Gå til innhold

Er alle horer?


Albert
 Del

Anbefalte innlegg


I dag benyttet Stabæk Support seg av en rekke muligheter til å sjikanere motstandernes supportere, trenerapparat og spillere.

 

Som vanlig ble ord som 'hore', 'horunge' og lignende slengt etter diverse personer.

 

Er det all right? Er det kult?

 

Og er det en flott måte å drive verving på? Vil jo tro at folk på hovedtribunen, på feltene for juniorsupport, den blaa familie osv hører hva vi roper.

 

Kanskje det finnes gode Stabæk Supportere som gjerne villet stått blant oss og sunget og ropt, men som synes ukvemsord på fjortis-stadiget faktisk er for dumt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er alle horer?

Skulle jeg rolig mene ;-)

 

Neida, men herregud da.. Orker man ikke "ukvemsord på fjortis-stadiet" burde man kanskje vurdere om hovis er stedet (og det er ganske mye ukvemsord på fjortis-stadiet der og.......).

 

Tenker du spesielt på kødden som tråkka på flaggene?

Endret av Berdiin
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er alle horer?

Skulle jeg rolig mene ;-)

 

Neida, men herregud da.. Orker man ikke "ukvemsord på fjortis-stadiet" burde man kanskje vurdere om hovis er stedet (og det er ganske mye ukvemsord på fjortis-stadiet der og.......).

 

Tenker du spesielt på kødden som tråkka på flaggene?

 

Og der har du excatcly hvorfor Stabæk Support aldri kommer til å bli så store som vi ønsker. Fordi vi aksepterer dette. Det er greit med engasjement, og det er greit å bli revet med og det er greit å skjelle ut dommeren. Men for folk som er middels engasjert frister det ikke å stå med denne fjortiskulturen. Og med middels engasjert mener jeg ikke at de kommer på en kamp i ny og ne, men at de kommer på alle kampene og ikke helt vil stå og synge men heller ikke orker et stillesittende liv på hovis. Eksempelvis Klanen har den fordelen at de er store nok til å tilby noe til alle, pr nå tror jeg $ bare har tilbud til de som synes de skal fortelle hele stadion at dommeren er en hore om et innkast går feil vei.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I dag benyttet Stabæk Support seg av en rekke muligheter til å sjikanere motstandernes supportere, trenerapparat og spillere.

 

Stabæk support burde konsentrere seg om å støtte eget lag og ikke sjikanere motstandere. Tror kanskje dette var et engangstilfelle og det mot et drittlag fra Hamar som bare trener dødball!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er alle horer?

Skulle jeg rolig mene ;-)

 

Neida, men herregud da.. Orker man ikke "ukvemsord på fjortis-stadiet" burde man kanskje vurdere om hovis er stedet (og det er ganske mye ukvemsord på fjortis-stadiet der og.......).

 

Tenker du spesielt på kødden som tråkka på flaggene?

 

Og der har du excatcly hvorfor Stabæk Support aldri kommer til å bli så store som vi ønsker. Fordi vi aksepterer dette. Det er greit med engasjement, og det er greit å bli revet med og det er greit å skjelle ut dommeren. Men for folk som er middels engasjert frister det ikke å stå med denne fjortiskulturen. Og med middels engasjert mener jeg ikke at de kommer på en kamp i ny og ne, men at de kommer på alle kampene og ikke helt vil stå og synge men heller ikke orker et stillesittende liv på hovis. Eksempelvis Klanen har den fordelen at de er store nok til å tilby noe til alle, pr nå tror jeg $ bare har tilbud til de som synes de skal fortelle hele stadion at dommeren er en hore om et innkast går feil vei.

 

Ja, for i klanen er det ingen som roper hore...

 

Og hva har du tenkt å gjøre.. opprette et bannepoliti som kommer og smekker alle med som skjeller ut dommern på fingrene...???

Endret av Berdiin
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og der har du excatcly hvorfor Stabæk Support aldri kommer til å bli så store som vi ønsker. Fordi vi aksepterer dette. Det er greit med engasjement, og det er greit å bli revet med og det er greit å skjelle ut dommeren. Men for folk som er middels engasjert frister det ikke å stå med denne fjortiskulturen. Og med middels engasjert mener jeg ikke at de kommer på en kamp i ny og ne, men at de kommer på alle kampene og ikke helt vil stå og synge men heller ikke orker et stillesittende liv på hovis. Eksempelvis Klanen har den fordelen at de er store nok til å tilby noe til alle, pr nå tror jeg $ bare har tilbud til de som synes de skal fortelle hele stadion at dommeren er en hore om et innkast går feil vei.

