Gå til innhold

Start - Stabæk


Anbefalte innlegg


Dette var en kamp hvor det mest positive man kan si er at vi IKKE tapte fordi laget sov i begynnelsen. Vi imponerte stort det første kvarteret, og Daniel får en pasning fra Veigar som han setter i innersida av stolpen. Hadde den gått inn ville selvfølgelig kampen sett anderledes ut.

 

Vi surrer fælt utover i annen omgang, og da skoringen kommer har jeg lenge savnet et grep fra treneren. Når sant skal sies var Sund kommet på, likeså Jesper Janson uten at noen av de byttene endret kampens karakter. Ulrik spilte seg opp etterhvert, men skulle nok vært tatt ut tidligere - om det hadde vært noen å til å erstatte ham...

 

Strand skulle vært satt inn tidligere. 0-0 i Kristiansand er bare bittelitte grann bedre enn å tape. (Sånn som Start har spilt i år).

 

Jeg tror vi går i oppløsning og taper denne kampen pga IA. Mangelen på ham er smeretefull, sammen med Veigar er han vår viktigsgte spiller nå.

 

Daniel? Han brenner kampens største sjanse, og er mannen bak innlegget til kampens eneste skoring. Han kjefter på medspillere (iflg NRK Radio - så ikke det på TV) og er i perioder veldig stillestående. La oss håpe han bare hadde en dårlig dag på jobben. Om dette er slik Daniel er i motgang...

 

Nå MÅ vi ta enga!

 

 

Hello!

 

At daniel "kjefter" på medspillere bør ikke være en stor nyhet, det er noe han gjør i hver kamp uten at det er ment som en negativ gest. Han vil 100%, og forlanger vel at andre gjør det samme. NRK Radio er vel like tabloid som andre. Når det er sagt vil jeg ikke si at Daniel er i motgang, det er for meg en litt tidlig å si. Greit nok at det var en dårlig kamp, men ikke legg dette på en enklet spiller.

 

 

Med fare for å bli blokkert nok en gang nå jeg skryte av en kjempe kamp i dag. bare synd vi tape!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


, men jeg skl ta av meg hatten viss ulrik gjør en kjempekamp.. da er han en gutt med en stor psyke

 

og jeg holder hatten trygt plasert på hodet

Endret av joakkkim
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Med fare for å bli blokkert nok en gang nå jeg skryte av en kjempe kamp i dag. bare synd vi tape!

Slutt å syt så jævlig a! Det har blitt skrevet mye værre ting enn det du gjorde, her på forumet. Det er bare unødvendig å starte en helt ny tråd. Alle er skuffa etter tapet, men det finnes da grenser..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Jeg synes igrunn Ulrik komgreit utav det. Han hadde ikke verdens enkleste oppgave i duell med Todi Jònsson, en av skandinavisk fotballs mest rutinerte angripere. Litt nybegynnerfeil innledningsvis, men han spilte seg da etterhvert greit opp!

 

Ellers så kan vi vel si at Start vant HELT fortjent og konstantere at det nok er andre supportere som har det værre enn oss akkurat nå! Mager trøst, men trøst likefullt.

 

Hva må vi gjøre?

 

Først og fremst finne en flankespiller, og det fort som faen. Så får vi håpe på at Pospísil synes tilbudet vårt er fristende slik at vi får noen andre å sette på når det ikke funker for Daniel og Veigar. Dessverre har det blitt litt sånn nå at ting har fungert så bra mellom Pall og Nanne så lenge at treneren er litt nølende til å ta dem av når de ikke har dagen fordi plutselig så KAN de glimte til. Det er ikke en situasjon jeg som tribunesliter er særlig komfortabel med. Vi trenger alternativer på topp samt gjennombruddskraft og scoringer fra midtbanen.

 

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Med fare for å bli blokkert nok en gang nå jeg skryte av en kjempe kamp i dag. bare synd vi tape!

Slutt å syt så jævlig a! Det har blitt skrevet mye værre ting enn det du gjorde, her på forumet. Det er bare unødvendig å starte en helt ny tråd. Alle er skuffa etter tapet, men det finnes da grenser..

