Gå til innhold

Onkel Blaa under bortekampene


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


Stinn brakke.

Stinn brakke, bra stemning. Denne nye Keller var der og vi som skjønte hvem han var fikk sett på ham på avstand (tør ikke snakke med folk som ser sånn ut)

 

Nå var jo kampen litt enveiskjøring, så vi jubler nok mer på andre kamper.

 

Litt irriterende med de to RBK folkene som satt foran og jublet for deres mål. Skjønner ikke helt hvorfor folk gidder å gå på motstanderens pub under kamp.. (bortsett fra de hyggelige turene før kamp da.)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stinn brakke.

 

Litt irriterende med de to RBK folkene som satt foran og jublet for deres mål. Skjønner ikke helt hvorfor folk gidder å gå på motstanderens pub under kamp.. (bortsett fra de hyggelige turene før kamp da.)

Støttes. Ikke litt, men helt jævlig irriterende.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stinn brakke.

 

Litt irriterende med de to RBK folkene som satt foran og jublet for deres mål. Skjønner ikke helt hvorfor folk gidder å gå på motstanderens pub under kamp.. (bortsett fra de hyggelige turene før kamp da.)

Støttes. Ikke litt, men helt jævlig irriterende.

 

Seriøst?? Det er jo supert at de hadde lyst til å se kampen på OB! Akkurat som at jeg forventer å kunne se fotball på hvilken som helst fotballbule i oslo, regner jeg med at hvem som helst kan se fotball på OB.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stinn brakke.

 

Litt irriterende med de to RBK folkene som satt foran og jublet for deres mål. Skjønner ikke helt hvorfor folk gidder å gå på motstanderens pub under kamp.. (bortsett fra de hyggelige turene før kamp da.)

Støttes. Ikke litt, men helt jævlig irriterende.

 

Seriøst?? Det er jo supert at de hadde lyst til å se kampen på OB! Akkurat som at jeg forventer å kunne se fotball på hvilken som helst fotballbule i oslo, regner jeg med at hvem som helst kan se fotball på OB.

Selvsagt, men hvis du skal skrike deg hes hver gang laget ditt bommer bør du kanskje velge en nøytral pub.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selvsagt, men hvis du skal skrike deg hes hver gang laget ditt bommer bør du kanskje velge en nøytral pub.

 

hehe.. to helt allminnelige trøndere med andre ord..

Det var bare én trønder, han andre på samme bord er helt uskyldig stemplet for å være trønder, han er nemlig Stabæksupporter, men det er så trangt om herligheta på disse kampene så at han lot den stakkars trønderen sitte ved bordet sitt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Onkel Blaa under bortekampene
×
×
  • Opprett ny...