Gå til innhold

Kamptråd: Viking-Stabæk 17. September 18:00


Bjornh
 Del

Anbefalte innlegg


Og til Ninja-Alan; det er hyggelig med koseprat og dikkedikk, men du må da ærlig talt forstå at skrikinga til Daniel, IA mfl. er fordi de er vinnertyper og vil ha igang intensiteten. Om du vil at alle skal danse rundt og leie hverandre i hendene, er jeg redd tippeligaen er feil sted.

 

Helt riktig! Det er kjempeviktig at vi har spillere som vil vinne!

Jons mål-løft mot Brann var stort å se på.

 

En klassiker!!!

 

Mener vi bør starte med Keller på kant i stedet for Alan. Så kan Alan komme innpå i 2. omgang for en sliten Somen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 251
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Håper ikke dette skjer før kampen.

 

De fleste klubbene som har byttet trener ser ut til å få en bra flyt.

Faen.

Men på en annen side. Trenerbytteeffekten er ikke 100%. I år har TIL, VIF og Start alle gjort det bra rett etter byttet. For at det ikke skal ende opp på 100% må Viking gjøre det dårlig... håper jeg...

 

Nordlie ser det ut til.

Endret av elaang
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes det høres merkelig ut. Skal han bare trene Viking ut sesongen? Neppe. Han tjener dobbelt så mye ved å sitte på rævva sammen med Davy i tv2-studio.

 

Skal han bli permanent trener? I såfall må han flytte fra Skien. Normalt er det kun en tanke i hodet på de som bor i Skien. Og det er å komme seg vekk derfra - fortest mulig. Men ikke Tom Nordlie. Han har bodd der uansett hvem han har trent.

 

Dette vil uansett gi en aldri så liten boost på Viking-spillerne. (Hvis det stemmer)

Endret av atleten
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Det var da som bare helvete, men intervjuet med Prahl på TV vest i går bar preg av å være en avsluttningssamtale... Han takket også publikum for deres støtte...

 

Med Nordlie på plass så får vi kanskje en ganske annen kamp. Han når ikke å gjøre så mye på kort tid, men som sagt så har Viking en ganske bra stall. Hvis de skjerper seg så kan de bli farlige. De kommer også til å stille i 433 i stedenfor 442 som de ville gjort med Prahl. Men det blir fortsatt viktig for oss å spille på deres skjøre psyke.

 

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Pokker da! Er det noe Keiko kan, så er det å få spillerne til å yte max og enda litt til. Vikings store problem i år har jo nettopp vært at spillerne virker som de går for halv maskin... Håper ikke Tom klarer å få dem til å yte max nå på søndag allerede.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


B)-->

QUOTE(d*u*b @ 14. Sep 2006, 08:06) 84868[/snapback]

Pokker da! Er det noe Keiko kan, så er det å få spillerne til å yte max og enda litt til. Vikings store problem i år har jo nettopp vært at spillerne virker som de går for halv maskin... Håper ikke Tom klarer å få dem til å yte max nå på søndag allerede.

 

Jepp,

 

Men han klarer ikke å forbedre fysikken deres dramatisk før søndagens kamp. De kommer nok til å stille skjerpet, men det finnes ingen trylleformler i fotball, bare hardt arbeid. På sikt så kommer viking til å bli en medaljekandidat igjen med Nordlie ved roret.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det nye her, sammenlignet med de andre trenerbyttene i år, er at man faktisk tar en som allerede er vraket et annet sted. Hvordan påvirker det stavangerske hoder at han som mislykkedes i Kristiansand skal redde dem?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På sikt så kommer viking til å bli en medaljekandidat igjen med Nordlie ved roret.

 

@ringo

 

Adecco-medalje?

 

Hepp,

 

Det spørs nok om de må nedom en tur selv med Nordlie ved roret. Det kommer ann på hvor skakk kjørte de er der borte... Men de har en veldig bra stall altså...

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det nye her, sammenlignet med de andre trenerbyttene i år, er at man faktisk tar en som allerede er vraket et annet sted. Hvordan påvirker det stavangerske hoder at han som mislykkedes i Kristiansand skal redde dem?

Nå har vel Norli bevist at han er god på å få lag gode på kort sikt, problemet er bare det at de ikke orker å ha ham så lenge. Så jeg tror faktisk at Viking gjør noe lurt jeg nå, på kort sikt vel å merke. Føler meg helt sikker på at vi taper i helgen. Selv om jeg ber på mine knær at jeg tar feil. :unsure:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Det spørs nok om de må nedom en tur selv med Nordlie ved roret. Det kommer ann på hvor skakk kjørte de er der borte... Men de har en veldig bra stall altså...

 

@ringo

 

De har farlig mange utlendinger og nye spillere som sikkert syntes at livet i Viking er pyton siden det går så dårlig, og noen av de vil nok bort selv om ingen av de har sagt det offentlig enda. Men så lenge de har så få spillere med lang fartstid i klubben og som verken har hjerte for Stavanger eller Viking, så tror jeg det skal mer til enn en hissig spermhval på sidelinjen for å vinne nok kamper til å overleve - ihvertfall holder det ikke mot Stabæk.

 

Viging ryger!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det kommer ann på hvor skakk kjørte de er der borte... Men de har en veldig bra stall altså...

 

@ringo

Virker som du jobber hardt for å forsvare tipset om Viking som serievinner...

 

Hehe...

 

Vi trodde vi var SÅ SMARTE når vi kom på den ideen... Usj!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Merkelig hvordan ledere tenker;

før Moldekampen hadde Viking et par uker uten seriekamp. Med andre ord, god tid for en ny trener å bli kjent med laget og få en viss inflytelse på hvordan de spiller. Men nei, da lar de Prahl fortsette. Så taper man én kamp til, og da er begeret fullt.... Og nå har Nordli 3 dager på seg før neste kamp...

 

Vel, egentlig gir jeg faen!

Endret av elaang
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Merkelig hvordan ledere tenker;

før Moldekampen hadde Viking et par uker uten seriekamp. Med andre ord, god tid for en ny trener å bli kjent med laget og få en viss inflytelse på hvordan de spiller. Men nei, da lar de Prahl fortsette. Så taper man én kamp til, og da er begeret fullt.... Og nå har Nordli 3 dager på seg før neste kamp...

 

Vel, egentlig gir jeg faen!

Hepp,

 

Vikingledelsen har vært på bærtur siden ansettelsen av han lokale 3. div treneren for noen år siden!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Flexi Knut, ikke alle som har mulighet til å komme seg dit.. Mente link til web-tv, dette er det vel noen som har? Linkene er vel like hver gang?

 

Er ikke så vanskelig, man er tilbake før skolen begynner! Har kanskje til å med tid til å ta en dusj før man må dra.. Kan man be om mer? :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1) Ikke alle har råd til å dra, eller har andre planer

2) Av (1) ser man at jeg ikke har penger, derav inget abonnement på FXT.. disse kampene er vel ikke gratis? har det ikke blitt lagt ut slike linker før?

En kamp koster deg 50NOK (linkene har forøvrig blitt passord-beskyttet). Endret av superblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Viking-Stabæk 17. September 18:00
×
×
  • Opprett ny...