Gå til innhold

Stabæk-Fredrikstad 24 september kl:18:00


magulfblaa
 Del

Anbefalte innlegg


Hvorfor skal ikke MMS spille på søndag?

Det var vel bare hans andre gule kort i år (i hvert fall i følge VG), så det er ikke snakk om noen karantene.

 

 

å! trodde han var ute jeg... da må han jo spille!

Han er heldigvis med. Riktignok har han tre gule i år, men ett av dem kom i cupen, i kampen mot Asker.

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 206
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Dette laget hadde vært bra!

-----------Jon---------------

Morten-Ulle-Markus-Bjørnar

---------Tommy-Jokke-------

-------Somen-Veigar/Henning-Henning/Veigar

---------------Daniel----------

 

Alan var ganske rotete i går og tror kanskje laget blir seende sånn ut:

Jon

Morten-Jeppe-Markus-Bjørnar

Somen-Tommy-Henning-Alan

Veigar-Daniel

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette laget hadde vært bra!

-----------Jon---------------

Morten-Ulle-Markus-Bjørnar

---------Tommy-Jokke-------

-------Somen-Veigar/Henning-Henning/Veigar

---------------Daniel----------

 

Alan var ganske rotete i går og tror kanskje laget blir seende sånn ut:

Jon

Morten-Jeppe-Markus-Bjørnar

Somen-Tommy-Henning-Alan

Veigar-Daniel

Uff, jeg er stygt redd for at du tar feil, jeg mener Bjørnar ikke har vært god nok i det siste og at Tom burde få spille neste kamp også. Jeppe har desverre vist seg for svak i bakre firer så jeg vil heller se Ulrik. Dette gir jo ikke så stor stabilitet i forsvaret så jeg mener også Alan bør starte på benken og at Henning tar hans plass. om det bør være jeppe, eller jocke som spiller på midten med Tommy er jeg usikker på.

 

altså jeg leverer for en gangs skyld mitt lag.

 

Jon

Morten, Ulrik, Markus, Tom

Somen, Tommy, Jeppe/jocke, Henning

Veigar, Daniel

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette laget hadde vært bra!

-----------Jon---------------

Morten-Ulle-Markus-Bjørnar

---------Tommy-Jokke-------

-------Somen-Veigar/Henning-Henning/Veigar

---------------Daniel----------

 

Alan var ganske rotete i går og tror kanskje laget blir seende sånn ut:

Jon

Morten-Jeppe-Markus-Bjørnar

Somen-Tommy-Henning-Alan

Veigar-Daniel

Jeg tror (og håper) de ikke setter Bjørnar og Alan sammen på venstre side. De er alt for offensive til å være der sammen. Hver for seg er de flinke, men sammen lager de motorvei for motstanderne.

Endret av Bjornh
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Laget

 

Knutsen

Morten-Jocke-Markus-Bjørnar

Somen-Henning-Tommy-Alan

Veigar-Daniel

 

Disse vil jeg se i kampen mot FFK, klar hjemmeseier!

 

Hvis Jocke etter ryktene var bra som midtstopper i Bundesligaen så bør han takle tippeligaen rimelig bra også. Har en hel uke å drille bakre firer'n på, kjør på! Henning inn på midten, alle sier han er bra for tiden, landslaget, treninger o.s.v. Han bør få sjansen fra start i neste match...

Selvom vi har tapt tre kamper nå er den ingen vits å bli defensive og legge om noe taktikk, kjøre på det vi kan best, offensiv glad fotball, så kjører vi over Fredrikstad!

Gutta bør være keen på å reise seg nå

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tre tap på rad nå, bør vi vurdere å gi Jönsson sparken? Jeg mener det. Vi har sett mange lag som har lyktes med trenerbytter den siste tiden og det er ingen grunn til at vi ikke skal tjene på det. JJ har vist tre ganger på rad nå at han ikke klarer å få laget til å vinne når vi sliter. Tror ikke det står på spillerne, de har nok lyst til å vinne. Men JJ forklarer ikke godt nok hvordan de skal gjøre det.

 

Igjen mener jeg at Nannskog må ut til fordel for Kamara neste kamp. Synes Nannskog var ganske dårlig i går igjen, selv om han ikke kjeftet så mye som før. På tide å prøve noe nytt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tre tap på rad nå, bør vi vurdere å gi Jönsson sparken? Jeg mener det. Vi har sett mange lag som har lyktes med trenerbytter den siste tiden og det er ingen grunn til at vi ikke skal tjene på det. JJ har vist tre ganger på rad nå at han ikke klarer å få laget til å vinne når vi sliter. Tror ikke det står på spillerne, de har nok lyst til å vinne. Men JJ forklarer ikke godt nok hvordan de skal gjøre det.

