Gå til innhold

Fredrikstad - Stabæk


Anbefalte innlegg


jaja, faen at vi tapte, men det måtte skje til slutt. Men sant må sies, fredrikstad er det beste laget vi har spilt mot i år. Vis vi tenker på hvordan de presterte, og de rett og slett valset over oss i 45 min og hadde sikkert også gjort det andre omgang vis det ikke var for at de fikk 2 mål.

Fredrikstad fortjente og vinne, men faen for en potetåker til bane.

Alan gjorde et dårlig innhopp i forhold til det vi kan forvente oss, men spør du meg, vær gang stenvoll hadde ballen skjedde det aldri noe farlig, enten ræva innlegg eller rote bort ballen han også.

Til oss på tribunen må jeg si at vi sang jævli bra og noen ganger virket det som om det var høyere i dag enn det er på hjemmekampene. B)

Vær så snill schelvan, vi trenger sårt nye spillere, det så vi idag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Henning Hauger er ingen kant-spiller!

Og det er hvertfall ikke Tom.

 

Lei av Tom på kanten!!!

 

Hepp,

 

Men hva er alternativet?

 

Synes kanskje coachingen i dag var under pari også... Dette var hverken kampbilde eller underlag for Alan. Her kunne man med fordel forsøkt Nystuen. Dessuten er det noe rart når man forsøker sentrale midtbanespillere på flankene og vinger sentralt.

 

Uansett vi skal ikke male fanden på veggen, kun ved et tap. FFK fikk ut maks i dag og da er de sannsynligvis i stand til å lage kvalm for alle og enhver.

 

En ting er jeg litt i stuss over dog. NFF har regler i hue og ræva i forhold til flomlys, seter under tak, toaletter, vip forpleining og fandens oldemor. Hvorfor er det da ikke regler for kvaliten på underlaget?

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror dette er kampen - og dagen - jeg vil gjøre meg ferdig med fortest mulig. Det begynte jo rimelig dårlig med en buss som var en time forsinket, og vi var på plass etter kampstart.

 

Det sluttet med at vålerenga vant (ikke at jeg ønsket seier til Start heller).

 

Jeg kan være med på å diskutere at enkelte spillere gjorde det noe bedre enn andre, og jeg tror i så måte Veigar må nevnes. Kanskje også IA og Tommy gjorde en brukbar innsats. Jeg kan også nevne noen som absolutt ikke hadde dagen, men jeg skal la det være.

 

Hovedpoenget er at det kollektive - lagspillet - ikke fungerte. Og da er det nyttesløst å dra fram hvem som fungerte best. Fotball er lagspill.

 

2-1 er faktisk flatterende - vi tapte på en måte mye mer enn det. I hele andre omgang nøyer Fredrikstad seg med å sende 4-5 spillere fram. Likevel klarer de i lange perioder å styre kampen.

 

Dette var bare ikke bra nok. Nå er det opp til trenere og spillere å sørge for at dette ikke er starten på en y trend, men at det er liten justering før vi banker fugla fra Lillestrøm.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror dette er kampen - og dagen - jeg vil gjøre meg ferdig med fortest mulig. Det begynte jo rimelig dårlig med en buss som var en time forsinket, og vi var på plass etter kampstart.

 

Det sluttet med at vålerenga vant (ikke at jeg ønsket seier til Start heller).

 

Jeg kan være med på å diskutere at enkelte spillere gjorde det noe bedre enn andre, og jeg tror i så måte Veigar må nevnes. Kanskje også IA og Tommy gjorde en brukbar innsats. Jeg kan også nevne noen som absolutt ikke hadde dagen, men jeg skal la det være.

 

Hovedpoenget er at det kollektive - lagspillet - ikke fungerte. Og da er det nyttesløst å dra fram hvem som fungerte best. Fotball er lagspill.

 

2-1 er faktisk flatterende - vi tapte på en måte mye mer enn det. I hele andre omgang nøyer Fredrikstad seg med å sende 4-5 spillere fram. Likevel klarer de i lange perioder å styre kampen.

 

Dette var bare ikke bra nok. Nå er det opp til trenere og spillere å sørge for at dette ikke er starten på en y trend, men at det er liten justering før vi banker fugla fra Lillestrøm.