 

 

Greit nok, jeg tåler et tap eller 5 ikke noe problem det. Blir bare frustrert når vi ikke prøver å spille fotball og ikke klarer å produsere 1 målsjanse i 2. omg.!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


, men jeg skl ta av meg hatten viss ulrik gjør en kjempekamp.. da er han en gutt med en stor psyke

 

og jeg holder hatten trygt plasert på hodet

 

Det er ikke bare bare for Ulrik å bli kastet inn på når han ikke har noen kamper som innbytter en gang. Han var sikkert nervøs, usikker og uvant med tempoet i eliteserien. Men neste gang, går det nok mye bedre. Da kan han nok senke skuldrene litt når han vet hva han går til. Er ikke lett å erstatte IA heller.

 

Skitt au, nå trenger laget en seier igjen - lenge siden sist.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


, men jeg skl ta av meg hatten viss ulrik gjør en kjempekamp.. da er han en gutt med en stor psyke

 

og jeg holder hatten trygt plasert på hodet

 

Det er ikke bare bare for Ulrik å bli kastet inn på når han ikke har noen kamper som innbytter en gang. Han var sikkert nervøs, usikker og uvant med tempoet i eliteserien. Men neste gang, går det nok mye bedre. Da kan han nok senke skuldrene litt når han vet hva han går til. Er ikke lett å erstatte IA heller.

 

Skitt au, nå trenger laget en seier igjen - lenge siden sist.

 

helt enig i deg med at ulrik er et kjempetalent, men jeg mente at denne utfordringen var for stor for en urutinert stopper. jeg hadde foretrukket omrokeringer og steners i midtforsvaret, men meg om det. Om ikke annet er det verdifull erfaring

Endret av joakkkim
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva går galt?

 

Jeg så kun andre omgang, og jeg syntes det meste går galt. Allikevel er ikke denne omgangen noe anderledes enn hva jeg så feks borte mot Tromsø, da vant vi som kjent 1-0. Hjemmelaget er bedre enn oss, og det vi har av angrepsspill må Veigar og Daniel stå for. Jeg kan ikke si at jeg er veldig imponert over det vi har prestert borte i år (Brann kampen er vel et unntak, den så jeg ikke).

 

Enkelte klager på trenern, og jeg kan ikke si at jeg er så veldig imponert av offensiviteten i trenerteamet. I dag, som mot LSK, spiller vi med defensive midtbanespillere på begge kantene. Bidraget fra kantene blir sånn sett minimalt offensivt, og dette preger jo hele kampbildet for de blaa sin del. Når verken Tom eller Nystuen i stor grad tør å utfordre spiller mot spiller offensivt, samtidig som ingen av de to innehar spesielt gode pasningskvaliteter, synes jeg vi ender opp med to kantspillere som kun bidrar defensivt. Samtidig har vi to sentrale midtbanespillere som sjelden klarer å komme seg høyt opp i banen, selv om de dog innehar langt større pasningssikkerhet og ro, enn de to på kanten.

 

Summen blir uansett at vi aldri får løftet laget tilstrekkelig til at vi får satt skikkelig trykk på Start.

 

I dag kommer Christian Sund innpå, han gjør seg ikke bort, men imponerer heller ikke stort. Men uansett, hvorfor får ikke Sund sjansen til fordel for enten Tom eller Espen? I det minste så har han god teknikk og overblikk, og dermed bedre ro med ballen. Det er vanskelig for en spiller som å ta steget videre, når han stenges ute av spillere som strengt tatt har fått sine sjanser så langt.

 

Mot slutten setter vi inn Andreas Strand, men kommer ikke til et eneste innlegg. Da lurer jeg på hva slags tanker trenerteamet har i hodet, og hvorvidt en trener på disse situasjoene på trening? Burde ikke feks Bjørnar dyttes opp i banen mot slutten? Som den eneste med skikkelig fart på innleggene, av de som var på banen, burde vel det vært en selvfølge?

