Gå til innhold

Medlemskort kontroll


 Del

Anbefalte innlegg


Selv om jeg sitter på hovedtribunen bør det være lov og komme med meninger. Det jeg ser fra hovedtribunen samtidig har jeg pratet med noen som står sammen med dere så har dere plass til flere mennesker.

Det jeg vil frem til med innlegget er at dere skremmer bort nye mennesker som gjerne vil være med dere.

Jeg tror den beste måten til å få medlemmer på er være smidig og ønske alle som vil stå sammen med dere

velkommen og ikke vise dem bort for at de ikke har blitt medlem enda. Ønsk dem heller velkommen til neste kamp, ta dem med på puben og kom 20 min før kampstart, da tror jeg dere får flere medlemmer. ;)

 

 

Jeg ser ærlig talt ikke helt problemet med å betale 150 spenn for å bli medlem "uprøvd". Om man finner ut at det ikke er noe særlig tror jeg de fleste har råd til å i det minste støtte en god sak..

Det er et problem når du har overtalt en kompis som i utganskpunktet gir faen i fotball til å bli med. Når han da må betale 150 spenn til, gidder han som regel ikke.

 

Når han i utgangspunktet gir faen i fotball, hva gjør han da på den tribunen, eller i $$ i det hele tatt? Såvidt jeg vet sitter alle de som er på kamp kun for å ha noe å snakke om i kaffepausene på jobben på motsatt side. Mulig jeg har misforstått noe her, men jeg trodde $$ var for de som faktisk bryr seg om fotball og Stabæk, og som synes det er såpass engasjerende at å synge og brøle i 90 minutter faller seg naturlig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Det er et problem når du har overtalt en kompis som i utganskpunktet gir faen i fotball til å bli med. Når han da må betale 150 spenn til, gidder han som regel ikke.
Men, er det noen som har hatt problemer med å få ta med en venn på en "prøvekamp" da?

"Prøvekamp" har jeg aldri hørt om, men jeg spurte her inne før Sandefjord kampen om det var greit å ta med en kompis, og det var negativt.

 

Strengt tatt så er det kun 120 spenn ekstra han må betale, for 150 må han jo uansett betale for å komme inn på Fornebulandet, og enkeltbilletten til $$ koster 120.

 

Tror sikkert at hvis du hadde snakket direkte med en i styret før kampen, så hadde det sikkert ordnet seg for kompisen din også.

 

Synes for øvrig det er helt greit med kontroller. Fikk selv overtalt en kompis til å melde seg inn på tirsdag som en følge av dette. Nå var det jo utsolgt, så eneste mulighet for å få sett kampen når han ikke hadde skaffet seg billett på forhånd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Faen ass, blir jævlig provosert av folk fra hovis som kommer og sier til oss at det er god plass. Tror du folk står på nederste raden fordi det er gøy?? Jeg er blant de som flagger og når jeg da kommer tilbake er det som regel klin umulig å få seg plass hvor man ser no særlig annet enn de fuckings innbytterboksene. Mot Enga, og flere kamper har vi stått dobbelt på nederste/nest nederste rad, DET ER FAEN IKKE GOD PLASS. Når jeg skulle ut å kjøpe brus i 2. omgang måtte jeg snike, krabbe, hoppe og si unnskyld meg minst 20 ganger for å komme meg bort de 5 metrene til trappen.

 

Ang. det med å betale så koster det faktisk å gå på en fotballkamp uansett, det å investere 50/100/150 kroner burde de fleste klare hvis de har tenkt seg på match i utgangspunktet, da får du retten til fine plasser (bortsett fra kanskje helt nederst..) og herlig stemning, kamp etter kamp. Må innrømme at ingenting er så provoserende som folk som kjøper billigbilletter på fornebulandet og sniker seg inn for det er ss det er bra å stå med...

 

Selv om jeg sitter på hovedtribunen bør det være lov og komme med meninger. Det jeg ser fra hovedtribunen samtidig har jeg pratet med noen som står sammen med dere så har dere plass til flere mennesker.