Jeg støtter den! Hadde med gjest til ståtribunen i dag, og blir ganske flau når noen "drittunger" på 16 år kommer med kommentarer a'la hore, kjønnsorganer etc. Det er ikke en gang spontane utbrudd, men kommer typisk 10-15 sekunder etter situasjonen når alle har roet seg så ingen skal "gå glipp" av moroklumpene. Bruk heller energien på sang, skulle gjerne hatt 5 mål, 6 mål.... flere ganger i dag :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og der har du excatcly hvorfor Stabæk Support aldri kommer til å bli så store som vi ønsker. Fordi vi aksepterer dette. Det er greit med engasjement, og det er greit å bli revet med og det er greit å skjelle ut dommeren. Men for folk som er middels engasjert frister det ikke å stå med denne fjortiskulturen. Og med middels engasjert mener jeg ikke at de kommer på en kamp i ny og ne, men at de kommer på alle kampene og ikke helt vil stå og synge men heller ikke orker et stillesittende liv på hovis. Eksempelvis Klanen har den fordelen at de er store nok til å tilby noe til alle, pr nå tror jeg $ bare har tilbud til de som synes de skal fortelle hele stadion at dommeren er en hore om et innkast går feil vei.

 

Jeg støtter den! Hadde med gjest til ståtribunen i dag, og blir ganske flau når noen "drittunger" på 16 år kommer med kommentarer a'la hore, kjønnsorganer etc. Det er ikke en gang spontane utbrudd, men kommer typisk 10-15 sekunder etter situasjonen når alle har roet seg så ingen skal "gå glipp" av moroklumpene. Bruk heller energien på sang, skulle gjerne hatt 5 mål, 6 mål.... flere ganger i dag :lol:

 

Sorry ass, men uten de drittungene og de andre som "slenger med leppa" hadde SS vært jævlig stusselig... :ph34r:

 

Kanskje "jammen fy skamme seg dommer" er mer godtatt? da hadde hvertfall jeg blitt mer flau..

 

og x mål, y mål skal jeg ikke kommentere en gang...

Endret av Berdiin
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, for i klanen er det ingen som roper hore...

 

Og hva har du tenkt å gjøre.. opprette et bannepoliti som kommer og smekker alle med som skjeller ut dommern på fingrene...???

Nå er det kanskje noen av oss som ikke ser opp til klanen og må gjøre som de gjør... Det er vel heller ikke snakk om bannepoliti, men å la dere(?) få vite at de fleste ønsker å ligge på et litt høyere nivå. Skal vi først spille på at vi kommer fra Bærum trenger vi i hvert fall ikke å stupe oss ned til oslo-øst nivå, de kan få ligge der alene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, for i klanen er det ingen som roper hore...

 

Og hva har du tenkt å gjøre.. opprette et bannepoliti som kommer og smekker alle med som skjeller ut dommern på fingrene...???

Nå er det kanskje noen av oss som ikke ser opp til klanen og må gjøre som de gjør... Det er vel heller ikke snakk om bannepoliti, men å la dere(?) få vite at de fleste ønsker å ligge på et litt høyere nivå. Skal vi først spille på at vi kommer fra Bærum trenger vi i hvert fall ikke å stupe oss ned til oslo-øst nivå, de kan få ligge der alene.

 

Brukte da bare klanen som eksempel for det var dét du gjorde smarten.

Hvordan tenkte du å la oss (?) få vite at de fleste ønsker på ligge på et litt høyere nivå? Gå ned på indre bane med ropert? Be my guest..

 

Og hvis å rope stygge ting bla. til dommeren er oslo øst oppførsel er hele Norge Oslo øst, bare så det er sagt..

Endret av Berdiin
Lenke til innlegg
Del på andre sider


I dag benyttet Stabæk Support seg av en rekke muligheter til å sjikanere motstandernes supportere, trenerapparat og spillere.

 

Som vanlig ble ord som 'hore', 'horunge' og lignende slengt etter diverse personer.

 

Er det all right? Er det kult?