 

 

Enig at lagspillet ikke fungerte og at enkeltspillere kanskje bør gå i seg selv og justere innsatsen betraktelig til søndagens kamp. Men jeg er ikke enig i at FFK styrer kampen i 2.omg, her har vi mere kontroll. Problemet er at det liksom stopper opp 20 meter før mål, selv om vi produserer ok sjanser. Steinar Sørlie får tross alt mye skryt for sin innsats i dag Når det er sagt er 1 omg noe av det dårligste jeg har sett. FFk sto meget høyt, slik som Viking gjorde i 1. omg. på Nadderud, det taklet vi heller ikke bra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Henning Hauger er ingen kant-spiller!

Og det er hvertfall ikke Tom.

 

Lei av Tom på kanten!!!

 

 

Så sant så sant, mange alternativer!

Alle lag i tl har spillere som klarer å finte ut en back, nei ikke vi!

Vil ikke klage på Tom for han jobber som en helt, kanskje JJ har en del av skylda her?

Syntes JJ bommer med det meste i denne kampen, viser bare at han ikke er innehaver av taktikk!!!!!

Setter inn Strand, men hvor ble det av kantspilleren????

Vi skal ikke tape mot FFK det er amatørstreker som får oss til å rykke ned!

JJ skal ha en ting, han klarer å ødelegge selvtilliten til Alan og Sund i denne kampen.

Nok en taktikk blunder av trener teamet!!!!

 

Det er 16 mai og vi skal ut og kjøre over et Fkk som slite etter 0-4 i Molde, men nei da vi ligger bakpå for å holde nullen. Etter 0-2 setter vi gang hardkjøret med 20 sec igjenn av omgangen!!

Fjock for en taktikk!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er meget skuffet over stabæk supportere.. hvor mange var dere ? tipper 45

 

Den lille avstanden fra stabæk til fredrikstad og ikke klare å samle sammen flere til en borte kamp.. bare se Når vi kommer til dere da :D

 

Takk for kampen...

Endret av keiko99
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enig at lagspillet ikke fungerte og at enkeltspillere kanskje bør gå i seg selv og justere innsatsen betraktelig til søndagens kamp. Men jeg er ikke enig i at FFK styrer kampen i 2.omg, her har vi mere kontroll. Problemet er at det liksom stopper opp 20 meter før mål, selv om vi produserer ok sjanser. Steinar Sørlie får tross alt mye skryt for sin innsats i dag Når det er sagt er 1 omg noe av det dårligste jeg har sett. FFk sto meget høyt, slik som Viking gjorde i 1. omg. på Nadderud, det taklet vi heller ikke bra.

 

Jeg siewr ikke at FFK styrer hele andre omgang, men at de gjør det i lange perioder. Og de klarer å få oss ut av stil, så mesteparten av det vi gjør blir relativt tannløst. Men jeg benekter ikke at litt mer flaks på en av de tidligste sjansene i andre omgang kunne endret alt.

 

Dette var en "stang ut"-kamp. Vi visste at dette ville komme før eller senere, og det er kanskje ikke så rart at det skjedde her - vi var jo favoritter... Nå må vi bare satse på at gutta får samla seg, får formasjonene på plass og viser Lillestrøm hvor skapet skal stå.

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider


for meg virker det som om alle kampene i år har vært stang ut... Jeg holder på det Morten sier og begynner å lure på jannes taktiske egenskaper, først uavgjort mot sandefjord og odd som vi burde vunnet, så uavgjort mot rbk hvor vi rett og slett rundspilte dem. Så klarer ikke stabæk holde på en 2-0 ledelse i bergen, så kommer kanskje den greieste uavgjorten i år mot viking.

OK, vi kan ikke spille himmelsk fotball alle kamper i hele året, men for meg nå virker det som om stabæk ikke har det killer instinktet foran mål. Bortsett fra kampen mot lyn som var 11 mot 9 har ikke stabæk scoret mer enn ett mål hver i tre kamper og 2 på en. Vi har kanskje Norges beste spisspar, men likevel mener jeg at Stabæk mangler den siste "FÅ BANKA DEN JÆVLA BALLEN I MÅL" feelingen som Start hadde omtrent i hele fjor som de har mistet i år. Som resulterer på direkte nedrykksplass akkurat nå.