Det jeg vil frem til med innlegget er at dere skremmer bort nye mennesker som gjerne vil være med dere.

Jeg tror den beste måten til å få medlemmer på er være smidig og ønske alle som vil stå sammen med dere

velkommen og ikke vise dem bort for at de ikke har blitt medlem enda. Ønsk dem heller velkommen til neste kamp, ta dem med på puben og kom 20 min før kampstart, da tror jeg dere får flere medlemmer. ;)

 

 

Jeg ser ærlig talt ikke helt problemet med å betale 150 spenn for å bli medlem "uprøvd". Om man finner ut at det ikke er noe særlig tror jeg de fleste har råd til å i det minste støtte en god sak..

Det er et problem når du har overtalt en kompis som i utganskpunktet gir faen i fotball til å bli med. Når han da må betale 150 spenn til, gidder han som regel ikke.

 

Eller man kan legge ut for den personen også satse på å få pengene tilbake senere.. :ph34r: (gjort det flere ganger, aldri angret.........)

 

 

I rest my case..

Endret av Berdiin
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Utrolig diskusjon egentlig. For å komme inn på feltet vårt må du enten ha $$ sitt sesongkort eller medlemskort. Har du IKKE noen av de delene så må du ha billett et ANNET sted på stadion for å komme inn på stadion. Hvorfor er det liksom greit at man da tar seg en plass et annet sted enn der man har billett?

 

Skal de som har billett på rad 1 på nedre Hovis fritt kunne stikke opp å sette seg på de beste (og dyreste) plassene på øvre Hovis, fordi de har lyst til å "prøve" hvordan det er en match?

 

Hvorfor skal produktet Stabæk Support være så veldig anderledes enn alle andre produkter i samfunnet?

Vil du ha en vare så må du betale for den - sånn er det. Du får ingen "prøve" halvliter på Onkel Blå

 

Når det er sagt så tror ikke jeg folk som skal "prøve" ut tilbudet er det største problemet. Det som er problemet er folk som kjøper billett med Budstikkakortet eller har dritbillige sesongkort på familetribunen som kommer bort på vårt felt fordi de føler at de ser bedre når de står nermere midten av banen.

 

Billetter til vårt felt er veldig billige. Får å få kjøpe disse MÅ du være medlem. Det er et rimelig krav. Hvorfor skal vi gi ikke-medlemmer det samme tilbudet som de som har betalt kontigenten?

 

Et viktig poeng til: Billettinntektene på Stabæk Support feltet går til $$ og ikke til Stabæk slik billettinntektene fra de øvrige feltene gjør. Det nytter ikke å kjøpe billett til en konsert med Hjallarhorn på Musikkflekken og så prøve å komme inn med den på en konsert med Iron Maiden i Oslo Spektrum - selv om det bare er for å "prøve" ut om du liker det Maiden bedre og derfor bare vil betale det billigbilletten på Musikkflekken kostet

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når jeg skulle ut å kjøpe brus i 2. omgang måtte jeg snike, krabbe, hoppe og si unnskyld meg minst 20 ganger for å komme meg bort de 5 metrene til trappen.

 

Tips: Slutt å kjøp brus midt i kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


bra sagt, richard!

i mine øyne (dvs st.pauli øyne) er det ikke noe problem at man først kjøper gyldig billett for så å følge kampen - selv om det inneholder at man kjøper medlemskap og/eller sesongkort for å være med på stabæk support tribunen.

og til de som synes de trenger noe som en "prøvekamp" som lars sa: prøv utsikten fra ståplassene når guttene trener. det holder for å bestemme seg. hvis man er virkelig interessert i å være med trenger man ingen "prøvekamp" uansett.

 

lars: å stå bak målet er ikke så verst! men utsikten på langsida er mye bedre, det stemmer.

berdin: hihi...kom til st.pauli...så får ordet "trang" en ny betydning ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Utrolig diskusjon egentlig. For å komme inn på feltet vårt må du enten ha $$ sitt sesongkort eller medlemskort. Har du IKKE noen av de delene så må du ha billett et ANNET sted på stadion for å komme inn på stadion. Hvorfor er det liksom greit at man da tar seg en plass et annet sted enn der man har billett?