 

Nei, nå er jeg drit skuffa. Vi ble muligens litt blendet av de blaas kvaliteter i kampene mot Brann og RBK, og nå møter vi hverdagen? På den andre siden har gutta spilt periodesvis god fotball også mot LSK og Viking, så vi vet jo at de kan. Antakeligvis har vi en litt for tynn stall, med en skadesituasjon som vi i utgangspunktet ikke har råd til.

 

Ahh, ett VIF i form til helgen blir kanontøft.

 

Håper gutta får en god treningsuke, og får opp gutsen til Vif-kampen.

 

Forza Stabæk

Endret av superblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kommentatoren på TV (og vel FXT) nevnte det @ringo og forsåvidt flere her er innom - Ulrik fikk sin tippeligadebut med ansvar for Færøyenes beste fotballspiller. Kommentatoren mer enn antydet at JJ hadde gjort en feilvurdering her. Men han var utover i kampen veldig opptatt av at Ulrik bedret seg.

 

Så kanskje JJ tross alt gjorde noe genialt her; gutten har gjennomført en debut som var så vanskelig at det meste heretter blir lettere. Vi har kanskje sett begynnelsen på noe nytt og stort i den Blaa drakta.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kommentatoren på TV (og vel FXT) nevnte det @ringo og forsåvidt flere her er innom - Ulrik fikk sin tippeligadebut med ansvar for Færøyenes beste fotballspiller. Kommentatoren mer enn antydet at JJ hadde gjort en feilvurdering her. Men han var utover i kampen veldig opptatt av at Ulrik bedret seg.

 

Så kanskje JJ tross alt gjorde noe genialt her; gutten har gjennomført en debut som var så vanskelig at det meste heretter blir lettere. Vi har kanskje sett begynnelsen på noe nytt og stort i den Blaa drakta.

 

 

Selv sier han dette til Budstikka

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Som andre er inne på så synes jeg kantspillet i dag var heller dårlig. Enkelte lyspunkter var det heldigivis men totalt sett var det ikke godt nok. Saver gode initiativ hvor kantspillerne i større grad utfordrer Start sin midtbane og forsvarsfirer. I tillegg lå midtbanen generellt for lavt hvilket gir for stor avstand til Veigar/Daniel. Start har en sterk midtbane som, selv med en skadet Hæstad, var bedre enn vår i dag. Jeg synes at vi fikk noe mer trøkk i dette leddet når Jeppe ble byttet inn men det var dessverre for sent. Håper at Persson snart er tilbake fra skade slik at Bjørnar kan ta plassen på vestre kant.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Som andre er inne på så synes jeg kantspillet i dag var heller dårlig. Enkelte lyspunkter var det heldigivis men totalt sett var det ikke godt nok. Saver gode initiativ hvor kantspillerne i større grad utfordrer Start sin midtbane og forsvarsfirer. I tillegg lå midtbanen generellt for lavt hvilket gir for stor avstand til Veigar/Daniel. Start har en sterk midtbane som, selv med en skadet Hæstad, var bedre enn vår i dag. Jeg synes at vi fikk noe mer trøkk i dette leddet når Jeppe ble byttet inn men det var dessverre for sent. Håper at Persson snart er tilbake fra skade slik at Bjørnar kan ta plassen på vestre kant.

Faktum er jo at vi ikke har kantspillere. I det hele tatt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har en eneste en spiller i troppen som har kvalitetene som kantspiller, og han heter Alanzinho, men siden Janne hele tiden skal prioritere det defansive får jo han aldri sjansen!

Men det virker som om Janne har valgt at Stabæk skal være et pisselag, og til og med da funker det ikke. Hvertfall i dag så det sånn ut.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Du har glemt Branjimir eller? Jeg har også hørt at Karim kan spille kant, så vi har vel strengt tatt et par til. Hvorvidt de holder TL nivå er en annen sak, men de har nå ihvertfall kvaliteter som ikke dagens "kant"-spillere innehar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


glemte selvfølgelig branimir.

