Gå til innhold

Mer liv fra $$


Harald
 Del

Anbefalte innlegg


Det har nok vært mange "siste svaret vinner" og andre typer tråder som har gitt mye trafikk på flere fora. Nå får man kanskje utløp for kjedsomhet på andre steder. Jeg opplever i hvert fall ikke forumet som mindre meningsfullt nå kontra før, kanskje med unntak av noen klassiske forumtravere som ikke er så synlige lenger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

"Brann- og redningsetaten mener at bruken av nødbluss ikke er forenlig med nødblussets formål, og at bruken sender feil signaler til allmennheten."

 

hahaha! Sånt klarer man ikke finne på engang xD

Lenke til innlegg
Del på andre sider


"Brann- og redningsetaten mener at bruken av nødbluss ikke er forenlig med nødblussets formål, og at bruken sender feil signaler til allmennheten."

 

hahaha! Sånt klarer man ikke finne på engang xD

Da regner jeg med at de tar konsekvensen av det, og forbyr all bruk av raketter på nyttårsaften da det ikke er forenlig med (nød)rakettens formål...
Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.ostlendingen.no/elverum-handball/sport/handball/harverk-pa-bussene-og-trakassering-av-spillere/s/5-69-217132

 

"Enkelte tilhører Haslum Håndballklubb, andre skal være kjenninger av Haslum-spillere, det var representanter fra Stabæk Support og en del russ var også til stede."

 

Noen fra SS som kan bekrefte at de var til stede eller er dette bare rall?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.ostlendingen.no/elverum-handball/sport/handball/harverk-pa-bussene-og-trakassering-av-spillere/s/5-69-217132

 

"Enkelte tilhører Haslum Håndballklubb, andre skal være kjenninger av Haslum-spillere, det var representanter fra Stabæk Support og en del russ var også til stede."

 

Noen fra SS som kan bekrefte at de var til stede eller er dette bare rall?

Jeg har ikke hørt at noen av våre som var der

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal nok ta dette med en liten klype salt. Der er de vant til at publikum klapper for mål til begge lag (med sånne idiotiske oppblåsbare hender mm), sjelden sett noe så døvt som da jeg var der i vinter en gang. Mulig jeg er superfordomsfull og var der på feil dag, men uansett. Tror vi skal ta høyde for at overgangen til faktiske SUPPORTERE ble litt stor.

Såvidt jeg vet er det kun også frivillig vakthold der, kanskje greit å øke kravene litt.

 

Når det er sagt så er NA en fantastisk hall på alle måter og HHH en svært veldrevet klubb til inspirasjon.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Som supportere (flagg, jubling etc) var ikke disse gutta noe værre enn Elverumgjengen, heller tvert imot, men hva som faktisk ble sagt og gjort var vanskelig for meg å få med meg i andre hjørnet av hallen.

Det er godt mulig at noen av gutta også er medlem av SS, men å kalle de for "representanter for Stabæk Support" er vel litt drøyt.

 

Hva som skjer utenfor hallen, derimot, er en helt annen sak (forutsatt at det har sjjedd som beskrevet). Sånt skal ikke skje.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er godt mulig at noen av gutta også er medlem av SS, men å kalle de for "representanter for Stabæk Support" er vel litt drøyt.

 

Trolig noen representanter fra Statskirken og Humanetisk forbund også i den gjengen..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skrevet med en god dose rall. Billy, Messi og IA var der fortalte ting som man selvsagt ikke kan meddele, efter så hadde Stabæk Lars tidenes konsert der ingen andre enn Kaptein Morten Messi sang en vakker tolking av "500 miles"

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Okei, surt tap, men rimelig bra på tribunen! Vi holder et ganske så gjevnlig trøkk i dag gjennom kampen, men jeg savner at alle bidrar! Jeg er en av de som står foran og er med på å dra i gang og det er surt å snu seg og se så mange holde kjeft! Vi skaper en enormt trøkk når alle bidrar!

 

En ting jeg syntes mange kan jobbe med er å kutte ut syting mot dommer og motspillere MIDT i sangene! Vi har en evne til å holde trøkket før det skjer en situasjon hvor 50% bestemmer seg for å pipe og skrike som da avbryter sangene. Det MÅ vi klare å kutte ut! Vi har en bra klack som stadig er i utvikling, holder vi det gjevnlig så føler jeg at vi bidrar bra til å løfte gutta til seier!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


All ære til de foran som bidrar til positivt energi. Når man står midt i er det vanskelig å synge med når folk pipe og buer. Lett å rive seg med. Derfor bør flere synge enn å syte på dommeren. Bra med sanger som sammen skal vi kjempe når vi ligger under.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mer liv fra $$
×
×
  • Opprett ny...