Gå til innhold

Stabaek-Sogndal


joogs
 Del

Anbefalte innlegg


Hvorfor ingen traad for naa!!!

Sorry stabaek, er i portugal paa internett cafe.

blir det live oppdatering noe sted????

Sitter i Thailand på internett cafè.. Her går det så fint med æøå så :D

 

Spurte etetr stabæk drakta her ende, men fantes ikke :angry:

Så jeg fikk helelr proffe malere til å male stabæklogoen på et stort lærret.. SKal leggfe ut bilde når jeg er hjemme.. :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor ingen traad for naa!!!

Sorry stabaek, er i portugal paa internett cafe.

blir det live oppdatering noe sted????

Sitter i Thailand på internett cafè.. Her går det så fint med æøå så :D

 

Spurte etetr stabæk drakta her ende, men fantes ikke :angry:

Så jeg fikk helelr proffe malere til å male stabæklogoen på et stort lærret.. SKal leggfe ut bilde når jeg er hjemme.. :rolleyes:

 

Dem har kanskje ÆØ og Å i Thailand, men du må slutte å bruke albuene når du skriver! :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor ingen traad for naa!!!

Sorry stabaek, er i portugal paa internett cafe.

blir det live oppdatering noe sted????

Sitter i Thailand på internett cafè.. Her går det så fint med æøå så :D

 

Spurte etetr stabæk drakta her ende, men fantes ikke :angry:

Så jeg fikk helelr proffe malere til å male stabæklogoen på et stort lærret.. SKal leggfe ut bilde når jeg er hjemme.. :rolleyes:

 

Dem har kanskje ÆØ og Å i Thailand, men du må slutte å bruke albuene når du skriver! :P

Anbefaller Budstikkas SMS tjeneste. Den er veldig bra! Mulig Budstikka også oppdatering på nettet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fy faen for en elendig straffe av Markus og dårlig av Mike! Dette er flaut!

 

 

FAEN!!! Helvete heller, jeg ble så jævlig skuffa da jeg gikk inn på nett og så det. Ikke bare er jeg jævlig skuffet over at vi er ute, men jeg er aller mest skuffet over at vi nok en gang gir vekk ledelsen i kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fy faen for en elendig straffe av Markus og dårlig av Mike! Dette er flaut!

Ikke legg hele skylden paa Markus og Mike, de provde nok, bare at lykken uheldigvis ikke var paa de blaas side idag... Stabaek fikk tross alt flest sjanser, mesteparten takket vaere Alanzinho og Veigar som begge spilte ganske bra idag!

Endret av STBK
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå hadde ikke jeg mulighet til å se kampen, så jeg skal ikke være for kritisk enda. Men hvordan i hel.... kan man skylde et tap på uflaks??

Fotball har med dyktighet å gjøre. Enten taktikk eller gode spillere. IKKE flaks. Dårlig at vi ikke klarer å ro dette i land.

 

Kan noen som så kampen gi en taper som meg som ikke så den en oppdatering på hva som skjedde?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fy faen for en elendig straffe av Markus og dårlig av Mike! Dette er flaut!

 

 

Straffe er bingo uansett. Blir for dumt å slenge dritt om det. Vi burde vunnet uten ekstraomganger og straffekonk. Har aldri sett mere slapt Stabæklag enn i dag. I mine øyne er det kun Veigar, Alan og til dels Bjørnar som får godkjent.

 

Nå hadde ikke jeg mulighet til å se kampen, så jeg skal ikke være for kritisk enda. Men hvordan i hel.... kan man skylde et tap på uflaks??

Fotball har med dyktighet å gjøre. Enten taktikk eller gode spillere. IKKE flaks. Dårlig at vi ikke klarer å ro dette i land.

 

Kan noen som så kampen gi en taper som meg som ikke så den en oppdatering på hva som skjedde?