Men det er akkurat det som er problemet! "Karim kan spille kant" Det kan Tom Stenvoll og Espen Nystuen og, men de er så dårlige der at det nesten ikke er vits. Det blir nesten som å spille med fire indreløpere.

Vi trenger en som er kant!! Ikke en som kan spille kant!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


for en møkkakamp. virket ikke som vi var interessert i å vinne OVERHODET! tapte ALLE dueller, alle andreballer, feilpasninger i hytt og pine; men det verste av alt: innsatsen var totalt fraværende. spillerne sto jo å så på.

 

og om ikke det er nok: når vi får en imot begynner plutselig folk å jobbe? hva faen er det som gikk galt i denne kampen? det var tamt, kjedelig, dårlig, ja rett og slett begredelig. vi må da gå på banen for å VINNE borte mot start? ikke bare pælme ballen oppover hver gang vi får sjansen.

 

nesten så jeg var glad målet til start kom, fordi vi fortjente virkelig å tape i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes problemstillingen handler mer om hvordan vi skal bruke de spillertypene vi har enn at vi mangler en klassisk ving. Det er mange gode lag som presterer utmerket uten typiske kantspillere. Til og med laget som vant Champions League i år mangler typiske kantspillere, i hvert fall når de spiller med sin førsteellever. Da Real Madrid var på sitt beste spilte også de veldig ofte uten typiske kantspillere.

 

For å trekke frem hjemlige eksempler kan det jo nevnes at LSK klarer seg ok uten vinger av den klassiske sorten og Brann har typiske kantspillere kun på venstresiden.

 

Det går an å gjøre det bra uten å ha en ving av den typen man gjerne tenker på som typisk kantspiller. Jeg er ikke så sikker på om det er der problemet ligger. Jeg mistenker at mangelen på en spiller som Martin Andresen eller Tommy Svindal Larsen er langt mer betydelig. Vi har ingen i dagens stall som kan fylle samme rolle. Det ser jeg som en langt større utfordring enn å spille med andre typer på kantene enn de som konstant utfordrer mot dødlinjen og slår inn i boksen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ang kampen:

Dette var vel ikke en kamp vi hadde forventet poeng i før sesongen, og 1-0 ville vel vært et hederlig resultat. Problemene i dag kommer av at vi har 2 ute i forsvarsfireren og 3 ute av midtbanefireren (utifra antatt topplag før sesongen). Utifra de innledende kampene mangler vi vel egenltlig kun de to i forsvarsfireren. Nok en gang viser vel dette at stallen er for tynn til å kjempe på øvre tabellhalvdel.

 

Ang manglende offensiv tenkning fra trenerteamet:

Under Gaute Larsen hadde laget at avtale om at de ikke samlet på U-er, kun på seire. Vet ikke hva som er tanken i år, men laget burde absolutt vært klare på at man ikke samler på U-er. Om det ikke ligger an til seier når slutten nærmer seg, bør man kaste flere folk fremover, noe som vel ikke er blitt gjort i år.

 

Ang kantspillet:

Har vært fraværende mesteparten av sesongen. Støtter alle som vil ha en ny ving (det er vel nærmest et folkekrav), men vi har jo en landslagsving på banen, som nå spiller på topp (altså Veigar). Hadde vært spennende med Nanne/Strand (Pospisil?) på topp og Veigar på kant. Da har vi både kantspiller og en targetmann som kan stange innleggene i mål. Om Veigar og Nanne settes på samme kant kan de vel også fortsette finspillet seg i mellom. Vil også bli forvirrende for motstanderene om Veigar spiller tidvis ving og tidvis trekker inn som en ekstra spiss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg må si jeg blir litt skremt når gutta er så daffe på banen som de var i dag. Var de i det hele tatt svette etter kampen? Har de for dårlig kondis? Jeg hadde tenkte å gi Bjørnar litt pepper, siden jeg møtte han på byn midt på natta i går (vel, i dag), men resten av laget var jo faen meg like daffe.

