Gå til innhold

Mer liv fra $$


Harald
 Del

Anbefalte innlegg


Den har helt klart et skikkelig potensiale. Den har blitt sunget en del tidligere, men kun på bussen. Det eneste som er viktig her er at man holder volumet nede.

 

Tekst:

 

1 mann gikk og så, gikk og så på Stabæk

1 mann og hans hund - NILS!

Gikk, gikk og så på Stabæk

 

2 mann gikk og så, gikk og så på Stabæk

2 mann, 1 mann og hans hund - NILS!

Gikk, gikk og så på Stabæk

 

3 mann gikk og så, gikk og så på Stabæk

3mann, 2 mann, 1 mann og hans hund - NILS!

Gikk, gikk og så på Stabæk

 

Osv...

 

 

konge!

 

 

sykt fett. denne må vi fortsette med.

 

Tragisk

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Den har helt klart et skikkelig potensiale. Den har blitt sunget en del tidligere, men kun på bussen. Det eneste som er viktig her er at man holder volumet nede.

 

Tekst:

 

1 mann gikk og så, gikk og så på Stabæk

1 mann og hans hund - NILS!

Gikk, gikk og så på Stabæk

 

2 mann gikk og så, gikk og så på Stabæk

2 mann, 1 mann og hans hund - NILS!

Gikk, gikk og så på Stabæk

 

3 mann gikk og så, gikk og så på Stabæk

3mann, 2 mann, 1 mann og hans hund - NILS!

Gikk, gikk og så på Stabæk

 

Osv...

 

 

konge!

 

 

sykt fett. denne må vi fortsette med.

 

Tragisk

 

javel? bra innlegg..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fint om alle gidder å kjøre milelange quotes for å legge inn én linjes tekst. Herlig bidrag fra gufa igjen, forresten.

Litt i samme ånd som det du poster i "supportersanger"-tråden i forumet til chicksa.

Det var dette med bjelke og splint, da.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Det er lenge siden det har vært så stille hos support som det var i dag. Var det ingen forsangere tilstede i dag? Begredelig forestilling.. FKT gjorde jobben sin i dag, i motsetning til support. Beklager hvis jeg tråkker noen på tærne. I dag var det medgangssynging, hvert fall frem til det sto 90 minutter på klokka.

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er lenge siden det har vært så stille hos support som det var i dag. Var det ingen forsangere tilstede i dag? Begredelig forestilling.. FKT gjorde jobben sin i dag, i motsetning til support. Beklager hvis jeg tråkker noen på tærne. I dag var det medgangssynging, hvert fall frem til det sto 90 minutter på klokka.

 

Enig.

Pinlig oppmøte av Inferno og U1912 (og Alz).

 

Potter skal ha skryt for at han prøvde, men den jobben er umulig å gjøre alene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg gikk mot sentrum av feltet vårt i pausen for å oppmuntre forsangerne til sterkere innsats. Hadde bare lagt merke til Potter. Da jeg kom fram oppdaget jeg at ikke bare forsangerne manglet. Så godt som hele lokomotivfeltet var borte. Nå befant noen seg på andre steder på feltet og noen var i vaktkorpset, men det var likevel helt elendig. Jeg burde selvsagt formanende ord om "Alltid, Uansett" og minne om at en av definisjonene på det å være ultras er at man alltid er der når laget spiller og at man alltid gir maksimalt trøkk.

 

Men jeg må si at vår innsats i går gjør at å klage på spillernes manglende innsats bare blir for dumt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forsiden på youtube har vanligvis mye unyttig informasjon, men i dag kan jeg lese under "Insight: Statistics and Data for the last 7 days":

 

Major changes

+13%

 

Det skjer alltid etter tap. Kult! Jeg var ikke der på Tønsbergkampen, men vi skal faen meg revansjere innsatsen! Vi svikter aldri!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Skal vi starte med Vuvuzelaer? FFK forbyr disse instrumentene og vaktmannskapet i Østfold gleder seg vel til å stoppe småunger med vuvuer. Jeg tror Stabæk kunne profitert på vuvuer på TA, da vi har de to spillerne i TL som har de beste telepatiske evnene. Om vuvuene støyer så mye at man ikke hører hva som blir sagt, må det da være fordel Pallskog? :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal vi starte med Vuvuzelaer? FFK forbyr disse instrumentene og vaktmannskapet i Østfold gleder seg vel til å stoppe småunger med vuvuer. Jeg tror Stabæk kunne profitert på vuvuer på TA, da vi har de to spillerne i TL som har de beste telepatiske evnene. Om vuvuene støyer så mye at man ikke hører hva som blir sagt, må det da være fordel Pallskog? :blink:

Du får alliere deg med han her.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nå er det vel bare for styret i Stabæk Support å sørge for at Rune Kvaale ikke lenger vil være vakt ved SS-feltet. Oppførselen hans idag var under en hver kritikk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå er det vel bare for styret i Stabæk Support å sørge for at Rune Kvaale ikke lenger vil være vakt ved SS-feltet. Oppførselen hans idag var under en hver kritikk.

 

Utrolig. En mann som allerede har sikret seg utestengelse fra selve feltet skal i tillegg føre sin personlige agenda mot enkeltpersoner og ringe vakttårnet og påstå de er drita for å få dem ut. Enda flere SS-vakter allerede har vært i kontakt med disse personene og ikke merket noe som helst. Det å true med å ta bilder av de som er igjen og synger etter kamp fylte begeret, i dag rant det over. Denne mannen må lengst mulig vekk fra SS.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå er det vel bare for styret i Stabæk Support å sørge for at Rune Kvaale ikke lenger vil være vakt ved SS-feltet. Oppførselen hans idag var under en hver kritikk.

 

Utrolig. En mann som allerede har sikret seg utestengelse fra selve feltet skal i tillegg føre sin personlige agenda mot enkeltpersoner og ringe vakttårnet og påstå de er drita for å få dem ut. Enda flere SS-vakter allerede har vært i kontakt med disse personene og ikke merket noe som helst. Det å true med å ta bilder av de som er igjen og synger etter kamp fylte begeret, i dag rant det over. Denne mannen må lengst mulig vekk fra SS.

 

Kunne han ikke bare ha knipset i vei? Kan vel ikke straffe folk for å stå igjen etter kamp...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Meget bra synging fra Stabæk Support i går! Jeg sitter på høyre langside for SS, og alt jeg hørte fra bortesupporterne (og det var mange, var de ikke?) var en knapt hørbar tromme.

 

PS! Trommer er for bønder!

Endret av mongokjell
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det har nok mer med plasseringen til bortefansen å gjøre, evt at de bare var ræva. For ss var dødt i går. Hvertfall hørtes det sånn ut for meg når jeg sto litt bak på feltet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Til tider var det bra synging i går, men samtidig var det også perioder med håpløst mange som mumlet. Det er faktisk vårt største problem for tiden; folk mumler i stedet for å synge. SYNG! SKRIK!

 

Kjernen var ikke så fryktelig mange stående, men de får med seg ganske mange av de sittende på klappe-tromme-sangene sine. Særlig når de leder. Men de var uansett imponerende mange totalt sett. Selvom det bor endel eksil-trøndere i Oslo.

 

Hadde det vært en tanke om en av oss går over på en av sittetribunene neste hjemmekamp for å dra opp stemningen litt? Synes det er fryktelig dødt på begge langsidene..

Endret av Anders C
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Til tider var det bra synging i går, men samtidig var det også perioder med håpløst mange som mumlet. Det er faktisk vårt største problem for tiden; folk mumler i stedet for å synge. SYNG! SKRIK!

 

Kjernen var ikke så fryktelig mange stående, men de får med seg ganske mange av de sittende på klappe-tromme-sangene sine. Særlig når de leder. Men de var uansett imponerende mange totalt sett. Selvom det bor endel eksil-trøndere i Oslo.

 

Hadde det vært en tanke om en av oss går over på en av sittetribunene neste hjemmekamp for å dra opp stemningen litt? Synes det er fryktelig dødt på begge langsidene..

 

 

Det er en bra tanke, har foresått det før.

Jeg fikk bilett på m i går og der var det mest Rbk supportere og det blir jo helt feil.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Til tider var det bra synging i går, men samtidig var det også perioder med håpløst mange som mumlet. Det er faktisk vårt største problem for tiden; folk mumler i stedet for å synge. SYNG! SKRIK!