 

Og er det en flott måte å drive verving på? Vil jo tro at folk på hovedtribunen, på feltene for juniorsupport, den blaa familie osv hører hva vi roper.

 

Kanskje det finnes gode Stabæk Supportere som gjerne villet stått blant oss og sunget og ropt, men som synes ukvemsord på fjortis-stadiget faktisk er for dumt.

 

Jepp. Selvsagt er det hele supporterklubben som sjikanerer - ikke bare de 2-3 som ropte et eller annet.

 

"Jeg er jævli forbannet på at Fremskrittspartiet har sex med mindreårige på Langesund."

 

Hva med å si fra til dem det gjelder i stedet for å grise det utover forumet som om det er hele supporterklubben som gjør det? De står akkurat like langt fra deg som fra de som er i styret - som du formodentlig mener skal fly rundt som tanke- og talepoliti på tribunen.

 

Hvis du ikke fatter forskjellen på en supporterklubb og et medlem av en supporterklubb bør du få noen til å hjelpe deg med å titte på innleggene dine før du poster.

 

Forresten er det ikke på ståtribunen vi verver medlemmer til supporterklubben. Alle som er der er allerede medlemmer.

 

Jeg synes også horunge-rop i hytt og gevær er teit. Men skulle jeg reagere på alt teit jeg hører rundt omkring - ikke bare på ståtribunen, ville jeg ikke hatt tid til mye annet. Men jeg klarte jo å reagere på innlegget ditt, som muligens var noe bedre enn horunge-ropene, men ikke mye..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sånt som dette går begge veier. De som ikke liker ukvemsord, må akseptere at et og annet blir sagt i løpet av en kamp, og de som er litt over gjennomsnittlig ufine i ordbruken må ta hensyn til at andre kan finne det plagsomt. Enten klarer begge parter å dempe seg litt eller så kan det med tiden blir altfor mange fraksjoner som kjører sitt eget løp. Det er bedre med én stor supportergruppe der alle står samlet selv om meningene spriker litt enn en haug med grupperinger som gjør alt de kan for å få ting på sin måte og rister oppgitt på hodet over det andre foretar seg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg står på ståfeltet for jeg vil støtte laget og vise følelser. Blir man sur på dommeren fordi man mener han er feil får man lov til å vise følelser (les: skrike). Det er nettopp det som liksom er grunnforskjellen mellom stå og hovis da.. Hvor engasjerte er folka på hovis, i forhold til de på ståfeltet (les: hovis reiser seg opp og klapper høflig mens mange på stå kaster seg over nærmeste hals). Følelser ja.. Det er mye det det har å gjøre med (hvis man da ikke bare raller hore-hore-hore på trass, det er en annen sak).

Endret av Berdiin
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva er en hore?

 

Prostitusjon er salg av seksuelle tjenester mot betaling eller for andre gjentjenester. En person som selger seksuelle tjenester kalles en prostituert. I en mer generell betydning av ordet kan ethvert salg av tjenester til et formål ansett som uverdig betraktes som prostitusjon.

 

De fleste prostituerte er kvinner som tilbyr sine tjenester til menn. Vanlige ord som brukes for en kvinne som prostituerer seg, er skjøge, ludder og hore . En prostituerts kunde kalles i Norge gjerne «horekunde», som er ment nedlatende. «hore » (stammer fra det gammelengelske hōra, med røtter i indo-europeiske «kā» som betyr «lyst») er en nedlatende betegnelse på kvinnelige prostituerte; prostituert er en mindre verdiladet betegnelse, og blir ofte sett på som et mindre vulgært ord enn «hore ». I Tyskland bruker imidlertid de fleste prostituertes organisasjoner ordet Hure (hore), da de mener prostituert er et byråkratisk ord og en unødvendig eufemisme.

 

Noen prostituerte er menn som selger tjenester til andre menn. Menn som selger seksuelle tjenester til kvinner er langt sjeldnere.

 

En som organiserer prostitusjonsvirksomhet kalles en hallik.

 

Prostituerte er stigmatisert i de fleste samfunn og religioner. Deres kunder er stigmatisert i mindre

 

Kilde: <a href="http://no.wikipedia.org/wiki/Hore" target="_blank">http://no.wikipedia.org/wiki/Hore </a>

Endret av $uperTerje
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, for i klanen er det ingen som roper hore...

 

Og hva har du tenkt å gjøre.. opprette et bannepoliti som kommer og smekker alle med som skjeller ut dommern på fingrene...???