Selv om det fort kunne blitt flere mål til fredrikstad i dag så kommer alltid stabæk og alle de andre lagene i TL slippe inn 1-3 mål i mange kamper, og da må de selv også klare å score mer enn ett mål i hver kamp.

Faen som det hadde vært digg med årets første hjemmeseier mot lillestrøm til helgen!

 

Jeg er meget skuffet over stabæk supportere.. hvor mange var dere ? tipper 45

 

Den lille avstanden fra stabæk til fredrikstad og ikke klare å samle sammen flere til en borte kamp.. bare se Når vi kommer til dere da :D

 

Takk for kampen...

 

Vis vi var 45 så synes jeg hvertfall vi knuste dere tidvis på tribunen B) Jeg hørte vel pinnegjengen eller hva dere kaller dere 3 ganger eller no, men hyggelig at alle reiste seg for stabæk på slutten da :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette var en "stang ut"-kamp.

 

Jeg synes denne kampen viser mere mangel på stang, enn noe som helst annet. Vi spilte rett og slett jævlig dårlig. Synes det blir feil å si at Fr.stad var gode, for det var de IKKE. Vi var rett og slett tafatte og dårlige.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


for meg virker det som om alle kampene i år har vært stang ut... Jeg holder på det Morten sier og begynner å lure på jannes taktiske egenskaper, først uavgjort mot sandefjord og odd som vi burde vunnet, så uavgjort mot rbk hvor vi rett og slett rundspilte dem. Så klarer ikke stabæk holde på en 2-0 ledelse i bergen, så kommer kanskje den greieste uavgjorten i år mot viking.

OK, vi kan ikke spille himmelsk fotball alle kamper i hele året, men for meg nå virker det som om stabæk ikke har det killer instinktet foran mål. Bortsett fra kampen mot lyn som var 11 mot 9 har ikke stabæk scoret mer enn ett mål hver i tre kamper og 2 på en. Vi har kanskje Norges beste spisspar, men likevel mener jeg at Stabæk mangler den siste "FÅ BANKA DEN JÆVLA BALLEN I MÅL" feelingen som Start hadde omtrent i hele fjor som de har mistet i år. Som resulterer på direkte nedrykksplass akkurat nå.

Selv om det fort kunne blitt flere mål til fredrikstad i dag så kommer alltid stabæk og alle de andre lagene i TL slippe inn 1-3 mål i mange kamper, og da må de selv også klare å score mer enn ett mål i hver kamp.

Faen som det hadde vært digg med årets første hjemmeseier mot lillestrøm til helgen!

 

Jeg er meget skuffet over stabæk supportere.. hvor mange var dere ? tipper 45

 

Den lille avstanden fra stabæk til fredrikstad og ikke klare å samle sammen flere til en borte kamp.. bare se Når vi kommer til dere da :D

 

Takk for kampen...

 

Vis vi var 45 så synes jeg hvertfall vi knuste dere tidvis på tribunen B) Jeg hørte vel pinnegjengen eller hva dere kaller dere 3 ganger eller no, men hyggelig at alle reiste seg for stabæk på slutten da :P

Da hadde du propper i øra dem andre gangene.. var sikkert dem 3 første gangene du hørte Plannkehaugen så fikk du propper i øra....hva gjør til at dere ikke var flere da på en så kort reise ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da hadde du propper i øra dem andre gangene.. var sikkert dem 3 første gangene du hørte Plannkehaugen så fikk du propper i øra....hva gjør til at dere ikke var flere da på en så kort reise ?

 

Liten vits i å kritisere oppmøte egentlig. Skjønner godt dem som heller vil begynne festen tidlig. De som dro på kampen var vel hjemme i, tja, 2230? Da er som regel de fleste vorspiel i full gang og nærmer seg slutten. Da er det vel ikke så stas å komme hjem og dra rett på byen, selv om kanskje drikkingen begynte allerede på bussen til kampen.