 

"Uinspirert" og "umotivert" er vel relativt dekkende.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ang kantspillet:

Har vært fraværende mesteparten av sesongen. Støtter alle som vil ha en ny ving (det er vel nærmest et folkekrav), men vi har jo en landslagsving på banen, som nå spiller på topp (altså Veigar). Hadde vært spennende med Nanne/Strand (Pospisil?) på topp og Veigar på kant. Da har vi både kantspiller og en targetmann som kan stange innleggene i mål. Om Veigar og Nanne settes på samme kant kan de vel også fortsette finspillet seg i mellom. Vil også bli forvirrende for motstanderene om Veigar spiller tidvis ving og tidvis trekker inn som en ekstra spiss.

 

Den tanken har slått meg også. Selv om veigar er toppskårer i tippeligaen (halleluja), så tror jeg han er meget habil på kanten også. Om vi skulle få Pospisil, tror jeg det kan åpne for mer kantspill for Veigar. Har han ikke selv sagt at det er der han trives best...?? :huh:

 

slik som kampen ble idag, hadde jeg gjerne sett at Strand hadde kommet inn tidligere og at veigar hadde fått spille kant. Tror han hadde skapt mer på kanten enn det dagens kanstpillere klarte å skape..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ang kantspillet:

Har vært fraværende mesteparten av sesongen. Støtter alle som vil ha en ny ving (det er vel nærmest et folkekrav), men vi har jo en landslagsving på banen, som nå spiller på topp (altså Veigar). Hadde vært spennende med Nanne/Strand (Pospisil?) på topp og Veigar på kant. Da har vi både kantspiller og en targetmann som kan stange innleggene i mål. Om Veigar og Nanne settes på samme kant kan de vel også fortsette finspillet seg i mellom. Vil også bli forvirrende for motstanderene om Veigar spiller tidvis ving og tidvis trekker inn som en ekstra spiss.

 

Den tanken har slått meg også. Selv om veigar er toppskårer i tippeligaen (halleluja), så tror jeg han er meget habil på kanten også. Om vi skulle få Pospisil, tror jeg det kan åpne for mer kantspill for Veigar. Har han ikke selv sagt at det er der han trives best...?? :huh:

 

slik som kampen ble idag, hadde jeg gjerne sett at Strand hadde kommet inn tidligere og at veigar hadde fått spille kant. Tror han hadde skapt mer på kanten enn det dagens kanstpillere klarte å skape..

 

Hepp,

 

JJ & Co har vel ikke akkurat brilljert med sine taktiske disposisjoner, men de har ikke allhverden å velge på heller da... En skadefri Jeppe, Jocke og Branimir samt en ny spiss og en ny ving kan være riktig medisin!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da er det vel kanskje bare å innse det vi egentlig visste før sesongen, men som gode kamper i starten fikk oss til å glemme. I år skal vi holde plassen!

 

Jon Knutsen er en helt grei keeper, det er det mange lag som har.

IA og Mike er et rutinert stopperpar, men ikke i landslagsklasse slik andre lag kan skilte med

Morten og Bjørnar er unge og ustabile backer

Espen og Tom er ikke kantspillere av mer enn god Adecco-klasse

Tommy kom ikke på laget i Enga, og Henning er fortsatt ikke noe mer enn et talent.

Daniel og Veigar har reddet oss i år, men ingen av dem er egentlig veldig gode. Se på Adeccoligaen i år. I år har Dede scoret hvert 76. minutt for Ålesund, og Håvard Sakariasen og Ørjan Låstad har begge opp mot ett mål pr kamp.

 

Markus, Jeppe og Jokke er rutinerte svensker, men ingen av samme kvalitet som Martin var for oss. Og Alan, han håpet jeg skulle bli vår egen Ronaldinho. Men nå har jeg innsett at 40kg teknikk ikke fungerer mot 80 kg kraft. Dessverre.

 

 

Så i år skal vi holde plassen!

 

Morten skal ta steget opp til gruppen under landslagsnivå

Branimir og Bjørnar skal bli mer stabile

Håkon og Ulrik skal få prøve seg i Tippeligaen

Henning skal få matching på høyt nivå, og være klar til å utfordre landslaget til neste sesong

Helst skal også Karim og Ola få prøvd Tippeligaen.