 

 

Begynner ok, styrer kampen, får mål. Deretter slipper vi Sogndal skikkelig inn i kampen som utligner. Sognal detter litt nedpå, da Alan sender en sinnsyk bra pasning til Veigar som putter sitt andre. Sogndal utligner igjen etter en tabbe/misforståelse mellom forsvar og keeper Jon, ballen går enkelt inn.

 

Etter det er det ikke så mye som skjer, Sogndal hadde i ekstraomgangene en gidigen mulighet som først går i stanga og så reddes av Jesper. Feriefotball på høyt nivå i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


"Full dramatikk på streken. Stabæks trener(!) Jan Jönsson støter sammen med Ole Hjelmhaug på rett utenfor banen. Med god fart støter de sammen bryst mot bryst, men dommeren beholder kortene i lomma. "

Hva gikk dette her ut paa?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Takk for det!

 

Hvis ikke daniel presterte i dag heller, syntes jeg det er på tide at han får føle benken en kamp. Det begynner å bli en stund siden han har gjort det han skal

 

Faen i helvete heller........ SYYYYYYYYYYYYYYKT skuffet nå

Lenke til innlegg
Del på andre sider


"Full dramatikk på streken. Stabæks trener(!) Jan Jönsson støter sammen med Ole Hjelmhaug på rett utenfor banen. Med god fart støter de sammen bryst mot bryst, men dommeren beholder kortene i lomma. "

Hva gikk dette her ut paa?

 

He he, fet episode. Jan tar ballen som går over sidelinjen. Han mener at det er Stabækinnkast, men dommer viser andre vei, dette ser ikke Jan som blir fly forbanna når nevnte Ole Hjelmhaug prøver å stjele ballen fra Jan. Så nesten ut som at Jan skulle ta en "zidane"......

 

Takk for det!

 

Hvis ikke daniel presterte i dag heller, syntes jeg det er på tide at han får føle benken en kamp. Det begynner å bli en stund siden han har gjort det han skal

 

Faen i helvete heller........ SYYYYYYYYYYYYYYKT skuffet nå

 

Ja enig i dag fikk han ikke til mye, det skal sies at han heller ikke fikk allverden å jobbe med. Det som irriterte meg mest var at han i mine øyne ble sur fordi han ikke fikk ballen av Alan etter at han isteden sendte en sinnsyk passning til Veigar som scoret. Daniel var da i offside. Han jublet ikke da Veigar puttet sitt andre. Kanskje jeg misforstår men mannen har litt primadonnanykker...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


"Full dramatikk på streken. Stabæks trener(!) Jan Jönsson støter sammen med Ole Hjelmhaug på rett utenfor banen. Med god fart støter de sammen bryst mot bryst, men dommeren beholder kortene i lomma. "

Hva gikk dette her ut paa?

 

He he, fet episode. Jan tar ballen som går over sidelinjen. Han mener at det er Stabækinnkast, men dommer viser andre vei, dette ser ikke Jan som blir fly forbanna når nevnte Ole Hjelmhaug prøver å stjele ballen fra Jan. Så nesten ut som at Jan skulle ta en "zidane"......

 

 

 

 

dommeren vinket stabæks vei mens linjemann vinket sogndals vei.

Var det ikke en lignende situasjon i Kongsvinger i fjor mellom Jan og treneren til Kongsvinger?

 

 

"Full dramatikk på streken. Stabæks trener(!) Jan Jönsson støter sammen med Ole Hjelmhaug på rett utenfor banen. Med god fart støter de sammen bryst mot bryst, men dommeren beholder kortene i lomma. "

Hva gikk dette her ut paa?

 

He he, fet episode. Jan tar ballen som går over sidelinjen. Han mener at det er Stabækinnkast, men dommer viser andre vei, dette ser ikke Jan som blir fly forbanna når nevnte Ole Hjelmhaug prøver å stjele ballen fra Jan. Så nesten ut som at Jan skulle ta en "zidane"......

 

Takk for det!