 

Kjernen var ikke så fryktelig mange stående, men de får med seg ganske mange av de sittende på klappe-tromme-sangene sine. Særlig når de leder. Men de var uansett imponerende mange totalt sett. Selvom det bor endel eksil-trøndere i Oslo.

 

Hadde det vært en tanke om en av oss går over på en av sittetribunene neste hjemmekamp for å dra opp stemningen litt? Synes det er fryktelig dødt på begge langsidene..

 

 

Når du först er inne på dette med å flytte folk; hadde det kanskje värt en ide å ha "lokomotivdelen" av feltet vårt noe lenger bak? Du og Alz står vel ca. på rad 4-5 og övrige forsangere står vel stort sett på rad en. Veldig mange av de jeg mistenker synger höyest står på de tre fremste radene. Selv sto jeg under RBK-kampen på rad femten etter pause, og der var det jaggu ikke mye vi hörte av dere der framme (man må jo vente til man hörer hva som synges för man selv kan kaste seg på - i tillegg er det greit å holde samme takt). Stiller man forsangermafiaen (positivt ment) f.eks. på rad 12, tror jeg nok alt som kan krype og gå på de femten förste radene föler det langt greiere å henge seg på enn det er i dag. Forsangere som står såpass langt oppe kan også nyte luksuskombinasjonen å rope til klacken og se på kampen samtidig B)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Til tider var det bra synging i går, men samtidig var det også perioder med håpløst mange som mumlet. Det er faktisk vårt største problem for tiden; folk mumler i stedet for å synge. SYNG! SKRIK!

 

Kjernen var ikke så fryktelig mange stående, men de får med seg ganske mange av de sittende på klappe-tromme-sangene sine. Særlig når de leder. Men de var uansett imponerende mange totalt sett. Selvom det bor endel eksil-trøndere i Oslo.

 

Hadde det vært en tanke om en av oss går over på en av sittetribunene neste hjemmekamp for å dra opp stemningen litt? Synes det er fryktelig dødt på begge langsidene..

 

 

Når du först er inne på dette med å flytte folk; hadde det kanskje värt en ide å ha "lokomotivdelen" av feltet vårt noe lenger bak? Du og Alz står vel ca. på rad 4-5 og övrige forsangere står vel stort sett på rad en. Veldig mange av de jeg mistenker synger höyest står på de tre fremste radene. Selv sto jeg under RBK-kampen på rad femten etter pause, og der var det jaggu ikke mye vi hörte av dere der framme (man må jo vente til man hörer hva som synges för man selv kan kaste seg på - i tillegg er det greit å holde samme takt). Stiller man forsangermafiaen (positivt ment) f.eks. på rad 12, tror jeg nok alt som kan krype og gå på de femten förste radene föler det langt greiere å henge seg på enn det er i dag. Forsangere som står såpass langt oppe kan også nyte luksuskombinasjonen å rope til klacken og se på kampen samtidig B)

 

 

Det hørtes faktisk ganske fornuftig ut :D Kanskje også spre seg i bredden også, på den måten kan man få med de utpå sidene også?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bortsett fra at de ivrigste sjelden har lyst til å stå et annet sted enn med vennene sine bare fordi noen ikke klarer å synge selv. Jeg husker tilbake til da Supporteralliansen fikk billetter til en landskamp, de to nederste radene langs hele langsiden. Nff tenkte de kunne dra igang resten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bortsett fra at de ivrigste sjelden har lyst til å stå et annet sted enn med vennene sine bare fordi noen ikke klarer å synge selv. Jeg husker tilbake til da Supporteralliansen fikk billetter til en landskamp, de to nederste radene langs hele langsiden. Nff tenkte de kunne dra igang resten.

 

 

Tanken min var altså ikke å splitte opp "de ivrigste", men å "flytte" kjerne-/lokomotivfeltet ~ti rader bakover.

 

 

I tillegg er det tenkt at det ikke bare kan få noen flere til å synge, men også gjöre feltet mer samstemt. Hörer man ikke ikke lokomotivet godt, havner man fort på et annet sted i sangen...

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mer liv fra $$
×
×
  • Opprett ny...