Gå til innhold

Stabæk-Molde søndag 29.oktober kl 17:45


magulfblaa
 Del

Anbefalte innlegg


Kveldens høydepunkt: Da Somen demper ballen på brystet, vipper den over hodet til Molde-spillern han har i rygg, for så å runde av neste mann uten i det hele tatt å anstrenge seg.

 

Kveldens mål syns jeg står mellom Daniels første etter vanvittig fremspill fra Somen og Hennings suser.

 

Fy faen for en kveld.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Kveldens høydepunkt: Da Somen demper ballen på brystet, vipper den over hodet til Molde-spillern han har i rygg, for så å runde av neste mann uten i det hele tatt å anstrenge seg.

 

Kveldens mål syns jeg står mellom Daniels første etter vanvittig fremspill fra Somen og Hennings suser.

 

Fy faen for en kveld.

 

støttes. Så målene i reprise på tv. Henning sitt mål er bare sinnsykt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette var en helt fantastisk oppreisning fra forrige helg! Og vi kan faktisk sende Ham-Kam ned i siste runde også, kan vi ikke?

 

Jo. Om vi slår de havner de best på kvalik plass. Om Viking vinner sender vi Ham Kam ned

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette var en helt fantastisk oppreisning fra forrige helg! Og vi kan faktisk sende Ham-Kam ned i siste runde også, kan vi ikke?

Ham-Kam klarer seg med uavgjort, men om vi vinner og Viking slår Brann, så har vi dumpa to lag i år. Og det bør vi vel gå for?

 

Too late :)

Endret av Flexi Knut
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Moro på radioen på vei hjem.

 

P4: Her i Skien var det moro i 8 minutter da Lillestrøm scoret tre mål. Ellers koste vi oss med kaffe og vafler og høre på speakeren ramse opp scoringer fra Nadderud.

 

Hahaha :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Svært irriterende at internett var nede i 3 timer i dag, inkl kl 18-20. Ser at gutta har gjort en kjempejobb, og kampen skal sees i reprise i morgen. Like god innsats mot Kamma neste søndag, og gutta går en fin vinter i møte.

 

Laget i dag ga kanskje en pekepinn på en aktuell midtbane/angrep neste år. Tror nok det blir uskiftninger i forsvaret, så der er jeg mer usikker

 

FXT sin spillebørs:

 

1 Jon Knudsen (5)

 

15 Morten M. Skjønsberg (5)

4 Mike Kjølø © (6)

20 Inge André Olsen (7)

6 Tom Stenvoll (6)

 

9 Christian Keller (7)

13 Somen A. Tchoyi (8)

21 Tommy Stenersen (7)

25 Alanzinho (8)

 

10 Veigar Páll Gunnarsson (8)

11 Daniel Nannskog BB (9)

 

Sum: 76! Årsbeste?

Endret av Håvard
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Svært irriterende at internett var nede i 3 timer i dag, inkl kl 18-20. Ser at gutta har gjort en kjempejobb, og kampen skal sees i reprise i morgen. Like god innsats mot Kamma neste søndag, og gutta går en fin vinter i møte.

 

Laget i dag ga kanskje en pekepinn på en aktuell midtbane/angrep neste år. Tror nok det blir uskiftninger i forsvaret, så der er jeg mer usikker

 

FXT sin spillebørs:

 

1 Jon Knudsen (5)

 

15 Morten M. Skjønsberg (5)

4 Mike Kjølø © (6)

20 Inge André Olsen (7)

6 Tom Stenvoll (6)

 

9 Christian Keller (7)

13 Somen A. Tchoyi (8)

21 Tommy Stenersen (7)

25 Alanzinho (8)

 

10 Veigar Páll Gunnarsson (8)

11 Daniel Nannskog BB (9)

 

Sum: 76! Årsbeste?

 

Alan på 8?? javel?!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stem for helvete! Ingen jobb i morgen.