 

Skal de som har billett på rad 1 på nedre Hovis fritt kunne stikke opp å sette seg på de beste (og dyreste) plassene på øvre Hovis, fordi de har lyst til å "prøve" hvordan det er en match?

 

Hvorfor skal produktet Stabæk Support være så veldig anderledes enn alle andre produkter i samfunnet?

Vil du ha en vare så må du betale for den - sånn er det. Du får ingen "prøve" halvliter på Onkel Blå

 

Når det er sagt så tror ikke jeg folk som skal "prøve" ut tilbudet er det største problemet. Det som er problemet er folk som kjøper billett med Budstikkakortet eller har dritbillige sesongkort på familetribunen som kommer bort på vårt felt fordi de føler at de ser bedre når de står nermere midten av banen.

 

Billetter til vårt felt er veldig billige. Får å få kjøpe disse MÅ du være medlem. Det er et rimelig krav. Hvorfor skal vi gi ikke-medlemmer det samme tilbudet som de som har betalt kontigenten?

 

Et viktig poeng til: Billettinntektene på Stabæk Support feltet går til $$ og ikke til Stabæk slik billettinntektene fra de øvrige feltene gjør. Det nytter ikke å kjøpe billett til en konsert med Hjallarhorn på Musikkflekken og så prøve å komme inn med den på en konsert med Iron Maiden i Oslo Spektrum - selv om det bare er for å "prøve" ut om du liker det Maiden bedre og derfor bare vil betale det billigbilletten på Musikkflekken kostet

 

Om billettinntekten går til stabæk support bør man ihvertfall være runde i kantene. Istedenfor og kaste vekk folk som har kommet på feil plass eller står der for og se bedre så ta heller godt imot dem og prøv å verve dem. Det er mulig det noens måte for å prøve og komme ikontakt med dere. Jeg mener det er bedre å være 15 mann flere hos dere som og mulig roper og synger mere enn det flere av dere gjør. Ta imot alle og vær glad.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Utrolig diskusjon egentlig. For å komme inn på feltet vårt må du enten ha $$ sitt sesongkort eller medlemskort. Har du IKKE noen av de delene så må du ha billett et ANNET sted på stadion for å komme inn på stadion. Hvorfor er det liksom greit at man da tar seg en plass et annet sted enn der man har billett?

 

Skal de som har billett på rad 1 på nedre Hovis fritt kunne stikke opp å sette seg på de beste (og dyreste) plassene på øvre Hovis, fordi de har lyst til å "prøve" hvordan det er en match?

 

Hvorfor skal produktet Stabæk Support være så veldig anderledes enn alle andre produkter i samfunnet?

Vil du ha en vare så må du betale for den - sånn er det. Du får ingen "prøve" halvliter på Onkel Blå

 

Når det er sagt så tror ikke jeg folk som skal "prøve" ut tilbudet er det største problemet. Det som er problemet er folk som kjøper billett med Budstikkakortet eller har dritbillige sesongkort på familetribunen som kommer bort på vårt felt fordi de føler at de ser bedre når de står nermere midten av banen.

 

Billetter til vårt felt er veldig billige. Får å få kjøpe disse MÅ du være medlem. Det er et rimelig krav. Hvorfor skal vi gi ikke-medlemmer det samme tilbudet som de som har betalt kontigenten?

