Gå til innhold

Stabæk - Brann 11/09


Tellefsen
 Del

Anbefalte innlegg


Ser at Ola Kamara scoret to mål og presset en Lyn-spiller til å score selvmål i treningskampen i dag. Sinnsykt bra at Ola, også mot et så bra lag som Lyn!! Jeg synes vi må gi de unge sjansen nå og sette Ola inn på laget som starter mot Brann. Nannskog må ut, han kjefter for mye. Dessuten er ikke Nannskog i nærheten av to mål i snitt som Ola Kamara har. Foreslår dette laget mot Brann:

 

Keeper: Jon Knudsen

Forsvar: MM Skjønsberg, IA Olsen, M Karlsson, B Holmvik

Midtbanen: Somen, Jokke, Stenersen, Alan

Spisser: Veigar, Ola Kamara

 

 

Blir vel litt i overkant å konkludere etter 1 treningskamp at Ola er bedre i Daniel.. Blir bare tull å snakke om "et snitt" på to mål etter en kamp. Et (gjennom)snitt sier som kjent noe om hvordan noe (i dette tilfelle antall mål per kamp) oppfører seg over tid. Og nettop tid er nøkkelen her... Gi gutten tid før han skal inn på laget mot serielederen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 270
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Ser at Ola Kamara scoret to mål og presset en Lyn-spiller til å score selvmål i treningskampen i dag. Sinnsykt bra at Ola, også mot et så bra lag som Lyn!! Jeg synes vi må gi de unge sjansen nå og sette Ola inn på laget som starter mot Brann. Nannskog må ut, han kjefter for mye. Dessuten er ikke Nannskog i nærheten av to mål i snitt som Ola Kamara har. Foreslår dette laget mot Brann:

 

Keeper: Jon Knudsen

Forsvar: MM Skjønsberg, IA Olsen, M Karlsson, B Holmvik

Midtbanen: Somen, Jokke, Stenersen, Alan

Spisser: Veigar, Ola Kamara

 

Jeg tror du bare kan drømme om at Ola blir å finne i start-11`ern fremfor Daniel med det første..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser at Ola Kamara scoret to mål og presset en Lyn-spiller til å score selvmål i treningskampen i dag. Sinnsykt bra at Ola, også mot et så bra lag som Lyn!! Jeg synes vi må gi de unge sjansen nå og sette Ola inn på laget som starter mot Brann. Nannskog må ut, han kjefter for mye. Dessuten er ikke Nannskog i nærheten av to mål i snitt som Ola Kamara har. Foreslår dette laget mot Brann:

 

 

 

Fordelen med Daniel i forhold til de unge spillerne, er at bare navnet hans utgjør en trussel for motstandern, bare det at han er på banen skaper rom for de andre spillerne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ok, kanskje det ikke kalles snitt da. Men han har hvertfall to mål på en kamp. Synes han bør gå inn på laget, hva skal han gjøre for å komme inn på laget hvis det ikke er godt nok? Daniel har et kjent navn, men hvis Ola spiller kan det bli en overraskelse for Brann. Har ikke tro på at det skjer, men håper uansett. Ola er et kjempetalent, viktig å gi de tillit, se bare hva Lyn gjør!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ok, kanskje det ikke kalles snitt da. Men han har hvertfall to mål på en kamp. Synes han bør gå inn på laget, hva skal han gjøre for å komme inn på laget hvis det ikke er godt nok? Daniel har et kjent navn, men hvis Ola spiller kan det bli en overraskelse for Brann. Har ikke tro på at det skjer, men håper uansett. Ola er et kjempetalent, viktig å gi de tillit, se bare hva Lyn gjør!

 

Ja, Ola er et kjempetalent, men Daniel skal starte mot Brann.

Endret av Stuart
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ok, kanskje det ikke kalles snitt da. Men han har hvertfall to mål på en kamp. Synes han bør gå inn på laget, hva skal han gjøre for å komme inn på laget hvis det ikke er godt nok? Daniel har et kjent navn, men hvis Ola spiller kan det bli en overraskelse for Brann. Har ikke tro på at det skjer, men håper uansett. Ola er et kjempetalent, viktig å gi de tillit, se bare hva Lyn gjør!

