de greiene der. Tragisk av FFK fansen, trodde de hadde litt mer vett i huet!!

En slik artikkel har det ingen hensikt å kommentere. Vi viser dem i morgen hvem som er det beste laget!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=875[/url]

 

 

Detter er jo rett og slett trist. FFK fansen mener Stabæk bare har anonyme, dårlige utlendinger utenom spissene våre. jeg tror nok ikke akkuratt at de har sett hver kamp i år, for å si det sånn!!!

FFk har jo vært helt strålende i sesongen hittil, særlig den siste kampen mot Molde, luktet det medalje av. Man kan se på lang vei at FFK fansen pisser i buksene bare de hører Stabæk og istedet for å snakke om fotballaget Stabæk, drar de heller inn masse om hvor rike vi er i Bærum og de greiene der. Tragisk av FFK fansen, trodde de hadde litt mer vett i huet!!

En slik artikkel har det ingen hensikt å kommentere. Vi viser dem i morgen hvem som er det beste laget!

 

Denne artikkelen er skrevet av et svært, svært bittert menneske... Patetisk!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Husker dommeravgjørelsen som kom opp i media for et halvt års tid siden, hvor en kar ble frikjent for vold (slag etc) mot en kar fra Bærum, fordi dommern mente volden var akseptabel fordi bæringen hadde provosert det fram med å snakke om hvor rik han var og hvor viktig faren hans var. Uspiselig gjeng, disse østfoldingene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Husker dommeravgjørelsen som kom opp i media for et halvt års tid siden, hvor en kar ble frikjent for vold (slag etc) mot en kar fra Bærum, fordi dommern mente volden var akseptabel fordi bæringen hadde provosert det fram med å snakke om hvor rik han var og hvor viktig faren hans var. Uspiselig gjeng, disse østfoldingene.

 

Så la oss spille på at vi er fra Bærum og rikere enn alle! Ingenting er som usmakelige bortefans!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=875[/url]

 

 

Detter er jo rett og slett trist. FFK fansen mener Stabæk bare har anonyme, dårlige utlendinger utenom spissene våre. jeg tror nok ikke akkuratt at de har sett hver kamp i år, for å si det sånn!!!

FFk har jo vært helt strålende i sesongen hittil, særlig den siste kampen mot Molde, luktet det medalje av. Man kan se på lang vei at FFK fansen pisser i buksene bare de hører Stabæk og istedet for å snakke om fotballaget Stabæk, drar de heller inn masse om hvor rike vi er i Bærum og de greiene der. Tragisk av FFK fansen, trodde de hadde litt mer vett i huet!!

En slik artikkel har det ingen hensikt å kommentere. Vi viser dem i morgen hvem som er det beste laget!

 

Denne artikkelen er skrevet av et svært, svært bittert menneske... Patetisk!!!

 

Vet ikke hvem som er patetisk her jeg? Ærlig talt, dere kan ikke ha mye i skolten hvis dere ikke skjønner at hele den artikkelen er skrevet med glimt i øyet og nettopp skrevet for å fyre opp stemningen en del. Les hva forfatteren har skrevet om de andre lagene, så syns jeg egentlig dere kom bedre ut enn de fleste.

 

Selvironi har dere i hvert fall ikke. Hadde egentlig bare tenkt å ønske dere velkommen og lure på hvor mange av dere som kom nedover, men dette måtte jeg jo selvfølgelig kommentere. Det går an å tenke før dere skriver... B)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det går an å tenke før dere skriver... B)

Nå har ikke jeg fått lest artikkelen enda. Men jeg kan bekrefte at jeg stort sett skriver før jeg tenker. Lykke til i morgen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det går an å tenke før dere skriver... B)

Nå har ikke jeg fått lest artikkelen enda. Men jeg kan bekrefte at jeg stort sett skriver før jeg tenker. Lykke til i morgen.

 

Ja du ja B) Det var heller dem som ikke gjorde det når de hadde lest artikkelen jeg refererte til. At dere blir provoserte er vel akkurat det forfatteren vil, lå en tråd der inne over hvordan Molde-supporterne hadde reagert etter "deres" artikkelen, he he.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Fredrikstad - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...