 

Et viktig poeng til: Billettinntektene på Stabæk Support feltet går til $$ og ikke til Stabæk slik billettinntektene fra de øvrige feltene gjør. Det nytter ikke å kjøpe billett til en konsert med Hjallarhorn på Musikkflekken og så prøve å komme inn med den på en konsert med Iron Maiden i Oslo Spektrum - selv om det bare er for å "prøve" ut om du liker det Maiden bedre og derfor bare vil betale det billigbilletten på Musikkflekken kostet

 

Om billettinntekten går til stabæk support bør man ihvertfall være runde i kantene. Istedenfor og kaste vekk folk som har kommet på feil plass eller står der for og se bedre så ta heller godt imot dem og prøv å verve dem. Det er mulig det noens måte for å prøve og komme ikontakt med dere. Jeg mener det er bedre å være 15 mann flere hos dere som og mulig roper og synger mere enn det flere av dere gjør. Ta imot alle og vær glad.

 

Gratispasasjerer er aldri en tilvekst. Hvis de virkelig vil være sammen med oss er det bare å melde seg inn, vanskeligere er det ikke. Hvorfor skal f.eks de 3-400 som er på feltet fra før betale. Kan ikke alle ha 13 prøvekamper i året?

Jeg ser ikke noe poeng i å bli flere hvis de som kommer ekstra er folk som ikke engang er villige til å betale kontigenten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg ser ikke noe poeng i å bli flere hvis de som kommer ekstra er folk som ikke engang er villige til å betale kontigenten.

 

Hva med å ta kollekt ved utgangen? :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når jeg skulle ut å kjøpe brus i 2. omgang måtte jeg snike, krabbe, hoppe og si unnskyld meg minst 20 ganger for å komme meg bort de 5 metrene til trappen.

 

Tips: Slutt å kjøp brus midt i kampen.

 

Må man så må man.. stemmen trengte det derfor gjorde jeg det.. Ikke at det var no stress, bare ville illustrere at det faen meg var fullt og jeg gir faen ikke plassen der jeg stod til en som ikke har betalt kontigenten på 100/150 spenn..

 

Om billettinntekten går til stabæk support bør man ihvertfall være runde i kantene.

 

Hæææ?? Utdype denne? Billettinntektene er de som kommer med ss-kort og betaler i porten (som er det som har rett til å stå på ståfeltet), ikke de som har egentlig plass et annet sted. Ellers så har rich fullstendig rett.. Det beste hadde vel vært om man bare la ned hele supporterklubben så kan alle stå hvor de vil.. <_< Jeeeeez

Endret av Berdiin
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Om billettinntekten går til stabæk support bør man ihvertfall være runde i kantene. Istedenfor og kaste vekk folk som har kommet på feil plass eller står der for og se bedre så ta heller godt imot dem og prøv å verve dem. Det er mulig det noens måte for å prøve og komme ikontakt med dere. Jeg mener det er bedre å være 15 mann flere hos dere som og mulig roper og synger mere enn det flere av dere gjør. Ta imot alle og vær glad.

 

 

For å si det sånn så har vi faktisk hatt med medlemskort på flere av kampene som vi har hatt sjekk og jeg fikk vel 3-4 nye på det første kampen vi hadde sjekk, men når de som kommer for å stå sammen med oss er mellom 8-12 år gamle som egentlig er medlemer av junior support.

Det er noen av disse jeg ser at prøver å komme inn på vårt felt hver kamp.

Hvis noen spør i forkant av kampen om de kan ha med seg en venn, så ser ikke jeg noe problem med dette,med mindre det kommer 100 stk som vil ha med seg en venn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har ikke opplevd det som noe problem overhodet å få ta med venner på ståfeltet. Når jeg har spurt, så har jeg fått tilbakemeldinger på at det bare er hyggelig, tiltross for at det er medlemskontroll. Så jeg kjenner meg ikke igjen i at dette er idioti.

 

Da gjøres det forskjell på folk. Jeg spurte pent på forhånd før siste kamp og fikk beksjed fra en i styret om at det var umulig å ta seg gjester. Vedkommende måtte kjøpe seg medlemsskap hvis han skulle stå sammen med oss. Dette dreide seg om tilreisende familiemedlem og vedkommende ikke ville ha muligheten til å komme på flere kamper i år.

