Gå til innhold

Sandefjord-STABÆK


msp
 Del

Anbefalte innlegg


Agnar Førsund (på tredjeplass på toppskorerlista i Norge etter en haug med Stabækspillere) kan bli benket fra start.
Arnar Førsund er han derre klønete midtstopperen de låner av Vålerenga. Andreas Tegsröm er spissen du tenker på.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Agnar Førsund (på tredjeplass på toppskorerlista i Norge etter en haug med Stabækspillere) kan bli benket fra start.
Arnar Førsund er han derre klønete midtstopperen de låner av Vålerenga. Andreas Tegsröm er spissen du tenker på.

Skjønner at jeg har en laaaaannnggg vei å gå før jeg er i nærheten av @ringos kvalitet på forhåndsomtale....

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Agnar Førsund (på tredjeplass på toppskorerlista i Norge etter en haug med Stabækspillere) kan bli benket fra start.
Arnar Førsund er han derre klønete midtstopperen de låner av Vålerenga. Andreas Tegsröm er spissen du tenker på.

Skjønner at jeg har en laaaaannnggg vei å gå før jeg er i nærheten av @ringos kvalitet på forhåndsomtale....

Eh, ja - men det gjelder vel de fleste av oss. Ville blitt kjedelig her på forumet hvis kun @Ringo skulle diskutert med seg selv :lol: Det er nok ingen andre som holder hans nivå selv om mange tydeligvis sitter med gode kunnskaper om hva som skjer/har skjedd med de Blaa.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Jeg har godfølelsen i dag... Det er mange usikkerheter rundt midtbanen til SF. Andersson er definitivt ute og Knarvik sliter med ei vond tå. DEt betyr sannsynligvis at den nye finnen, som ikke har spilt kamp på 3 måneder, må inn i på midtbanen kanskje sammen med Ødegaard. SF's mannskap er ikke fryktingydende i utgangspunktet og når de i tilegg må rokere om så heller ting i vår favør...

 

Men jeg blir alltid så jævlig nervøs når jeg har godfølelsen... sånn er det å være pessimist av natur :)

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er jævlig nervøs forann dagens kamp. Ikke bare vil en seier i dag gi oss en liten luke til lagene nedover på tabellen, men den vil også bety 4. seier på rad i serien. Så stabilt gode er det ulikt Stabæk å være. Typisk Stabæk ville kanskje være å tape en sånn kamp... men gutta har vist bra moral så langt, så vi får håpe årets utgave bryter gamle trender. Jeg er skikkelig spent i dag merker jeg!!

Endret av Flexi Knut
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er jævlig nervøs forann dagens kamp. Ikke bare vil en seier i dag gi oss en liten luke til lagene nedover på tabellen, men den vil også bety 4. seier på rad i serien. Så stabilt gode er det ulikt Stabæk å være. Typisk Stabæk ville kanskje være å tape en sånn kamp... men gutta har vist bra moral så langt, så vi får håpe årets utgave bryter gamle trender. Jeg er skikkelig spent i dag merker jeg!!

 

 

Det er også viktig med seieren i og med at Odd faktisk vant kampen i går. Sterkt av dem å endre 0-2 til 3-2. Vi skal tross alt møte dem i neste runde på Odd stadion der de har tatt nå 17 av sine 22 poeng! Det er generelt en meget vanskelig kamp for Stabæk og nå som de er veldig med i flyten blir dette spennende!

 

Men først Sandefjord.... Jeg har desverre ikke godfølelsen i dag, det hadde hvert typisk Stabæk med et tap nå...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er jævlig nervøs forann dagens kamp. Ikke bare vil en seier i dag gi oss en liten luke til lagene nedover på tabellen, men den vil også bety 4. seier på rad i serien. Så stabilt gode er det ulikt Stabæk å være. Typisk Stabæk ville kanskje være å tape en sånn kamp... men gutta har vist bra moral så langt, så vi får håpe årets utgave bryter gamle trender. Jeg er skikkelig spent i dag merker jeg!!

Det er vel bare mot Start og FFK vi har prestert (jobbet) dårlig i år, men det er deilig å se at vi har jobbet så bra mot bunnlag som Tromsø og Kamma. Sandefjord har har bra stat hjemme i år (4-2-1), og de slo oss hjemme i fjor, så gutta våre bør være tent når de går ut. Synd IA ikke er klar, men vi har heldigvis få skader nå som svenskene er fulltallige igjen, Jokke og Markus har alltid full tenning de også :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


To kjipe bortekamper på rad nå, men kampene etter det er neimen ikke enkle de heller. Det er fra nå av og fremover vi får se hva som virkelig bor i laget. Det hadde vært utrolig digg med en seier i dag. Som alltid. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tipper sluttresultat 4-3! (Hvorfor ikke ...)

 

Optimist, jeg vet det går bra til sist ...

 

Håper du har rett! Men jeg må innrøme at jeg syns dette ser forferdlig mørkt ut...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


må bare rette kritikk til at ikke jönsson får figeren ut her... bytter... starnd burde vært inne for lengst.. veigar har jo vært en katastrofe...

 

Der, endelig! Hauger og Strand. Ikke et minutt for tidlig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Sandefjord-STABÆK
×
×
  • Opprett ny...