 

Ja, Ola er et kjempetalent, men Daniel skal starte mot Brann.

 

Og det bestemmer du?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hupp!

 

Tror det generelt er viktig å slippe til det man ofte regner som veldig unge spillere i dårlige ligaer. Norske serien var god på det før, men nå er det for mange gamle utlendinger, og se hvordan klubbene gjør det i Europa. Er ofte en grunn til at spillere 25+ spiller i Norge, det er fordi de ikke er gode nok for resten av verden.

 

Her nede i Ungarn ser vi det samme. Zalaegerszegi har overraskende tatt ledelsen i serien så langt, med veldig mange unge spillere på laget. De har bevisst satse på å hente spillere fra u-landslag, og bruker spillere helt ned til såvidt fylte 18 år. Slo blant annet MTK som folk vel husker fra E-cup for noen år siden. Mitt Debrecen er dessverre i motsatt ende av skalaen, og det toppet seg med salget av Peter Máté. Selv om de er på 2. plass nå, tror jeg det går mot en tung sesong.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hupp!

 

Tror det generelt er viktig å slippe til det man ofte regner som veldig unge spillere i dårlige ligaer. Norske serien var god på det før, men nå er det for mange gamle utlendinger, og se hvordan klubbene gjør det i Europa. Er ofte en grunn til at spillere 25+ spiller i Norge, det er fordi de ikke er gode nok for resten av verden.

 

Her nede i Ungarn ser vi det samme. Zalaegerszegi har overraskende tatt ledelsen i serien så langt, med veldig mange unge spillere på laget. De har bevisst satse på å hente spillere fra u-landslag, og bruker spillere helt ned til såvidt fylte 18 år. Slo blant annet MTK som folk vel husker fra E-cup for noen år siden. Mitt Debrecen er dessverre i motsatt ende av skalaen, og det toppet seg med salget av Peter Máté. Selv om de er på 2. plass nå, tror jeg det går mot en tung sesong.

 

Det kan jeg bare bekrefte. Har ofte gjort det bra med unge spillere på FM og det ser jo ut til å funke i virkeligheten og. Mange gode unge spillere... JA til Ola mot Brann!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ord kan ikke beskrive hvor glad jeg er for at ninja-alan ikke er ansatt i stabæk.

 

Ok, så siden jeg vil satse på talenter er du glad for at jeg ikke jobber i Stabæk? Synes du heller kan komme med noen argumenter for ditt syn istedet for å mobbe meg... :angry:

 

Til info var det jeg som foreslo Peter Máté som nå spiller i premier league, så så dum kan jeg vel ikke være???

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ord kan ikke beskrive hvor glad jeg er for at ninja-alan ikke er ansatt i stabæk.

 

Ok, så siden jeg vil satse på talenter er du glad for at jeg ikke jobber i Stabæk? Synes du heller kan komme med noen argumenter for ditt syn istedet for å mobbe meg... :angry:

 

Til info var det jeg som foreslo Peter Máté som nå spiller i premier league, så så dum kan jeg vel ikke være???

 

Så søt når han er sint! :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ord kan ikke beskrive hvor glad jeg er for at ninja-alan ikke er ansatt i stabæk.

 

Ok, så siden jeg vil satse på talenter er du glad for at jeg ikke jobber i Stabæk? Synes du heller kan komme med noen argumenter for ditt syn istedet for å mobbe meg... :angry:

 

Til info var det jeg som foreslo Peter Máté som nå spiller i premier league, så så dum kan jeg vel ikke være???