Jeg er enig i at det skal være kontroll på feltet vårt, men jeg synes det var litt vel firkantet at jeg ikke fikk ta med meg min sønn som var på besøk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Første gangen det var kontroll hadde jeg med broren min. Han slapp inn, men skal han være med flere ganger må han melde seg inn. Jeg tenkte ikke på det da han plutselig ville bli med, men det var bra at han slapp inn for han syntes det var kjempegøy og er nå utenfor fare (søstern min prøver å få han til å bli enga fan.)

Men ellers mener jeg også at det er en selvfølge å måtte betale medlemskap, det er jo uansett bare positivt.

 

Må bare lufte noe annet ang. synginga; til dere på kanten hvorfor synger dere ikke? Er ikke det litt av poenget med supportertribunen. Dere kan jo sette dere på setene hvis dere vil ha mer "ro." Og så lurer jeg på hvorfor det var noen som ikke ville at vi skulle synge 1 mål, 2 mål osv sangen sist kamp? Spør bare av ren nysgjerrighet. Og er ikke teksten slik at så lenge det ikke er mål enda synger man "heia Stabæk vinner ballen, heia Stabæk scorer mål" mens først etter scoring synger man "heia Stabæk flere mål."

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Første gangen det var kontroll hadde jeg med broren min. Han slapp inn, men skal han være med flere ganger må han melde seg inn. Jeg tenkte ikke på det da han plutselig ville bli med, men det var bra at han slapp inn for han syntes det var kjempegøy og er nå utenfor fare (søstern min prøver å få han til å bli enga fan.)

Men ellers mener jeg også at det er en selvfølge å måtte betale medlemskap, det er jo uansett bare positivt.

 

Må bare lufte noe annet ang. synginga; til dere på kanten hvorfor synger dere ikke? Er ikke det litt av poenget med supportertribunen. Dere kan jo sette dere på setene hvis dere vil ha mer "ro." Og så lurer jeg på hvorfor det var noen som ikke ville at vi skulle synge 1 mål, 2 mål osv sangen sist kamp? Spør bare av ren nysgjerrighet. Og er ikke teksten slik at så lenge det ikke er mål enda synger man "heia Stabæk vinner ballen, heia Stabæk scorer mål" mens først etter scoring synger man "heia Stabæk flere mål."

Trodde det var "heia stabæk, inn med ballen" jeg da men..

 

Uansett, tror folk er drittlei av den sangen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Første gangen det var kontroll hadde jeg med broren min. Han slapp inn, men skal han være med flere ganger må han melde seg inn. Jeg tenkte ikke på det da han plutselig ville bli med, men det var bra at han slapp inn for han syntes det var kjempegøy og er nå utenfor fare (søstern min prøver å få han til å bli enga fan.)

Men ellers mener jeg også at det er en selvfølge å måtte betale medlemskap, det er jo uansett bare positivt.

 

Da er det forskjellsbehandling, for i saken Fru Albert snakker om ble en i styret spurt over en uke i forveien, men det var ikke mulig. Er veldig enig i at det er litt vel firkantet..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har et forslag:

 

-Stabæk Support feltet skl være forbeholdt de syngende medlemme av SS, og kontroller skl fortsettes med. Dette fordi det er en uting at folk kjøper billigbiletter og stiller seg med SS.

-Alikevel mener jeg at det skl være mulig å ta med en venn. Mitt forslag er at man kan kjøpe bilett på SS feltet uten medlemskort, men at dette vil koste ca 50 kroner ekstra. Da kan man prøve hvordan det er å stå med SS, men det vil ikke lønne seg i lengden. Med dette systemet kan også kontrollene fortsette fordi det står på billetten om man har betalt de ekstra 50 kr. Resultat: flere melder seg inn og mer klingene mynt i kassa :P

 

Noen meninger?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Første gangen det var kontroll hadde jeg med broren min. Han slapp inn, men skal han være med flere ganger må han melde seg inn. Jeg tenkte ikke på det da han plutselig ville bli med, men det var bra at han slapp inn for han syntes det var kjempegøy og er nå utenfor fare (søstern min prøver å få han til å bli enga fan.)