 

Hadde vært sydens full selv om det ikke var fordi jeg måtte jobbe i morra tidlig <_<

 

PS: Noen skrev om humpete gressmatte. La en ting være klart. Det er ikke vi som har humpete gressmatte, det er bare dere som har en jævla fin en. Dere har vel Norges flotteste gressmatte, så det er vel heller dere som har gjort en god jobb, og FFKs matte er som normalen rundt omkring.

Endret av PT_
Lenke til innlegg
Del på andre sider


oi oi :( det høres ikke bra ut...

og det som plager meg mest er at det er bare 3 poeng til 12. plassen, mens det er 9 poeng til toppen...er litt redd for at vi mister tilslutningen til toppen allerede nå og så kjemper hele sesongen for å komme på en middelmådig plass...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er meget skuffet over stabæk supportere.. hvor mange var dere ? tipper 45

 

Den lille avstanden fra stabæk til fredrikstad og ikke klare å samle sammen flere til en borte kamp.. bare se Når vi kommer til dere da :D

 

Takk for kampen...

 

keiko99, at du sprer dine ofte kontroversielle meninger på ffksupporter.net er én ting. Men at du bruker tid og energi på å registere deg for å hovere på gjestende lags fora er både feigt og unødvendig.

 

Stabæk Support, ignorer dette stolpeskuddet. Vi setter pris på å ha dere i Tippeligaen og gleder oss til returoppgjøret på sensommeren.

 

Ære være Plankebyen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Strand var heit i dag

Ja, jeg synes han gjorde en del bra når han kom inn..

 

Og Keiko99: Jeg har sett på det bedretne forumet ditt. Jeg blir flau! Bra for deg at det finnes folk som "Martin Henriksen" som "ordner" opp.. Møkkalag! Gleder meg til returkamp på Nadderud..

 

Forøvrig; finnes det feitere spillere i TL enn Kvisvik og "Biffen" Sørlie? (muligens Charlie Miller..)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


keiko. hold deg for god til å komme med idiotiske utalelser på gjestenes sitt forum. stabækfolket som møtte opp, gjorde en veldig bra innsats og sang igjennom hele kampen selv om de lå under.

 

tippeligaen er i år så tett, at alle slår alle, og det kommer til å være tett hele sesongen tror jeg.

de lagene som har en fordel når vi kommer til høstsesongen er de som har en bred tropp pga skader og gule kort.

 

ffk bør minst skaffe en stopper til pga det.

 

lykke til vider i sesongen stabæk, og vi ses på nadderud til høste..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er meget skuffet over stabæk supportere.. hvor mange var dere ? tipper 45

 

Den lille avstanden fra stabæk til fredrikstad og ikke klare å samle sammen flere til en borte kamp.. bare se Når vi kommer til dere da :D

 

Takk for kampen...

 

keiko99, at du sprer dine ofte kontroversielle meninger på ffksupporter.net er én ting. Men at du bruker tid og energi på å registere deg for å hovere på gjestende lags fora er både feigt og unødvendig.

 

Stabæk Support, ignorer dette stolpeskuddet. Vi setter pris på å ha dere i Tippeligaen og gleder oss til returoppgjøret på sensommeren.

 

Ære være Plankebyen

jeg sprer ingen ting jeg.... lurer bare på hvorfor dere var så få, men tydelig at dette stikker hardt hos dere...

Så ses vi også for dere se da om Plankehaugen er så få når dem kommer til dere... Har masse tid og bruke og jeg registrerer meg over alt :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


jeg sprer ingen ting jeg.... lurer bare på hvorfor dere var så få, men tydelig at dette stikker hardt hos dere...

Så ses vi også for dere se da om Plankehaugen er så få når dem kommer til dere... Har masse tid og bruke og jeg registrerer meg over alt :D

 

Siden du skal hoverere over Stabæk-supporternes, i dine øyne, dårlige oppmøte. Hvor mange bortekamper har du vært på i år Keiko99? Det må da være en del ettersom du føler du kan rakke ned på andre?

 

Syns vi egentlig skal la Stabæk-folket få lov til å ha forumet sitt i fred, uten at noen skal komme å "plage" dem uten grunn.

 

Jeg skal i hvert fall finne veien ut herfra, og det håper jeg du gjør også Keiko99, for jeg tror jeg begynner å bli mer skamfull over dine smakløse innlegg enn det at Stabæk ikke var kjempemange på kampen i går. Helt ærlig, jeg tror ikke dem bryr seg nevneverdig om de var 45 eller 500, det er vel tapet som kommer i første rekke.

