Gå til innhold

Stabæk på video


gufa
 Del

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...

vi filmet noen kamper/borteturer i årene 2004-2006. så ble det litt problematisk å ha med videokamera på stadion, og da jeg skulle ta med kameraet mitt til rennes fant jeg ut at det gikk i stykker - noen problemer med fargene, alt som er blått blir lilla og alt som er grønt blir gult *huff*

mimrefilm om nadderud høres bra ut - kanskje det finnes noen andre som har tid og lyst til å filme (og får lov til å gjøre det)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


vi filmet noen kamper/borteturer i årene 2004-2006. så ble det litt problematisk å ha med videokamera på stadion, og da jeg skulle ta med kameraet mitt til rennes fant jeg ut at det gikk i stykker - noen problemer med fargene, alt som er blått blir lilla og alt som er grønt blir gult *huff*

Kameraet er nok syreskadet...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ingen som har noe fra cupfinalen 98 ?

 

Jeg fikk følgende svar da jeg spurte NRK om å få kjøpe en kopi

 

Det er fotballforbundet som "sitter" på rettighetene til norske fotballkamper.

 

(En privatkopi på 90 minutter koster kr 1100,-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ingen som har noe fra cupfinalen 98 ?

 

Jeg fikk følgende svar da jeg spurte NRK om å få kjøpe en kopi

 

Det er fotballforbundet som "sitter" på rettighetene til norske fotballkamper.

 

(En privatkopi på 90 minutter koster kr 1100,-)

 

Stabækbutikken selger en VHS fra stemningen rundt cupfinalen og en del glimt fra selve kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ingen som har noe fra cupfinalen 98 ?

 

Jeg fikk følgende svar da jeg spurte NRK om å få kjøpe en kopi

 

Det er fotballforbundet som "sitter" på rettighetene til norske fotballkamper.

 

(En privatkopi på 90 minutter koster kr 1100,-)

 

Stabækbutikken selger en VHS fra stemningen rundt cupfinalen og en del glimt fra selve kampen.

Ikke Betamax altså?? Hvor går verden? :-/

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ingen som har noe fra cupfinalen 98 ?

 

Jeg fikk følgende svar da jeg spurte NRK om å få kjøpe en kopi

 

Det er fotballforbundet som "sitter" på rettighetene til norske fotballkamper.

 

(En privatkopi på 90 minutter koster kr 1100,-)

 

Stabækbutikken selger en VHS fra stemningen rundt cupfinalen og en del glimt fra selve kampen.

Ikke Betamax altså?? Hvor går verden? :-/

 

 

Nå må du være litt forsiktig - du kan dra opp en debatt du ikke aner rekkeviden av.  Men dvd-formatet var såvidt oppfunnet da Stabæk slo bartegjengen på Ullevaal en høstdag i 1998.  Min første video var forøvrige av systemet Video2000, som sammen med Betamax tapte kampen mot VHS.  Selv mener jeg Video2000 var suverent, det hadde gode bilder og kassetter med opptil 16 timers spilletid. Om Video2000 står det å lese på Wikipedia "Maskinene var kort og godt for avanserte for sin tid".  Derfor ble ikke de vinnerne.

 

 

Betamax tok forøvrig steget inn på det profesjonelle markedet og utviklet seg til Betacam.

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tør jeg foreslå en egen tråd der vi diskuterer om vi skal lage en poll om vi skal ha en tråd om videoformater der vi stort sett kan bruke tiden på å diskutere om vi skal ha tråder om andre ting enn Stabæk Fotball? Kun for brukere med over 42 innlegg og polske gartnere til å klippe hekken selvfølgelig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 7 måneder senere...

Hei , kom over denne akkurat nå

på vgd's forum( fantastisk btw :) ). den har sikkert blitt posted her , men tenkte at kanskje det hadde vært fint om noen lagde en sticky samle tråd her over geniale stabæk videor? så man fikk en liten oversikt over dem , er ikke altid man finner de sånn direkte ved å søke på youtube etc.

 

( sorry hvis det allerede finnes en og jeg er blind )

Endret av elaang
Du var ikke blind, men litt vanskelig var det. Uansett, så slo jeg de sammen.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hei , kom over denne akkurat nå
på vgd's forum( fantastisk btw :) ). den har sikkert blitt posted her , men tenkte at kanskje det hadde vært fint om noen lagde en sticky samle tråd her over geniale stabæk videor? så man fikk en liten oversikt over dem , er ikke altid man finner de sånn direkte ved å søke på youtube etc.

 

( sorry hvis det allerede finnes en og jeg er blind )

 

 

Den var det jammen noe kjent med ja!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk på video
×
×
  • Opprett ny...