Gå til innhold

Hva er forskjellen på?


Haaken
 Del

Anbefalte innlegg


SI er en gjeng som tidligere var med i bærget. Av ulike årsaker er har de nå ingen tilknytning til Stabæk Support. De har sitt eget felt på siden av hovedtribunen, og de driver ikke rekruttering. Består vel av ca 30 stk om jeg ikke tar helt feil

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her gjelder det vel å trå forsiktig, så en ikke tråkker noen på tærne. Men jeg må si at jeg savner den tifoen som jeg har forstått at denne gjengen stod for. Det er noen år siden nå, men den gang var det vanvittig mye bra tifo å skue fra hovedtribunen. En fikk en følelse av å se mot en curva fra støvellandet.

 

Hadde jo og vært fantastisk om alle kunne dra i samme retning, spesielt når det ikke finnes flere Stabæk supportere enn det faktisk gjør.

 

Forza Stabæk

Endret av superblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


[trå forsiktig]Enig med deg. Stabæk Support/BdB har gått fra å være blant de som ledet an på tifo-fronten her i landet til å bli forbigått av ganske mange. Trist, men sant. Og årsaken til det ligger vel i stor grad (utelukkende) i nettopp denne splittelsen. Det er bare for dumt at en så liten supportergruppe ikke skal klare å opptre samlet. Sånn blir det når litt for mange vil ha det på sin måte og ikke kan inngå kompromiss. Det kan ikke være tvil om at alle har tapt på denne splittelsen.[/trå forsiktig]

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er helt enig i det superblaa og Perfect 7 sier, men denne diskusjonen har blitt tatt flere ganger, og det er svært lite sannsynlig at noe kommer til å skje.. SI vil ikke hit, og enkelte i høye posisjoner i $$ virker ikke akkuratt særlig lystne på å ha dem tilbake heller...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette har blitt diskutert før, og ender bare med anklager og usannheter.

At enkelte nye Stabæksupportere ikke kjenner til historien er kjipt for dem

 

Vi legger denne diskusjonen død.

SI og SS har ikke noe med hverandre å gjøre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

Hva er forskjellen på?
×
×
  • Opprett ny...