 

Igjen mener jeg at Nannskog må ut til fordel for Kamara neste kamp. Synes Nannskog var ganske dårlig i går igjen, selv om han ikke kjeftet så mye som før. På tide å prøve noe nytt!

 

Idiot...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tre tap på rad nå, bør vi vurdere å gi Jönsson sparken? Jeg mener det. Vi har sett mange lag som har lyktes med trenerbytter den siste tiden og det er ingen grunn til at vi ikke skal tjene på det. JJ har vist tre ganger på rad nå at han ikke klarer å få laget til å vinne når vi sliter. Tror ikke det står på spillerne, de har nok lyst til å vinne. Men JJ forklarer ikke godt nok hvordan de skal gjøre det.

 

Igjen mener jeg at Nannskog må ut til fordel for Kamara neste kamp. Synes Nannskog var ganske dårlig i går igjen, selv om han ikke kjeftet så mye som før. På tide å prøve noe nytt!

 

sorry as... du gir ikke en trener sparken etter 3 kamper med tap.

 

JJ er en flink trener! og jeg er iallefall veldig glad for at vi har han! Han kunne kanskje satset litt mer på de unge men alt i alt så er det han som ser dem mest og har størst innblikk!

Dessuten er Nannskog kjempe viktig. Han MÅ starte. Derimot kan vi bytte inn andre impulser etterhvert!

 

Men uansett tilbake til kampen, Hjemme mot Fredrikstad er en kamp vi SKAL og BURDE vinne. Så håper FFK spiller ekstraomganger mot start på onsdag så dem er tomme for krutt mot oss :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tre tap på rad nå, bør vi vurdere å gi Jönsson sparken? Jeg mener det. Vi har sett mange lag som har lyktes med trenerbytter den siste tiden og det er ingen grunn til at vi ikke skal tjene på det. JJ har vist tre ganger på rad nå at han ikke klarer å få laget til å vinne når vi sliter. Tror ikke det står på spillerne, de har nok lyst til å vinne. Men JJ forklarer ikke godt nok hvordan de skal gjøre det

 

En grunn til at vi ikke tjener på noe trenerbytte nå; vi ligger foreløpig ikke an til nedrykk. 3 poeng til vil antakeligvis holde for oss. Målsetningen før sesongen var å beholde plassen. Greit nok at vi sikkert kunne ligget høyere opp hvis ting hadde vært annerledes, men tabellen for øyeblikket lyver ikke. Virker det da logisk å gi JJ fyken fordi vi spilte mange gode kamper i vår og lå en stund an til å få en god plassering? Jeg synes ikke det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tre tap på rad nå, bør vi vurdere å gi Jönsson sparken? Jeg mener det. Vi har sett mange lag som har lyktes med trenerbytter den siste tiden og det er ingen grunn til at vi ikke skal tjene på det. JJ har vist tre ganger på rad nå at han ikke klarer å få laget til å vinne når vi sliter. Tror ikke det står på spillerne, de har nok lyst til å vinne. Men JJ forklarer ikke godt nok hvordan de skal gjøre det

 

En grunn til at vi ikke tjener på noe trenerbytte nå; vi ligger foreløpig ikke an til nedrykk. 3 poeng til vil antakeligvis holde for oss. Målsetningen før sesongen var å beholde plassen. Greit nok at vi sikkert kunne ligget høyere opp hvis ting hadde vært annerledes, men tabellen for øyeblikket lyver ikke. Virker det da logisk å gi JJ fyken fordi vi spilte mange gode kamper i vår og lå en stund an til å få en god plassering? Jeg synes ikke det.

 

Greit at han gjorde det bra på våren, men vi må se fremover og ikke bakover. Vi må se hvem som kan få mest ut av laget nå, og det er tydelig at JJ har slitt i det siste.

 

Ellers er jeg enig i at nå må det bli mer satsning på ungdommen. Både Jeppe og Karlsson var ganske dårlige mot Viking. Derfor mener jeg at JJ må vise at han mener alvor og spille med Skogseid og Arneberg som stoppere mot FFK. Sats på ungdommen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tre tap på rad nå, bør vi vurdere å gi Jönsson sparken? Jeg mener det. Vi har sett mange lag som har lyktes med trenerbytter den siste tiden og det er ingen grunn til at vi ikke skal tjene på det. JJ har vist tre ganger på rad nå at han ikke klarer å få laget til å vinne når vi sliter. Tror ikke det står på spillerne, de har nok lyst til å vinne. Men JJ forklarer ikke godt nok hvordan de skal gjøre det.