Nå er det kanskje noen av oss som ikke ser opp til klanen og må gjøre som de gjør... Det er vel heller ikke snakk om bannepoliti, men å la dere(?) få vite at de fleste ønsker å ligge på et litt høyere nivå. Skal vi først spille på at vi kommer fra Bærum trenger vi i hvert fall ikke å stupe oss ned til oslo-øst nivå, de kan få ligge der alene.

 

Brukte da bare klanen som eksempel for det var dét du gjorde smarten.

Hvordan tenkte du å la oss (?) få vite at de fleste ønsker på ligge på et litt høyere nivå? Gå ned på indre bane med ropert? Be my guest..

 

Og hvis å rope stygge ting bla. til dommeren er hele Norge Oslo øst, bare så det er sagt..

Hmm,

 

Generasjonskonflikt på ståfeltet :)

 

Slik vli det vel alltid være... "Styggedommen" hørtes i allefall ikke over plenen, der jeg hadde tatt en midlertidig eksil i følge med en etterhvert så molefonken Ham-Kam fan.

 

Det er lett å la seg rive med når man står slik i fellesskap og roper. Når man har fått noen år rundt midjen, håret gråner og tynnes på toppen så glemmer man hvordan det var å være ung, og hvor tøff man følte seg når man kunne rope hore til alle og enhver.

 

Samtidig vil nok de unge, etterhvert som alderen samler seg rundt midjen, håret gråner og tynnes på toppen og de forhåpentligvis begynner å skjønne litt mer av verden og livet forøvrig starte å irritere seg over neste generasjon supportere...

 

Nå har nok grensen for hva som er akseptabel drittslenging flyttet seg litt siden jeg var ung og uerfaren, men slik vil det vel også alltid være... Men den viktigste lærdommen man tar med seg ettervert som man modnes er vel at ubehøvlet språk ovenfor alle og enhver ikke gavner laget nevneverdig...

 

Bortkastet energi...

 

@ringo

 

og JA jeg vet noen "vokser" aldri opp!

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Greit, det er ikke helt bra å kalle alt og alle for prostituerte(hvertfall de som ikke er det), men jeg ser ikke helt problemet...

 

Det synges 'solgt seg som ei hore' både titt og ofte, og en god del andre kraftuttrykk kommer frem i løpet av en kamp, en gang kom det til og med titusen kjønnsord mot motstander-benken.

 

Noen mener at $$ fremstår som en gjeng fjortiser, hvertfall synes noen av de som står på siden og observer det. Man mener sågar at vi pga. 'fjortisstempelet' går glipp av mange 'observator-medlemmer', dvs. slike som liker å stå på feltet for å få med seg stemningen, uten å bidra så felt mye selv.

 

Selv mener jeg det kan være andre grunner til at vi ikke er like store som klanen, som det refereres til, men de trenger vi ikke gå inn på her..

Endret av msp
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Denne debatten er endeløs, nesten litt meningsløs også...

 

Vi er en supporterklubb med medlemmer i alle aldre og utgaver. Noen av oss tenker ikke videre over et utsang hvor man kaller motstanderens trener en hore, mens andre syns det er kjempeflaut..

Men sånn er livet, om vi skal gjøre alle glade blir vi nok Norges kjedeligste supporterklubb uten klapp og rop, for det er jo sikkert noen som har noe i mot det å (satt litt på spissen).

 

Ærlig talt så mener jeg også at det er barnslig og fjortis å kalle motstanderens trener for hore, han gjør tross alt jobben sin, og synge solgt seg som en hore til dommeren fordi han har blåst for en litt tvilsom offside er nok også litt i det drøyeste laget mener jeg.

 

Men det er det jeg mener..

 

Andre vil være uenig med meg, for de syns det er helt greit, mens andre vil nok ha et "talepoliti".. Men noen ganger må vi bare innse det som det er, du får ikke alt som du vil ha det, så neste gang noen skriker hore, så bare lukk ørene, dra igang en sang, eller bare kommenter det for han. Det er ikke noe annet å gjøre med det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selvfølgelig er det mange grunner til at vi er der vi er i dag, og jeg tror Ringos kommentar som vanlig fra den kanten var ganske bra.