 

Når du mener å benke daniel så er du faktisk ganske dum. Han har 43 mål på 53 kamper, og du vil sette han ut fordi Ola scoret to mål i en treningskamp mot lyn? Helt greit å satse på talenter, det har stabæk vært flinke til. Men spillere skal spille fordi de er gode nok, ikke fordi de er unge. Og ola har vist nok ganger på 2 laget i år at han ikke holder tippeligaklasse enda. Når det gjelder Màtà så fant du bare tilfeldigvis et navn, du hadde ingen anelse om hva den spilleren sto for. Det går på flaks, ikke din fantastiske dyktighet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ord kan ikke beskrive hvor glad jeg er for at ninja-alan ikke er ansatt i stabæk.

 

Ok, så siden jeg vil satse på talenter er du glad for at jeg ikke jobber i Stabæk? Synes du heller kan komme med noen argumenter for ditt syn istedet for å mobbe meg... :angry:

 

Til info var det jeg som foreslo Peter Máté som nå spiller i premier league, så så dum kan jeg vel ikke være???

 

Når du mener å benke daniel så er du faktisk ganske dum. Han har 43 mål på 53 kamper, og du vil sette han ut fordi Ola scoret to mål i en treningskamp mot lyn? Helt greit å satse på talenter, det har stabæk vært flinke til. Men spillere skal spille fordi de er gode nok, ikke fordi de er unge. Og ola har vist nok ganger på 2 laget i år at han ikke holder tippeligaklasse enda. Når det gjelder Màtà så fant du bare tilfeldigvis et navn, du hadde ingen anelse om hva den spilleren sto for. Det går på flaks, ikke din fantastiske dyktighet.

 

Ikke kall meg dum fordi jeg mener noe annet enn deg! Daniel er en bra spiller, men han er varierende og klager mye når laget har det tøft. Ola står for noe nytt og spennende og kan definitivt overraske Brann. Skal Ola få sjansen bør det være på bekostning av Daniel siden de er like som spilletyper (bakromsspisser). Til din ifo sier Jan Jönsson på BDTV i dag at det er mulig Ola får sjansen mot Brann, eventuelt senere i høst. Så da er du vel lei deg for at han jobber i Stabæk da? Ja, satse på talenter skal vi ikke ha noe av! Når han viser seg frem mot tippeligamotstand bør han få tillit når han gjør det bra. Han har vel gjort det ok på 2-laget også når han får sjansen i dag???

 

Peter Máté (ikke Mátá) viser at jeg har litt teft. Hvis du hadde giddet å lese litt av det jeg skrev om han ville du sett at jeg hadde funnet ut mer om han enn de fleste andre som foreslår spillere her...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ord kan ikke beskrive hvor glad jeg er for at ninja-alan ikke er ansatt i stabæk.

 

Ok, så siden jeg vil satse på talenter er du glad for at jeg ikke jobber i Stabæk? Synes du heller kan komme med noen argumenter for ditt syn istedet for å mobbe meg... :angry:

 

Til info var det jeg som foreslo Peter Máté som nå spiller i premier league, så så dum kan jeg vel ikke være???

 

Når du mener å benke daniel så er du faktisk ganske dum. Han har 43 mål på 53 kamper, og du vil sette han ut fordi Ola scoret to mål i en treningskamp mot lyn? Helt greit å satse på talenter, det har stabæk vært flinke til. Men spillere skal spille fordi de er gode nok, ikke fordi de er unge. Og ola har vist nok ganger på 2 laget i år at han ikke holder tippeligaklasse enda. Når det gjelder Màtà så fant du bare tilfeldigvis et navn, du hadde ingen anelse om hva den spilleren sto for. Det går på flaks, ikke din fantastiske dyktighet.

 

Ikke kall meg dum fordi jeg mener noe annet enn deg! Daniel er en bra spiller, men han er varierende og klager mye når laget har det tøft. Ola står for noe nytt og spennende og kan definitivt overraske Brann. Skal Ola få sjansen bør det være på bekostning av Daniel siden de er like som spilletyper (bakromsspisser). Til din ifo sier Jan Jönsson på BDTV i dag at det er mulig Ola får sjansen mot Brann, eventuelt senere i høst. Så da er du vel lei deg for at han jobber i Stabæk da? Ja, satse på talenter skal vi ikke ha noe av! Når han viser seg frem mot tippeligamotstand bør han få tillit når han gjør det bra. Han har vel gjort det ok på 2-laget også når han får sjansen i dag???