 

Igjen mener jeg at Nannskog må ut til fordel for Kamara neste kamp. Synes Nannskog var ganske dårlig i går igjen, selv om han ikke kjeftet så mye som før. På tide å prøve noe nytt!

 

 

Dette er vel det mest kunnskapsløse innlegget her på sidene på lang, lang tid

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tre tap på rad nå, bør vi vurdere å gi Jönsson sparken? Jeg mener det. Vi har sett mange lag som har lyktes med trenerbytter den siste tiden og det er ingen grunn til at vi ikke skal tjene på det. JJ har vist tre ganger på rad nå at han ikke klarer å få laget til å vinne når vi sliter. Tror ikke det står på spillerne, de har nok lyst til å vinne. Men JJ forklarer ikke godt nok hvordan de skal gjøre det.

 

Igjen mener jeg at Nannskog må ut til fordel for Kamara neste kamp. Synes Nannskog var ganske dårlig i går igjen, selv om han ikke kjeftet så mye som før. På tide å prøve noe nytt!

 

 

Dette er vel det mest kunnskapsløse innlegget her på sidene på lang, lang tid

 

Regner med at inlegget over var skrevet som ironi (så mye rart kan vel ellers ikke komme på trykk...) Hva med Espen Nystuen som midtstopper, han er jo like gal som IA i duellene og biter godt fra seg?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ellers er jeg enig i at nå må det bli mer satsning på ungdommen. Både Jeppe og Karlsson var ganske dårlige mot Viking. Derfor mener jeg at JJ må vise at han mener alvor og spille med Skogseid og Arneberg som stoppere mot FFK. Sats på ungdommen!

 

Ikke helt enig med deg...

Dette er ikke Championship Manager hvor man kan putte på masse 17-åringer og herje rundt. Men jeg tror at Karlsson og èn av unggutta er en betraktelig bedre duo enn Karlsson/Jansson. En evnt løsning når Skjønsberg er tilbake fra karantene, er å kjøre han inn som midtstopper med Tom/Keller og Bjørnar på backene. Skjønsberg var vel først og fremst en midtstopper når han kom opp for noen år siden, men med Mike, Muri og IAO på laget så ble han omskollert den gangen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


det er vel ikke snakk om å kjøre innpå med masse unggutter heller... men det å la de få matches litt forsiktig hadde vært bra istedenfor at de ikke blir matchet i det hele tatt.

 

så jo feks. hvordan viking satte på birkir bjarnason(?) igår og han var veldig frisk og er kun 17 år(?).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tre tap på rad nå, bør vi vurdere å gi Jönsson sparken? Jeg mener det. Vi har sett mange lag som har lyktes med trenerbytter den siste tiden og det er ingen grunn til at vi ikke skal tjene på det. JJ har vist tre ganger på rad nå at han ikke klarer å få laget til å vinne når vi sliter. Tror ikke det står på spillerne, de har nok lyst til å vinne. Men JJ forklarer ikke godt nok hvordan de skal gjøre det.

 

Igjen mener jeg at Nannskog må ut til fordel for Kamara neste kamp. Synes Nannskog var ganske dårlig i går igjen, selv om han ikke kjeftet så mye som før. På tide å prøve noe nytt!

Idiot! Tror du heller får begynne med knestående Ludo eller noe sånt, for dette kan du ikke! For ente gang kommer du med helt idiotiske innlegg...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Idiot! Tror du heller får begynne med knestående Ludo eller noe sånt, for dette kan du ikke! For ente gang kommer du med helt idiotiske innlegg...

La nå gutten få ytre sine meninger som alle oss andre her inne. Jeg er ikke alltid enig i det alle skriver jeg heller, men vi skal da være inkluderende...

Endret av $uperTerje
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tre tap på rad nå, bør vi vurdere å gi Jönsson sparken? Jeg mener det. Vi har sett mange lag som har lyktes med trenerbytter den siste tiden og det er ingen grunn til at vi ikke skal tjene på det. JJ har vist tre ganger på rad nå at han ikke klarer å få laget til å vinne når vi sliter. Tror ikke det står på spillerne, de har nok lyst til å vinne. Men JJ forklarer ikke godt nok hvordan de skal gjøre det

 

En grunn til at vi ikke tjener på noe trenerbytte nå; vi ligger foreløpig ikke an til nedrykk. 3 poeng til vil antakeligvis holde for oss. Målsetningen før sesongen var å beholde plassen. Greit nok at vi sikkert kunne ligget høyere opp hvis ting hadde vært annerledes, men tabellen for øyeblikket lyver ikke. Virker det da logisk å gi JJ fyken fordi vi spilte mange gode kamper i vår og lå en stund an til å få en god plassering? Jeg synes ikke det.