 

Brann - HamKam 0%

Lyn - Fredrikstad 1%

Odd Grenland - Lillestrøm 0%

Rosenborg - Viking 0%

Stabæk - Molde 96%

Sandefjord - Vålerenga 0%

Tromsø - Start 0%

 

Totalt antall stemmer: 983

 

Ser jo unektlig lovende ut :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Svært irriterende at internett var nede i 3 timer i dag, inkl kl 18-20. Ser at gutta har gjort en kjempejobb, og kampen skal sees i reprise i morgen. Like god innsats mot Kamma neste søndag, og gutta går en fin vinter i møte.

 

Laget i dag ga kanskje en pekepinn på en aktuell midtbane/angrep neste år. Tror nok det blir uskiftninger i forsvaret, så der er jeg mer usikker

 

FXT sin spillebørs:

 

1 Jon Knudsen (5)

 

15 Morten M. Skjønsberg (5)

4 Mike Kjølø © (6)

20 Inge André Olsen (7)

6 Tom Stenvoll (6)

 

9 Christian Keller (7)

13 Somen A. Tchoyi (8)

21 Tommy Stenersen (7)

25 Alanzinho (8)

 

10 Veigar Páll Gunnarsson (8)

11 Daniel Nannskog BB (9)

 

Sum: 76! Årsbeste?

 

Her er Dagbladets spillerbørs:

Jon Knudsen 5

Morten M. Skjønsberg 5

Mike Kjølø 5

Inge André Olsen 5

Tom Stenvoll 5

BB Somen A. Tchoyi 7

Tommy Stenersen 6

( Henning Hauger i 28 min. )

Christian Keller 5

Alan Carlos Gomes Da Costa 6

( Ola Kamara i 14 min. )

Daniel Nannskog 7

Veigar Pall Gunnarsson 6

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Svært irriterende at internett var nede i 3 timer i dag, inkl kl 18-20. Ser at gutta har gjort en kjempejobb, og kampen skal sees i reprise i morgen. Like god innsats mot Kamma neste søndag, og gutta går en fin vinter i møte.

 

Laget i dag ga kanskje en pekepinn på en aktuell midtbane/angrep neste år. Tror nok det blir uskiftninger i forsvaret, så der er jeg mer usikker

 

FXT sin spillebørs:

 

1 Jon Knudsen (5)

 

15 Morten M. Skjønsberg (5)

4 Mike Kjølø © (6)

20 Inge André Olsen (7)

6 Tom Stenvoll (6)

 

9 Christian Keller (7)

13 Somen A. Tchoyi (8)

21 Tommy Stenersen (7)

25 Alanzinho (8)

 

10 Veigar Páll Gunnarsson (8)

11 Daniel Nannskog BB (9)

 

Sum: 76! Årsbeste?

 

Her er Dagbladets spillerbørs:

Jon Knudsen 5

Morten M. Skjønsberg 5

Mike Kjølø 5

Inge André Olsen 5

Tom Stenvoll 5

BB Somen A. Tchoyi 7

Tommy Stenersen 6

( Henning Hauger i 28 min. )

Christian Keller 5

Alan Carlos Gomes Da Costa 6

( Ola Kamara i 14 min. )

Daniel Nannskog 7

Veigar Pall Gunnarsson 6

5.6 i snitt for oss?? De mener altså at vi spilte litt over middels. Dagbladet er duste ass. Haha!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


"Seieren var ikke et mål for stor."

 

"I et nest siste spilleminuttet hadde gjestene et stolpeskudd, men nærmere kom de heller ikke, og dersom skuddet hadde gått på innsiden ville det nesten vært urettferdig etter den bastante Stabæk-dominansen."