 

Peter Máté (ikke Mátá) viser at jeg har litt teft. Hvis du hadde giddet å lese litt av det jeg skrev om han ville du sett at jeg hadde funnet ut mer om han enn de fleste andre som foreslår spillere her...

 

Jeg er veldig fornøyd med den jobben Jan Jönsson gjør i stabæk, og var ikke pga at du ville satse på talenter at jeg var glad for at du ikke er ansatt i stabæk. Jeg synes du til tider kommer med helt idiotiske forslag. Som f.eks at du ville ha Alanzinho som kaptein fordi du ikke visste forskjellen på en playmaker og kaptein, vitner om uvitenhet i mine øyne. Og forresten har ikke Màtè(beklager skrivefeilen, skal aldri skje igjen) bevist en dritt enda. Med tanke på hva de ungarske landslagsstopperne viste mot norge, har han en lang vei å gå før han holder tl og ikke minst pl klasse.

 

Edit: ikke vits å ta dette i denne tråden uansett. Vi er uenige om ting, sånn får det bare være. Du får sende en pm hvis du føler for det.

Endret av jokke
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Du er frisk i uttalelsene ninja-alan, det skal du ha. Grunnen til at du møter litt motbør er nok at du ikke har noe tyngde bak uttalelsene dine. Du vil altså splitte tippeligaens beste spisspar fordi Ola scoret to mål i dag og fordi Nannskog kan kjefte litt...

 

Scoret ikke Strand 2 mål mot Odd i treningskampen, burde vel ha satt inn han da.

 

Jokke har jo et poeng, det er vel ingenting som tyder på at Ola har herjet for 2. laget. Nå har ikke jeg sett noen kamper av de, men ingen har vel gitt noen signaler om det? Synes vel at hans vei inn på laget må gå gjennom overbevisende spill på 2. laget, så får han få noen sjanser som innbytter på A- laget etterhvert.

 

Når det gjelder denne vennen din Mate så var du heldig med at han ble solgt til Premier Leauge, rett etter at du nevnte han her. Du skal ha for det. Men likevel. Hvem som helst kan jo gå inn på sidene til topplagene i f. eks: Ungarn, Slovakia, Tsjekkia, Bulgaria og f.eks lagene bak de store i Nederland, Belgia og finne unge midtstoppere og lansere de som forsterkninger for Stabæk. Krever ikke noe teft det. Men hva er vitsen? Det er jo totalt uinteressant når ingen vet noe om de som spillere annet enn hvor høye og tunge de er. For ikke å snakke om hvorvidt en overgang til en liten norsk klubb i det hele tatt er aktuelt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og forresten har ikke Màtè(beklager skrivefeilen, skal aldri skje igjen) bevist en dritt enda. Med tanke på hva de ungarske landslagsstopperne viste mot norge, har han en lang vei å gå før han holder tl og ikke minst pl klasse.

 

Hvorvidt Ninja-Alan har noe å tilføre eller ikke er en ting. Men når det gjelder Máté har han, flaks eller ikke, kommet opp med et bra navn. Å si at han "ikke har bevist en dritt" vil jeg si er direkte feil.

 

Forrige sesong var han en viktig spiller for Debrecen. Det mens han ennå var tenåring. Det sier kanskje sitt at når han forlater klubben pga en krangel med den nye treneren, så er det til fordel for en klubb i Premier League? Er ikke sikker på om norske kranglefanter som Mifsud og Koren havner i klubber som holder samme nivå som Reading.

 

Det ungarske landslaget falt som du nevner grundig gjennom mot Norge. Langt under vanlig nivå fra de siste årene. Men å si at Máté er dårlig fordi landslaget hans gjør en dårlig kamp blir for drøyt. Husker vi de norske stopperne mot Senegal?