 

Greit at han gjorde det bra på våren, men vi må se fremover og ikke bakover. Vi må se hvem som kan få mest ut av laget nå, og det er tydelig at JJ har slitt i det siste.

 

Ellers er jeg enig i at nå må det bli mer satsning på ungdommen. Både Jeppe og Karlsson var ganske dårlige mot Viking. Derfor mener jeg at JJ må vise at han mener alvor og spille med Skogseid og Arneberg som stoppere mot FFK. Sats på ungdommen!

 

Ettersom du er den eneste her som mener JJ bør gå, er det egentlig så tydelig at han har slitt i det siste? Fotball går opp og ned, samme med formen til spillerne. Vi hadde mange oppturer i vår, nå har det kommet en liten nedtur (i den grad 1-0 tap på Lerkendal, tap mot serielederen og tap i Stavanger kan kalles nedtur). Jeg tror det kommer til å snu for oss og, i tide.

Generelt synes jeg det er en uting å kreve trenerens hode på et fat så fort det ikke går som man håper. Greit at han har sin del av ansvaret, men jeg synes det blir for enkelt.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Idiot! Tror du heller får begynne med knestående Ludo eller noe sånt, for dette kan du ikke! For ente gang kommer du med helt idiotiske innlegg...

La nå gutten få ytre sine meninger som alle oss andre her inne. Jeg er ikke alltid enig i det alle skriver jeg heller, men vi skal da være inkluderende...

men en viss standard og saklighet må man vel kunne forvente?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


:D Hva med å brette opp armene og se på de mulighetene vi har? Vi har en sterk benk nå med flere spillere som banker på døren. Fredrikstad har vel ikke skremt noen siden Egil Olsens dager på 70 tallet. La oss ikke miste hodet over en skadet IA, de som vil inn på laget må stå fram å vise seg frem nå!
Lenke til innlegg
Del på andre sider


:D Hva med å brette opp armene og se på de mulighetene vi har? Vi har en sterk benk nå med flere spillere som banker på døren. Fredrikstad har vel ikke skremt noen siden Egil Olsens dager på 70 tallet. La oss ikke miste hodet over en skadet IA, de som vil inn på laget må stå fram å vise seg frem nå!

 

Om ikke jeg ble skremt, så var det i alle fall ikke noe hyggelig syn i Fredrikstad 16.mai..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Veigar er tilbake mot FFK. Det er bra.

det er ikke bra, det er fantastisk og viktig!

vi trenger vår islending for å score! se på de andre tippeliga lagene...de som hadde islendinger på banen i går ble belønnet med mål....olafur örn bjarnason, birkir bjarnason, stefan gislason - alle scoret.

hvordan fungerer somen og veigar sammen? de 2 på topp mot ffk kanskje?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Ettersom du er den eneste her som mener JJ bør gå,

Ninja-Alan er ikke alene - jeg satt i hele gårkveld og kranglet med "Morten" så busta føyk, både på Forumet og på PM. Han fikk forøvrig to tråder stengt umiddelbart, den ene, som fremdeles kan sees, kommer han med et utrolig utfall på JJ. På den andre, som er helt borte, kom han med et voldsomt angrep på meg. (Han trodde nok det var jeg som hadde stengt den første tråden).

 

Ellers så skal Ninja-Alan ha for at tør å komme med utspill som for de fleste av oss for det til å rykke i slagarmen, og at han gjør det innenfor etablerte tråder. Jeg syns vi skal ha takhøyde her, og om innleggene blir så håpløse at det ikke går an å svare på dem, så gjør det: Ti dem ihjel....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


men en viss standard og saklighet må man vel kunne forvente?

 

Vi minner i rask rekkefølge om følgende fra Anders C siste 10 dager:

Det som er noe dritt er folk som alltid skal belære andre om hva som er korrekt. Dette er et forum der man skal få ytre meningene sine. Da blir det for dumt å kalle folk for skam osv pga en enkelt uttalelse rett etter en kamp. (Ja jeg mener to timer etter er rett etter en kamp)

P.S. Jeg har hørt rykter om at Rykkinn eldresenter har påmelding til kombinert strikke- og bocciakurs nå. Er dette kanskje noe for deg? Eventuelt sjakk, som jo heller ikke er noen voldsomt fysisk idrett? Så slipper du alle disse "grufulle" greiene med kroppskontakt og dueller!