 

Tre ting jeg vil påpeke:

En semiengasjert tilskuer som står i utkanten med blå drakt og jubler litt ekstra ved målene er bedre enn en ekstra tilskuer som sitter på hovis. Vi må for all del ikke undervurdere effekten av disse. Jeg tror det Enga har bygget seg opp på er at det ble populært å late som man var ekte Klanensupporter. Så fikk de alle disse menneskene i utkanten og det så ut som de var sykt mange. Og medlemstall i supporterklubber har kanskje en tendenes til å være enten en god eller en ond sirkel.

 

Selvfølgelig skal vi ikke ha noe bannepoliti! Og selvfølgelig skal ingen måtte ta jobben som bannepoliti. Michael Moore dokumentaren om skytevåpen i USA intervjuet en kar som alltid gikk med gunner fordi det var hans lovfestete rett. Men hvorfor ble han spurt? Fordi loven ga han lov til det. Selv om det var lov for han å gå med gunner, og lov for fjortiser å skrike hore; det er ikke alltid man bør gjøre ting fordi det er lov.

 

Tilslutt meget gode poenger fra Morten og BjornH: Stabæk først! I jevne kamper med nerver kan det kanskje funke å psyke ut motspillerne. På 3-0 og 4-0 skal vi la HamKam lide i fred, og lage den festen som gutta fortjener. Ikke ved å drite ut stakkars bønder, men synge for gutta.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På 3-0 og 4-0 skal vi la HamKam lide i fred, og lage den festen som gutta fortjener. Ikke ved å drite ut stakkars bønder, men synge for gutta.

 

Støttes!

¨

Virket ikke som om alle var helt med på den, det var rimelig stille til tider...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I dag benyttet Stabæk Support seg av en rekke muligheter til å sjikanere motstandernes supportere, trenerapparat og spillere.

 

Som vanlig ble ord som 'hore', 'horunge' og lignende slengt etter diverse personer.

 

Er det all right? Er det kult?

 

Og er det en flott måte å drive verving på? Vil jo tro at folk på hovedtribunen, på feltene for juniorsupport, den blaa familie osv hører hva vi roper.

 

Kanskje det finnes gode Stabæk Supportere som gjerne villet stått blant oss og sunget og ropt, men som synes ukvemsord på fjortis-stadiget faktisk er for dumt.

 

Jepp. Selvsagt er det hele supporterklubben som sjikanerer - ikke bare de 2-3 som ropte et eller annet.

 

"Jeg er jævli forbannet på at Fremskrittspartiet har sex med mindreårige på Langesund."

 

Hva med å si fra til dem det gjelder i stedet for å grise det utover forumet som om det er hele supporterklubben som gjør det? De står akkurat like langt fra deg som fra de som er i styret - som du formodentlig mener skal fly rundt som tanke- og talepoliti på tribunen.

 

Hvis du ikke fatter forskjellen på en supporterklubb og et medlem av en supporterklubb bør du få noen til å hjelpe deg med å titte på innleggene dine før du poster.

 

Forresten er det ikke på ståtribunen vi verver medlemmer til supporterklubben. Alle som er der er allerede medlemmer.

 

Jeg synes også horunge-rop i hytt og gevær er teit. Men skulle jeg reagere på alt teit jeg hører rundt omkring - ikke bare på ståtribunen, ville jeg ikke hatt tid til mye annet. Men jeg klarte jo å reagere på innlegget ditt, som muligens var noe bedre enn horunge-ropene, men ikke mye..

Takk for den.

 

Hensikten med å dra igang denne debatten var IKKE å rope på "bannepoliti", var IKKE å kvitte oss med "fjortisspråk" og er IKKE et utslag av "generasjonskonflikt". (Jeg synger da med på "solgt som seg som en hore"...) Men jeg syns man noen ganger kan tenke seg om hva man sier. Det er mulig de som slenger sånn står langt fra styret i Stabæk Support, men enkelte av dem opptrer som "capo'er" på ståtribunen.

 

Ja, det var gamlingen som (nesten) tråkket på flaggene som gjorde utslaget, fikk meg til å skrive. Han så helt vettaskremt ut. Men det var mye ondskapsfull slenging mot benken til HamKam også. Jeg syns ikke det er unødvendig å slenge mot benken - men ikke hele tiden.

 

Og for å få med at dette ikke dreier som "banneord" eller "kjønnsfokusering"; jeg syns noe av den trakasseringen vi sto for under kampen mot Lillestrøm (Uwe Rössler) var høyst usmakelig.