 

Og for alt vi vet så kan det komme 45 fra Plankehaugen til Nadderud i høst, ekslusivt deg, så det er vel best å holde kjeft, er det ikke?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


PS: Noen skrev om humpete gressmatte. La en ting være klart. Det er ikke vi som har humpete gressmatte, det er bare dere som har en jævla fin en. Dere har vel Norges flotteste gressmatte, så det er vel heller dere som har gjort en god jobb, og FFKs matte er som normalen rundt omkring.

 

Er kanskje på tide å gi gressmatta på Nadderud en egen tråd? Aner ikke hva slags boledrops banemesteren har gitt gresset i våres, men den matta gir fingeren til alle som måtte mene at det ikke går an å spille toppfotball på gress i Norge. B) Send resten av bane/jordemesterene i tippeligaen på kurs hos Tore Tindal!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette var ingen bra kamp. Men den kan brukes til et oppgjør med to uttrykk.

 

Uttrykk 1: Det ser ut som Fredrikstad vil mest

Brukt av TV2s kommentatorer som begrunnelse på hvorfor Fredrikstad presser i førsteomgang. Vil mest??? Seriøst, er det noen som tror at et fotballag er bedre enn det andre fordi det vil 9,8 på en skala fra 1-10, mens det andre bare vil 8,4? Tror ikke det!

 

uttrykk 2: Ligger bakpå for å holde nullen

Brukt her på forumet, og ofte brukt for å forklare hvorfor det ene laget presser og kjører over det andre. Fredrikstad var veldig gode i går, kom med mye folk, og hadde ikke minst raske og farlige spillere som var vanskelig å forsvare seg mot. Da står man igjen med to alternativer. Holde igjen spillere oppe og la motstanderen trille rundt helt som de vil, eller trekke tilbake spillere og prøve å vinne tilbake ballen. Jeg foretrekker at vi prøver å forsvarer oss avogtil.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tror faktisk vilje har veldig mye å si, og jeg mener absolutt at det virket som om ffk ville mest igår, og jeg tror det er mye av grunnen til at det gikk som det gikk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


jeg sprer ingen ting jeg.... lurer bare på hvorfor dere var så få, men tydelig at dette stikker hardt hos dere...

Så ses vi også for dere se da om Plankehaugen er så få når dem kommer til dere... Har masse tid og bruke og jeg registrerer meg over alt :D

 

Siden du skal hoverere over Stabæk-supporternes, i dine øyne, dårlige oppmøte. Hvor mange bortekamper har du vært på i år Keiko99? Det må da være en del ettersom du føler du kan rakke ned på andre?

 

Syns vi egentlig skal la Stabæk-folket få lov til å ha forumet sitt i fred, uten at noen skal komme å "plage" dem uten grunn.

 

Jeg skal i hvert fall finne veien ut herfra, og det håper jeg du gjør også Keiko99, for jeg tror jeg begynner å bli mer skamfull over dine smakløse innlegg enn det at Stabæk ikke var kjempemange på kampen i går. Helt ærlig, jeg tror ikke dem bryr seg nevneverdig om de var 45 eller 500, det er vel tapet som kommer i første rekke.

 

Og for alt vi vet så kan det komme 45 fra Plankehaugen til Nadderud i høst, ekslusivt deg, så det er vel best å holde kjeft, er det ikke?

Jeg rakker ikke ned noen.. Det er noe her som ikke stemmer.. jeg spørr om hvorfor dere var så få... foresten har jeg vært alle borte kamper til nå uten 1... Så for vi se da om der er 45 fra fredrikstad som kommer... tipper på at det vil være flere... bare se sist gang dere var i TL det hvor mange vi var da :)
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sitat: "Tom har ikke klart å komme forbi Bertelsen enda"

Det er ingen bombe, Tom har ikke klart å runde noen etter 7 serieomganger.

Når våkner JJ?

Tom er god til å jobbe/bryte ned spillet til motstandere men kan ikke spille på kanten!

Ellers så klarer ikke Ffk å holde det tempoet i 45 til, tipper 2-3 Nannskog x2 og Strand!