 

Du kan godt få krangle med Ninja-Alan, men ta han på ting du har greie på, ikke ting du synser om på grunnlag av fordommer mot fotballnasjoner du ikke kjenner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og forresten har ikke Màtè(beklager skrivefeilen, skal aldri skje igjen) bevist en dritt enda. Med tanke på hva de ungarske landslagsstopperne viste mot norge, har han en lang vei å gå før han holder tl og ikke minst pl klasse.

 

Hvorvidt Ninja-Alan har noe å tilføre eller ikke er en ting. Men når det gjelder Máté har han, flaks eller ikke, kommet opp med et bra navn. Å si at han "ikke har bevist en dritt" vil jeg si er direkte feil.

 

Forrige sesong var han en viktig spiller for Debrecen. Det mens han ennå var tenåring. Det sier kanskje sitt at når han forlater klubben pga en krangel med den nye treneren, så er det til fordel for en klubb i Premier League? Er ikke sikker på om norske kranglefanter som Mifsud og Koren havner i klubber som holder samme nivå som Reading.

 

Det ungarske landslaget falt som du nevner grundig gjennom mot Norge. Langt under vanlig nivå fra de siste årene. Men å si at Máté er dårlig fordi landslaget hans gjør en dårlig kamp blir for drøyt. Husker vi de norske stopperne mot Senegal?

 

Du kan godt få krangle med Ninja-Alan, men ta han på ting du har greie på, ikke ting du synser om på grunnlag av fordommer mot fotballnasjoner du ikke kjenner.

 

Var for å sette det litt på spissen. Men det jeg reagerte på var at ninja-alan slo fast at det var en spiller vi aboslutt burde kjøpe, selv om han ikke visste noe om han omtrent. Alt han visste var at han hadde kamper for u21 laget og hvor lang og tung han var. Når du senere beskriver han på en litt annen måte enn en fysisk stopper så blir det, for meg, teit når ninja-alan bruker han som "bevis" på hvor dyktig han er.

Men mitt siste ord er sagt i saken nå. Pm fra nå av. Selv om jeg sa det i stad også, men nå mener jeg det;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har innrømmet 100 ganger at det med Alan som kaptein var dumt. Kan vi ikke la det ligge snart? Det betyr vel ikke at alt jeg sier i all fremtid er dumt?

 

Tilbake til tråden du hele tiden prøver å spore av. Jeg synes det er litt respektløst å rakke ned på meg bare fordi jeg vil gi Daniel en hvil. I sommer var det mange som ville vrake Daniel siden han ikke hadde scoret på et par kamper. Senest mot RBK var det en som ville ha inn Strand istedenfor Daniel. Da det ble foreslått ble det diskutert, når jeg kommer med forslag mangler jeg tyngde? Javel...

 

Rart at det skal være så vanskelig å se argumenter for at Ola kan spille. Overraskelse er nevnt, i tillegg er det viktig med konkurranse om plassene. Kan dere ikke argumentere med noe annet enn "du er dum"? Det er det bare små barn som gjør...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Når det gjelder denne vennen din Mate så var du heldig med at han ble solgt til Premier Leauge, rett etter at du nevnte han her. Du skal ha for det. Men likevel. Hvem som helst kan jo gå inn på sidene til topplagene i f. eks: Ungarn, Slovakia, Tsjekkia, Bulgaria og f.eks lagene bak de store i Nederland, Belgia og finne unge midtstoppere og lansere de som forsterkninger for Stabæk.

 

Ja. men han gjorde det.

 

Så oppdag en spiller i en liten klubb som viser seg å gå for ingenting til en toppklubb i Europa da. hvis hvem som helst kan så kan vel du også?

Endret av Barreth
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Når det gjelder denne vennen din Mate så var du heldig med at han ble solgt til Premier Leauge, rett etter at du nevnte han her. Du skal ha for det. Men likevel. Hvem som helst kan jo gå inn på sidene til topplagene i f. eks: Ungarn, Slovakia, Tsjekkia, Bulgaria og f.eks lagene bak de store i Nederland, Belgia og finne unge midtstoppere og lansere de som forsterkninger for Stabæk.