 

Hvorfor kan vi ikke være usympatiske med stil?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Generellt til denne debatten! Jeg er stadig bannepoliti på feltet og får flere stygge blikk enn taknemlige så til dere som mener det er for mye banning. Ta dere sammen, stå opp og si i fra og i det minste støtt de som gjør det med et hyggelig nikk. TAKK!

 

Videre:

Det synges 'solgt seg som ei hore' både titt og ofte, og en god del andre kraftuttrykk kommer frem i løpet av en kamp, en gang kom det til og med titusen kjønnsord mot motstander-benken.

Dette er direkte feil!

 

Fakta!

Den kampen det siktes til var mot RBK den gangen Åge Hariede var trener der og drittslengingen den gangen er bevist å komme fra tribunen rett bak deres innbytter benk og IKKE Stabæk Support. Nå er det F#¤% meg på tide hvertfall dere internt får med dere det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Denne debatten har kommet opp hvert år og vil nok komme opp neste år også.

Men jeg setter pris på at selvransakelsen er tilstede.

Jeg har kallt spillere, dommere, trenere og linjemenn mye dumt gjennom årene... mye dumt!

 

Men det er etter at jeg har fått barn at jeg har tatt meg selv at i at det må man kanskje gi seg med.

Mine barn vil ikke være med og det er ikke på grunn av manglende interesse, men at de har blitt noe skremt. Står også sammen med de eldre nabobarna og det er mye språk de ikke bør høre.

 

En annen ting som slår meg er at når man er så "få", bør vel energien være på å få frem de blaa og drite i om Grodås er utenfor stripene ved boksen....

 

Melder jeg gjerne til å ta i ett tak når dette gjelder dette, måtte si til en i går at hvis han fortsetter å skrike "Ham Kam Suger" til en hardbarka Kamma supporter med høl i nesa og camobukser , får han nok grisejuling. Det ble tatt i mot med et smil. Så det hjelper vel litt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I dag benyttet Stabæk Support seg av en rekke muligheter til å sjikanere motstandernes supportere, trenerapparat og spillere.

 

Som vanlig ble ord som 'hore', 'horunge' og lignende slengt etter diverse personer.

 

Er det all right? Er det kult?

 

Og er det en flott måte å drive verving på? Vil jo tro at folk på hovedtribunen, på feltene for juniorsupport, den blaa familie osv hører hva vi roper.

 

Kanskje det finnes gode Stabæk Supportere som gjerne villet stått blant oss og sunget og ropt, men som synes ukvemsord på fjortis-stadiget faktisk er for dumt.

 

Jepp. Selvsagt er det hele supporterklubben som sjikanerer - ikke bare de 2-3 som ropte et eller annet.

 

"Jeg er jævli forbannet på at Fremskrittspartiet har sex med mindreårige på Langesund."

 

Hva med å si fra til dem det gjelder i stedet for å grise det utover forumet som om det er hele supporterklubben som gjør det? De står akkurat like langt fra deg som fra de som er i styret - som du formodentlig mener skal fly rundt som tanke- og talepoliti på tribunen.

 

Hvis du ikke fatter forskjellen på en supporterklubb og et medlem av en supporterklubb bør du få noen til å hjelpe deg med å titte på innleggene dine før du poster.

 

Forresten er det ikke på ståtribunen vi verver medlemmer til supporterklubben. Alle som er der er allerede medlemmer.

 

Jeg synes også horunge-rop i hytt og gevær er teit. Men skulle jeg reagere på alt teit jeg hører rundt omkring - ikke bare på ståtribunen, ville jeg ikke hatt tid til mye annet. Men jeg klarte jo å reagere på innlegget ditt, som muligens var noe bedre enn horunge-ropene, men ikke mye..

 

Ja, det var gamlingen som (nesten) tråkket på flaggene som gjorde utslaget, fikk meg til å skrive. Han så helt vettaskremt ut. Men det var mye ondskapsfull slenging mot benken til HamKam også. Jeg syns ikke det er unødvendig å slenge mot benken - men ikke hele tiden.

 

 

Hva er det du babler om?? Han tråkka ganske klart på faktisk to flagg skal du vite. Men er kanskje ikke så lett å se fra helt bakerst.....?