Tom har rundet ganske mange ganger i løpet av 7 serieomganger, men jeg er enig i at han i denne kampen var en av de svakeste (hvilket desverre sier alt for mye om både han og laget). Tom er god på sitt beste, men forferdelig på sitt dårligste, og vi har sette begge deler i år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg rakker ikke ned noen.. Det er noe her som ikke stemmer.. jeg spørr om hvorfor dere var så få... foresten har jeg vært alle borte kamper til nå uten 1... Så for vi se da om der er 45 fra fredrikstad som kommer... tipper på at det vil være flere... bare se sist gang dere var i TL det hvor mange vi var da :)

Dere er kjempemange! Gratulerer!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Litt av greia er vel at i Bærum er man ikke fotballsupporter fordi det plutselig blir veldig populært. Heier man på Stabæk er man ikke bare en etterdilter som gjør akkurat som alle andre og synes at antall tilskurere er det beste argumentet for å heie på et lag. Jeg har aldri skjønt hvorfor det er mer stas å heie på lagene med flest tilhengere. Tvert i mot er det vel nesten litt ekstra "kred" når man faktisk gidder å reise fra Bærum til Fredrikstad for å se en fotballkamp til tross for at ikke 3000 andre gjør det samme. Å heie på et lag fordi mange andre gjør det blir litt som å digge Britney Spears eller handle kjøttet sitt i Sverige. Kanskje ikke noe å være direkte flau over (eh, jo...), men det er iallfall ikke noe å skryte av.

 

Jeg tror de fleste Stabæk-supportere har et litt annet syn på viktigheten av antall enn eksempelvis Vålerengen-tilhengere (bruker et annet eksempel enn Fredrikstad for ikke å støte noen her nå), fordi vi har faktisk ikke valgt å heie på Stabæk fordi det er trendy og alle andre gjør det.

 

Plankehaugen er sikkert kjempemange. Hva så? Vi er vel supportere av våre respektive fotballag, ikke oss selv?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


jeg sprer ingen ting jeg.... lurer bare på hvorfor dere var så få, men tydelig at dette stikker hardt hos dere...

Så ses vi også for dere se da om Plankehaugen er så få når dem kommer til dere... Har masse tid og bruke og jeg registrerer meg over alt :D

 

Siden du skal hoverere over Stabæk-supporternes, i dine øyne, dårlige oppmøte. Hvor mange bortekamper har du vært på i år Keiko99? Det må da være en del ettersom du føler du kan rakke ned på andre?

 

Syns vi egentlig skal la Stabæk-folket få lov til å ha forumet sitt i fred, uten at noen skal komme å "plage" dem uten grunn.

 

Jeg skal i hvert fall finne veien ut herfra, og det håper jeg du gjør også Keiko99, for jeg tror jeg begynner å bli mer skamfull over dine smakløse innlegg enn det at Stabæk ikke var kjempemange på kampen i går. Helt ærlig, jeg tror ikke dem bryr seg nevneverdig om de var 45 eller 500, det er vel tapet som kommer i første rekke.

 

Og for alt vi vet så kan det komme 45 fra Plankehaugen til Nadderud i høst, ekslusivt deg, så det er vel best å holde kjeft, er det ikke?

Jeg rakker ikke ned noen.. Det er noe her som ikke stemmer.. jeg spørr om hvorfor dere var så få... foresten har jeg vært alle borte kamper til nå uten 1... Så for vi se da om der er 45 fra fredrikstad som kommer... tipper på at det vil være flere... bare se sist gang dere var i TL det hvor mange vi var da :)

 

Gidder dere å ta diskusjonen på deres eget forum......

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvor ble det av Jønsson etter kampen? Ser i VG at han ikke ville snakke med noen og dro ut bakveien!

 

Alle de andre trenerne, winners and loosers, kommenterer flittig i avisene, men har ikke sett noe fra en beskjemmet JJ!?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


?? Aner ikke, men alle har vel lov til å ha en dårlig dag og det er vel bedre å ikke si noen enn å si noe du vil angre på? Husk at ikke Janne er vant til å tape akkurat, kanskje han rett og slett er en dårlig taper?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Fredrikstad - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...