Gå til innhold

Video fra Melløs


Einar
 Del

Anbefalte innlegg


Gjør det ikke før vår videoansvarlig har fiksa et skikkelig redigeringsprogram. Kommer da om en uke eller noe.

 

En annen ting, hvorfor har ikke Stabæk Support egne bilder? En fast fotograf? Hadde vært kult..

 

1912

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gjør det ikke før vår videoansvarlig har fiksa et skikkelig redigeringsprogram. Kommer da om en uke eller noe.

 

En annen ting, hvorfor har ikke Stabæk Support egne bilder? En fast fotograf? Hadde vært kult..

 

1912

 

Bra forslag, men trenger vi egentlig det, når vi har mange bilder på Inferno-siden, BB'02-siden, GU-siden og KVM-siden. Dere gjør en jævlig bra jobb. Husk at det ikke er noe som heter "å legge ut for mange bilder"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror ikke det er noe særlig vits. Er det flere som tar bilder nå så står snart hele Stabæk Support på løpebanen og fotograferer de grønne setene. Det vi trenger er flere sanger, flere til å starte dem, og flere til å synge dem.

 

Henrik

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg beklager kvaliteten på filmen. Redigerings programmet mitt bestemte seg for å slå seg totalt vrang så dette var det eneste jeg klarte å få fram. Legger antageligvis ut en ny version når jeg får nytt redigeringsprogram av Hanse

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

Video fra Melløs
×
×
  • Opprett ny...