 

Hvis ikke daniel presterte i dag heller, syntes jeg det er på tide at han får føle benken en kamp. Det begynner å bli en stund siden han har gjort det han skal

 

Faen i helvete heller........ SYYYYYYYYYYYYYYKT skuffet nå

 

Ja enig i dag fikk han ikke til mye, det skal sies at han heller ikke fikk allverden å jobbe med. Det som irriterte meg mest var at han i mine øyne ble sur fordi han ikke fikk ballen av Alan etter at han isteden sendte en sinnsyk passning til Veigar som scoret. Daniel var da i offside. Han jublet ikke da Veigar puttet sitt andre. Kanskje jeg misforstår men mannen har litt primadonnanykker...

 

 

 

 

La merke til det jeg også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


fy faen så dårlig daniel var i dag, håper strand får sjansen mot kamma

 

Utrolig usympatisk av Daniel etter den 2. scoringen.

Han ikke jublet eller viste noen glede når Veigar scoret, han stod der bare oppgitt og ser på, for så å kjefte på Alan fordi han IKKE spilte ballen til ham og isteden valgte Veigar som scoret (forøvrig var Daniel i offside når ballen ble spilt til Veigar!!!)

 

EDIT: Noen kom meg i forkjøpet her...

Endret av $uperTerje
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Par ting som jeg stusset på etter å ha sett kampen på fxt

- Hvorfor fikk IA hjelp til å strekke ut kramper av Sogndal-spillere og ikke medspillere?

- Hva var det med Nanne etter 2-1 (som tidligere nevnt)

- Hvorfor tar Markus og Mike straffer? Stabæk har både Nanne, Jeppe og Jokke på banen, som jeg skulle tro er bedre på straffer enn de to som bommet. Jeg ser poenget med erfaring, men det har da alle nevnte

- Hvorfor kommer ikke Strand inn mot slutten når det blir flere langpasninger?

 

Gutta skal ha ros for at de stod på mot slutten av 2. omg samt i ekstraomgangene. Så ut som om de ønsket å avgjøre uten straffespark og lite redde for å gå fremover. Forøvrig skuffet over målene imot. Begge ser relativt billige ut

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå må det snart være slutt på uavgjort etter full tid på Nadderud..... Dette var ikke gøy, selvom det var spennende. Synes Somen er positiv, selvom det gjøres mye feil. Når samspillet med Veigar sitter kan dette bli gøy. I slutten av andre omgang virket det som om det ikke var vilje.......

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enig, merkelig situasjon med Daniel etter andre scoring. Alan bare gliset når

han løp bort til Daniel for å "unnskylde" sin geniale pasning :-)

 

Men jeg stusset faktisk over Daniel etter den første scoringen og.

Null respons mens alle medspillerne spontant jublet (!)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


La ikke merke til det med Daniel jeg, utenom at han hadde en svak kamp. Men er det sånn det skal være er det bare å få han ut av lagoppstillingen. Kan etterhvert bli en fare for lagmoralen hvis det skulle fortsette.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enig, merkelig situasjon med Daniel etter andre scoring. Alan bare gliset når

han løp bort til Daniel for å "unnskylde" sin geniale pasning :-)

 

Men jeg stusset faktisk over Daniel etter den første scoringen og.

Null respons mens alle medspillerne spontant jublet (!)

 

Det kan strengt talt ha noe med måltørken til Daniel å gjøre.. At han bare blir mer og mer frustrert av at han ikke scorer mål, og at han av den grunnen føler at de andre spillerene heller velger å spille fram Veigar enn han... Men så burde da lagfølelsen gå foran dette, han bør juble over et mål når Stabæk scorer, fremfor å "sutre" over at det ikke går for han.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Daniel ble i dårlig humør fordi han synes han selv presterte så dårlig, og det gjorde han også. Men vis han ikke kan unne andre suksess er det et dårlig tegn. Derfor skjønner jeg ikke at Andreas Strand ikke fikk sjansen.