Og hadde tanten min hatt pikk så ville jeg hatt enda en onkel, men det har hun ikke, like lite som leggen til Eirik Bakke har brukket. Hva er da problemet ditt?

Hvorfor 50? Ser ikke noen argumenter for at vi er mindre attraktive på sponsormarkedet enn Start...

 

Du synes at alle andre enn deg skal være sakelige, og at du skal bestemme hva som er riktige meninger her ine?

Endret av Daniel H.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


men en viss standard og saklighet må man vel kunne forvente?

 

Vi minner i rask rekkefølge om følgende fra Anders C siste 10 dager:

Det som er noe dritt er folk som alltid skal belære andre om hva som er korrekt. Dette er et forum der man skal få ytre meningene sine. Da blir det for dumt å kalle folk for skam osv pga en enkelt uttalelse rett etter en kamp. (Ja jeg mener to timer etter er rett etter en kamp)

P.S. Jeg har hørt rykter om at Rykkinn eldresenter har påmelding til kombinert strikke- og bocciakurs nå. Er dette kanskje noe for deg? Eventuelt sjakk, som jo heller ikke er noen voldsomt fysisk idrett? Så slipper du alle disse "grufulle" greiene med kroppskontakt og dueller!

Og hadde tanten min hatt pikk så ville jeg hatt enda en onkel, men det har hun ikke, like lite som leggen til Eirik Bakke har brukket. Hva er da problemet ditt?

Hvorfor 50? Ser ikke noen argumenter for at vi er mindre attraktive på sponsormarkedet enn Start...

 

Du synes at alle andre enn deg skal være sakelige, og at du skal bestemme hva som er riktige meninger her ine?

 

 

 

Hehe jeg tar den.. Tror nok jeg skal jekke meg ned litt... Beklager. Bra du sa fra Daniel H.

Endret av Anders C
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg var en av de som så positivt fremover nå, men jeg er ikke helt uenig det ninja-alan sier. Sier ikke at Janne skal sparkes NÅ, men syntes at det alltid skal vurderes når det går dårlig. Syntes faktisk også at Janne har vært svært dårlig taktisk i noen kamper (2-2 kampen mot Brann, 1-0 tapet for Start ) og ikke minst i går. Når man leder 1-0 for et bunnlag som nesten ikke har selvtillitt SKAL man klare å holde det inn, selvom i,a måtte gå ut me skade. Hvis det blir noen tap til nå, skal vi ikke se bort ifra at jannes posisjon kan bli diskutert...... iallefall her på forumet :unsure:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg var en av de som så positivt fremover nå, men jeg er ikke helt uenig det ninja-alan sier. Sier ikke at Janne skal sparkes NÅ, men syntes at det alltid skal vurderes når det går dårlig. Syntes faktisk også at Janne har vært svært dårlig taktisk i noen kamper (2-2 kampen mot Brann, 1-0 tapet for Start ) og ikke minst i går. Når man leder 1-0 for et bunnlag som nesten ikke har selvtillitt SKAL man klare å holde det inn, selvom i,a måtte gå ut me skade. Hvis det blir noen tap til nå, skal vi ikke se bort ifra at jannes posisjon kan bli diskutert...... iallefall her på forumet :unsure:

Jeg er helt uenig i det n-a sier. Vi ligger midt på tabellen (på alle måter) men en stall som er preget av mye skader i år. Eks Henning og Branimir er ikke der de skulle vært, tror det samme gjelder Jesper, og nå både Mike og IA ute med bruddskader. Vi slapp veldig billig på skadefronten i fjor, men har samlet opp mye til i år. I utgangspunktete hadde vi en veldig smal stall, men den har kommet seg en del i sommer. Vi kommer til å savne IA mot FFK, men jeg håper og tror vi putter mer enn et mål mot dem og kan redde oss med å putte mye.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


forsvarsfireren på søndag? Morten har vel bare to og ikke tre gule kort? da blir den vel sånn:

 

Morten--Jeppe--Markus--Tom

 

Jeg ville helst hatt Jeppe inn på sentral midtbane for Jokke og heller la Ulrik prøve seg på stopperplass, men Janne har ikke overrasket meg før i år og gjør det vel ikke nå heller.

 

Må Stabæk vinne! Jeg har troa på at med veigar tilbake på topp med Daniel blir dette bra!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk-Fredrikstad 24 september kl:18:00
×
×
  • Opprett ny...