Men ellers mener jeg også at det er en selvfølge å måtte betale medlemskap, det er jo uansett bare positivt.

 

Må bare lufte noe annet ang. synginga; til dere på kanten hvorfor synger dere ikke? Er ikke det litt av poenget med supportertribunen. Dere kan jo sette dere på setene hvis dere vil ha mer "ro." Og så lurer jeg på hvorfor det var noen som ikke ville at vi skulle synge 1 mål, 2 mål osv sangen sist kamp? Spør bare av ren nysgjerrighet. Og er ikke teksten slik at så lenge det ikke er mål enda synger man "heia Stabæk vinner ballen, heia Stabæk scorer mål" mens først etter scoring synger man "heia Stabæk flere mål."

Jeg synger for faen! :angry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Første gangen det var kontroll hadde jeg med broren min. Han slapp inn, men skal han være med flere ganger må han melde seg inn. Jeg tenkte ikke på det da han plutselig ville bli med, men det var bra at han slapp inn for han syntes det var kjempegøy og er nå utenfor fare (søstern min prøver å få han til å bli enga fan.)

Men ellers mener jeg også at det er en selvfølge å måtte betale medlemskap, det er jo uansett bare positivt.

 

Må bare lufte noe annet ang. synginga; til dere på kanten hvorfor synger dere ikke? Er ikke det litt av poenget med supportertribunen. Dere kan jo sette dere på setene hvis dere vil ha mer "ro." Og så lurer jeg på hvorfor det var noen som ikke ville at vi skulle synge 1 mål, 2 mål osv sangen sist kamp? Spør bare av ren nysgjerrighet. Og er ikke teksten slik at så lenge det ikke er mål enda synger man "heia Stabæk vinner ballen, heia Stabæk scorer mål" mens først etter scoring synger man "heia Stabæk flere mål."

Trodde det var "heia stabæk, inn med ballen" jeg da men..

 

Uansett, tror folk er drittlei av den sangen!

 

Den var morsom de første fire-fem kampene, men nå er dwen brukt opp for min del, synes den bare er dårlig og ''barnslig''...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Egentlig synes jeg ikke "vi er Stabækfans * * * * fra nadderud" er noe særlig.. Det går jo ikke å dra igang sangen etter verset heller, det blir bare for uryddig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Egentlig synes jeg ikke "vi er Stabækfans * * * * fra nadderud" er noe særlig.. Det går jo ikke å dra igang sangen etter verset heller, det blir bare for uryddig.

Det er tydelig at noen har lagt sin elsk på denne "sangen", men jeg får min del syntes det er et eller annet ved den som gjør den usedvanlig vanskelig å synge. Den er på en måte helt uten melodi, men må likevel synges på en bestemt måte og det er faktisk litt vanseklig. Det er vel en av svært få sanger som kun noen få synger med på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vedrørende god/dårlig plass ved ss på tribunen. gå inn på denne linken og se på bildet fra nadderud. Om dere mener dette er dårlig plass så er dere kravstore. Nei få flere folk til å stå sammen med dere uansett om de har medlemskort eller ikke. Det må jo være bedre å stå tett og ha det gøy enn å ha få på tribunen og høres ut som ulvekor.

Ha en fin dag. :blink:

http://www.budstikka.no/sec_forbruker/sec_...rticle89791.ece

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vedrørende god/dårlig plass ved ss på tribunen. gå inn på denne linken og se på bildet fra nadderud. Om dere mener dette er dårlig plass så er dere kravstore. Nei få flere folk til å stå sammen med dere uansett om de har medlemskort eller ikke. Det må jo være bedre å stå tett og ha det gøy enn å ha få på tribunen og høres ut som ulvekor.

Ha en fin dag. :blink:

http://www.budstikka.no/sec_forbruker/sec_...rticle89791.ece

 

 

Her var det nå hvertfall veldig trangt om plassen.