 

Er ellers enige med folk om at Bjørnar bør få fast plass på venstre kant. For dårlig posisjoneringsevne til å spille back, men talent og innleggsfot nok til kanten.

 

Så til neste år, så har vi dette laget:

 

Jon, en helt OK keeper, men dessverre ikke i landslagsklasse.

Morten, en av de beste høyrebackene i ligaen

Markus, solid vesnstreback

IA, krigeren og sjefen i forsvaret

Håkon, det nye midtstoppertalentet som har tatt steget opp

Branimir, skadefri og bedre trent enn noen sinne

Bjørnar, stadig mer presis og gjør smartere valg

Henning, midtbanespiller i landslagsklasse

Mr. X, kanskje er det Jokke, Hennings makker

Daniel, rask spiss

Mr. Y, kanskje Tsjekkern, vår stjernespiss

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

JJ & Co har vel ikke akkurat brilljert med sine taktiske disposisjoner, men de har ikke allhverden å velge på heller da... En skadefri Jeppe, Jocke og Branimir samt en ny spiss og en ny ving kan være riktig medisin!

 

@ringo

 

Jeg syntes Bjørnar har klart seg mye bedre på vingen enn på backen i år, så hvis klubben får tak i en ekstra forsvarsspiller også, så kan han vikariere når det er suspensjoner/skader i back-fireren, mens man bruke Bjørnar mer forover enn bak på banen - da har JJ enda fler alternativer.

Endret av $uperTerje
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi spiller uten tvil en fryktelig dårlig kamp! At kampen ville vært en helt annen hvis Daniel hadde satt sjansen etter 7 minutter (innsiden av stolpen for dere som ikke har sett det) er liten trøst. Mange som var langt under pari. Ingen som turde å holde på ballen, forferdelig mange feilpasninger osv osv.

 

Jeg har dog lyst til å sette fokus på en annen ting som kanskje kan gjøre noen litt lystigere. Vi har spilt to dårlige kamper i år, FFK og Start. Kampene er uten tvil spilt på de to banene som har vært dårligst i år. Spillerne våre får ikke roen på et slikt underlag og prøver å kvitte seg med ballen ved første mulighet. Selvfølgelig ingen unnskyldning, men likefullt er det fakta. Etter Vif-kampen, som spilles på Nadderud, er det pause og etter det skal vi spille på Aker stadion og Nadderud x2. Dette blir bra skal dere se!

 

En annen ting som jeg mener vitner om litt dårlig tankevirksomhet er at gutta trente på Nadderud hele uka forut for Start-kampen. Dette i følge KSHW i Stabæk spesial på BudstikkaTV, fredag. Man trener ikke på biljardbord når man skal opp til eksamen på en jordbæråker, gjør man vel?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Banen har skylda! Enkelt og greit. Våre gutter vil spille fotball, men det er vanskelig på en nypløyd åker... Det burde vel JJ sett, og satt inn Strand som kan spille fotball med hodet.. VPG er ikke akkuratt den beste hodespilleren i TL...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tommy kom ikke på laget i Enga, og Henning er fortsatt ikke noe mer enn et talent.

Daniel og Veigar har reddet oss i år, men ingen av dem er egentlig veldig gode. Se på Adeccoligaen i år. I år har Dede scoret hvert 76. minutt for Ålesund, og Håvard Sakariasen og Ørjan Låstad har begge opp mot ett mål pr kamp.

Tommy gjør en meget god jobb. Ikke helt opp til Martin A, men helt på høyde i TL.

Henning er ikke helt tilbake etter skade, og jeg er enig i at akkurat nå er et potensiale mer enn diamant.

 

Veigar holder høy klasse, at du kan få deg til å si noe annet skjønner ikke jeg. Han ligger også med flest mål i TL, har hatt mange gode passninger som til dels har gitt mål, og jobber knallhardt både defansivt og offensivt. Hender han dribler seg bort, men ofte kommer han gjennom så det er greit.

 

Resten av kritikken er litt besk og overdrevet, men desverre ikke helt på jordet....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Start - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...