 

Om kampen sier jeg: sukk... det var det cupeventyret...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Par ting som jeg stusset på etter å ha sett kampen på fxt

- Hvorfor fikk IA hjelp til å strekke ut kramper av Sogndal-spillere og ikke medspillere?

- Hva var det med Nanne etter 2-1 (som tidligere nevnt)

- Hvorfor tar Markus og Mike straffer? Stabæk har både Nanne, Jeppe og Jokke på banen, som jeg skulle tro er bedre på straffer enn de to som bommet. Jeg ser poenget med erfaring, men det har da alle nevnte

- Hvorfor kommer ikke Strand inn mot slutten når det blir flere langpasninger?

 

Gutta skal ha ros for at de stod på mot slutten av 2. omg samt i ekstraomgangene. Så ut som om de ønsket å avgjøre uten straffespark og lite redde for å gå fremover. Forøvrig skuffet over målene imot. Begge ser relativt billige ut

 

Du hadde med andre regnet med de samme seks spillerne som meg som aktuelle skyttere (måtte jo droppe en av dem dog). Men dette kan ha hatt noe med hvordan de aktuelle spillerne følte seg da. Synes på en måte at det er bedre at det er Markus og Mike som bommer enn Bjørnar og Henning.

 

 

Pokker nå er det en som synger Sogndal-sangen i telfonen. Bør jeg slenge på røret?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Par ting som jeg stusset på etter å ha sett kampen på fxt

- Hvorfor fikk IA hjelp til å strekke ut kramper av Sogndal-spillere og ikke medspillere?

- Hva var det med Nanne etter 2-1 (som tidligere nevnt)

- Hvorfor tar Markus og Mike straffer? Stabæk har både Nanne, Jeppe og Jokke på banen, som jeg skulle tro er bedre på straffer enn de to som bommet. Jeg ser poenget med erfaring, men det har da alle nevnte

- Hvorfor kommer ikke Strand inn mot slutten når det blir flere langpasninger?

 

Gutta skal ha ros for at de stod på mot slutten av 2. omg samt i ekstraomgangene. Så ut som om de ønsket å avgjøre uten straffespark og lite redde for å gå fremover. Forøvrig skuffet over målene imot. Begge ser relativt billige ut

 

Du hadde med andre regnet med de samme seks spillerne som meg som aktuelle skyttere (måtte jo droppe en av dem dog). Men dette kan ha hatt noe med hvordan de aktuelle spillerne følte seg da. Synes på en måte at det er bedre at det er Markus og Mike som bommer enn Bjørnar og Henning.

 

 

Pokker nå er det en som synger Sogndal-sangen i telfonen. Bør jeg slenge på røret?

Minst. Tramp istykker telefonen sier nå jeg!

 

Andreas var på vei inn, men byttet ble stoppet i siste liten da IA viste tegn til å ikke holde kampen ut. Deretter kom Markus inn for IA.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Daniel er inne i en tung periode, og i dag kommer han ikke engang til de obligatoriske to 100% sjansene han har stort sett hver kamp. Det virker absurd at Daniel småkjefter på Alan etter pasningen til 2-1 målet, men det viser vel egentlig bare hva slags type Daniel er. Daniel var nok klar over sin offside posisjon, men fortalte kanskje Alan at han skulle sluppet ballen før. At Daniel dog ikke viser gleder over målet, er ikke noen god egenskap. Da bikker det over mot et for stort ego.

 

Jeg håpet Daniel skulle få en goal i dag, for å lette litt av presset fra seg selv, og de rundt.

 

Mot Kamma må Stabæk Support kline på, og støtte Daniel fra kampstart. Masse "Daniel Nannskog - klappklappklapp". La mannen få vite at han har tillit fra tribunen, og at han settes pris på. Uten han hadde Stabæk spilt i Adecco ligaen.

 

Forza Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabaek-Sogndal
×
×
  • Opprett ny...