 

"stabæk er best i alt" - Hoseth

 

:D Gratulerer alle sammen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fotballmagasinets sak fra kampen:

 

http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=4745

 

Jeg anbefaler alle som ønsker å lese disse nyhetene på fotballmagasinet om å kopiere linken manuelt opp i adressefeltet og så trykke enter. Nettsiden kan logge hvor folk følger linker fra, og om de ikke får noen som følger linker fra stabaek.net kan det hende de slutter å spamme oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


"5.6 i snitt for oss?? De mener altså at vi spilte litt over middels. Dagbladet er duste ass. Haha!"

 

Han samme karen i DB ga dommer Svein Oddvar Moen 0 poeng på dommerbørsen da, så hvis dommern var vært 0 poeng er det kanskje ikke så rart av vi fikk 5,6 i snitt :P

Enten det eller så lukter det moldesupporter av den journalisten lang vei! Somen burde hatt 10 i alle børser egentlig for de utrolige prestasjonene hans i denne kampen! :D

Endret av fabbe3000
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Somen var jo helt konge i dag. Vi har funnet vår midtbanegeneral....

No shit! I dag viste han veldig mye av det jeg trodde han kunne komme til å gjøre ved å bli flyttet inn sentralt. Men jeg hadde ærlig talt ikke trodd at han skulle gli så lett inn i rollen allerede nå. Har hatt stor tro på han i den posisjonen bare han fikk en vinter med drilling på seg. Han overrasker!

 

Jeg tipper for øvrig at den midtbanen vi spilte med frem til Ola kom inn kan bli vår "faste" midtbanefirer til neste år, med mindre det gjøres noen storinnkjøp før den tid. Alan, Henning, Somen, Keller. Tror dette kan være den beste løsningen hvis vi skal kombinere kort- og langsiktighet.

 

Fin-fin kamp der det mest gledelige var at Veigar scorte to og Daniel tre, at Somen var en gigant og at Keller viste langt bedre takter enn tidligere.

 

Nå har vi sendt Molde ned, kanskje vi skal sørge for samme skjebne for HamKam neste serierunde? Hadde ikke gjort noe å bli kvitt dem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fy flate for en kamp på Nadderud i går, sniker seg utvilsomt inn på noe av det største jeg har opplevd.

 

Edit: Jeg registrerer også at kampen vår får mer medieomtale enn det faktum at RævBK tok seriegull i går. :)

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider


P4: Her i Skien var det moro i 8 minutter da Lillestrøm scoret tre mål. Ellers koste vi oss med kaffe og vafler og høre på speakeren ramse opp scoringer fra Nadderud.

 

For å være helt korrekt, så sa kommentatoren:

P4: Her i Skien var det moro i 8 minutter da Lillestrøm scoret tre mål. Ellers koste vi oss med kaffe og muffins mens vi småhumret hver gang speakeren ramset opp scoringer fra Nadderud.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fy flate for en kamp på Nadderud i går, sniker seg utvilsomt inn på noe av det største jeg har opplevd.

 

Edit: Jeg registrerer også at kampen vår får mer medieomtale enn det faktum at RævBK tok seriegull i går. :)

Det er derfor det er så greit at det er RBK som tar gullet. Det er ikke intr. lenger for pressen. Ingen legger merke til det liksom.

 

Så får vi heller bite i oss at endel av overskriftene om kampen vår i går handler om Molde.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fy flate for en kamp på Nadderud i går, sniker seg utvilsomt inn på noe av det største jeg har opplevd.

 

Edit: Jeg registrerer også at kampen vår får mer medieomtale enn det faktum at RævBK tok seriegull i går. :)

Det er derfor det er så greit at det er RBK som tar gullet. Det er ikke intr. lenger for pressen. Ingen legger merke til det liksom.

 

Så får vi heller bite i oss at endel av overskriftene om kampen vår i går handler om Molde.

 

Noe som i og for seg ikke er uventet. Med unntak av spissene våre er det utrolig hvor uinteressante vi er for folk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk-Molde søndag 29.oktober kl 17:45
×
×
  • Opprett ny...