 

Ja. men han gjorde det.

 

Så oppdag en spiller i en liten klubb som viser seg å gå for ingenting til en toppklubb i Europa da. hvis hvem som helst kan så kan vel du også?

 

Trond: du tar feil hvis du tror det var den første spilleren jeg var inne på. Jeg brukte litt tid på å finne han, og det viser at jeg har teft. Jeg kom med lang begrunnelse for hvorfor han er god. Hva er feks grunnen til at alle vil ha han Max von schebrugge eller noe fra hammarby? Ingen vet noe om han heller...

 

Edit: og som barreth sier; prøv å finn en spiller på samme måte hvis du tror det er enkelt...

Endret av ninja-alan
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nei, ikke spør meg. Er ikke helt med på den fra ninja-alan. Men det virker som om uansett hva han sier så skal alle rakke ned på det. Å la Ola få spille har blitt foreslått en rekke ganger. Å vrake Daniel har blitt nevnt av mange flere ganger. Men når ninja-alan sier det, ja da er det plutselig dumt.

 

Ninja-alan tok seg faktisk bryet med å sjekke ut et ukjent spillermarked, og fant en spiller som både ville være innenfor kostnadsrammer for stabæk og ferdighetsmessig helt på nivå. Desverre var det ikke mange som gadd å bruke en brøkdel med tid på å reflektere over det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes virkelig ikke at å vrake nr to på topscorer lista i norge når vi møter serielederen er en god idè. Spesielt ikke mot en 18 år gammel gutt som aldri har spilt i tippeligaen før. Det betyr ikke at jeg ikke er villig til å satse på talenter, det er bare ikke riktig måte å gjøre det. Leder vi 3-0 mot brann, fint gi ola de siste 20 minuttene. Gjerne la han prøve seg de siste kampene også hvis vi ikke kan komme på noe annet enn mellom 5-10 plass. Gjerne Ulrik og håkon også. Men mot brann trenger vi våre beste spillere, og rutine. Daniel har rutine og er vår nest beste(og landets nest beste spiss for øyeblikket). Med seier mot brann er vi igjen med og kjemper om gullet. Jeg tror ikke vi kommer til å klare gullet når sesongen er ferdig, men så lenge det er håp er det ikke riktig til å eksprimentere.

P.S Når det gjelder avsporinger ninja-alan har jeg to ganger skrevet at du skal svare meg på pm, nettopp for at tråden skal handle om stabæk-brann.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var for å sette det litt på spissen. Men det jeg reagerte på var at ninja-alan slo fast at det var en spiller vi aboslutt burde kjøpe, selv om han ikke visste noe om han omtrent.

 

Greit nok. Men du gjør det samme selv når du setter det på spissen, du snakker om ting du ikke har peiling på. Jeg er faktisk villig til å gi Ninja-Alan litt rett også. Har fulgt med på forumet her fra utsiden ganske lenge, og det er merkelig hvor mye folk kan ønske spillere jeg tviler på at de har sett. To eksempler har havnet i Tippeligaen. Peter Ijeh var ønsket av veldig veldig mange på forumet her, og ble lovpriset. Han viste seg å spille noen gode kamper i Viking, men hvor mange hadde sett han? Ali Gerba ble også hyllet av veldig mange, og det var mange som var sinte på Tom Schelvan for at et slikt kupp kunne gå til Odd. Så har ikke jeg hørt mer fra han. Hadde alle disse menneskene som ville ha Ijeh og Gerba virkelig sett dem spille?