 

Og når du er så dum at du MÅ tråkke på flaggene som ligger på indre bane, når du er så slapp at du ikke orker å ta deg de to sekundene det tar å gå rundt, ja da fortjener du faen meg å få høre det..

 

Adjøss, nå drar jeg til Island!

Endret av Berdiin
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Så tilfeldigvis denne tråden og følte meg med en gang noe truffet :) Jeg er nok en av de verste til å rope ut akkurat det jeg føler om motstander/dommer i øyeblikket og det høres sikkert helt idiotisk ut.. Jeg skal prøve å skjerpe meg der. Det er bare så digg å få det ut :D

 

Samtidig mener jeg vi må passe oss for å bli en gjeng med sirumpa nisser som bare skal være venner med alt og alle. Trenere i Tippeligaen må tåle å høre litt dritt fra motstanderfansen, ellers kan de begynne med ludo eller yatzi på toppnivå i stedet. En dommer får garantert ikke med seg hva vi roper uansett, han er såpass langt unna. Linjedommerne derimot kan nok få med seg endel, og jeg skal passe på å være litt mer varsom i min kritikk av dem.

 

Hvis noen syns jeg overdriver, kom bort og si fra. Jeg er han svære fyren som maser på at folk skal synge :) Men forstå at ikke alle har samme temperament. Nå tar vi Liiin på søndag!

Endret av Anders C
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så tilfeldigvis denne tråden og følte meg med en gang noe truffet :) Jeg er nok en av de verste til å rope ut akkurat det jeg føler om motstander/dommer i øyeblikket og det høres sikkert helt idiotisk ut.. Jeg skal prøve å skjerpe meg der. Det er bare så digg å få det ut :D

 

Samtidig mener jeg vi må passe oss for å bli en gjeng med sirumpa nisser som bare skal være venner med alt og alle. Trenere i Tippeligaen må tåle å høre litt dritt fra motstanderfansen, ellers kan de begynne med ludo eller yatzi på toppnivå i stedet. En dommer får garantert ikke med seg hva vi roper uansett, han er såpass langt unna. Linjedommerne derimot kan nok få med seg endel, og jeg skal passe på å være litt mer varsom i min kritikk av dem.

 

Hvis noen syns jeg overdriver, kom bort og si fra. Jeg er han svære fyren som maser på at folk skal synge :) Men forstå at ikke alle har samme temperament. Nå tar vi Liiin på søndag!

 

Kunne ikke sagt det bedre selv! :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så tilfeldigvis denne tråden og følte meg med en gang noe truffet :) Jeg er nok en av de verste til å rope ut akkurat det jeg føler om motstander/dommer i øyeblikket og det høres sikkert helt idiotisk ut.. Jeg skal prøve å skjerpe meg der. Det er bare så digg å få det ut :D

 

Samtidig mener jeg vi må passe oss for å bli en gjeng med sirumpa nisser som bare skal være venner med alt og alle. Trenere i Tippeligaen må tåle å høre litt dritt fra motstanderfansen, ellers kan de begynne med ludo eller yatzi på toppnivå i stedet. En dommer får garantert ikke med seg hva vi roper uansett, han er såpass langt unna. Linjedommerne derimot kan nok få med seg endel, og jeg skal passe på å være litt mer varsom i min kritikk av dem.

 

Hvis noen syns jeg overdriver, kom bort og si fra. Jeg er han svære fyren som maser på at folk skal synge :) Men forstå at ikke alle har samme temperament. Nå tar vi Liiin på søndag!

 

Kunne ikke sagt det bedre selv! :D

 

ahhh.. at jeg kunne gå glipp av denne...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For det første synes jeg Albert har lansert et glimrende slagord for $$: Usympatiske med stil. :lol:

 

Dessuten mener jeg det finnes grenser som vi aldri kommer til å finne gode markører på. Noen har lyst til å rope hore og homse osv.. Selv om det er stort sett er veldig dumt, så blir det vanskelig for oss å nekte folk heller.

Så er det forskjell på ting, å rope at noen er homo setter jeg i samme bås som å rope rasistiske slagord.

 

Rop heller ting som er riktig, å rope at Normark ville miste jobben synes jeg var kult, å rope at Owe måtte pelle seg hjem til Tyskland er festlig. Imorgen kan vi synge "mer hår enn hjerne!" til Berg og rope at Lustu er urgammel og dårlig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Er alle horer?
×
×
  • Opprett ny...