Gå til innhold

Mer liv fra $$


Harald
 Del

Anbefalte innlegg


Da har undertegnede fått med seg gutta boys på 18 og 14 i SS.

Eldstemann ser for seg å dra ofte når lappen er i boks, og har som mål å få med seg kompiser inn i Support. Men neppe før det er forsøkt noen ganger. Kan vi forvente en del "ta med en venn" på feltet i år?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da har undertegnede fått med seg gutta boys på 18 og 14 i SS.

Eldstemann ser for seg å dra ofte når lappen er i boks, og har som mål å få med seg kompiser inn i Support. Men neppe før det er forsøkt noen ganger. Kan vi forvente en del "ta med en venn" på feltet i år?

 

Gjerne også utenom de store kampene som f. eks Rosenborg og siste serierunde når vi har noe å spille for, slik at det faktisk blir "ta med en venn" og ikke bare "ta med en bekjent som ikke rakk å kjøpe billett på sitteplass"?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Absolutt godkjent på tribunen i dag. Særlig cred til forsangere for å ta grep når Statler and Waldorf-gjengen øverst på feltet blir for høylytte.

 

Jeg fikk derimot melding om at noen ropte "samejævel" til en TIL-spiller eller -supporter. Hvis dette stemmer bør vedkommende ta en jævlig lang runde med seg selv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke helt enig i at dette var godkjent. Det var godt med folk på ståfeltet i dag, og da burde vi klart bedre trøkk. Jeg legger ikke skylda for dette på forsanger, men folk må gå i seg sjæl når de kjøper seg billigbillett på ståfeltet - det forventes noe i retur. Hvis alle synger like høyt som de klager på dommeren, blir det helt fabelaktig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Middels minus i mine øyne, det er viktig at folk ikke bare møter opp, men at man også har et ønske om å bidra og kline til litt. Da blir det veldig mye bedre nivå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bedre enn lenge på høyrekanten av feltet, har ofte vært litt stille der ute i periferien. Opplevde det generelt som at det ble sunget mye av tiden, men manglet toppene med voldsomt trykk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gleder meg til å få kommet meg på hjemmekamp og stå med ss. Har en bærende stemme, eier ikke skam og skal gi det jeg har. Finnes tekst til ropene noe sted? Må innrømme at jeg ikke kan alt på rems..

Endret av testapen
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Haha, for et nivå de velger å legge seg på. Uansett;vi vant! Overalt!

Klippet fra klf; "Stabæk suger" på banner?! Har vi virkelig sunket så dypt? Vi skal ha samme nivå som laget skjønner jeg... deilig å lese utskjellingen av LSKs udugelighet fra egne fans dagen derpå
Lenke til innlegg
Del på andre sider


LSK-fans på Twitter etter Stabæk-LSK i fjor: Alle synger da om "alle suger kuk i STB" innimellom?

LSK-fans på Twitter etter Stabæk-LSK i år: DET VAR ALDRI MENT SOM HOMOHETS!

 

Dette her blir jo bare mer og mer ubetalelig morsomt for hver sesong som går.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mer liv fra $$
×
×
  • Opprett ny...