 

Kanskje det er fordi jeg kjenner til Máté fra før at jeg tar det penere enn deg. men for meg er det ikke noe værre å ville kjøpe han enn å ville kjøpe Gerba eller Ijeh. Eller Christian Keller for den saks skyld. Av de fire nevnte er det bare Máté jeg har sett spille, så for meg er valget enkelt! (men nå er jo det for sent)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det kun jeg som har blitt slått av tanken om at ninja-alan og Daniel H. er én og samme schizofrene person? :unsure:

 

Ut i fra hva JJ sa på BDTV fikk jeg ikke inntrykk av at Ola er så veldig aktuell for mye spilletid med det første, naturlig nok. Ellers er jeg tilhenger av å hive unggutter uti det, uten å stille krav om at de må slå til fra første kamp. Ola virker å være en spiller vi med fordel kan matche på Tippeliga-nivå utover høsten. Ikke fordi han er i nærheten av å danke ut Daniel, men fordi han er en spennende spiller som jeg ikke tror vil gjøre seg bort om han før prøve seg. Jeg kan ikke helt skjønne hvorfor det er dummere å foreslå Ola fra start enn Andreas, selv om sistnevnte nok stiller foran i køen.

 

Angående Brann-kampen blir det interessant å se hvilke spillere som starter på de forskjellige kantene. Litt rart om Christian går rett inn på laget, men det skulle heller ikke forundre meg.

Endret av Perfect 7
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes det er vel så interessant å diskutere hvordan forsvarsfireren mot Brann vil/bør se ut. Ut fra dagens kamp, rbk-kampen på mandag og Brann-kampen i vår tipper jeg at følgende kombinasjoner er mest aktuelle:

 

Morten - Jeppe - IA - Markus

Morten - Markus - IA - Tom

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det kun jeg som har blitt slått av tanken om at ninja-alan og Daniel H. er én og samme schizofrene person? :unsure:

Hvis en med spilttet personlighet truer med å begå selvmord, er det da å betrakte som et gisseldrama?

 

Dette er den dummeste diskusjonen jeg har lest på lenge. Selvfølgelig skal Daniel spille. Spennende å se om Keller blir klar også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det kun jeg som har blitt slått av tanken om at ninja-alan og Daniel H. er én og samme schizofrene person? :unsure:

Hvis en med spilttet personlighet truer med å begå selvmord, er det da å betrakte som et gisseldrama?

En schizo ringte meg på mobilen her om dagen, og "caller ID"en min eksploderte :D

 

(haha, stjålet fra en standup rutine)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det kun jeg som har blitt slått av tanken om at ninja-alan og Daniel H. er én og samme schizofrene person? :unsure:

 

Hehe, er det takken for å prøve å forsvare en som i mine øyne ble litt i overkant kritisert?

 

Kan jo om du ville satt pris på det fylt noen sider med innlegg om schizofreni og misoppfattelser rundt diagnosen, men det blir såpass arbeidsrelatert at jeg tar det i arbeidstiden i morgen i stedet. Eller kanskje ikke :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg vil ha Max von Schleebrügge fordi han har et fett navn jeg!!! :)

 

Neida, men helt seriøst, jeg har sett han endel kamper og blitt imponert, må vel ikke komme med store doktoravhandlinger for å ha den tyngden som enkelte mener er nødvendig? Er jo tross alt et forum, ikke en side for forbeholdt eksperter(selv om mange her både er, og prøver å være, nettopp det).

 

Vil ha Jeppe i midtforsvaret mot Brann, og Markus på venstreback. Ellers samme gamle i forsvaret. Syns Keller viste spennende kvaliteter mot Lyn i dag, spørsmålet er om det er riktig å sette han inn på laget i en såpass viktig match, uten noe særlig erfaring i spillesystemet etc. Alan bør spille etter kampen i dag, og Steners er vel egentlig bankers? Jokke tror jeg kan bli en viktig brikke for å stoppe Martin Andresen, så vil ha med han. Høyrekanten står mellom Keller og Somen. Glad jeg slipper å ta ut laget!! Daniel og Gud på topp. Ola kommer innpå med ett kvarter igjen og dribler Eirik Bakke opp i nærmeste pølsebod før han banker inn 4-0, rett etter at vi har gått opp til 3-0 på selvmål av Gashi. De to første setter Daniel etter pasning fra Gud, og Mackan setter en på corner.

 

Gleder meg allerede til match!

Endret av Anders C
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - Brann 11/09
×
×
  • Opprett ny...