 

http://www.norpixel.com/newpics/displayima...album=85&pos=25

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vedrørende god/dårlig plass ved ss på tribunen. gå inn på denne linken og se på bildet fra nadderud. Om dere mener dette er dårlig plass så er dere kravstore. Nei få flere folk til å stå sammen med dere uansett om de har medlemskort eller ikke. Det må jo være bedre å stå tett og ha det gøy enn å ha få på tribunen og høres ut som ulvekor.

Ha en fin dag. :blink:

http://www.budstikka.no/sec_forbruker/sec_...rticle89791.ece

 

 

Her var det nå hvertfall veldig trangt om plassen.

 

http://www.norpixel.com/newpics/displayima...album=85&pos=25

 

Det kunne og burde ha hvert trangere. På de fleste kampene på nadderud ser det tynt ut hos ss.(og da høres det tynt ut også)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vedrørende god/dårlig plass ved ss på tribunen. gå inn på denne linken og se på bildet fra nadderud. Om dere mener dette er dårlig plass så er dere kravstore. Nei få flere folk til å stå sammen med dere uansett om de har medlemskort eller ikke. Det må jo være bedre å stå tett og ha det gøy enn å ha få på tribunen og høres ut som ulvekor.

Ha en fin dag. :blink:

http://www.budstikka.no/sec_forbruker/sec_...rticle89791.ece

 

Skal du kommentere hvor mye eller lite plass det er på tribunen, så får du bruke et bilde som viser situasjonen nå, og ikke et gammelt bilde. Som også du kan se (eller burde kunne se) av det andre bildet som er postet her. Så var det trangt på tirsdag, og da var det kun medlemmer der. Er ikke plass til så mange flere.

 

Man betaler for det man får, og man får det man betaler for. hvis man har kjøpt billett til Felt T, så har man billett til Felt T og ikke Felt X. Det kan da ikke være så veldig vanskelig. Hvis jeg har kjøpt billett til et hvilket som helst arrangement, og noen har tatt plassen min, så sier jeg ikke "hversågod sitt, jeg kan finne meg en annen plass..."

Endret av Freak Magnet
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det kunne og burde ha hvert trangere. På de fleste kampene på nadderud ser det tynt ut hos ss.(og da høres det tynt ut også)

Det er mulig det ser tynt ut på høyresiden. Der er isåfall grunnet den malplasserte høyttaleren som sperrer utsikten for det ene målet, noe som fører til at ingen selvfølgelig gidder å stå bak denne. Er det noen som har forhørt seg om det er mulig å få flyttet denne høyttaleren?

HOYTTALERE.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det kunne og burde ha hvert trangere. På de fleste kampene på nadderud ser det tynt ut hos ss.(og da høres det tynt ut også)

 

Nå tror jeg ikke de fleste av de ekstra du vil ha inn er de som først og fremst bidrar til at det høres bedre ut.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Første gangen det var kontroll hadde jeg med broren min. Han slapp inn, men skal han være med flere ganger må han melde seg inn. Jeg tenkte ikke på det da han plutselig ville bli med, men det var bra at han slapp inn for han syntes det var kjempegøy og er nå utenfor fare (søstern min prøver å få han til å bli enga fan.)

Men ellers mener jeg også at det er en selvfølge å måtte betale medlemskap, det er jo uansett bare positivt.

 

Må bare lufte noe annet ang. synginga; til dere på kanten hvorfor synger dere ikke? Er ikke det litt av poenget med supportertribunen. Dere kan jo sette dere på setene hvis dere vil ha mer "ro." Og så lurer jeg på hvorfor det var noen som ikke ville at vi skulle synge 1 mål, 2 mål osv sangen sist kamp? Spør bare av ren nysgjerrighet. Og er ikke teksten slik at så lenge det ikke er mål enda synger man "heia Stabæk vinner ballen, heia Stabæk scorer mål" mens først etter scoring synger man "heia Stabæk flere mål."

 

 

Uansett, tror folk er drittlei av den sangen!

 

Amen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Medlemskort kontroll
×
×
  • Opprett ny...